Na itt van. Kombinált rugózás, immár 40t össztömeg és teljes terheléssel 90%-os kapaszkodóképesség. Tehát teljesen megrakva felmegy egy 40 fokos emelkedőn - és mindezt terepen. pdf-ben vannak az adatok
Én is közben megnéztem a cég honlapján, és már nem írja, hogy kombinált rugózással is árulnák, de régen úgy volt. Azzal üresen sincs túl nagy kerékdőlés, mert a spirálrugó "műterhelést" ad neki. Magyarán felfelé húzza a kereket a laprugó ellenében. A 8x8-as T815-ben is ilyen a hátsó tengely.
Ezt a 24tonnát korrigálták kb 3 éve 26t-ra.Megfelelő tengelyelhelyezés,és légrugózás esetében.De ez a korrekció szerintem a bánya Jamal-t nem érinti.Gondolom maradt a régi laprugós kivitel.Őket már nem ismerem,csak csodálom..:)
Kaphat rendszámot, csak a műszakilag (gyárilag 38t) megengedett össztömeggel nem közlekedhet közúton. Hatóságilag egy három tengelyes teherautó 24t lehet, tehát ezt is csak annyira lehet levizsgáztatni. Bányában nem számít.
Köszi a képeket.Nem ez volt az a típus,ami itthon nem kapott valami miatt(Azt hiszem a megengedett össztömege miatt)rendszámot?Úgy tudom csak"P"-sel közlekedhettek. :)
Lehet ebben valami...A T138 vagy 148 S1 plató fülkefeletti része,szélesebb mint a fülke.Lehetséges hogy nem nagyon sérül a fülkerész,egy borulás esetén. :)
Bányában ez nem számít balesetenek. :) Egyszer elkaptam egy nagy bánya Jamalt Visontáról Komáromba menet (kötelező szerviz az Eurotrade-ben), azt a nagykerekűt, amin hátul is szimpla abroncsok vannak, valami gigantikus jószág, na, annak a sofőrje mondta, hogy az ilyesmi nem rendkívüli esemény, "ez is volt már az oldalán", és tényleg, egy picit horpadt volt a jobb ajtó, de ennyi.