Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.04.24 0 0 23722

Amennyiben sebességfüggő a szervód akkor egy ilyet keress , nálad az évjárat alapján nem bal oldalt van hanem jobb oldalt.

 

Ha nem tudod hogy sebességfüggő a szervó akkor a szivattyútól a csövezést kövesd végig, és ha nincs ilyen alkatrészed akkor nem sebességfüggő a kormányzásod. 

Előzmény: Róbert Halász (23721)
Róbert Halász Creative Commons License 2019.04.24 0 0 23721
Én nem tudom pontosan, édesapám beszélt veled :) ő nem fórumozik :D
Előzmény: xmbela (23720)
xmbela Creative Commons License 2019.04.23 0 0 23720

Az volt az infó, hogy lehet, hogy van. ;-)

Előzmény: Róbert Halász (23718)
raider Creative Commons License 2019.04.23 0 0 23719

Sebességfüggő a szervó?

Előzmény: Róbert Halász (23718)
Róbert Halász Creative Commons License 2019.04.23 0 0 23718
Üdv mélyen tisztelt cartársak!

1993-as, 2.1td 605-ünkön elment a kormányszervó. Cseréltünk szervó szivattyút, a helyzet ugyan az maradt. Azt az infót kaptuk, hogy a bal kerékjárati ívben valahol van egy elektromos ketyere, ami okozhatja ezt, de mi a doblemez levétele után egy relén kívül mást nem találtunk ott. Kérdésem az volna, hogy ha van ilyen elektromos alkatrész, akkor az pontosan micsoda, és hol található?

Válaszaitokat előre is köszönöm,
Robi.
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.19 0 0 23717

Ezt értem, én arra írtam, hogy nem csoda, hogyha sikerül beindítani és lehúzod a csatit, akkor kód nélkül is beindul utána. ;-) 

Előzmény: alligator 605 (23716)
alligator 605 Creative Commons License 2019.04.19 0 0 23716

Nekem elötte vacakolt valamelyik érzékelö és akarmikor percekig csipogot és villogot a piros égö volt olyan is hogy egyszerre vilagitot a piros és a zöld is

Előzmény: FeZ_ (23715)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.19 0 0 23715

Nem annyira csoda, ahogy korábban írtam, ez ilyen. :-)

 

Előzmény: alligator 605 (23714)
alligator 605 Creative Commons License 2019.04.19 0 0 23714

Üdv mindenkinek. A C1C variácio nem segitett de a motor beinditása után lehuztam a csatlakozot a kod panelröl és láss csodát azota beindul kod nélkül is.Jelzem nincs vissza dugva a kod panelre.

Előzmény: raider (23713)
raider Creative Commons License 2019.04.16 0 0 23713

A panelen van egy C gomb (jó esetben), a C1C a 'C'-'1'-'C' egymás utáni lenyomását jelenti.

Előzmény: alligator 605 (23712)
alligator 605 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 23712

Szia  probáltam de mi az a C1C kod vagy hol találom

Előzmény: FeZ_ (23711)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.15 0 0 23711

Annak kell(ene) lennie.

Előzmény: alligator 605 (23710)
alligator 605 Creative Commons License 2019.04.14 0 0 23710

Üdv FeZ. Engem érdekelne,hogy ez a leirás érvényes-e egy 605 2,5td dieselre is? 

Előzmény: FeZ_ (23706)
Nagy Erka Creative Commons License 2019.04.13 0 0 23709

Üdv mindenkinek! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Ma jó napom volt sikerült átírni a kódot! Remélem még pár évig nem kell több milás  fapados kocsit vezetnem! 😘😍

Nagy Erka Creative Commons License 2019.04.12 0 0 23708

Szia! HA EZ BEJÖN IMÁBA FOGLALOM A NEVED! 😍😍😍

Előzmény: nebancsa_605_sri (23707)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.04.12 0 0 23707

Van mód arra is hogy az indításgátlót autómatára is lehet állítani. Ennek az a lényege, hogy amikor távirányítóval nyitod az autót, nem kell a kódot beírni. Ennek a beállításának a menetét a kézikönyvben találod a 70-ik oldalon.

http://peugeot605.com/letoltes/ujabb/kezikonyvS2.pdf

Előzmény: Nagy Erka (23705)
FeZ_ Creative Commons License 2019.04.11 0 0 23706

Gondolom a kódpanelen beadandó kódra gondolsz.

Ha még egyszer be tudnád indítani, akkor ha járó motornál a kódpanel csatlakozóját ha lehúzod és nem dugod vissza többet, akkor ezután már kód nélkül is elfog indulni. (csak vigyázni kell, nehogy vissza legyen dugva a kódpanel csatija)

Ez a legolcsóbb megoldás. A másik, hogy hozzáértővel ki kell szedetni a motorvezérlőből az immo-részt vagy kódot. Ez a drágább megoldás.

Esetleg rádugsz egy olyan motorvezérlőt, amelyik eredetileg kód nélküli volt. Ez is pénzbe kerül, hacsak nincsen otthon a polcon egy olyan motorvezérlőd.

