Keresés

Részletes keresés

névtelen Creative Commons License 2024.05.10 -5 10 115492

Kedves Andor,

 

Május közismerten a szigorúan védett pityókás nádirigó költési időszaka, ami különös mértékben csoportosul a Csongrádi tanyák megállóhely esetében, ahol vállalaton nevéhez híven ad-hoc szigorú életvédelmi lassújelet rendelt el a pityókás nádirigó fiókák lelki állapotának emelése érdekében.

 

Mozdonyvezető kollégánk ez ügyben kifjezetten elővigyázatosan és humánusan járt el, annak érdekében, hogy az élővilág egységét megőrizzük és ezáltal közvetlen megakadályozzuk a természet összeomlását. 

Ilyen nagy célok mellet a szükséges többlet várakozás csak apró kellemetlenség csupán.

 

Szeretnénk továbbá felhívni a figyelmét a gyaloglás egészségességére, különösen az ifjú korosztály tekintetében. Ez esetben klíma védelmi céljainkat nem tudnak kellemetlenséget okozni, hiszen gyalog nem szükséges vonatra várni.

Valamint, a vonat késése kényelmes akklimatizálódási és pihenési időt biztosított a tanulói csoport részére, valamint segített a frusztrációs tolrerancia képességek fejlesztésében.

 

Társaságunk továbbra is elkötelezett az egészséges természet és a fiatalság fejlődése érdekében.

 

Amennyiben ezen dolgok esetlesen kellemetlenséget okozott Önnek - szíves elnézését kérjük, ám felhívjuk figyelmét, hogy csak a nagyon gonosz emberek akarnak stresszes pityókás nádirigót és gyenge fiatalságot.

 

Köszönettel:

STOP

média igazgatóság.

 

Előzmény: koller andor (115490)
_nyunyuka Creative Commons License 2024.05.10 -4 1 115491

"Köszönjük észrevételét" (©AG)

Előzmény: koller andor (115490)
koller andor Creative Commons License 2024.05.10 -7 7 115490

"Drága Stop !

Szeretnék érdeklődni , hogy tudott a mai napon a 32612-es számú (Kkunfélegyháza - Hvásárhely viszonylatú) személyvonat +8' késést összeszedni az addig meglévő kilenc perchez , Városi park megállóhely és Gátér között ?

( utasként tanúja voltam a dolognak , de a hivatalos magyarázat édekelne , különösen a Csongrádi úti tanyák megállóhelyet illetően , ahol a vonat menetrend szerint áthalad)

A mozdonyvezető ténykedése miatt a 32617-es személyvonat csak 12' késéssel tudott Szentesről elindulni , és emiatt egy komplett csongrádi iskolai csoport és még vagy 20 utas bukta a kiskunfélegyházi csatlakozást.

Várom semmitmondó - sablonos válaszukat.

üdvözlettel : koller andor"

f_k Creative Commons License 2024.05.09 -4 0 115489

FB

"Felháborító ami itt megy! Tegnap is ma is 40 perc késéssel jött Zuglóba az S50!ami 0.46-kor kellett volna jönnie! Az elnézést kéréssel már tele van a padlás!Nem szégyenlik magukat szórakoznak az utasok idegrendszerével szabadidejével!"

pallee Creative Commons License 2024.05.08 0 0 115488

Sőt ha a vonalra kattintasz, akkor egyben látod őket.

Előzmény: radio100jozsi (115487)
radio100jozsi Creative Commons License 2024.05.07 0 0 115487

Ja, azóta nem ingázom már Pestre, így akkor nekem azért maradt ki. De nagyon jó, már végig néztem az országban pár állomást.

Előzmény: pallee (115486)
pallee Creative Commons License 2024.05.07 0 0 115486

Kb. 4-5 éve. :)

Előzmény: radio100jozsi (115469)
Magyar NaBA Creative Commons License 2024.05.07 -2 6 115485

Ezek a változatok biztosan mind az asztalon voltak, csak most már valószínűleg késő.

