Sziasztok! Lenne egy gyújtásproblémám a 605-ös gépnél remélem tud valaki segíteni! A hengerfej oldalára fel van csavarozva a gyújtásmodul amiből a 4 darab gyertyakábel jön ki de alul csatlakozik bele három vastagabb vezeték és egy vékony! Sárga fekete piros és egy vékony fekete ami nekem valahonnan kijött nem találom a helyét! 2 hengerem nem megy nem tudom mennyire játszik közre ez az egy szál vezeték! Köszönöm ha valaki tud segíteni!
Simán megérné megvenni, és sofőrszolgálatban használni itthon védett személyek szállítására: nem kelt feltűnést, és a védelmi szinthez képest nagyon olcsó.
Amennyiben sebességfüggő a szervód akkor egy ilyet keress , nálad az évjárat alapján nem bal oldalt van hanem jobb oldalt.
Ha nem tudod hogy sebességfüggő a szervó akkor a szivattyútól a csövezést kövesd végig, és ha nincs ilyen alkatrészed akkor nem sebességfüggő a kormányzásod.
1993-as, 2.1td 605-ünkön elment a kormányszervó. Cseréltünk szervó szivattyút, a helyzet ugyan az maradt. Azt az infót kaptuk, hogy a bal kerékjárati ívben valahol van egy elektromos ketyere, ami okozhatja ezt, de mi a doblemez levétele után egy relén kívül mást nem találtunk ott. Kérdésem az volna, hogy ha van ilyen elektromos alkatrész, akkor az pontosan micsoda, és hol található?
Nekem elötte vacakolt valamelyik érzékelö és akarmikor percekig csipogot és villogot a piros égö volt olyan is hogy egyszerre vilagitot a piros és a zöld is
Üdv mindenkinek. A C1C variácio nem segitett de a motor beinditása után lehuztam a csatlakozot a kod panelröl és láss csodát azota beindul kod nélkül is.Jelzem nincs vissza dugva a kod panelre.
Üdv mindenkinek! Köszönöm a segítséget mindenkinek! Ma jó napom volt sikerült átírni a kódot! Remélem még pár évig nem kell több milás fapados kocsit vezetnem! 😘😍
Van mód arra is hogy az indításgátlót autómatára is lehet állítani. Ennek az a lényege, hogy amikor távirányítóval nyitod az autót, nem kell a kódot beírni. Ennek a beállításának a menetét a kézikönyvben találod a 70-ik oldalon.
Ha még egyszer be tudnád indítani, akkor ha járó motornál a kódpanel csatlakozóját ha lehúzod és nem dugod vissza többet, akkor ezután már kód nélkül is elfog indulni. (csak vigyázni kell, nehogy vissza legyen dugva a kódpanel csatija)
Ez a legolcsóbb megoldás. A másik, hogy hozzáértővel ki kell szedetni a motorvezérlőből az immo-részt vagy kódot. Ez a drágább megoldás.
Esetleg rádugsz egy olyan motorvezérlőt, amelyik eredetileg kód nélküli volt. Ez is pénzbe kerül, hacsak nincsen otthon a polcon egy olyan motorvezérlőd.