Udv mindenkinek.
Visszatertem...
Az inditasi problema megoldodott reszben.
Az eredeti karburatornal rossz minosegu benzin volt a gond. Kicsereltuk, utana szepen indult.
Viszont adodott egy masik gond. Full gazon alig forog a kerek.
Kicsereltuk a gorgoket konyebbekre mivel azok is el voltak kopva. De a gond nem oldoott meg.
ellenoriztem a clutch pofakat, nincsenek elkopva, a meghajto kerek sincs, bar egy pici tapinthato valla azert van.
A pofakon piros szinu rugok vannak.
A kerdesem, azt mar latom, hogy kulombozo szinu rugok vannak, es az anyag vastagsaguk kulombozik.
Hogyan befolyasoljak ezek a rugok azt, hogy a cetripetalis ero hatasara, mennyire nyilnak ki a pofak?
Minel vekonyabb a rugo anyaga, annal konnyebben, es minel vastagabb, annal nehezebben?
Ha jol tudom, elol a gorgoknek is valami hasonlo szerepe van. Letezik, hogy esetleg parositani kell ezeket a rugokat, a gorgok sulyaval?
Hogyan tudom elerni, milyen gorgo kell elore es milyen rugo hatulra, hogy a motor indulaskor konnyen gyorsuljon, es menet kozben elerje lehetoseg szerint legalabb az 50km/h-t?
Lecci ha valaki tudja, ossza meg velem.
Koszonom.