 

Pár napon belül befut Közép-Európa új főnöke, aki a helyi menedzsmenttel találkozik, miután Párizsban a korábbi főrészvényes képviselőjét informálta az átvételről. Sajnos a kínaiak a zártpályás exkluzív járatot részesítik előnyben a sajtóban megszellőztetett információk szerint. 

A helyi menedzsment (értsd: kormány) ügyességén múlik, hogy képesek-e rádumálni az új főnit, hogy az országos hálózatba illesztett változatot finanszíroztassa meg a bennszülöttekkel. Persze lehet, hogy nem is nagyon akarják rádumálni...

 

Ferihegy-Nyugati/RákosDubaj expresszmetró és ennyi. Az alföldiek meg ne akarjanak Ferihegyre menni, ott van nekik a Tégláskert Airport Debrecenben.

Előzmény: AirportRail (115480)
H_CS Creative Commons License 2024.05.07 0 0 115484

Azt hogy ezt – vagy ennek egy részét - hogy lehetne realizálni, azt egy megvalósíthatósági tanulmány lenne hivatott részletezni.

 

Ilyen már készült.

Sőt, egy engedélyezési terv is, ami valószínűleg már lejárt. Az Monornál csatlakozik vissza a 100a vonalba.

Előzmény: AirportRail (115480)
1347. Creative Commons License 2024.05.07 -5 3 115483

Ha Lölőre bízzák, rámegy az ország aranytartaléka is!

Előzmény: AirportRail (115481)
névtelen Creative Commons License 2024.05.06 0 0 115482

Ha jól emléxem, azért gondoltak egy párhuzamos (de, vasúti vonalra) a korábbi tervek, mert a 100 és a 120 is kapacitás-hiányos, mint elővárosi vasút és kell a plusz kapacitás a belvárosból a városhatáron túlig.

 

Az, hogy ez az indok szakmailag mennyire megalapozott .. nem tudom.

Előzmény: AirportRail (115481)
AirportRail Creative Commons License 2024.05.06 -3 2 115481

AirportRail Creative Commons License 2024.05.06 -3 2 115480

Ötlet a reptéri vasútra

 

Mint az a címben is látható ez nem egy terv, ez csak egy ötlet.

Az ötletben szereplő vasút megvalósításának előnyei:

- A reptér kiszolgálása a 100a és 120a vonalon mindenkor közlekedő

kijelölt vonatokkal történik, így töbletterhelést egyik vonalon sem jelent.

-Hogy minél kevesebb legyen a két vonalon az indokolatlan vonatfeltartás,

az ötlet bújtatásokat tartalmaz, szintbeli kereszteződés nincs.

-Megépítése egy mintegy 6 km-es szakaszon -Budapest közigazgatási

határa közelében - egy mélyállomás és a két vonalba való csatlakozás

kiépítését jelenti. Így az építkezés - a két vonalba való

becsatlakozást kivéve - a vonalak forgalmát nem zavarja.

-Megépítése jól kiegészíti az épülő Déli Körvasút kihasználhatóságát.

-Számtalan menetrendi megvalósíthatóságot tesz lehetővé (pld.: a dunántúli

vonatokat Kelenföldtől - a reptéri vasútat hurokvágányként használva -

irányfordítás nélkül lehetne visszajuttatni Kelenföldre.

-Keletiből és Nyugatiból is - sőt a Mini Dubajból is – gyakorlatilag az egész

országból jó kapcsolatot létesít a repülőtérre.

 

Azt hogy ezt – vagy ennek egy részét - hogy lehetne realizálni, azt egy megvalósíthatósági tanulmány lenne hivatott részletezni.

H_CS Creative Commons License 2024.05.06 0 0 115479

Gányoltak valamit , mert ma már a negyedikre vitték a 7029-et és az emelt sebességű váltó kitérő irányban újra 40-el járható.

 

Csúccsal szemben 80, gyökkel szemben 40?

Vagy egy másik nagysugarúra került ki a 40-es lassújel, ami múlt héten pénteken még nem volt kirakva?

Előzmény: koller andor (115470)
Vendégsín Creative Commons License 2024.05.05 -1 5 115478

Megvannak az eszközeik és a hozzáértésük is az ilyen helyzetkezeléshez. Itt meg három évtizede dugjuk homokba...

