Amennyiben sebességfüggő a szervód akkor egy ilyet keress , nálad az évjárat alapján nem bal oldalt van hanem jobb oldalt.
Ha nem tudod hogy sebességfüggő a szervó akkor a szivattyútól a csövezést kövesd végig, és ha nincs ilyen alkatrészed akkor nem sebességfüggő a kormányzásod.
1993-as, 2.1td 605-ünkön elment a kormányszervó. Cseréltünk szervó szivattyút, a helyzet ugyan az maradt. Azt az infót kaptuk, hogy a bal kerékjárati ívben valahol van egy elektromos ketyere, ami okozhatja ezt, de mi a doblemez levétele után egy relén kívül mást nem találtunk ott. Kérdésem az volna, hogy ha van ilyen elektromos alkatrész, akkor az pontosan micsoda, és hol található?
Nekem elötte vacakolt valamelyik érzékelö és akarmikor percekig csipogot és villogot a piros égö volt olyan is hogy egyszerre vilagitot a piros és a zöld is
Üdv mindenkinek. A C1C variácio nem segitett de a motor beinditása után lehuztam a csatlakozot a kod panelröl és láss csodát azota beindul kod nélkül is.Jelzem nincs vissza dugva a kod panelre.
Üdv mindenkinek! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Ma jó napom volt sikerült átírni a kódot! Remélem még pár évig nem kell több milás fapados kocsit vezetnem! 😘😍
Van mód arra is hogy az indításgátlót autómatára is lehet állítani. Ennek az a lényege, hogy amikor távirányítóval nyitod az autót, nem kell a kódot beírni. Ennek a beállításának a menetét a kézikönyvben találod a 70-ik oldalon.
Ha még egyszer be tudnád indítani, akkor ha járó motornál a kódpanel csatlakozóját ha lehúzod és nem dugod vissza többet, akkor ezután már kód nélkül is elfog indulni. (csak vigyázni kell, nehogy vissza legyen dugva a kódpanel csatija)
Ez a legolcsóbb megoldás. A másik, hogy hozzáértővel ki kell szedetni a motorvezérlőből az immo-részt vagy kódot. Ez a drágább megoldás.
Esetleg rádugsz egy olyan motorvezérlőt, amelyik eredetileg kód nélküli volt. Ez is pénzbe kerül, hacsak nincsen otthon a polcon egy olyan motorvezérlőd.
Mindenkinek szép napot! 1997-es 605 v6 benzines motorkódot szeretném töröltetni. Segítségeteket kérem. Most le lett véve az aksi így még be lehetett ütni a kódot, de már itthon áll és várja a csodát. 304149251
Lehet, hogy beázik a tár, az is lehet, hogy a nagy hideg nem tesz jót neki, mert nálam 10-15 perc után a meleg hatására rendbejön. Rendetlenkedik kezdetben a sebességmérés is.
Köszönöm az hozzászóllásokat, az ötleteket! Még alap hibafelderítést sem végeztem (pl. nem néztem meg az ülések alatti kábelezést vagy a a biztosítékot), ezt szeretném ma vagy holnap megejteni. Persze azt nem tudom, hogy ha sikerülne is orvosolni a hibát, attól még égne-e a visszajelző (nekem az rémlik, hogy igen, mert kell a kódtörlés is?!).
Próbáld meg az aksi sarukat levenni egy éjszakára, hátha elfelejti a hibát. Egy offos autóval jártam úgy hogy ott is hiba volt a légzsákvisszajelzőnél, lehetett diagnosztizálni, de a hibát nem engedte semelyik programmal törölni. Ott a vezérlőt kellett cserélni.
Nekem még a légzsákon van a visszajelző, nagyon ritkán hibát jelzett, főleg szélsőséges hőmérsékletek esetén volt jellemző, de nem tudtam konkrétan semmihez sem kötni. Nekem csak vezetőoldali légzsákom van.
Mondjuk rádughatjuk a gyári diag műszert (ELIT), az biztosan olvassa az autót. Ha azzal sem megy, akkor a kocsi elektromos rendszerében kell keresni a hibát. Az újabb diag műszerek (még a Lexia is, csatlakozó átalakító ide vagy oda), nem mindig boldogul a kocsival.
Aztán talán lehetséges a hibák kivillogtatása is a megfelelő pin-en a diag csatlakozóban, de ha jól emlékszem ez csak egy bizonyos évjáratig működik.
Nem tudom, hogy valaki találkozott-e már hasolóval:
AIRBAG hibát jelez a műszerfal (estéről reggelre virradólag, a temperált mélygarázsban állva), de ezt a hibát nem tudtunk lekérdezni a komputerből (2 műszerrel sem), miközben az oldallégzsákot le lehetett ellenőrizni.
Elsődlegesen azt kérdezném, hoyg van.e tippetek, hogy mit érdemes megnézni ahhoz, hogy eltűnjön a légzsák hiba. MÁsodlagosan pedig azt, hogy van-e valami trükkje a diag ellenőrzésének (ez ugye már OBDII-es, csak még nem szabványos csatlakozós)
Én még nem döntöttem megveszem bontásra azt a 2,5-es dieselt. Nem is inkább pénz kérdés, hanem látni akarom -e az udvaromba egy kibelezett 605-öst? Meg lesz -e rá időm bontogatni? Keresd Bélát neki biztos van.