Ebben a korai időben csak ez az egy mozdony van? Olyan régen játszottam Locoval, hogy el is felejtettem :P Még ilyen képeket kérek/ünk! :D! Ja, még az lenne a kérdésem hogy miért is jó saját magunknak konkurenciát csinálni 4 különböző hálózattal?
Na, néhány kép (újrakezdtem a magyar magánvasutakat 1900-tól):
1905-ben számos térség még vasút nélkül van, négy vasúttársaság működik, egy pedig frissen alakult, és még az üzemhez szükséges eszközök kiépítésén fáradozik.
Az Alföldi Vasút (AV) alakult a legkorábban, tevékenységük a Dél-Alföldre, illetve a Délvidékre korlátozódik, középtávon tervezik hálózatuk kiterjesztését. Jelenleg csak ők rendelkeznek korszerű fűtőházzal (1.kép).
Budapest környékén két, eltérő profilú társaság is alakult. A Magyar Központi Vasút (MKV) által kezelt Alsó-Duna fővonalon (jelenleg Budapest-Dunaújváros, bővítés vsz. a következő évtizedben) csak teherszállítás folyik, ugyanis a Dunamenti Helyiérdekű Vasút (DUHÉV) betört a piacra: felhúzott egy gyengébb felépítményű párhuzamos vonalat, amin tökéletesen ellátja a helyi és elővárosi személyforgalmat (2. kép). A távolsági személyszállítást viszont nagy valószínűsággel az MKV fogja lebonyolítani.
Busás jövedelmet hoz az Északi Vasút-nak (ÉVa) a börzsönyi fa elszállítása, amihez kifogástalan infrastruktúrával rendelkeznek. (3. kép)
4. kép: Talán túl nagy fába vágta fejszéjét az egyenlőre még építkező Balaton-Bakony Vasút (BBV)?
Az útzár oka, hogy a megnövekedett vasúti forgalom miatt szükségessé vált egy közúti felüljáró építése. A falvak pedig, annak ellenére, hogy jó kihasználtságú állomásaik vannak, egyszerűen kihaltak. Viszont jelen van a turizmus, az állomásokon most is van utasforgalom.
Miért is kell az az útzár oda? Amúgy jó képek, hátha feléled tőle a topic! A falvakat nekem elnétpteleníteni vagy rombolással sikerült, vagy úgy hogy építettem állomást, de nem használtam.
Jól van, na, egy nap és egy óra egyébként. :-)) Pályát készítek, ahhoz kellett, de már megvan. Ha kész és elkezdem rajta a játékot, jönnek a képek, de az még nem most lesz.
A v43 2360-at állitoták elöször forgalomba a papagájok közül,a szürke vezérlökocsikat 1997-ben kezdték gyártani, a 400-as vezérlöket az nem tudom pontosan megkell nézni a lépcsönél ki van irva,de azt tudom hogy akkormég mikor elkezdték újitani a sziliket akkor még nem volt.
De utána miért nem szaporodnak vissza, vagy mittomén... Van egy másik hely iy ahol le volt gyalulva a tákj (ugyanezen a pályán) és ott meg már kezd erdősödni.
Amúgy ez a TT fórumon megtalálható Peninsular World pálya. Csak a parton lehetne menni, de én nem tartottam be a szabályokat, csak élvezni akartam a játékot. Ha kell mutathatok képeket is...
Üdv! Lassacskán má' én leszek az egyedüli topiucvenég, de lenne egy kérdésem: miért halnak ki az erdők? hogy lehet megoldani hogy ne hajanak ki a fák, mert egyesével visszatelepítgetni macerás. Előtte: Utána: És nem én irtottam ki a fákat, csak azt a keveset ami a vasút helyén volt. Azokat is majdnem 100 éve.
Üdv! De most miért nem örül? Amúgy én is próbálkoztam egy ilyen új régió kreálásával, de mivel állandóan frissítem a járműparkot, ezért egyrész nem sok értelme volt, másrészt nekem se akarta kipipálni a járműveket.
A Locomotionben egy új helyszínt szeretnék létrehozni, márminthogy a három alaphelyszín (Alpok, USA, UK) mellé egy negyediket, amiben csak a magyar jármúveket akarom látni. Úgy csináltam, hogy a REGUK.DAT filet kibontottam LocoMod-dal, és az .XML-ben kicseréltem a járművek .DAT filejainak a nevét a magyarokéra, aztán elmentettem REGHU néven, és visszacsomagoltam DAT-ba. De az a gond, hogy új Scenarionál nem pipálja ki automatikusan az általam beírt járműveket. Mi lehet a gond? Esetleg van egyszerűbb módja is?
Huhu... az nem jó! A buszvégállomást szerettem volna egy kicsit átépíteni (hogy az ide irányítandó csuklósbuszok se lógjanak ki a végállomásról), de pikk-pakk, mert igen forgalmas a főút. Akkor ez nem fog menni. Affene...
Ismerem... Nálam is szokott szenvedni ezzel, úgy lehet megoldani hogy egy teljes évig (jan 1 - dec 31) -ig nem megy rajta semmi. A lerajzolást/elmagyarázást csak a megoldás keresésére kértem volna. De ha jól látom akkor bármerről jön a busz akkor is megy egy kört a buszállomásnál lévő tömbnél és arra megy amerre akar.
Lényegtelen. Egyszerűen a város nem engedi visszabontani sem a saját, sem a város útjait, használatra hivatkozva. Biztos találkoztál már ezzel, ha egy kicsit is nyomultál közúton.
Jók a képeitek! Hátha felébred egy kicsit a topic!
Más: Segítség!
Át szeretném építeni a Lagrange-téri buszvégállomást, mert a tervezett csuklósbuszok nem fognak beférni, de az önkormányzat nem engedi visszabontani a forgalom által használt utcákat (hiába, hogy az én tulajdonom!).
Nem tudtok valami jó ötletet, hogyan lehet ezt kikerülni - akár a játék közben valamilyen tippel, akár fájlbuherálással/programmal?