Keresés

Részletes keresés

V43 - 1157 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 40075
Este az RTL klub híradóban lesz szó a téma kapcsán.
LoviGabi Creative Commons License 2019.06.03 0 0 40074

Nem láttam mivel nem tartozik rám (sem).

Előzmény: miciati. (40063)
misi967 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 40073

Nem tudom, hogy milyen arányban vannak a költségek és a plusz bevétel, de el tudom képzelni, hogy megéri

 

Anyagi szempontból nem éri meg. Nagyon nem.

 

Világosíts fel kérlek. Mivel csörgő vitte ezáltal mi a forintbeli különbség a 2 között.... a több henger, nagyobb fogyasztáson kívül.

Személyzet kell,tankolni kell,karbantartani kell....

Előzmény: r1232 (40068)
seadxdx Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40072

Nem tudom, hogy milyen arányban vannak a költségek és a plusz bevétel, de el tudom képzelni, hogy megéri (a reklámértékkel együtt biztosan).

Olyan szempontból is megérheti, hogy sok gyerek egyáltalán nem utazik vonattal, mert a szülei autóval viszik. Egy ilyen érdekes vonatútra esetleg elmennek vonatozni, és így a gyerek később jobban fog vonatra ülni, mert nem lesz számára annyira ismeretlen.

 

Vesd össze a két mondatod. Egy ilyen járat szinte biztosan bukó, ha csak ezt nézed. A marketing segítségével, és a az ilyen eseményekkel bevonzott emberekkel - akik könnyebben szoknak rá a vonatozásra, vagy akár a vasútnál dolgozik később - hosszú távon megéri. Tény, hogy forintosítani nehéz, de valahonnan kell az utánpótlás személyzet és utas oldaláról.

Előzmény: Godolloi HEV (40065)
smnks Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40071

Ez így nagyon kevés, részedről! (;-P)

Előzmény: r1232 (40070)
r1232 Creative Commons License 2019.06.03 -2 0 40070

Maradjunk annyiban, hogy tévedsz.

Előzmény: smnks (40069)
smnks Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40069

Szerintem meg ezek után részletkérdés, hogy ki milyen stílusban reagálta le a szituációt.

 

A dolog végkimenetelében a főnöki utasításoké a főszerep!

 

(Persze lehetett volna emberibben is kezelni a helyzetet az érintett személyzet részéről, és akkor a kívülállók talán nem is vettek volna észre semmit. De ne ezt tekintsük elvárásnak, mert akkor mindenki elfeledkezik a főnökök felelősségéről!)

Előzmény: r1232 (40067)
r1232 Creative Commons License 2019.06.03 0 0 40068

Nem tudom, hogy milyen arányban vannak a költségek és a plusz bevétel, de el tudom képzelni, hogy megéri

 

Anyagi szempontból nem éri meg. Nagyon nem.

Előzmény: Godolloi HEV (40065)
r1232 Creative Commons License 2019.06.03 0 2 40067

Ha ez csakugyan így volt, akkor itt az ideje, hogy ne a mozdonyvezetőt "ütlegelje" itt mindenki,

 

Ez még nem jogosít fel senkit arra, hogy bunkó paraszt módjára viselkedjen és az ellenőrzésre jogosult dolgozót se engedje fel! Az alapvető gond ez! Simán megoldható lett volna a probléma. De az illetőnek, már nem először pályafutása során, nem sikerült.

Előzmény: smnks (40064)
smnks Creative Commons License 2019.06.03 -1 1 40066

Látom, kaptál 5 mínuszt, nagyon helyesen! (:-P)

 

Szerencsére nem te döntesz ilyen helyzetekben!

Itt volt egy jó ötlet és egy jó szándék!

Sajnos az illetékes főnökök, úgy tűnik, nem zsíroztak le egymásközt minden részletet. Remélem, majd a belső vizsgálat ki mer mondani ilyen felelősséget is!

...

 

Ugyanakkor vegyünk észre két apró mondatocskát abban a cikkben, ami még mindent remélt!

 

 

"...Egy éve simán elhajtottak volna. De az még egy másik világ volt..."

