Bevallom még sosem nézegettem az adalék / km összefüggést, de ha végiggondolom, hogy az adaléktartályok kb. 2,5L-től indulnak és 200e-250e környékén már kellett töltögetnem adalékokat az autókba, akkor a 100e alatt 1 L tök normális (is lehet).
Ha sűrűn tankolsz kisebb mennyiségeket, akkor valószínűleg gyorsabban fog fogyni az adalék, mert ugyan látja az üzemanyagszintet és a tanksapka nyitásra is figyel és ezek függvényében nyomja be a takba az anyagot, de közel nem olyan intelligens mint szeretnéd, ráadásul nem is mér olyan pontosan, sőt van amit nem is mér, hanem számolgatja a vezérlő az adatokból.
Üdv! 2011, X7. Mi lehet a gond, ha kb. 100.000 km alatt egy liter FAP folyadék fogyott.... Nem gondolnám, h ez normális, ugyan akkor semmiféle rossz értéket soha nem mutatott a környezetvédelmi vizsgálat. Köszönettel.
C5, X7, 2011-es Egyik napról a másikra lecsökkent az ereje. Alacsony tartományban nem akar húzni...feljebb már jobb. Kiolvastattam:P0 299 alacsony töltőnyomás... Po266 2. befecskendező szelep túl nagy korrekciós érték.... Vélemény, hozzászólás? Köszönettel, sziasztok.
Hát, ha a diag a bal első keréknél jelez, akkor ott keresd a szakadást (?). Valószínűleg a kerékfordulatszenzor-vezeték szakadhatott el (vagy öregedett el és tört el).
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 509 ezret futott 2,2 hdi, automata kombim. A szokásos hátsó hidraulika cső eldurranásán már túl vagyok, megoldottam ezüst-alu forrasztással, de most nem is emiatt kérem a segítségeteket, tanácsokat. Kábé 1 hónapja elment az abs, asr, esp! Bal első keréknél van szakadás diag szerint. Mivel időm, munkám nem engedi, hogy több napig hiányoljam az autót, segítsetek, hogy hol keressem a hibát?! Tudom, hogy lehet abs jeladó, lehet vezeték szakadás, de feleslegesen nem szeretném szétbombázni a bal elejét. Autószerelő voltam jó 20 éve, de váltottam, az alapok ugye adottak, de a mai CAN-BUS rendszer nem az én világom! Szóval ha van ötlet, tapasztalat, hogy mit rendeljek, jeladót, kábelt, azt ne tartsátok magatokban légyszi! Ha ezen túl vagyok, jövök még, mivel a részecskeszűrő 45%-os, és tudtommal 25-ig nem jelez. Mivel még minden motorikus cucc gyári, jó lenne, valami emészthető megoldás, jelen pillanatban lexia vásárlásban gondolkodom, mert azért illene egy kis korrekció, esetleg injektor csere. Sajnos, az autó hiába első gazdás, eladni nem akarom, mivel nagyon szeretem, és pint semmi kedvem és pénzem most kidobni 8-10 milliót egy mai, műanyag autóra. Hálásan köszönöm és várom a válaszokat, tisztelettel.: Atesz!
Lengőkar csapágy csere alatt a munkahenger végén a csuklóból kitört a kis tengely. Minden is be volt rohadva,de így még nem jártam, pedig nem az elsőt cserélem. Be lehet ezt még valahol szerezni,vagy csak bontóból munkahengerrel együtt? Vagy ez annyira nem gáz,mehet így vissza? Mondjuk ha mozdul,hamarabb 'csúszik ki' a helyéről a másik vége... kiesni meg szerintem nem tud... Előre is köszi!
rossz hírem van. Két napi próbálkozás után, most hogy hazaértem, gondoltam egyet és megpróbáltam. Sikerült. Sajnos nem tudni mitől tünt el a kapcsolat és az sem mitől engedte most a csatlakozást. Kíváncsian várom a holnapot:(
Elvesztette a telefonomat az autó, nem ismer fel semmilyen bluetooth eszközt. Van valami esély ráolvasással, kihúzom bedugom, vagy más módszerrel életre kelteni, vagy valamit cserélni kell?
Tudna e valaki tanácsot adni mit lehetne elkövetni a c5(2008) kijelzőjével,hogy ne csak télen 5 percig lehessen rajta látni dolgokat?Nagyon zavaró,se rádiót,se órát egy szóval semmit nem lehet rajta látni!Tudom típushiba,de ha mégis lenne rá valami megoldás tudnék neki nagyon örülni.Előre is köszi mindenkinek.