 

Előzmény: Nagy Erka (23705)
Nagy Erka Creative Commons License 2019.04.11 0 0 23705

Mindenkinek szép napot!  1997-es 605 v6 benzines motorkódot szeretném töröltetni. Segítségeteket kérem. Most le lett véve az aksi így még be lehetett ütni a kódot, de már itthon áll és várja a csodát. 304149251

raider Creative Commons License 2019.03.03 0 0 23704

Lehet, hogy beázik a tár, az is lehet, hogy a nagy hideg nem tesz jót neki, mert nálam 10-15 perc után a meleg hatására rendbejön. Rendetlenkedik kezdetben a sebességmérés is.

Előzmény: C3licaTunR (23703)
C3licaTunR Creative Commons License 2019.02.11 0 0 23703

Nekem a kormànynàl az àtvezetökàbel szakadt el úgy hogy le is testelt ės szikràzott út közbe, nem volt kellemes, mėg a töltės làmpát is villogtatta 

XM topicban olvasom raider problėmáját a Cd-tärral kapcsolatban, sajnos nekem is ezt csinalja tavaly óta..

 

Üdv mindenkinek

capa Creative Commons License 2019.02.04 0 0 23702

Sziasztok!

 

Köszönöm az hozzászóllásokat, az ötleteket! Még alap hibafelderítést sem végeztem (pl. nem néztem meg az ülések alatti kábelezést vagy a a biztosítékot), ezt szeretném ma vagy holnap megejteni. Persze azt nem tudom, hogy ha sikerülne is orvosolni a hibát, attól még égne-e a visszajelző (nekem az rémlik, hogy igen, mert kell a kódtörlés is?!).

Feznek küldtem is egy emait.

 

üdv,

capa

Előzmény: nebancsa_605_sri (23701)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.02.04 0 0 23701

Próbáld meg az aksi sarukat levenni egy éjszakára, hátha elfelejti a hibát. Egy offos autóval jártam úgy hogy ott is hiba volt a légzsákvisszajelzőnél, lehetett diagnosztizálni, de a hibát nem engedte semelyik programmal törölni. Ott a vezérlőt kellett cserélni.

Előzmény: capa (23698)
raider Creative Commons License 2019.02.03 0 0 23700

Nekem még a légzsákon van a visszajelző, nagyon ritkán hibát jelzett, főleg szélsőséges hőmérsékletek esetén volt jellemző, de nem tudtam konkrétan semmihez sem kötni. Nekem csak vezetőoldali légzsákom van.

Előzmény: capa (23698)
FeZ_ Creative Commons License 2019.02.03 0 0 23699

Mondjuk rádughatjuk a gyári diag műszert (ELIT), az biztosan olvassa az autót. Ha azzal sem megy, akkor a kocsi elektromos rendszerében kell keresni a hibát. Az újabb diag műszerek (még a Lexia is, csatlakozó átalakító ide vagy oda), nem mindig boldogul a kocsival. 

Aztán talán lehetséges a hibák kivillogtatása is a megfelelő pin-en a diag csatlakozóban, de ha jól emlékszem ez csak egy bizonyos évjáratig működik.

Előzmény: capa (23698)
capa Creative Commons License 2019.02.03 0 0 23698

Sziasztok!

 

Nem tudom, hogy valaki találkozott-e már hasolóval:

AIRBAG hibát jelez a műszerfal (estéről reggelre virradólag, a temperált mélygarázsban állva), de ezt a hibát nem tudtunk lekérdezni a komputerből (2 műszerrel sem), miközben az oldallégzsákot le lehetett ellenőrizni.

Elsődlegesen azt kérdezném, hoyg van.e tippetek, hogy mit érdemes megnézni ahhoz, hogy eltűnjön a légzsák hiba. MÁsodlagosan pedig azt, hogy van-e valami trükkje a diag ellenőrzésének (ez ugye már OBDII-es, csak még nem szabványos csatlakozós)

 

üdv,

capa

Peugeot605SV3.0automat. Creative Commons License 2019.01.29 0 0 23697

xmbelat-ol vettem 2 Motort váltoval egyutt. ugy, hogy én nem válok meg tőle.

Már csak ki kellene cserélni 

xmbela Creative Commons License 2019.01.08 0 0 23696

Van.

Előzmény: peugeot3,0SV (23690)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.01.08 0 0 23695

Én még nem döntöttem megveszem bontásra azt a 2,5-es dieselt. Nem is inkább pénz kérdés, hanem látni akarom -e az udvaromba egy kibelezett 605-öst? Meg lesz -e rá időm bontogatni? Keresd Bélát neki biztos van.

Előzmény: capa (23693)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2019.01.08 0 0 23694

Hát ez egy argentin csoport :) de "nagy" a pörgés rajta...

Előzmény: raider (23691)
capa Creative Commons License 2019.01.05 0 0 23693

Engem viszont a fűtésbox érdekelne továbbra is.

üdv,

capa

Előzmény: raider (23692)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!