Ez igen fura. Mi értelme bekábelezni valamit ami nincs? Ha csak 1m kábelt épitenek be minden autóba feleslegesen, egy szériára kivetítve komoly összeg lenne. Az én A2-esemben sincs gyárilag tükörfütés, de kábel sincs. Nézd meg a szervizkönyvbe beragasztott matricán hogy talász-e olyan kódot mint a következö felsorolásban. Ezek mind füthetö tükrök kódjai:
6XD 6XE6XF 6XK6XN6XP 6XQ6XT
Ez meg az elektromosan állítható, nem fütött tükör kódja: 6XC
én németből hoztam be egy a4-t 2 éve, 5 éves lesz idén, makulátlan, jól felszerelt, de nem volt tükörfűtés, gyárilag nem kérték (hogy milyen megfontolásból, nem is értem), lekértem a listát a szervizkönyv alapján, és az audinál is utána nézettem :) tükörlap kipattint és lám ott a kábelezés, csak vakra dugva a nem fűtött lapon. fűtött lapok be és működik :)
Megoldottam, csak a 2 vastagabbat kellett bekötnöm és jól működik. Bizti táblától kapott gyújtásos pluszt. 4 db. ülésfűtést is sikerült 4 kapcsolóval megoldanom.
Érdeklődnék, van e valakinek esetleg egy táblázata, amiben össze van foglalva, hogy mely 2.0 PD-ket szerelték BOSCH ill. SIEMENS PD-elemekkel. Audi A4 B7 2.0PD Avant vásárlás a cél. BVA motorkódú 163LE 2.0PD-ről esetleg vélemények?
Továbbá szívesen fogadok tippeket, tanácsokat, tapasztalatokat, amikre fokozottan figyelni kell vásárlásnál.
Ajánlottkerülendő motorkódokat is szívesen fogadok.
Valaki tudja, hogy a gerinctámasz 4 madzagját (1 vastag, 1 közepes, 2 vékony drót) hogyan, kell bekötni? Bontott sport bőrülést vettem, az eredeti ülésben nem volt ilyen.
Meg azt is hallottam,hogy az utángyártott nem méretpontos és mellette átengedi a vizet . Nem tudom ez mennyire lehet igaz . Mindenesetre köszönöm a segítségedet !!
mert az utángyártottak 80-90%-a egy kalap sz@rt sem ér. nem ott nyit, nem úgy, nem akkor stb. ha egyáltalán nyit vagy zár. több fórum és teszt is foglalkozott már velük...
De akkor azt nem értem, ha van két termosztát amiből az egyik gyári a másik meg utángyártott, elvileg 82v85 fokon nyit mindkettő ,akkor a gyáritól miért melegszik fel rendesen az utángyártottól meg nem . Érdekes dolog nem ??
Úgy látom ez a hűtővíz probléma a későbbi generációnál is megmaradt ill jelentkezik !
Nekem egy 2003 évjáratú A4 B6 1.9 PD TDI AVANT-om van.Nyáron nem nagyon akar 70 C°
fok fölé emelkedni a hűtővíz hőmérséklete,csak autópályán,tartós 130km/h sebességnél.De akkor is max 80 C°-fokig
Most télen, úgy hogy a hűtőnek kb 85% 90%-át eltakartam karton papírral, így éppen eléri a 70 fokot, és autópályán sem megy fel nagyon feljebb.Először azt gondoltam,hogy nincs is benne termosztát, de tévedtem. Akkor biztosan nem jó. Vettem bele egy ujjat de semmi változás.Nem tudom mi lehet a hiba,barátom szerint csak a gyári termosztát oldja meg a problémát ami BEHR márkájú.Állítólag azt kell bele tenni,azzal jó lesz. Neki az segített,bár az övé 2.5 V6-os.Lehet ,hogy igaza van majd nyáron kicserélem és meglátjuk.
Sziasztok! Aki keni vágja a V motorokat, kérnék tőle egy kis segítséget! Jelezze, aki tudna segíteni, és írok neki mailt, vagy valahol ahol tudunk beszélni! Sürgős és nagyon fontos, életmentő lenne!! Előre is köszönöm!
