Keresés

Részletes keresés

Normogo Creative Commons License 2006.05.29 0 0 640
Sziasztok!

 

 

Valaki tudna küldeni egy fényképet, hogy egészen pontosan hol van a levegő állító csavar az Atlantis karbiján?

 

Köszönöm!

senda Creative Commons License 2006.05.17 0 0 639

Sziasztok.

 

Mátol él a honlapom még nagyon nincs kész de nyugodtan nézegessétek mert nagyon komoly cuccok lesznek fent pl a derbi 2007-es modelljei amit a tegnap nyilt kiállításon mutatnak meg barcelonában remélem mindenkinek fog tetszeni és sok információt fog megtudni róla lesznek egyedi akciók mint motorba mint alkatrészben mint tuningban jó bőngészést.

 

www.derbinyiregyhaza.hu

_szeki00_ Creative Commons License 2006.05.17 0 0 638
Tehát ő lenne az:

(remélem most sikerült rendesen beszúrni a képet...)
_szeki00_ Creative Commons License 2006.05.17 0 0 637
A legfontosabbat elfelejtettem:
Az ára 400.000 HUF

Képek itt találhatók róla:
http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetes/111966?PLANETMEDIA=348dc305f32e0eb968041a61a9b52e58
_szeki00_ Creative Commons License 2006.05.17 0 0 636
Sziasztok!

Eladó egy 1 éves Derbi Senda Xtreme segédmotor! A gép hibátlan motorikus és esztétikai állapotban van, még garanciális! Fojtás nélkül kb 11Le, nagyon jól húz, terepen vagy a Bp-i utakon is kitűnően használható. Mindvégig garázsban volt tartva, szervízbe csak az előírt dolgok miatt kellett vinni. Biztosítás egész évre megkötve, a bukósisakot is adom hozzá. Elérhető vagyok egész nap, az ár irányár!
Érdeklődni telefofon vagy e-mailben tudtok
30/278-7453
istvan.szekeres@yahoo.com

A motorban 4100 Km van, 2005. 05. havi, vigyázok rá mint a szemem fényére, de most már megvan a nagy jogsim, és szeretnék egy nagyobb köbcentis vasat :)
BacsiTibi Creative Commons License 2006.05.16 0 0 635
Köszi!
Már gurultam is vele 60km-t. Nagyon jó volt!!!! :-)))
Csak mégmost óvatosan megyek vele, mert be kell járatni.

Tapasztaltak véleményére lennék kíváncsi, ugyanis úgy érzem, hogy kuplung nélkül jobb a váltás. Most vagy én vagyok még nagyon béna (évek óta szinte nem is motoroztam), vagy jobban szereti ezt. Bár egy hete kipróbáltam egy barátom 1000-es V-Strom-ját, azon simán ment a váltás kuplunggal (nincs jogsim rá, úgyhogy csak a B.örsi ipari parkban szombat délután). Mit gondoltok?
Előzmény: fiktív (632)
Cunego17 Creative Commons License 2006.05.16 0 0 634
Hi all! Motor szeretnek venni és a Derbi Gpr 50 nagyon megtetszett találtam is egy 1997 és egy 1999t!!! Adat nem tul sok volt roluk tehát hozzátok fordulok adatokért!
Jo-1 Creative Commons License 2006.05.16 0 0 633

Igaza van BacsiTibi-nek, jobb ha leengeded a régi olajat és csak szintetikusat öntesz bele.

 

A szerelésnek nekiállhatsz Magad is, nem túl bonyolult a szerkezet.

Előzmény: Normogo (630)
fiktív Creative Commons License 2006.05.16 0 0 632

BacsiTibi!

 

Na, végre! Balesetmentest!

BacsiTibi Creative Commons License 2006.05.16 0 0 631
Ha tudod, hogy milyen olaj volt benne (szintetikus vagy sem), akkor nem lehet gond. Illetve ha nem kevered a szintetikusat az ásványival.
Amennyiben nem tudod milyen volt benne, akkor jobban jársz, ha leengeded a régit.
Előzmény: Normogo (630)
Normogo Creative Commons License 2006.05.16 0 0 630

Szia!

 

Köszönöm a jótanácsokat!

Szerinted nekiállhatok a szerelésnek motorszerelési előélet nélkül, vagy inkább vigyem szerelőhöz?

Másik, hogy a motorolajat akkor csak öntsem fel, nem lehet gond a régi olajjal?

Előzmény: Jo-1 (628)
RacingDREAMS Creative Commons License 2006.05.15 0 0 629

Jó estét!

Hú hát hol is kezdjem!

Van egy 2004 Derbi Senda Xtreme 50R-em.

