Mátol él a honlapom még nagyon nincs kész de nyugodtan nézegessétek mert nagyon komoly cuccok lesznek fent pl a derbi 2007-es modelljei amit a tegnap nyilt kiállításon mutatnak meg barcelonában remélem mindenkinek fog tetszeni és sok információt fog megtudni róla lesznek egyedi akciók mint motorba mint alkatrészben mint tuningban jó bőngészést.
Eladó egy 1 éves Derbi Senda Xtreme segédmotor! A gép hibátlan motorikus és esztétikai állapotban van, még garanciális! Fojtás nélkül kb 11Le, nagyon jól húz, terepen vagy a Bp-i utakon is kitűnően használható. Mindvégig garázsban volt tartva, szervízbe csak az előírt dolgok miatt kellett vinni. Biztosítás egész évre megkötve, a bukósisakot is adom hozzá. Elérhető vagyok egész nap, az ár irányár! Érdeklődni telefofon vagy e-mailben tudtok 30/278-7453 istvan.szekeres@yahoo.com
A motorban 4100 Km van, 2005. 05. havi, vigyázok rá mint a szemem fényére, de most már megvan a nagy jogsim, és szeretnék egy nagyobb köbcentis vasat :)
Köszi! Már gurultam is vele 60km-t. Nagyon jó volt!!!! :-))) Csak mégmost óvatosan megyek vele, mert be kell járatni.
Tapasztaltak véleményére lennék kíváncsi, ugyanis úgy érzem, hogy kuplung nélkül jobb a váltás. Most vagy én vagyok még nagyon béna (évek óta szinte nem is motoroztam), vagy jobban szereti ezt. Bár egy hete kipróbáltam egy barátom 1000-es V-Strom-ját, azon simán ment a váltás kuplunggal (nincs jogsim rá, úgyhogy csak a B.örsi ipari parkban szombat délután). Mit gondoltok?
Hi all! Motor szeretnek venni és a Derbi Gpr 50 nagyon megtetszett találtam is egy 1997 és egy 1999t!!! Adat nem tul sok volt roluk tehát hozzátok fordulok adatokért!
Ha tudod, hogy milyen olaj volt benne (szintetikus vagy sem), akkor nem lehet gond. Illetve ha nem kevered a szintetikusat az ásványival. Amennyiben nem tudod milyen volt benne, akkor jobban jársz, ha leengeded a régit.
A motorral kapcsolatban van egy csomó kérdésem, először is mivel enduró így legtöbbszőr erdőbe használom volt benne fojtás 200km-ig és az elött és azután is csak 100km-ert tudtam elmenni egy tankkal? Kicsit furcsáltuk a dolgot hogy ennyit eszik, sebaj! Most már 2000km-er van benne és kb 1400km-ertől csak 4-5 között eszik. Valószínű most már nem bejáratos?!
- subertűt a karburátorban lejjebb tenni addig amíg a kékes füst megszűnik (ha a legalsó állásban is kékes füst van akkor az olajszivattyút is meg kell nézni, valamint a karbiban 60-as főfúvókának kell lennie igazság szerint (ha nem akkor cserélni),
- fojtásokat megnézni: karburátor (szívótórokban szűkítő lemez – kidobni), variátor (az első részéből a gyűrűt kiszedni – kidobni), kipufogón a vakcsövet ha van lefűrészelni illetve behegeszteni és még lehet, hogy van a kipufogókönyökben szűkítés azt is kidobni,
Sziasztok!
Van egy kis problémám az Atlantisommal, elég sokat iszik, mondjuk tűrhetően megy, bár az eddigi hozzászólásokat elnézve mehetne jobban is!
Eddig 2 konkrét adat van a fogyasztásra, az elsőben benne van egy hosszabb 50km-es út, meg vitt kb.20 kilónyi cuccot, meg én is 96 vagyok, és városban voltak csutkagázos gyorsítások, és így 5,5 literre jött ki a fogyi, azért ez durva, először azt hittem, elromlott a benzinlámpa!
A második tank benzinnel szintén volt egy hasonló túra, csak jobban kíméltem (városban max. 50, országúton 55-60, nem gyorsulgattam), de így is majdnem 4,5-öt benyalt!
Amúgy a végsebesség velem 65-70, de ilyenkor csutkagázon meg-megtorpan, mintha elzárná a benzint.