én több mint két éve hajtok ilyet, semmilyen probléma nem volt vele... legyen meg a vezetett audi szervizkönyv (túl fiatal ahhoz, hogy ne legyen meg), ellenőriztesd a munkákat a szervizben, olvastasd ki a valós km-t ha bármi kétséged van, mert a computer tárolja. nincs igazából típushibája, ha minden tiszta vele bátran megveheted. 210e km a vezérlés csere előírás, 160-170e-nél cseréltesd le, többet láttam már olyan 180e-nél szétszaladt vezérléssel és mutogathatták a gyári előírást bárkinek :) ha nem verték szét a kuplungot, lyan 200-250e km-t bír, de 30e alatt is szét lehet verni. ha látod hogy megkímélt és igazolható az előélete, nem tudsz igazából mellé nyúlni, nincs jellemző típushiba, de ne sajnálj egy computeres vizsgálatot és átvizsgálást a vásárlás előtt :)
szervizigény: csakis long life olaj, de szigorúan 15e km-ként csere, felejtsd el a 30e km-es intervallumot. a gyári alkatrészek drágák, de én csak gyárit raktam bele mindenből... meg kell fizetni a 4 karikát, de megéri, tényleg a legjobb minőségűek a gyári alkatrészek. jó autó, a szervize drágább mint az átlag középkategóriás autóknak, de hát ahogy a mondás tartja, akinek telik majomra, jusson banánra is :):):)
Egy probléma megoldására kérnék egy kis segítséget! Van egy 2000-es évjáratú facelift Audi A4 1.9tdi-m! elektromos csomagtérnyitó zárral amelynek ugye a nyitó gombjai el vannak rejtve a rendszámtábla megvilágítás mellé! Ez a gomb valamilyen oknál fogva nem nyitja az ajtót! A központizár kompresszora nyitásra kb 20 mp-ig dolgozik! Nyáron a nagy melegben hébe hóba működik! Lépcsőshátú modellről van szó! A segítséget előre is köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni. Vásárolni szeretnék egy 2013. 11. havi Audi A4 kombit quattro, magyarországi, elvileg 56e km van benn. 2.0 TDI motorral szerelt, manuális váltós. Félek a rejtett költségektől. Léteznek típushibái? Mit kell nézni a vásárlásnál? Vélemények az autóról, motorjáról? Szerviz igény? Szervizköltség?
Szívesen vennék bármilyen infót véleményt, ha valakinek van ilyen.
Sziasztok! Audi A4 B9 magyar használati útmutatót keresek, ha valaki esetleg tudna segíteni honnét lehetne beszerezni. Fénymásolt is érdekel, természetesen reális áron.
Valószínűleg dugó gyűrű probléma ha ennyire sok olajat eszik. Nehéz jó szerelőt találni egy generálhoz vagy csak gyűrűzéshez. Remélem tudtam segíteni:)
95-ös évjáratú, 1z-s kódú 1.9tdi B5ös audiról van szó. 4.-5.-ben 3-3100 fordulatnál letilt az autó. Mivel lehetne ezt a hibát orvosolni? A válaszokat előre is köszönöm!
A 180 lóerös már kiforrott konstrukció, a 150 és 163 lóerös betegágy. Izitógyertya beletörhet kiszedéskor, mint bármelyik másik dieselmotorban. Cserekor érdemes szerelöpasztát használni (márkát nem akarok itt reklamozni, akit érdekel megtalálja a neten) ami megakadályozza hogy berohadjon a gyertya.
Nekem egy 2005-ös A4-m van és a visszajelző figyelmeztető sípoló hang nem működ pl: Ha nem vagy bekötve ha valami nem jó. Kérdésem hogy volt már valakinek ilyen problémája mert érdekelne hogy mi lehet a baj. Köszi
Azt hiszem saját téren megtaláltam a hiba forrását. Volt időm kicsit jobban foglalkozni vele.
Nálam ugye picit más volt a jelenség de aztán a végén meglett mindennek a miértje.
A drága Hans ugyebár tett ezekbe is kiegészítő fűtést. Lényegében egy panel elektromos fűtő szálakból, ami leírás alapján + 5°c kinti hőmérséklet alatt, és 80°c hűtővíz hőmérséklet alatt segíti az utastér fűtését ( kb mint egy hőlégfúvó vagy egy hajszárító) és azért volt 90°c alatt is atom meleg fűtés. De sajna az én rendszerem levegős volt amit csak fordulaton dolgozott ki picit magából, így ezért volt fordulaton fűtés.
Kikötöttem AGR hűtőt, fűtést is de így is levegősödött a rendszer.
Más logikus válasz nem maradt minthogy hengerfejes.
Úgyhogy most hétvégén visszarakom a sikolt hengerfejem és remélem hogy más baja nem lesz. :/
Üdv . mindenkinek ! egy kis segítség kellene .A4 b5 2000 évj.pdtdi A kérdésem az,hogy miért nem ég a ködzáró fény a bizti jó az elsők égnek ,viszont hátra már nem jön áram.Az első bekapcsolásakor a gombon világít a kis zöld led ,de a zárófény gombja a bekapcsolásakor sárga led világít hol lehet a hiba ?