Előzmény: benbe (115476)
zjakabfi Creative Commons License 2024.05.05 0 0 115477

Busz?

Előzmény: benbe (115476)
benbe Creative Commons License 2024.05.05 -1 1 115476

Vajon Svájcban mit csinálnak ilyenkor?

Előzmény: István Gyuri (115474)
Tastam Creative Commons License 2024.05.05 0 0 115475

 Értem, köszönöm.

Előzmény: István Gyuri (115474)
István Gyuri Creative Commons License 2024.05.05 0 1 115474

Szolnokon teljes feszmentesítés volt, ezért kellett lecserélni a Flirteket/KISS-eket (a 120a-n meg ezért volt átszállás KISS-ből csíkos ingába).

Előzmény: Tastam (115472)
zjakabfi Creative Commons License 2024.05.05 -1 0 115473

Hétégen elvisz 3-at a deli part és 3-4-et a Z30.

 

Előzmény: Tastam (115472)
Tastam Creative Commons License 2024.05.05 0 0 115472

 Tegnap és ma azt figyeltem meg, hogy több interregiós vonat négykocsis csíkos inga. Talán elfogytak a FLIRT-ek?

Tschernkopa Creative Commons License 2024.05.05 0 3 115471

Ahogyan tapasztalom a szegedi hibrid vonatok messze kulturáltabbak, a 100-as vonalon közlekedő IC és IR vonatoknál, bár ebben szerepet játszik, hogy az utazóközönség is jobban megbecsüli a szerelvényeket.

 

Ráadásul szoktam látni kisebb takarítást menet közben is végeznek Cegléd és Kecskemét között. 

 

Emlékeimben él a kilencvenes években az Intercity vonatok milyen minőséget képviseltek, attól viszonyítva rengeteget esett a színvonal. 

 

Előzmény: M41 2180 (115453)
koller andor Creative Commons License 2024.05.05 0 2 115470

Gányoltak valamit , mert ma már a negyedikre vitték a 7029-et és az emelt sebességű váltó kitérő irányban újra 40-el járható.

Előzmény: Tastam (115468)
radio100jozsi Creative Commons License 2024.05.04 0 2 115469

A Kapellában mióta vannak a vágányzári térképes infókhoz ilyen jó kis állomási vágányhálózati térképek?

 

 

Tastam Creative Commons License 2024.05.04 -1 1 115468

 Kicsivel több, mint egy órája közös peronos átszállási lehetőség volt, igaz, a két vonat nem egyszerre volt jelen. Nyíregyháza felől az IC szinte pontos volt, a szegedi pedig néhány percet késett.

Előzmény: koller andor (115433)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.04 -3 0 115467
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.04 -1 1 115466

Szerintem X,mindkettőt.

Előzmény: zjakabfi (115465)
zjakabfi Creative Commons License 2024.05.04 -3 1 115465

Kocst vagy gépet visznek onnan?

Előzmény: 1047 005-2 (115464)
1047 005-2 Creative Commons License 2024.05.04 -3 2 115464

"Akkor megnyugodhatunk,  lesz jármű a Balatonra."

 

 

Lesz,igaz ezért Orosháza-Szeged között buszoznak majd az utasok.

Előzmény: M41 2180 (115462)
H_CS Creative Commons License 2024.05.04 -2 1 115463

Az, amelyikből a 4-es vágány kiágazik az 5-ösből. Azon már hetek óta negyvenes lassújel volt.

Nekem viszont ott bűzlik az egész, hogy ha tegnap javították meg... akkor tegnapelőtt hogyan csináltak egy, - egyébként szükségtelen - előztetést úgy, hogy páratlanban a Cívist az 5-re, az IC-t pedig a 6-ra hozták be, a Szegedre tartó páros IC-t pedig a 4-esre? Ha nem állítható az a váltó jobbra terelőből balra terelő állásba, akkor az 5-re fogadott páratlan Cívis hogy tudott kijárni Budapest felé - mert ki tudott járni.

Előzmény: sssey (115461)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!