A motort még februárban vettem 4,5 évesen, a karbit szerelő állította be, és április óta használom. Ami feltűnt, hogy más robogóknál kicsit jobban füstöl, és olyan kékes színű a füstje, mint a trabiké, meg a wareszoké.
Szerintetek mi lehet a gond?
Úgy gondoltam első körben feltöltöm új olajjal, ilyenkor le szoktátok engedni a régit, vagy csak felöntitek? Ezen kívül még a gyújtógyertyára is gyanakszom, azt is lecserélném. Esetleg még a terepes gumik, bár az nem dobhat ennyit a fogyasztáson, igazából max. 3 lityit kellene innia.
Szerintetek ettől megoldódik a bajom, vagy nem ez lehet a hiba?
Nagyon hálás lennék, ha valaki tudna segíteni valamilyen szervizkönyvet szerezni a mocihoz, mert inkább magam szerelném, meg hát most inkább a nyaralásra gyűjtök:-)
Előre is kösz a segítséget!
Sziasztok!! Az lenne kérdésem, hogy tankolásnál számít hogy 95-ös vagy 98-as benzint tankolok?? Másik hogy már harmadszor tankolok 300 km után. Tehát kb 150 km megyek 4,5 liter benzinnel ami túl sok fogyasztás sztem. Vagy tévedek? Később változik??
Ok, köszi mindenkinek helpet!! Egész jól megy már balrafordulás is!!!! :) Már megyek belváros fele is. Már előztem is, ami nagy szó mert ugye csak 55-el megyek. Autósok is rendesek. Mert környezetemben mindenki a robogó=halál vizióval riogatott. De ha rendesen megyek, akkor ők is békénhagynak. Már 260km-t mentem.
Én is válaszolok. Robogóval sem érdemes az út szélén menni, mert letolnak, had előzzenek rendesen! A problémádat megértem, de te meg elfeleded, hogy nem lesz mindíg így! Ahogy kiveszik a fojtást, fürge leszel, mint a vadmalac! Nyugodtan fel tdod majd venni a városi tempót, lehet nagyon előzgetni sem akarnak majd! Ha tuning megy bele, akkor meg egyenesen betyár leszel.
Hi! Akkor nem féltem :D Megnéztem a Metrakit honlapját, tényleg jó cuccok vannak. Van komplett szett is. De árat nem látok sehol, a magyar kereskedőnél meg csak egy emil cím van.
Más: Egy kis vezetéstechnikai kérdés. Ugye nekem jobb szélen kell menni robogóval. Én próbálok minél jobban lehúzodni, hadd menjenek a kocsik. De ha balra akarok fordulni mondjuk egy kétsávos úton/van balra elmenő sáv/ akkor átsorolok indexel a belsőbe és onnan fordulok. DE ha egysávos az út és én balra akarok menni akkor átmegyek az út bal oldalára vagy az autósnak elvileg el kell engednie ha én előtte átszambázok keresztbe??
Az új motort nem kell félteni nem lesz baja tökmindegy ,hogy emelkedő vagy lejtő nyugodtan húzhatod akár padlóig is mert a variátor karika úgyis annyi pörgést fog engedni amenyit kell 300 km-nél vetesd ki a fojtást mert ha sokkal később veszed ki képes eltömíteni a kipufot.
Csak, hogy értsd egyszer leteszteltem egy atlantis city-t megjött kivettem a dobozbol tettem bele benzint az első tankolás mindig olajos benzin legyen 1 tank 1dl /jó olaj/ és nyíregyháza-oros oda vissza 10 km padló 85-öt ment kicsit büdös volt a kipu mert a fekete festék egy kicsit megégett de vamúgy semmi baja nem volt.
EZEK NEM KÍNAI MOTOROK
Visszatérve a servicére ha a mocid garanciás és meg akarod tartani a garanciát csak derbi szervizbe vidd.
Pl: ha én meglátom vagy megtudom ,hogy más vagy a gazdája hozzányult a motorhoz a gari ugrik ugyanis a sok okos azt hiszi ért a motorhoz aztán vízpumpafogóval kiveszi a gyertyát és a porcelán beletörik aztán jön hozzám hogy hát hát milyen szar ez a motor nem indul.
aztán felrakják a sportlégszűrőt mennek árkon bokron takarítani elfelejtik meg nem érdeklik aztán jönnek a kezdetleges bajok önindítóval nem indul utána nincs alapjárat utána berugóval sem indul ezek a kompresszió alap jelei ezért a direktszűrőt nem ajánlom mert a garancia ugrik.
amúgy az atlantis egy jó választás volt mióta megjelent magyarországon a 2006-os bullet azóta magyarországon a derbi eladás 30%-al nőtt ezzel csak azt akarom mondani, hogy egy kis matricával és szép színnel nagyon szép és kapós lett a kis derbi.