 

 

Szóval jómagam szintúgy nagyon örülök annak, hogy Csépke eltakarodott a .......ba!!!!!

Előzmény: tumikas (40062)
Godolloi HEV Creative Commons License 2019.06.03 0 4 40065

Szerintem alapvetően jó ötlet, feltéve, hogy tényleg jól szervezik meg és működik a dolog. Sok helyen csak negatív dolgokat írnak a vasútról (pl. forgalmi zavarok), végre egy olyan dolog, ami elég érdekes, hogy írjanak róla az újságok és pozitív (feltéve, hogy tényleg sikerül). Nyilván próbálkoznak mindenféle sajtóközleménnyel (pünkösdi hétvégén változik a vonatok közlekedési rendje, június 15-től balatoni nyári menetrend), de azok nem annyira érdekesek, és így kevésbé terjednek. Egy ilyen akció azt mutatja, hogy a vasút mindenkivel foglalkozik, ami növeli a hírnevét.

Annyi nohabozni vágyó ember nincs, hogy összejöjjön egy különvonat, valamivel össze kell kapcsolni a dolgot (az alapítványi Nohab érdekes helyeket jár be, a Nosztalgia pedig érdekes programokat kínál). A START-nak úgyis vannak vonatai, így legegyszerűbben ő tud ilyet szervezni. Nem tudom, hogy milyen arányban vannak a költségek és a plusz bevétel, de el tudom képzelni, hogy megéri (a reklámértékkel együtt biztosan).

Olyan szempontból is megérheti, hogy sok gyerek egyáltalán nem utazik vonattal, mert a szülei autóval viszik. Egy ilyen érdekes vonatútra esetleg elmennek vonatozni, és így a gyerek később jobban fog vonatra ülni, mert nem lesz számára annyira ismeretlen.

Értem, hogy egy közszolgáltatótól azt várod, hogy a közszolgáltatással foglalkozzon, de ettől még csinálhat mást is. Pl. a BKK/BKV is szervez nosztalgiajáratokat. És ott is előfordul, hogy normál járatokra rakják be az érdekes/nosztalgia járművet.

Előzmény: tumikas (40062)
smnks Creative Commons License 2019.06.03 0 4 40064

Üdv!

 

Azt írod, elég korrekt a cikk. (Én nem tudom, nem voltam ott.) Ha ez így van, akkor sikerül elsiklunk a leglényegesebb mondatok felett?

Idézem:

 

"...amikor a helyzet előállt, mindenki felhívta a főnökét. A startosnak azt mondták, hogy startos vonat csak startos vontatással mehet, ő vezet. A mávosnak meg azt, hogy ki ne adja a kezéből a gépet; ő vezet..."

 

 

Ha ez csakugyan így volt, akkor itt az ideje, hogy ne a mozdonyvezetőt "ütlegelje" itt mindenki, hanem az illetékes főnököket! Vagy a főnökök még egy ilyen helyzetben is érinthetetlen magasságban lakoznak..?

Még a kommentelők sem "érinthetik" őket??? A kisemberen mindig könnyebb elverni a port!

Előzmény: egykorONtopic (40058)
miciati. Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40063

És te láttad?

Előzmény: LoviGabi (40061)
tumikas Creative Commons License 2019.06.03 -14 2 40062

Én inkább annak az okosnak tudok gratulálni aki egy menetrendszerű közszolgáltatást végző vonatból őár ember szórakozására cirkuszvonatot csinál. Aki Nohabozni akar az igenis fizesse ki azt a plusz pénzt amibe egy különvonat kerül...

Előzmény: r1232 (40060)
LoviGabi Creative Commons License 2019.06.03 0 2 40061

"aki nem a szerződésnek megfelelően cselekedett"

Te láttad ezt a szerződést?

Előzmény: r1232 (40060)
r1232 Creative Commons License 2019.06.03 -2 1 40060
Köszönd meg a Nohab sofőrjének, aki nem a szerződésnek megfelelően cselekedett és több más, rá vonatkozó szabályt is figyelmen kívül hagyott. Ez az egész cirkusz csak miatta történt.
Előzmény: egykorONtopic (40055)
gmarc Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40059

Létezik olyan, hogy egy vasútvállalat, aminek magának áruszállítási engedélye van, mozdonyt és személyzetet biztosít egy másik vasútvállalatnak, akinek van személyszállítási engedélye. Ebben nincs semmi probléma. 