A motorral kapcsolatban van egy csomó kérdésem, először is mivel enduró így legtöbbszőr erdőbe használom volt benne fojtás 200km-ig és az elött és azután is csak 100km-ert tudtam elmenni egy tankkal? Kicsit furcsáltuk a dolgot hogy ennyit eszik, sebaj! Most már 2000km-er van benne és kb 1400km-ertől csak 4-5 között eszik. Valószínű most már nem bejáratos?!

Jo-1 Creative Commons License 2006.05.15 0 0 628

Hy normogo! 

 

TEENDŐK: 

 

-  subertűt a karburátorban lejjebb tenni addig amíg a kékes füst megszűnik (ha a legalsó állásban is kékes füst van akkor az olajszivattyút is meg kell nézni, valamint a karbiban 60-as főfúvókának kell lennie igazság szerint (ha nem akkor cserélni), 

 

-  fojtásokat megnézni: karburátor (szívótórokban szűkítő lemez – kidobni), variátor (az első részéből a gyűrűt kiszedni – kidobni), kipufogón a vakcsövet ha van lefűrészelni illetve behegeszteni  és még lehet, hogy van a kipufogókönyökben szűkítés azt is kidobni, 

 

-  a kipufogódobot kitisztítani.

 

Gépkönyvet a www.planetderbi.com -ról tudsz letölteni regisztráció után. 

Előzmény: Normogo (627)
Normogo Creative Commons License 2006.05.15 0 0 627
Sziasztok!

 

Van egy kis problémám az Atlantisommal, elég sokat iszik, mondjuk tűrhetően megy, bár az eddigi hozzászólásokat elnézve mehetne jobban is!

Eddig 2 konkrét adat van a fogyasztásra, az elsőben benne van egy hosszabb 50km-es út, meg vitt kb.20 kilónyi cuccot, meg én is 96 vagyok, és városban voltak csutkagázos gyorsítások, és így 5,5 literre jött ki a fogyi, azért ez durva, először azt hittem, elromlott a benzinlámpa!

A második tank benzinnel szintén volt egy hasonló túra, csak jobban kíméltem (városban max. 50, országúton 55-60, nem gyorsulgattam), de így is majdnem 4,5-öt benyalt!

Amúgy a végsebesség velem 65-70, de ilyenkor csutkagázon meg-megtorpan, mintha elzárná a benzint.

A motort még februárban vettem 4,5 évesen, a karbit szerelő állította be, és április óta használom. Ami feltűnt, hogy más robogóknál kicsit jobban füstöl, és olyan kékes színű a füstje, mint a trabiké, meg a wareszoké.

Szerintetek mi lehet a gond?

Úgy gondoltam első körben feltöltöm új olajjal, ilyenkor le szoktátok engedni a régit, vagy csak felöntitek? Ezen kívül még a gyújtógyertyára is gyanakszom, azt is lecserélném. Esetleg még a terepes gumik, bár az nem dobhat ennyit a fogyasztáson, igazából max. 3 lityit kellene innia.

Szerintetek ettől megoldódik a bajom, vagy nem ez lehet a hiba?

Nagyon hálás lennék, ha valaki tudna segíteni valamilyen szervizkönyvet szerezni a mocihoz, mert inkább magam szerelném, meg hát most inkább a nyaralásra gyűjtök:-)

Előre is kösz a segítséget!

BacsiTibi Creative Commons License 2006.05.15 0 0 626
Tegnap délután kész lett a Senda-m!!!!!! :-))))
Jó volt vele egy kicsit gurulni. Csak már nem volt elég időm rá. :-(
De majd valamelyik nap bepótolom.
sirarcheer Creative Commons License 2006.05.13 0 0 625
Sziasztok!!
Az lenne kérdésem, hogy tankolásnál számít hogy 95-ös vagy 98-as benzint tankolok??
Másik hogy már harmadszor tankolok 300 km után. Tehát kb 150 km megyek 4,5 liter benzinnel ami túl sok fogyasztás sztem. Vagy tévedek? Később változik??
sirarcheer Creative Commons License 2006.05.12 0 0 624
Ok, köszi mindenkinek helpet!!
Egész jól megy már balrafordulás is!!!! :)
Már megyek belváros fele is. Már előztem is, ami nagy szó mert ugye csak 55-el megyek.
Autósok is rendesek. Mert környezetemben mindenki a robogó=halál vizióval riogatott.
De ha rendesen megyek, akkor ők is békénhagynak.
Már 260km-t mentem.
Előzmény: jenli (623)
jenli Creative Commons License 2006.05.09 0 0 623

Ugyan úgy a felezővonal mellé kell húzódni mint autóval .