Ha valaki akar derbit tuningolni ne rendeljen sehonnan várjon 2-3 hetet minden derbi kereskedőnél meglehetlesz venni a derbi tuningját melynek a neve METRAKIT nagyon keméy és jó az ár. Mindenkinek ajánlom és főleg azt,hogy derbisnél rakassa fel mert akkor megmarad a garancia.
Srácok ennyit még sosem írtam bocsi , hogy sokáig nem tudtam jelentkezni de most van szezonunk ha valakinek kérdése vagy segíthetek valamiben akkor irhat e-mailt: derbinyiregyhaza@chello.hu
Lehet szakaszosan, de nem éri meg 2 x baszkódni vele és amúgy is egymáshoz kell őket belőni!
Had vegyék ki a fojtást, jó lesz. Használod. Aztán, ha megvan minden akkor neki lehet esni.
Bejáratós, benne van egy gyűrű tán a variban, + a kipuff is nyúlványos még, egyszerűen nem tod, annyira meggyalázni, hogy szétmenje, ne féltsd! Az első 300 km en ne hajtsd max fordulaton sokáig. Inkább egyeneltes gyorsulás, aztán visszaereszt. Egyes források szerint az emelkedő nem árt, sőt! Én a sajátommal nem sokat szaroztam, 300 után had manjen ahogy bír, 500 nál kivetettem a fojtit.
Akkor marad a Derbi bolt ahol vettem. A tunningolásokat lehet szakaszosan is csinálni?? Én így tervezem: 1-1000km: Köt. szervíz. Fojtás ki és sportszűrő+karbihangolás 2-Ha lesz elégpénz: sportkipuff+görgők.
Még egy kérdés: Mivel a robogó még bejáratós, lehet vele hegyen fel felé menni vele?? Mert hegyen lakom, azt bármerre megyek visszafelé hegyen kell jönni, és azt hallottam nem jó neki. Pedig szépen jön föl. De nem akarom hogy emiatt baja legyen.
Van a robogó-motor fórum, ott a Luc 72 nevű embernek van szervíze, igaz nem Derbi, de ott jól megcsinálják neked! Vagy az, amit Jenli ajánlott, saját Derbi szervice. Sok bolt van: Egü motors, Pink motors, Motorline, Italmondo..stb...
Kipufogócserét azt egyszerüen otthon is meglehet .
A sportlégszűrőt is otthon könnyedén .
Olajcserét is meglehet .
Végli mindent meglehet otthon is . Ha bevállalod , meg picit értesz is ezekhez , meg vannak szerszámaid .
A Derbinél szerintem jól le szervizelik , ők nem sumákolhatják el , hiszen vezetik is a szervizkönyvet , meg új motornál normálisan megcsinálják .
Mégpedig azért hogy megbízható maradjon a derbid , hiszen ez nekik is jó , mert úgy is kifizeted , meg akkor te is meg leszel elégedve a derbivel meg a szervízükkel is , tehát továbbra is oda fogod vínni ................................... szal ez nekik üzlet .
De más szervízbe ne vidd ha nincs szerelő ismerősöd . Csak a Derbihez vidd ahonnan vetted !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Én amit megtudok itthon azt megcsinálom , amit nem azt szerelőhöz viszem . Mivel ez már 400cc . De ismerem az szerelőt , meg ha ráérek akkor végignézem hogy hogyan szereli . és akkor legközelebb akár már otthon én is megtudom .
ennyi .
Még annyit , hogy szerintem az új robogódat tanácsosabb lenne szerelőnél szervizelni , mert a szevízkönyvet is lepecsételik . és akkor normális lesz . és könnyebben el is tudod adni akár , mert mindenki szívesen vesz egy olyan motort amiről tudja hogy hol szervizelték , és normálisan csinálták .
A tuning cuccokat is nyugottan csináltathatod szerelőnél , szervizkönyvbe is beirhatjátok . Akkor tudni lehet hogy nem sufnituning .
(mondjuk a kipufogót , és a szűrőt csinálhatod nyugodtan otthon )