Köszönöm, igen azt láttam, hogy kell egy pre-installation kit is, de az már aprópénz (~150 EUR) a tetőpanelekhez képest. Igazából még (első) autó vásárlás előtt állok - napi használatra, sajnos utcai parkolással Pesten - és ha már autó akkor legyen jópofa. Papíron jobb is annyival a fogyasztása mint a bármi másnak, ami tetszik, hogy ~10000km alatt visszajön a tető ára. Az utcai parkolás mennyire vállalható vászon, illetve kemény tetővel? Vagy felejtsem el így a Roadstert?
Ma is mentem vele egy keveset És most nem égett nem világított az a jelzés most teljesen minden rendben van mégis csak a lambdaszonda lehet ha jól sejtem azt csinál ilyen produkciót
sehol ne keresd a hibát, és nem fogod tudni orvosolni. el kell menned egy olyan helyre ahol van felkészültség, és ki kell olvasni diaggal, sok mindenhez kapcsolódhat ez a jelzés.
leggyakrabban valamelyik lambda szonda meghibásodására utal olyankor ha nem csökkenti a teljesítményt a motormenedzsment.
De most van egy másik problémám a műszerfalon megjelent egy sárga színű piktogram hibajelzés Megnéztem A katalógusban hogy ez mit jelent annyit ír róla hogy "motorhiba" De mivel sárga színű azt gondolom hogy nem kell azonnal le állítanom az autót
szerintetek hol keressem a hibát lehet hogy csak elektromos kontakt hiba?
98 as smart fortwo ban cseréltem a múlt héten elemet a kulcsban. Minden ok volt, nem felejtett el semmit. Nagyon csúnya volt a kulcsház, ezért rendeltem egy újat. Mire mindent átszereltem, addigra nem.indul. x van a műszerfalon, nem megy a központi zár sem. Hogyan tudom betanítani újra?
a gyári gombsor nem oldotta volna meg a problémá mert nem úgy van kialakítva az elektromos rendszer. a Sam modulba menő jelet FET-ek kapcsolják és ha nincs az opció benne baszhatod. valószínűleg ezért csinálták úgy ahogy. Működik? a célt elérte vele aki csinálta.
a tompított betegsége tipikus hiba a smartoknál, a SAM modul sajnálatos módon szétég, elkorhad annál a kicsatlakozásnál. a cseréje horror.
a tetőszigetelésedre visszatérve, azt csak hiszed hogy nem bánt semmit, az ecetsav ami a szilóban van felgyorsítja a korróziót és bizony ott acélváz van amiről elvált az eredeti ragasztás.
vajon miért nem ezzel ragasztják a szélvédőket, műanyag elemeket a karosszériához?
a Te autód, azt csinálsz vele amit akarsz, de ha idejössz kérdezel, akkor köszönd meg, vagy nem, de és ne háborogj.
amit eddig segítettem szívességből tettem, nem kötelező ezt tennem. és nem is fogom a továbbiakban.
kellemes kínlódást a fogalmatlan válalkozókkal akiket a jövőben megtalálsz
Akkor hadd gezzem össze a dolgokat, hogy jól látom-e:
Az, hogy valami kontár, akinek ez a tanult szakmája, a másik jóképű azon kérésére, miszerint "százezer forintba került volna" a ködlámpát is kapcsoló gombsor, csak az Isten tudja, mit merre kötött át az egyébként addig üzemszerűen(! Amire te kapásból, látatlanban rávágtad, hogy elektronika hibás) működő világításon, az teljesen rendben van, mi kárt okozhat...
Bezzeg ha én leszigetelem a tetőt, hogy ne ázzon az atyaúristen is, olyan anyaggal, ami rugalmas, tömít, szigetel és amúgy még ragaszt is, az anyagot viszont nem bántja, mert úgy gondolom, hogy sem réz, sem márvány nincs ott szabadon, én helyrehozhatatlan károkat okoztam az autóban, a továbbiakban nekem válaszolni már nem kell. Köszönöm szépen...