Sziasztok, már tettem fel itt kérdést és most másik típusról is szeretnék információkat gyűjteni. Kinek mi a véleménye/személyes tapasztalata az E90 330d-ről (2005-2008 M-motorkódos). Megbízható, megéri megvenni? Előre is köszönöm a válaszokat!!
Segítség kellene : 2009-es 18d nem melegszik üzemi hőre. A termosztát ki lett cserélve. Egr termosztát nincs benne. 70 foknál nem nagyon megy feljebb . Hibakod nincs .
E91 N47D20C 240e km után járok és felvetődött az igény, hogy olyan tunning lenne számomra megfelelő, ami többet soha nem nyitja ki az EGR-t és nem basztatja az EGR hűtő áthaladási irányát, viszont ez nem okoz hibakódot és egy életre megszabadulok a kipufogó gáztól a szívósorban.
Én se iszom meg a vizeletemet csak mert az "zöld" és kevesebb édesvizet fogyasztok így...
Lehet fikázni hogy leszarom a nitrogéndioxidot meg a bolygót, de szeretem a kocsim és még soká szeretném használni.
Ha valaki utazik ilyenben, kérem dobjon egy elérhetőséget a 721009@gmail.com címre.
Sziasztok!Lecseréltem az e90-es BMW-m egy F10esre mivel az a fórum halott megpróbálkozok itt a kérdésemmel hátha kapok rá megoldást...
Szóval a kormány egyszer jobbra másodszor balra húz menet közben,olyan érzés mintha a szervo tekerné magától a kormányt futómű rendbe nem log semmi kormányműnek nincs semmi hangja kormánytekergetés közben szóval tanácstalan vagyok ja és nincs benne aktív kormányzás...
Én most pont így jártam, hogy valszeg az üzemanyag előmelegítő megadta magát.... vagy fene tudja mi, de ezt a hibakódot dobja: 004587, ami sztem az előmelegítő. Nálam igazából nincs nagyon tünet, csak az, hogy a fogyasztás megemelkedett. Reggel, városban kb 9-10 liter (320d M47). Nálad nem emelkedett? Nyáron azért nem volt ekkora fogyasztásom. Városban 8 körül megállt.
Tavaly cseréltünk üzemanyagszűrőt,de az előmelegítő megadta magát, ami rá van csatlakoztatva, így kiiktattuk a rendszerből.
Kapott egy sima e46-os üzemanyagszűrőt,amivel egész nyáron hibátlanul működött. Most ebben a -5-6 fokban elég nehezen indul. Néha írja az izzítógyertya cserét, de azt 1 éve cseréltem (4db-ot). Üzemanyagból télen csak OMV MaxMotiont tnkolok.
Az EGR termosztát, ha bexarik, és mindig nyitva, kb. ennyire viszi le a hőfokot. Én megnézném a helyedben.
Egy hitvány kis vacak, olcsó is, és többeknek is romlott már el. Én abból vettem észre, hogy stabilan elkezdett 6-8 decivel többet enni az autó (20d, mint a tiéd)
Illetve egy kérdés.Az én vízem 78-80 körül mozog.Az normális?Olvasgattam vissza,és volt aki azt írja h 90 körül kell lennie,de olvastam olyat is,hogy van olyan termosztát ami 80 körül tartja a fokot.vélemény?2006 320d
Sziasztok! Az enyém is így indul (2006 E90 M47), és nekem is cserélve lettek a termosztátok + izzítógyertyák (BERU) idén. Szerintem ez teljesen normális ilyen hidegben.
Az enyém is így indul,az izzitószálat nem is látom pedig ma -7 fokban indult pöccre,de pár másodpercig egyenetlen.Minden ki lett cserélve idén az izzitás terén.
Én járok :)) az enyém 11 éve van nálam, új kora óta így indul :)) ill. pontosabban ebben a közép-hidegben, 0-5 fok közt. Felette normális, meg alatta is, mert akkor gondolom többet izzít.
Eleinte zavart, de már megxoktam! :DDD induláskor rúg pár bénát, kalimpál kicsit 2-3 mp-ig, de aztán teljesen jó.
Sziasztok 4db Beru izzitó gyertya csere óta fullfull hidegen 2-3 mp-ig egyenetlen az alapjáratom majd utána szépen kisimul. Valaki járt már hasonló cipőben? E91 2005 M47 320D, DPF nélküli viszont kitudja mióta szarok a termoszaim múlthéten vettem észre diagnosztikán, hogy 50foknál föntebb nem ment a víz 25 km után sem, pályán még lejjebb is ment kicsivel. Arra gondoltam, hogy mivel kitujda mióta rosszak a termoszok így lehet a tökéletlen égés miatt odavágott egy kis kokszot a befecskendező rendszernek (hiába tankoltam és OMV és SHELL preimum-ot) és ez miatt lehet hidegen egyenetlen 2-3mp-ig az alapjárat mivel szegényebb üzemanyagot tud az eltömődött lyukakon fecskendezni abban az időpillanatban mikor több kéne nyilván a hideg levegő miatt.
Szívósor az izzítógyártyák cseréjénél lettek tisztítva, EGR szintén.
Eltekintve ettől a személyes álláspontomtól, mire gyanakodjak még?
Ugyanez van nálam is a rádióadókkal. Diagnosztika kiadott egy hibát rá majd beküldöm ha otthon leszek, én utána olvastam vszinű hogy antenna modul csere lesz.
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a kocsiban a rádió az adókat nagyon gyengén fogja. Valahol egyáltalán nem fog semmit. Esetleg veletek előfordult már ez a probléma, tudnátok ebben segíteni?
Illetve, ugye mikor már elég meleg van, pixel hiba jelentkezik a rádionál. Ezt lehet javitani házilag, ehhez tudnátok ajánlani honnan lehet/érdemes beszerezni az alkatrészeket?
Nem értem... most kipróbáltam, az én serial számomra még azt is beadja, milyen szőnyeg volt benne :)) - meg még vagy 20 jellemzőt az alap dolgokon kívül...
Köszi! De ebből nem derült ki semmi. A linkelt oldal csak a motórkódot és a gyártási évet dobta ki. Nekem az kellene, hogy milyen felszereltséggel jött ki a gyárból.
Valaki alvázszám alapján le tudja kérdezni nekem az autóm adatait (felszereltség, stb.)?
Illetve szerinteket az M47N2 204D4 motor az 110, vagy 120kW-os?
Még egy utolsó kérdés: elvileg van állófűtés az autómban, iDrive-ben is benne van az opció, de amikor ki akarom választani, akkor 1 másodperc múlva kidobja a pipát a négyzettből. Tehát nem akarja bevenni. A távirányító meg semmire nem reagál (elemet cseréltem benne). Valahol hallottam, hogy ha alacsony az aku feszültség, akkor nem engedi az állófűtést bekapcsolni. Ez igaz? Töltsem fel az aksit, vagy vigyem el egy szakihoz?
Ez jó vidi - kérdés, hogy a már kissé kikopott csapágynak mennyi időre segít ez a kis kenés. Én inkább valami keményebb grafitos cuccal kenném, pl. Nicro 80-szerű cuccal, vagy lánckenő spay-al (amit a motorosok használnak)
Nem melegszik egyik sem :( Ezen a biztosíték diagramon nem tudok eligazodni... nem tudom melyik tartozhat az oldalsó tükrök fűtéséhez, mivel a hátsó ablak fűtése az megy...