Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35135

Nem lopta el a láncfűrészt. Csak egy hamisítványt vett. :-P

Előzmény: atuc (35134)
atuc Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35134

Ja, értem.

Ha ellopsz a boltból egy láncfűrészt, nem bűncselekmény ha csak a saját fádat vagdalod vele.

Ezt mindenkinek muszáj megértenie.

Előzmény: Norbi19821221 (35131)
C20NE Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35133

Nyertél! :-)

 

( Mondjuk én el tudnám indítani gond nélkül ;-)

Előzmény: 409 (35130)
409 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35132

 

 A Ross-Tech szerint nem volt 12.6-os verzió.

Előzmény: Norbi19821221 (35127)
Norbi19821221 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35131

Nyilván ezt tenném, de ahhoz, hogy pár hibakódot kiolvassak, és pár apróságot beállítsak a saját autómon, arra nem áldoznék 100 ft-ot... :- Volt, mikor működött mindegyik kábel, aztán újra kellett telepítsem a gépet, és azóta egyik sem megy... :-(

Előzmény: C20NE (35128)
409 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35130

64 Biten is?

Előzmény: C20NE (35126)
409 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35129

 

 Ha nem tévedek, amikor alapbeállításra kapcsolod, akkor a lámpákat be kell állítani manuálisan fényszóró beállítóval.... +1db 6-os imbuszkulcs. Legalábbis eddig így volt.

Előzmény: robika1 (35124)
C20NE Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35128

Számtalan dologtól aminek a közös gyökere, hogy ezek hamisított, illegális kábelek amit a gyártó, ha tud kinyír.

 

Vegyél egy eredetit és nem lesz vele problémád.

 

 

Előzmény: Norbi19821221 (35127)
Norbi19821221 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35127

Sziasztok! 

 

 Tud valaki régebbi VCDS programot adni nekem? 12.6.8-as!

 Valamint van egy rakás kábelem, de valamiért nem mennek! Mikor halnak ezek meg? Van 18.2-es Programhoz kábelem, feltelepítem, de nem tud csatlakozni! Az eszközkezelőben látja, amúgy meg nem! Ez mitől lehet?

C20NE Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35126

Ezt max 409-es verzióval a hozzá vett licensz segítségével fogod tudni használni.

Előzmény: TitiRii (35125)
TitiRii Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35125

Sziasztok, kaptam egy kábelt. De csak kábelt. Ezen semmi verzió vagy típus nincs jelölve, nyákon se.
FTDI-1137c (GN110571 FT232RL) és LM339 (16P0JJAG4) chip van rajta.
64 Bites Win 10 van a laposon. szerintetek mivel és hogyan kéne üzemre bírnom?

 

robika1 Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35124

Sziasztok!
VW Passat B8 16'
-Első fényszóró beállitás ,menete meg van valakinek LED2 lámpánál?
Alapbeállitásnál 3 funkció elérhető,ebből a fényszóró alapbeállitást kiválasztottam és akkor a lámpa fényképe egy derékszögű háromszög lett, a műszerfalon pedig kíírta,hogy Light assist meghibásodás....Gyujtás be-ki aztán visszatért a rendes fénykép,de beállitaní nem tudtam.

Syracusa Creative Commons License 2019.12.30 0 0 35123

Dpf: köszönöm a válaszokat, akkor elhümmögök még rajta mielőtt kicserélem.

409 Creative Commons License 2019.12.30 0 2 35122

 

 Ugyanazt jelenti most is mint november közepén.

Előzmény: Easyrider_25 (35121)
Easyrider_25 Creative Commons License 2019.12.29 0 0 35121

 

Sziasztok!

 

Erről a hibakódról tudna valaki felvilágosítást adni,hogy mi lehet a gond?Sajnos nem nagyon találok rá választ sehol :/ Alany egy 1.9 pdtdi VW Bora. Milyen hibajelenséget okozhat?

 

19456 - Indicator Lamp for Pre-Glow Time (K29): Error from Inst. Panel
35-00 - -

 

 

Előre is köszönöm a segítséget,szép napot!

 

mica-r Creative Commons License 2019.12.29 0 0 35120

Volt már olyan utángyártott dpf nálam, amivel semmit nem lehetett kezdeni, már ójkorában sem működött jól. (és nem pár Ft volt)

Előzmény: atuc (35119)
atuc Creative Commons License 2019.12.29 0 0 35119

Hát nemtom. Ez a szétbarkácsolás nekem nem jön be.

Egyszer összegyűjtöttem egy üvegbe azt a ganajt amit egy szűrőmosáskor összeszedtem. (Vegyszerrel plusz nagynyomású vízzel csináltam.)

Kb. félmaroknyi vörös homokszerű anyag volt (meg persze sok korom, de azt elmosta a víz...)

Sajnos elkeveredett valahol, a róla készült fotókkal együtt.

A lényeg: többféle technológia van, úgy gondolom egy tisztított gyári többet ér valami gagyi utángyártottnál.

Előzmény: Syracusa (35118)
Syracusa Creative Commons License 2019.12.29 0 0 35118

Off, de ha már szóba került: van értelme ezeknek a mosásoknak, az olajkoksz/hamu szempontjából? Mondjuk egy CAYC dpf esetében, ha nem a következő 20-50e km-re tervez az ember?
Itt az sem mindegy, mivel takarítják, ha jól emlékszem. És valahogy nem tudom elképzelni, hogy a zsákjáratokból a gáz-átjárhatóságra méretezett kerámiapórusokba 180-300 ill. regeneráláskor 5-600 fokon beégett olajkokszot vagy annak nagy részét tényleg el lehet távolítani hatékonyan. Úgy, hogy utána a dpf és a katalizátor is üzemszerűen működni tudjon. Vagy előbbre tart a olog?
Valamikor a VAG bemutatott egy 'gyári' száraz eljárást vmi kiállításon, de azóta nem láttam hogy lett volna abból bármi.