Ugyan úgy mindent mint autóval .

persz fojtással nehéz , de ha kiveszik nem lesz semmi gond .

jenli Creative Commons License 2006.05.09 0 0 622

Balra kanyarodásnál húzódj a felezővonal mellé .

ennyi

fiktív Creative Commons License 2006.05.09 0 0 621

Sir!

 

Én is válaszolok. Robogóval sem érdemes az út szélén menni, mert letolnak, had előzzenek rendesen! A problémádat megértem, de te meg elfeleded, hogy nem lesz mindíg így! Ahogy kiveszik a fojtást, fürge leszel, mint a vadmalac! Nyugodtan fel tdod majd venni a városi tempót, lehet nagyon előzgetni sem akarnak majd! Ha tuning megy bele, akkor meg egyenesen betyár leszel.

 

Előzmény: sirarcheer (620)
sirarcheer Creative Commons License 2006.05.09 0 0 620
Hi!
Akkor nem féltem :D
Megnéztem a Metrakit honlapját, tényleg jó cuccok vannak.
Van komplett szett is.
De árat nem látok sehol, a magyar kereskedőnél meg csak egy emil cím van.

Más:
Egy kis vezetéstechnikai kérdés.
Ugye nekem jobb szélen kell menni robogóval. Én próbálok minél jobban lehúzodni, hadd menjenek a kocsik. De ha balra akarok fordulni mondjuk egy kétsávos úton/van balra elmenő sáv/ akkor
átsorolok indexel a belsőbe és onnan fordulok. DE ha egysávos az út és én balra akarok menni akkor átmegyek az út bal oldalára vagy az autósnak elvileg el kell engednie ha én előtte átszambázok keresztbe??
Előzmény: senda (618)
jenli Creative Commons License 2006.05.09 0 0 619

Helló Senda !

 

Már kapható a 250es GP1 ???

Próbáltad már ??? Milyen a gép ???

 

Előzmény: senda (618)
senda Creative Commons License 2006.05.08 0 0 618

 

 

Hali

 

Az új motort nem kell félteni nem lesz baja tökmindegy ,hogy emelkedő vagy lejtő nyugodtan húzhatod akár padlóig is mert a variátor karika úgyis annyi pörgést fog engedni amenyit kell 300 km-nél vetesd ki a fojtást mert ha sokkal később veszed ki képes eltömíteni a kipufot.

 

 

Csak, hogy értsd egyszer leteszteltem egy atlantis city-t megjött kivettem a dobozbol tettem bele benzint az első tankolás mindig olajos benzin legyen 1 tank 1dl /jó olaj/ és nyíregyháza-oros oda vissza 10 km padló 85-öt ment kicsit büdös volt a kipu mert a fekete festék egy kicsit megégett de vamúgy semmi baja nem volt.

 

EZEK NEM KÍNAI MOTOROK

 

Visszatérve a servicére ha a mocid garanciás és meg akarod tartani a garanciát csak derbi szervizbe vidd.

 

Pl: ha én meglátom vagy megtudom ,hogy más vagy a gazdája hozzányult a motorhoz a gari ugrik ugyanis a sok okos azt hiszi ért a motorhoz aztán vízpumpafogóval kiveszi a gyertyát és a porcelán beletörik aztán jön hozzám hogy hát hát milyen szar ez a motor nem indul.

aztán felrakják a sportlégszűrőt mennek árkon bokron takarítani elfelejtik meg nem érdeklik aztán jönnek a kezdetleges bajok önindítóval nem indul utána nincs alapjárat utána berugóval sem indul ezek a kompresszió alap jelei ezért a direktszűrőt nem ajánlom mert a garancia ugrik.

 

amúgy az atlantis egy jó választás volt mióta megjelent magyarországon a 2006-os bullet azóta magyarországon a derbi eladás  30%-al nőtt ezzel csak azt akarom mondani, hogy egy kis matricával és szép színnel nagyon szép és kapós lett a kis derbi.

 

 

Ha valaki akar derbit tuningolni ne rendeljen sehonnan várjon 2-3 hetet minden derbi kereskedőnél meglehetlesz venni a derbi tuningját melynek a neve METRAKIT nagyon keméy és jó az ár. Mindenkinek ajánlom és főleg azt,hogy derbisnél rakassa fel mert akkor megmarad a garancia.

 

Srácok ennyit még sosem írtam bocsi , hogy sokáig nem tudtam jelentkezni de most van szezonunk ha valakinek kérdése vagy segíthetek valamiben akkor irhat e-mailt: derbinyiregyhaza@chello.hu

jenli Creative Commons License 2006.05.08 0 0 617

Hajtsad nyugodtan , de azért határokon bellül . ne hatsd csuta kázon .

a fojtás úgyis benne van , az meg annyit enged amennyit szabad .

