Dunában a KXM-052 még létezik? Hallottam mikor oda került kinkönyökölt a motorja, de azóta nem hallok felőle. Esetleg van valakinek képe a jelenlegi állapotról?
Holnaptól több ponton változott menetrend lép életbe Újvárosban. Ez már ki is került a honlapra időben. Viszont a térképet elfelejtették hozzá igazítani, ami eddig is tartalmazott több hibát. Nos, ha már ez is sikerül, akkor a mostani változások mellett, ami 35-ös Venyimi út helyetti TESCO megállást javítja, illetve a 40-eshez hasonlóan a 13-as Vasmű téri betérését is jelöli, ideje lenne a Kokszvegyészetnél feltüntetni a 44-est is ugyanúgy, mint a 3-ast, ha már van onnan indulása, illetve a 40-es menetiránnyal ellentétes irányú Dózsa Gy. út/Egyetem megállását is le kellene kapirgálni. Biztos nem csak az én szemem bántja a pár apró hiba.
Soha nem fog elkészülni,kár gondolkodni rajta mi lesz,ha....Manapság naponta változik mit akarnak ezek,tollvonásokkal szüntetnek meg bármikor bármit,napi szinten változik mikor éppen mire van pénz,vagy nincs....hagyjuk már.
Hátul a selejteknél van mindkettő, de ami érdekes lehet, hogy '352-nek a szélvédőjére nem került papír, viszont a többi selejt társára igen. Amúgy 2023.05.25-el lett kivonva mindkettő, és 2024.05.26-al lettek újra "forgalomba helyezve" úgyhogy ez csak az 1 év lehet, amit dhp is írt.
a legtöbb selejt busz, amit már akár vázig lebontottak a nyilvántartásban forgalomból ideiglenesen kivontként szerepel, mégha soha nem is állítják újra forgalomba. adminisztratív okokból, biztos ez így jó a volánnak.
a tippem az, hogy lejárt az egy év, és nem hosszabították meg az ideiglenes kivonást, így újra forgalomba helyezték. papíron legalábbis.
Nem csak a C tengely körül rohad az, hanem mindenhol. Amennyire el lehetett rontani azt a buszt, el rontották. Motorikus gondokkal is küzd, ma is javított. Ha egy műszakot ki bír akkor nagy szó. Pedig a gazdái vigyáztak rá. Ez is tükrözi a volánbusz arculatát....
A meglehetősen furcsa Római körút, víztorony melletti kereszteződést átépítik körforgalomra. Az ottani megálló elég hosszú ahhoz, hogy akár 2 csuklós is elférjen, a nagy tér pedig alkalmas lehet arra, hogy teljes visszafordító legyen. Ha ehhez a Domanovszky térnél ellenirányú megálló is épülne, akkor egy kis végállomás is kialakítható lehetne a víztoronynál. Ha ismét felmerül az ötlet, hogy legyen hurokjáratok helyett 2 végállomásos rendszer, mint 3 éve volt kialakítva, akkor ismét lehet egy teljesen új hálózaton gondolkodni. Ez most szerepel a helyi választási ígéretek között. Nem látok rá nagy esélyt, de egy ötletet megért, hátha valaki elgondolkodik rajta felsőbb körökben.