Előzmény: zjakabfi (40054)
egykorONtopic Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40058

Az iho cikk korrektül összefoglalja mi történt, és nagyjábol azt irja mit az itteni kommentelök

 

http://iho.hu/hir/meghiusult-a-nohabos-emlekezes-190602

 

A Facebook kommentelök a cikk alatt viszont megosztottak, a MÁV-Startos kötödésük szerint a MÁV-Startos mozdonyvezetö átvehette volna a Nohabot, a magánvasuti közeli kommentelök szerint erről szo se lehet, mert a M61-017 PMLI mozdonyaként magánvasuti gép.

 

 

Zsivany2 Creative Commons License 2019.06.03 -2 0 40057
Előzmény: fantal (40035)
egykorONtopic Creative Commons License 2019.06.03 0 1 40056

A MÁV-Start is a MÁV leánya, na de a pályások is. Szóval furcsa, a két cégenbelüli vasútvállalat torzsalakodása, meg az, hogy a Mávcsoport több kis cége egyben önálló vasútvállalat is, az Fkg meg a Kfv. Ebből simán kijön ilyen gubanc, hogy ki nem beszél meg valamit alaposan a másikkal.

Előzmény: Ahkuma (40048)
egykorONtopic Creative Commons License 2019.06.03 0 2 40055

Hát azért az nemkicsit a nap vicce, hogy a PMLI-s mozdonyvezető meg a Startos jó hogy nem már úgy zörrentek össze, mint az ovisok a homokozóban a kislapátért.

Leutaztam, gondolok csinálok már pár jó képet, de eh minek...

Tényleg ez a kis magyar groteszk volt.

zjakabfi Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40054

Hahó!

 

(Hmm. Ha startos menetvonalon startos vezethet, akkor hogyan közlekednek azok a különvonatok, amiket olyan magánvasúti mozdonyok vontatnak, amiknek amúgy csak áruszállítási engedélyük van?)

 

Erre a felvetesre írtam amit. A mai az nem különvonat vol, hanem startos, pesze.

Előzmény: norbee601 (40051)
r1232 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40053

Nem ő volt.

Előzmény: norbee601 (40050)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40052

Én csak Örkény egypercesének címét tudom az egész történet elé kanyarintani: arról, hogy mi a groteszk.

Előzmény: alkotasu (40047)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40051

Szerintem az ilyen vonat nem Startos menetvonal.

 

Ez menetrend szerinti vonat volt.

Előzmény: zjakabfi (40043)
norbee601 Creative Commons License 2019.06.02 0 1 40050

Másfelől az oda vezényelt Startosnak volt érvényes típusismerete a 17-esre? 

 

 

Azt hallottam hogy az illető Startos Sz. T. volt (az aki alatt anno felborult a Négyes) ....

Előzmény: fantal (40038)
zjakabfi Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40049

Nem a maira írtam, hanem, amire reagaltam abban különvonat szerepelt.

Előzmény: gmarc (40046)
Ahkuma Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40048
A MÁV-START meg a MÁV leánya... nevetséges.
Előzmény: gmarc (40046)
alkotasu Creative Commons License 2019.06.02 0 5 40047

Olvasom itt a hozzászólásokat, és nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek. Rettenetesen szomorú, hogy azok, akiknek van egy jó ötletük, és végig akarják vinni, nem képesek letárgyalni normálisan egymással vezetői szinten, hogy milyen mozdony honnan-meddig megy, ki vezeti mettől meddig, stb., és ezt nem képesek tudatni az érintett mozdonyvezetőkkel. Na, így nem lehet dolgozni. És a nagyobb baj, hogy ez a trehányság társadalmi szinten megy így, mert a teljesen más területű saját munkámban naponta szembesülök ezzel.

gmarc Creative Commons License 2019.06.02 0 0 40046

A közforgalmú gyorsvonat startos menetvonal. 

Előzmény: zjakabfi (40043)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!