Keresés

Részletes keresés

Kecsozoli Creative Commons License 2019.08.22 -1 0 33454

Minden cső teljesen száraz.

Előzmény: Pap82 (33453)
Pap82 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 33453
Sziasztok, nézd meg a túlfolyó csövek közül az egyik nem olajos, ami a vízpumpától jön, ha megálláskor lecsöpög, több mint valószínű, hogy olaj felöli szimering.
Előzmény: Kecsozoli (33452)
Kecsozoli Creative Commons License 2019.08.21 0 0 33452

Sziasztok ismét. Nagy varám van és elkezdtem használni a mocit, idén már tettem bele 6ezret. Észrevettem, hogy fogy belőle az olaj. Ez törvényszerű? 1500 km-enként 1-1,5 dl. Hondákra nem jellemző.

Nagy Pedro Creative Commons License 2019.08.20 0 0 33451

Sziasztok. Sd02 egyre erősebb a süvítés vagy sípolás vagy vinnyogás vagy nem is tudom hogy irjam körbe. Tudom a varáknak van alapból is valami hasonló de ez attól erősebb. Valaki talizitt már ilyennel?

köszi

Bapity Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33450

Angolom van. Bíztam benne, hogy magyar.

 

Előzmény: janoszeged (33449)
janoszeged Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33449

Angol,de a képeket nézgetheted:-)

Előzmény: Bapity (33448)
Bapity Creative Commons License 2019.08.11 0 0 33448

Ha magyar akkor mindenképp.

Előzmény: janoszeged (33447)
janoszeged Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33447

Service Manual érdekel? 1000Ft+csomagküldés

Előzmény: Bapity (33446)
Bapity Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33446

Így ahogy mondod. Kardános és simogatós telefon. Egyébként köszönöm az infót.

Előzmény: JULES (33444)
JULES Creative Commons License 2019.08.10 0 0 33445

Elvileg gyújtás ráadásra kell indulnia (ha jól van bekötve). Olaj viszkozitása (a leírás szerint) mindegy, mert szivattyúval működik. A potival állítható a csepegtetési időköz, 30mp a legsűrűbb, ha jól vettem ki a leírásából, akkor 5 perc a legritkább. A gyártó honlapján találsz infót, használati/telepítési útmutatókat:

https://cls-evo.de/productinfo/cls-evo-tour/?lang=en

 

A saját gyártmányú olajzóm 3 percenként 1 cseppre van állítva:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149850742&t=9116138

10W40 motorkerékpárolaj és 80W90 hajtómű olaj keverékkel használom. A Vara service manual-ja is 80W90-et ír, de egyrészt nagyon büdös, másrészt annyira sűrű, hogy az ejtőtartályos rendszerem nem működik vele rendesen.

 

Hogy hova állítsd? Én megnézném először, hogy egyáltalán működik-e, azután, hogy melyik végállás a sűrű és melyik a ritka  csepegtetés, majd középre állítanám a potit és mennék egy 50km-es kört és megnézném, a láncot, hogy mennyire olajos. Ha sok, akkor ritkább felé, ha kevés, akkor sűrűbb csepegtetés felé tekerném.

 

Előzmény: Bapity (33442)
JULES Creative Commons License 2019.08.10 0 1 33444

Szerintem "kardános" akart lenni. Biztos telefonos, simogatós, kijavítós billentyűzet...

Előzmény: Törölt nick (33443)
Bapity Creative Commons License 2019.08.09 0 0 33442

Üdv mindenkinek! 2003 -as vara büszke tulaja lettem.

Rögtön hagy kérjek segítséget nert eddig csak jardábis gépeim voltak így a kánckenés mint olyan nekem ismeretlen fogalom. 😆 Van veépítve egy CLS Eci Tour ami viszont ki le volt kötve az aksiról. Ezt visszakötöttem és villog rajta egy kék lámpa ebből gondolom, hogy működik. Tivábbá van a műszerfalra szerelve egy tekerőgomb amin nincs beosztás. Na ehhez kenne a kérdésem, hogy milyen állásba kéne állítani valamint ezek az ezközök milyen időközönként adagolják az olajat. Járnia a kell a motornak vagy haladnia? Vagy elég a gyújtást ráadni? Köszönöm előre a segìtségeteket. Séles utat gumifájat telitankot!

JULES Creative Commons License 2019.08.08 0 0 33441
Láncfeszítő csere nem hozott változást. 2...3000 között motorféknél a csilingelés megmaradt. De az oka is meg lett, az első henger kipufogó szelepeinél nagyobb a hézag a kelleténél (téli szünetben jöhet a szelep állítás).
Viszont a karbi szinkron jól jött. Kis fordulaton sokkal egyenletesebben húz és nyomatékosabb is lett. Még a fogyasztás alakulására vagyok kíváncsi...
Előzmény: JULES (33440)
JULES Creative Commons License 2019.08.01 0 0 33440

Be is lett szerelve a vezérműláncfeszítő. Ha már arra jártam állítottam karbi szinkront:

Ideiglenes tank:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303853

Szinkron cső csatlakozás:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303849

Házi gyártású szinkron teszter:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303850

Kész szinkron:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303851

 

Szinkron:

https://youtu.be/uO9Djn2ahtc

Előzmény: Gévuska (33430)
lamb1 Creative Commons License 2019.07.31 0 0 33439

Hali

Honda Varadero Riders Hungary!

Facebook. 

Sokat tudunk segíteni vara temában. 

