Május közismerten a szigorúan védett pityókás nádirigó költési időszaka, ami különös mértékben csoportosul a Csongrádi tanyák megállóhely esetében, ahol vállalaton nevéhez híven ad-hoc szigorú életvédelmi lassújelet rendelt el a pityókás nádirigó fiókák lelki állapotának emelése érdekében.
Mozdonyvezető kollégánk ez ügyben kifjezetten elővigyázatosan és humánusan járt el, annak érdekében, hogy az élővilág egységét megőrizzük és ezáltal közvetlen megakadályozzuk a természet összeomlását.
Ilyen nagy célok mellet a szükséges többlet várakozás csak apró kellemetlenség csupán.
Szeretnénk továbbá felhívni a figyelmét a gyaloglás egészségességére, különösen az ifjú korosztály tekintetében. Ez esetben klíma védelmi céljainkat nem tudnak kellemetlenséget okozni, hiszen gyalog nem szükséges vonatra várni.
Valamint, a vonat késése kényelmes akklimatizálódási és pihenési időt biztosított a tanulói csoport részére, valamint segített a frusztrációs tolrerancia képességek fejlesztésében.
Társaságunk továbbra is elkötelezett az egészséges természet és a fiatalság fejlődése érdekében.
Amennyiben ezen dolgok esetlesen kellemetlenséget okozott Önnek - szíves elnézését kérjük, ám felhívjuk figyelmét, hogy csak a nagyon gonosz emberek akarnak stresszes pityókás nádirigót és gyenge fiatalságot.
Szeretnék érdeklődni , hogy tudott a mai napon a 32612-es számú (Kkunfélegyháza - Hvásárhely viszonylatú) személyvonat +8' késést összeszedni az addig meglévő kilenc perchez , Városi park megállóhely és Gátér között ?
( utasként tanúja voltam a dolognak , de a hivatalos magyarázat édekelne , különösen a Csongrádi úti tanyák megállóhelyet illetően , ahol a vonat menetrend szerint áthalad)
A mozdonyvezető ténykedése miatt a 32617-es személyvonat csak 12' késéssel tudott Szentesről elindulni , és emiatt egy komplett csongrádi iskolai csoport és még vagy 20 utas bukta a kiskunfélegyházi csatlakozást.
"Felháborító ami itt megy! Tegnap is ma is 40 perc késéssel jött Zuglóba az S50!ami 0.46-kor kellett volna jönnie! Az elnézést kéréssel már tele van a padlás!Nem szégyenlik magukat szórakoznak az utasok idegrendszerével szabadidejével!"
Ezek a változatok biztosan mind az asztalon voltak, csak most már valószínűleg késő.
Pár napon belül befut Közép-Európa új főnöke, aki a helyi menedzsmenttel találkozik, miután Párizsban a korábbi főrészvényes képviselőjét informálta az átvételről. Sajnos a kínaiak a zártpályás exkluzív járatot részesítik előnyben a sajtóban megszellőztetett információk szerint.
A helyi menedzsment (értsd: kormány) ügyességén múlik, hogy képesek-e rádumálni az új főnit, hogy az országos hálózatba illesztett változatot finanszíroztassa meg a bennszülöttekkel. Persze lehet, hogy nem is nagyon akarják rádumálni...
Ferihegy-Nyugati/RákosDubaj expresszmetró és ennyi. Az alföldiek meg ne akarjanak Ferihegyre menni, ott van nekik a Tégláskert Airport Debrecenben.
Ha jól emléxem, azért gondoltak egy párhuzamos (de, vasúti vonalra) a korábbi tervek, mert a 100 és a 120 is kapacitás-hiányos, mint elővárosi vasút és kell a plusz kapacitás a belvárosból a városhatáron túlig.
Az, hogy ez az indok szakmailag mennyire megalapozott .. nem tudom.
Ahogyan tapasztalom a szegedi hibrid vonatok messze kulturáltabbak, a 100-as vonalon közlekedő IC és IR vonatoknál, bár ebben szerepet játszik, hogy az utazóközönség is jobban megbecsüli a szerelvényeket.
Ráadásul szoktam látni kisebb takarítást menet közben is végeznek Cegléd és Kecskemét között.
Emlékeimben él a kilencvenes években az Intercity vonatok milyen minőséget képviseltek, attól viszonyítva rengeteget esett a színvonal.
Kicsivel több, mint egy órája közös peronos átszállási lehetőség volt, igaz, a két vonat nem egyszerre volt jelen. Nyíregyháza felől az IC szinte pontos volt, a szegedi pedig néhány percet késett.
Az, amelyikből a 4-es vágány kiágazik az 5-ösből. Azon már hetek óta negyvenes lassújel volt.
Nekem viszont ott bűzlik az egész, hogy ha tegnap javították meg... akkor tegnapelőtt hogyan csináltak egy, - egyébként szükségtelen - előztetést úgy, hogy páratlanban a Cívist az 5-re, az IC-t pedig a 6-ra hozták be, a Szegedre tartó páros IC-t pedig a 4-esre? Ha nem állítható az a váltó jobbra terelőből balra terelő állásba, akkor az 5-re fogadott páratlan Cívis hogy tudott kijárni Budapest felé - mert ki tudott járni.