Sziasztok!
Nemtom, tudtok-e valamit a new információs rendszerről?
Persze ha nem titkos, és nem gond esetleg néhány gondolatot váltani róla.
Ezt, ha jól tudom valami kft. szállította.
Ez csak audió vagy egy komolyabb rendszer?
Szervusztok!
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy egy régi repülőtársamat el tudjam érni.
Őt Miklán Zolinak hívják.
Vagy, ha esetleg Ö is előfordul itt, küldjön már egy SMS-t a 06-30-285-46-35-re, vagy írjon egy sort a jozsef.bognar@vipmail-re.
Előre is köszönöm a segítséget.
És, természetesen mindenkinek, Boldog Új Évet Kívánok!
Üdv,
Jocó
Bár én aztán nem irányítok, de sok-sok hónappal ezelőtt LHDC TWR-ből volt szerencsém végignézni, amint egy Dunakesziről érkező *nememléxemtipusú* egymotoros kisgép magyar nyelven leszállási engedélyt kapott 05R-ra. Sokiág nem láttuk a gépet, annak ellenére hogy keresgéltük hol jár, csak amikor a másik irányba néztünk akkor láttuk hogy szépen nyugodtan megérkezett a 23R-on, ahol a küszöb környékén még egy hatalmas X -et is láthatott a sokatpróbált "pilóta". Végülis szerencséjére a pálya első párszás métere az egy héttel előtte ott parkoló IL-86 miatt meg lett tisztitva az ökölnyi kődaraboktól.
Legutóbbi éjszakán köpött aranyat tanult kollégám:
MAH215 contact approach one two niner point szevasz.
Egy előző alkalommal valaki a "Falcon" hívójelet "Flakon"-nak ejtette. Nem bírta befejezni az üzenetet...
"Tök más a billenytyűzet kiosztás, semmi sincs ott, ahol az ember gondolná" Látod, látod! Azért ott még élnek a régi reflexek! :-) Mit gondolsz, a KGB hagyta volna, hogy egy diverzáns irányító könnyű szerrel megtalálja a betűket? :-)
Éberség elvtársak, ahogy Virág elvtárs mondta, éberség! :-)
Nem volt könnyű. Picipuha ablakokat használok, feltelepítettem az orosz betűkészletet, kiválasztottam az orosz nyelvet, lepötyögtem az összes betűt, majd egyenként bekopiztam őket. (Tök más a billenytyűzet kiosztás, semmi sincs ott, ahol az ember gondolná...) :-)
Remélem nem sérült sem az inged, sem a kognitód! :-) (Mi az a kognitó? Olyan, mint a sörnyitó?)
Sajnálhatod, hogy nem tudtál eljönni, valóban nagyon sok értelmes hozzászólás volt. Számomra, mint az irányítók feltétlen híve, egy nagyon érdekes előadást tartott capt. Koloszár Péter úr, aki rávilágított arra, hogy nem kell mindent végrehajtani, amit az irányító mondd! Első pillanatban azt hittem rosszul hallok, de néhány másodperc múlva világossá vállt a mondanivalójának lényege. Egy klasz animációt állított össze, a végén egy remek filmvetítéssel egybekötve.
M. László nagykorú egyébként ígéretet tett arra, hogy hagyományt teremtenek. Én hiszek Neki, mert valóban egy jószándékú és értelmes ember, aki nem csak beszél, de tesz is. Egyetlen gyenge pontja a szemüvege, melyet a nap folyamán többször keresett, mivel elfelejtette, hogy előzőleg hova tette! :-) Ígéretet tett arra is, hogy az előadás anyagát megkísérlik letölthető formátumban felrakni a CASB honlapjára.
(Ha ez nem sikerül, maximun a szemüveg miatt lehet! :-))) )
Remélem igy az elit "C" csoport munkatársai sem maradnak le az előadás tartalmi részéről!
Remélem nem haraxol, de a híradó anyagát még mindíg nem küldted el. Sajnos nem láttam, mert LZTT-n nem tudtam fogni a királyi TV-t! :-(
Ne add ki az inkognitómat, drusza! :-)
6-án nem tudtam elmenni a szakmai napra, mert éppen a radarernyőbe bambultam, pedig érdekelt volna... Remélem, lesz még ilyen.