 

JULES Creative Commons License 2019.07.25 0 0 33438

A gyári automatikus szerkezetnél is úgyanúgy szét kell szedni a motor, mert így járhatsz te is:

https://www.superhawkforum.com/forums/knowledge-base-40/warning-about-replacing-cam-chain-tensioner-8600/

 

Itt meg a leírás, hogy hogyan kellene csinálni:

http://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=8326

 

Nagyban hasonlít a manuális berakásához, aminek a leírásánál képek is vannak:

https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?t=28583

 

A középső kupakra vigyázz, mert nekem is szét kellett barmolnom... vehetej újat...

Előzmény: Gévuska (33436)
JULES Creative Commons License 2019.07.25 0 0 33437
Nem egyszerű, szét kell szedni a fél motort. Igen, túl lehet feszíteni.
Itt van leírás róla:
https://www.vtr1000.org/phpBB3/viewtopic.php?f=31&t=28583&sid=5b2028071cde43c16211aea05df7b32f&start=15
De a gyári berakásával is vigyázz. Sűrítési felső holtpontra kell rakni a főtengelyt, hogy ne ugorjon el a vezérlés ...
Előzmény: Gévuska (33436)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.24 0 0 33436

Szia!

Én a gyárit vettem meg (1db).

Az ilyen mechanikusan állító szerkezetet nem ismerem. Biztos olcsóbb kivitel mint a gyári.

Hogy kell az ilyen feszítőket beállítani. Nem lehet ezzel túlfeszíteni a láncot vagy annak feszítőjét?

 

Előzmény: JULES (33432)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.24 0 0 33435

Ok

Köszönöm

Előzmény: JULES (33434)
JULES Creative Commons License 2019.07.23 0 0 33434
12.7V az töltésnek kevés (egy jól feltöltött akksin lehet ennyit mérni). 13.2V-nál többnek kellene lennie (alajáraton még nem gond, de fordulaton már az), fordulaton mrg 14...14.8V között, hogy töltsön is. A riasztó biztosítékkal az akksin, a többi meg gyújtásra kap áramot. Még egy kamera lesz...
A menetfény szabályos bekötésssel nem mehet a tompítottal együtt... ;)
Előzmény: 1 Bandi (33433)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.23 0 0 33433

Köszönöm :-) 

 

Ez már jó kiindulási alap. Sajnos nekem lemegy 12,7 v ra is. A kis fogyasztókat mindíg használod? A menetfény mellett, mindíg világít a tompítottad?

Előzmény: JULES (33431)
JULES Creative Commons License 2019.07.22 0 0 33432

Nekem meg éppen ma jött meg:

http://skodalista.skodaoldtimer.hu/303791

 

Előzmény: Gévuska (33430)
JULES Creative Commons License 2019.07.22 0 0 33431

Lámpa lekapcsolva, menetfény (kb 8..10W) felkapcsolva (kis fogyasztók:riasztó, GPS, telefon töltő, láncolajzó): alapjáraton 14.8V, fordulaton (2..3000) 14.8V

Lámpa felkapcsolva (2x55W tompított, 2x5W helyzetjelző), menetfény 8..10W, plusz kis fogyasztók: alapjáraton 13.1V, fordulaton 14.7V

Előzmény: 1 Bandi (33428)
Gévuska Creative Commons License 2019.07.21 0 0 33430

Köszönöm az ötleteket!

Én is megrendeltem a feszítőt. Nem volt olcsó mulatság!

A karbi problémám, megoldódott 2db tűszelep cserével.

köszönöm a segítséget.

Előzmény: JULES (33413)
**ADAM** Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33429

Az 54e-s szervíz az melyik?
Úgy tudom, hogy 48e-nél van egy nagyobb, szelepállításos szerviz, olaj és egyéb cserékkel.

54e-nél akkor mi jöhet? Egy plusz olajcsere 6e után? :) 

 

Előzmény: Bütyök91 (33414)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33428

Alapjáraton... igen erre gondolhattam volna, de akkor is gond van a töltéssel. Köszi ha + méred

Előzmény: JULES (33427)
JULES Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33427

Alapjáraton ennyi, vagy emelt fordulaton is?

Majd ha a gép közelében leszek mérek én is...

Előzmény: 1 Bandi (33426)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.20 0 0 33426

Köszönöm az adatot.

 

A külön áramkört kiépítettem, arról megy a fogyasztók többsége. A GPS és a szivartöltő viszont nem. A töltőfesz. nekem csak 13,1-12,6v között van... Lehet, hogy túlterheltem és kinyírtam a generátort vagy a fesz. szabályzót? Terhelés nélkül ennyi. 4 plusz fogyasztót kötöttem be. Egy GPS t, telefont töltök, 2×9 w led ködlámpát és egy autómata láncolajozót (ez egy mágnestekercses szeleppel adagolja az olajat. Megyek szerelőhöz, de most nyaral. Addig tájékozódni szeretnék.

 

Üdv.

Bandi

Előzmény: Törölt nick (33425)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.20 0 1 33425

Nekem a beépített feszmérőm 13,7 - 14,1 V között mutat.

Egy jó tanács, hogy ne kerülj kellemetlen helyzetbe:

Ki kell építeni egy segédáramkört a Varán az utólagosan ráaggatott cuccokhoz. Ez közvetlenül kap ellátást az aksiról egy gyújtásról vezérelt relén keresztül.

E nélkül nekem folyamatosan csökkent az akkufesz! 

Előzmény: 1 Bandi (33424)
1 Bandi Creative Commons License 2019.07.19 0 0 33424

Tisztelt társak!

 

Valaki + tudná írni nekem, hogy az akkun mérve mekkora a töltőfeszültsége a motorjának? 2008 as ABS verzióm van. Van rajta GPS, ködlámpa, telefontöltő, elektromos  láncolajozó. Hasonló terheléssel terhelve volnék kíváncsi az eredményre, illetve terheletlenül is.

 

Köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!