Ha meg hegyen lax akkor úgy sem tudsz másképp felmenni .

Csak felfele finoman , nem kell eröltetni .

fiktív Creative Commons License 2006.05.08 0 0 616
Az itteni Derbis ember ( Senda ) is azt írta itt korábban, hogy nem kell félteni!
Előzmény: fiktív (615)
fiktív Creative Commons License 2006.05.08 0 0 615

Sir!

 

Lehet szakaszosan, de nem éri meg 2 x baszkódni vele és amúgy is egymáshoz kell őket belőni!

 

Had vegyék ki a fojtást, jó lesz. Használod. Aztán, ha megvan minden akkor neki lehet esni.

 

Bejáratós, benne van egy gyűrű tán a variban, + a kipuff is nyúlványos még, egyszerűen nem tod, annyira meggyalázni, hogy szétmenje, ne féltsd! Az első 300 km en ne hajtsd max fordulaton sokáig. Inkább egyeneltes gyorsulás, aztán visszaereszt. Egyes források szerint az emelkedő nem árt, sőt! Én a sajátommal nem sokat szaroztam, 300 után had manjen ahogy bír, 500 nál kivetettem a fojtit.

Előzmény: sirarcheer (614)
sirarcheer Creative Commons License 2006.05.08 0 0 614
Akkor marad a Derbi bolt ahol vettem.
A tunningolásokat lehet szakaszosan is csinálni??
Én így tervezem:
1-1000km: Köt. szervíz. Fojtás ki és sportszűrő+karbihangolás
2-Ha lesz elégpénz: sportkipuff+görgők.

Még egy kérdés:
Mivel a robogó még bejáratós, lehet vele hegyen fel felé menni vele??
Mert hegyen lakom, azt bármerre megyek visszafelé hegyen kell jönni, és azt hallottam nem jó neki. Pedig szépen jön föl. De nem akarom hogy emiatt baja legyen.
Előzmény: fiktív (612)
jenli Creative Commons License 2006.05.08 0 0 613

Hú most láttam 250es Derbi GP1-et .

Én ebből csak 50esről tudtam .

??? nemrossz gép lehet .

fiktív Creative Commons License 2006.05.08 0 0 612

Sir!

 

Ezeket inkább hozzáértő csinálja szerintem!

Van a robogó-motor fórum, ott a Luc 72 nevű embernek van szervíze, igaz nem Derbi, de ott jól megcsinálják neked! Vagy az, amit Jenli ajánlott, saját Derbi szervice. Sok bolt van: Egü motors, Pink motors, Motorline, Italmondo..stb...

Előzmény: sirarcheer (610)
jenli Creative Commons License 2006.05.07 0 0 611

Kipufogócserét azt egyszerüen otthon is meglehet .

A sportlégszűrőt is otthon könnyedén .

Olajcserét is meglehet .

 

Végli mindent meglehet otthon is . Ha bevállalod , meg picit értesz is ezekhez , meg vannak szerszámaid .

 

A Derbinél szerintem jól le szervizelik , ők nem sumákolhatják el , hiszen vezetik is a szervizkönyvet , meg új motornál normálisan megcsinálják .

Mégpedig azért hogy megbízható maradjon a derbid , hiszen ez nekik is jó , mert úgy is kifizeted , meg akkor te is meg leszel elégedve a derbivel meg a szervízükkel is , tehát továbbra is oda fogod vínni ................................... szal ez nekik üzlet .

 

De más szervízbe ne vidd ha nincs szerelő ismerősöd . Csak a Derbihez vidd ahonnan vetted !!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Én  amit megtudok itthon azt megcsinálom , amit nem azt szerelőhöz viszem . Mivel ez már 400cc . De ismerem az szerelőt , meg ha ráérek akkor végignézem hogy hogyan szereli . és akkor legközelebb akár már otthon én is megtudom .

ennyi .

 

Még annyit , hogy szerintem az új robogódat  tanácsosabb lenne szerelőnél szervizelni , mert a szevízkönyvet is lepecsételik . és akkor normális lesz . és könnyebben el is tudod adni akár , mert mindenki szívesen vesz egy olyan motort amiről tudja hogy hol szervizelték , és normálisan csinálták .

A tuning cuccokat is nyugottan csináltathatod szerelőnél , szervizkönyvbe is beirhatjátok . Akkor tudni lehet hogy nem sufnituning .

(mondjuk a kipufogót , és a szűrőt csinálhatod nyugodtan otthon )

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!