Csak mert jövő év végén asszem cserélnem kell majd az O2-ben, olyan 130e körül találtam utángyártottat, két év garival (nem betétdíjas).

 

+1

Itthon csak a kerámiabetétet nem cserélik? Azt látom, hogy Alin van bagóért bármilyen, de erre ráépülő céget nem találtam.

Előzmény: atuc (35117)
atuc Creative Commons License 2019.12.29 0 0 35117

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration#1.6l.2F2.0l_R4_.26_3.0l_V6_CR-TDI_.28UDS.29

 

Annyit megjegyeznék, hogy ez NEM tisztítás. Csak a kormot égeted ki. (Ha nincs már túlterhelve a szűrő. Ebben az esetben a folyamat nem indul el.)

A tisztítás a leszerelés utáni vegyszeres mosás vagy egyéb kezelés, amellyel a lerakódott hamut, kokszot egyebet távolítják el a cellákból, ami nem éghető anyag. Erre kb. 150-300 ezer kilométerenként számítani kell.

Előzmény: leskop (35116)
leskop Creative Commons License 2019.12.29 0 0 35116

Üdv! Egy kis segítségre lenne szükségem.

 

VCDS 18.9 magyar, Skoda octavia 2014. 2.0 crtdi 110kw, hogyan tudom elindítani a részecske szűrő tisztítást?

Köszi

mica-r Creative Commons License 2019.12.21 0 0 35115

vcds pont hu

Előzmény: Garsza (35114)
Garsza Creative Commons License 2019.12.21 0 0 35114

És a sajátját hol és mennyiért lehet beszerezni? 

És ez a program használható beállíþásokra is vagy csak diagnostikára, hibakiolvasás törlés?

Előzmény: crok (35113)
crok Creative Commons License 2019.12.20 0 0 35113

Nem lehet ELM-el. Csak a sajátjával.

Előzmény: Garsza (35112)
Garsza Creative Commons License 2019.12.20 0 0 35112

Helló!

VCDS 19.6 -t wifis Elm327 lehet használni? Ha igen tud valaki segíteni mi kell a kapcsolat létrehozásához? Vagy ez a program csak a saját kábelével használható? 

cam aro Creative Commons License 2019.12.10 0 0 35111

ertekeket kellene tudni. 

elso szonda kozel a motorhoz hamar reagal a gazra. 

de ugyanitt nem lenne meglepo egy aramkori hiba sem. 

Előzmény: OctaviaGreenline (35110)
OctaviaGreenline Creative Commons License 2019.12.10 0 0 35110

Kedves cam aro! 

Én értem, hogy 4 hőmérsékletet ír a vcds de akkor az mitől van hogy az 1 EGT Sensor 1 Position 1 érték, gázadásra meg hirtelen ugrik egy magasabb értékre ? Miközben a többi érték szépen kúszik felfelé ?

Előzmény: cam aro (35109)
cam aro Creative Commons License 2019.12.09 0 0 35109

s p2002 az nem telitetseg, es nem hofok hiba.. hanem hatasfok. 

ez inkabb egy osszeegett dpfre jellemzo, vagy egyeb, akar szoftveres hiba is.  

 

a hofok szenzor ettol meg lehet rossz, de vigyazz vele mert a vcds 4 hofokot mutat, amibol egy allando stabil, *  ( nem emlekszem 20 vagy 100. ) de csak harom hofok szenzor van az autoban, . 

 

jobban jarsz ha megmutatod egy valoban hozza ertonek.

 

> kidobott penz.  >> 

megtörtént a DPF kimosása fizikálisan. 

Új nyomáskülönbség szenzort is kapott,""

 

 

* ez talan a no3.. ugyhogy ez a resz storno. 

 

 

 

Előzmény: OctaviaGreenline (35108)
OctaviaGreenline Creative Commons License 2019.12.09 0 0 35108

Azt tudom, de a regenerálás rendben megtörténik 6-700 kmként. Viszont élőadat olvasásakor feltünk hogy az Exhaust gas temperature EGT sensor 1 location 1 értéke folyamatosan 20°C-on van addig amíg a fordulatszám nem éri el a 2300-2500at majd hirtelen felugrik egy bizonyos hőfokra, majd amikor a fordulatszám ismét visszább esik, ismét 20°C ra beáll. Sanszos hogy ez okozhat olyan problémát, hogy a hőmérséklet különbséget alapul véve állapítja meg az ECU hogy telített lenne a DPF? Meg a hirtelen hőmérséklet ugrás miatt gondolom.

Előzmény: mica-r (35107)
mica-r Creative Commons License 2019.12.08 0 0 35107

Regeneráláshoz kell nek ia hőmérő adat

Előzmény: OctaviaGreenline (35106)
OctaviaGreenline Creative Commons License 2019.12.08 0 0 35106

Sziasztok! Új vagyok a csoportban. 

Tudnátok abban segíteni, hogy egy 2014 évjáratú Skoda Octavia 1.6 crtdit hajtok, viszont mióta megvettem a kocsit folyamatosan feldobja a P2002 hibakódot (OBD2 ELM 327) kiolvasva. 

Azóta megtörtént a DPF kimosása fizikálisan. 

Új nyomáskülönbség szenzort is kapott, de a hiba továbbra is fennáll. 

Minap azt olvasták ki az ECU-ból hogy a DPF elötti kipufogógáz hőmérséklet jeladó nem ad vagy csak megszakításokkal ad jelet. 

Kérdésem az lenne, hogy a kipufogógáz hőmérsékelt jeladó okozhat hasonló hibát?

Balázs

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!