szóval légzsák visszajelző ég. Ülés alatti csatlakozó ép, viszont az ülés baloldalán található övfeszítőben lévő csatlakozó sárga része (ami az övfeszítőben van) az el van repedve. Ezt külön ki lehet venni?
ha nem lenne tartós a festés ajánlom Kadafalvát tökéletes minőségben húzzák újra a kormányt és a váltót olyanra amilyenre szeretnéd, lyukacsos, két színű, vegyesen
Stabilizátor pálca: kb 30 cm hosszú fémpálca,a két végén 1-1 gömbfej. Egyik a telóra van rögzítve, másik meg a stabilizátorra. Természetesen mindkét keréknél..
A vezető lecet csak én neveztem így, .. az a kis lemez alkatrész, amire a két tetőcsúszkát ráhúzzuk. Azért kell nekem, mert ahol a tetőhöz van rögzítve egy csavarral, ott kicsit már megkopott.. Próbáltam kicsit megnyújtani egy kalapács segítségével, aztán körkörösre reszeltem.. Jobb lett mint volt, de így mégsem gyári..
Na ezeket én is átnézem.Bár az enyémben nem zörög semmi...azt hiszem:)A stabi pálca ,az mi???És hol van?
Amikor töltöm a kocsit(mivel keveset használom,kéthetente töltést kap)Tudod mint a cégnél ahol a szombat(nálunk legalább is)az indítgatás és az ellenörzés napja.Nnna szóval..
Tehát a töltésnél nem veszem le a sarut,és hátul valami kattan időnként,olyan 13,7 körül...Ha leveszem a sarut akkor felnyomja 14 fölé a töltő,de így a kattanáskor visszaszabályoz 13v ra és onnan kezdi megint.
Zörgés.
Nekem az első ajtó kerettel voltak bajaim.Olyan 50-60 körül elkezdett susogni.Ha az emelővel ráemeltem akkor megszünt,de utána rögtön vissz is jött a zaj.Na én a keret(gyárilag szarul megtervezett,szét és leesős)részét kicsit megnyomorgattam hogy erősebben feküdjön fel az ajtókeretre.
Jó lett:)
A tető nekem OK de egy nagyon pici zaja azért van,olyan 110-120 körül.Ám ez nem zavaró.Én Törökországbol rendeltem görgőket hozzá.A vezető léc melyik alkatrész???
7 éve vettem a scenicet, most elégelétem meg, hogy rossz úton zörög az egész autó.
Elkezdtem fülelni, keresgéltem a zörgés forrását, amit meg is találtam, nem volt nehéz. A hátsó üléssor kotyog. Ha felbillentjük és leemeljük, a kampók alá tettem zsugorcsövet (nem melegítettem rá, csak kettévágtam és ráhajtottam a fémpálcára), így akasztottam be a kampókat. Elég passzosan ment rá, de így a két szélső üllés zörgésmentes lett. A középső ülés hátsó részéhez még kellett egy 5 mm vastag gumilap, amit a csomagtér felől az ülés alá kellett csúsztani. Tökéletes lett.
Jött a próbakör. Valami még nem kerek. Oké, az üvegtető. Csúszkák megrendelve Írországból, 5700 ft mindegyik csúszka, még a vezető lemez is jön vele.
Aztán még van valami. Pótkerék. Illetve a beleillesztett műanyag szerszámos, amiben az emelő és szerszámai vannak. Na, ott aztán minden zörgött. Házi megoldásokkal kitámasztottam, rögzítettem mindent. Patent lett.
És a szokásos hátsó rendszámtábla rezonált még. Ez mondjuk csak kívülről hallható.
Szóval a komfortérzet nagymértékben javult :) Nem is értem miért vártam évekig. (igaz, fél éve csak egyedül használom, addig sokszor ültek hátul is)
No, meg volt egy stabilizátor pálca csere is. Az előző Kamoka gyártmány csak 20 ezret bírt.. Szégyen. Érdemes lenne gyári alkatrészt használni. Meggondolandó.
a lanyom pehelysúlya alatt időnként felvillan a service felirat és az airbag ikon. Majd mozdul az ülésben és elmúlik. Pár hete csinálja, az ülés 4 éve nem volt kiszedve, mozgatva. Az autó nem ázik be.
Szia, bár már késő van, a scenichez létezik gyárilag csatlakozható connection box. Erre lehet usb-t csatlakoztatni és telefont is rádugni. Igaz a számok cimét nem irja ki, de tud kezelni 6*99 mp3-as zenét vagy a telefont rádugva (nem BT) online streamelni a zenéket.