Félre érthető lehettem. Az utastéri venti egyáltalán nem megy. Akár be van kapcsolva a klima akár nincs. Mindegy, hogy a hőmérsékletet a kinti alá vagy fölé állítom. Csak a szimbólumok változnak a kijelzőn.
Ja fontos infó, hogy légzsák átvezető szalagot cseréltek benne, és szerintem nem törölték a hiba kódot... Mert addig a tempomat se ment, azóta tökéletes.
Scenic 1,6 benzin digit klimás utastéri ventilátora egyik pillanatról a másikra megadta magát. Biztosíték jó. A klimát tölteni kell, a kézikfék hibát dobott fel. A hiba kódok tőrlése óta a kézifék rendben működik, a ventilátor nem.
Ok, hogy kevés a nyomás de attól még működnie kellene valamilyen fokozatban nem?
Az autó rendben üzemelt, mindig megkapja a kötelező szervízt, viszont valamelyik nap 120 km/h-nál elfogyott az ereje. Turbó nyomásszabályzó és Légtömegmérő hibát hozott gépen, ezért ezek cserélve lettek. Gyárit kapott mindkettőből. Az autó jól van teszi a dolgát, talán mintha picit több ereje is lenne. Viszont a fogyasztás az szörnyű. Eddig 6.7 körül jött ki a pálya 130-140 + a klíma, most viszont 8.0 8.5 liter... Semmilyen hibát nem hoz az autó, és mégegyszer mondom direkt a gyári alkatrészeket raktuk bele. Valakinek valami ötlet? Köszi
Szép napot! Scenic II 2008 elektromos kézifékes kocsi egy ideje hibaüzenetet adott a műszerfalon a park brake-re illetve a kézifék kioldását sem érzékelte, de a valóságban oldott illetve rögzíteni is lehetett a karral. Tegnap hátsó féktárcsa és betét lett cserélve mindkét oldalon, s azóta kézifék nem akar működni egyáltalán. Sem rögzítésre, sem kioldásra nem reagál.Az ülés alatti biztosíték jó, a működtető dobozt leszereltük, a motor próbálva lett, működik mindkét irányba. Hibakód van 3 is: DF045 Redundáns fék bekapcsoló-jel összeférhetetlenség DF043 Parkoló fék motor- belső elektromos hiba DF049 Elégtelen záróerő a kijelzőn nyomja a park brake fault-ot, sípol és villog a kézifék kapcsoló piros led-je. Ha lehúzom a hídon levő elektromos doboz csatlakozóját, nem villog a piros led a fék kapcsolón, nem is sípol és nem a park brake fault jelenik meg kizárólag a kijelzőn.A fék kapcsoló "kar" döglött meg, vagy a dobozban az elektronika szállt el? Esetleg más irányban kellene keresni? Azon kívül, hogy nincs kézifék és sípol, okoz mást is a rendszerben? Letilt idővel vagy használható a kocsi "értelmes" keretek közt? Köszi mindenkinek
pénzt szerintem max bontós ad érte, ha egy szerelő magának csinálja meg még akkor is deficites a dolog szerintem a mai árakon, főtengely, csapágy, hajtókar, olajszivattyú új vezérlés, esetleg 2t lendkerék stb.
Utolért az 1.5 DCI átok,főtengelycsapágy megadta magát,sajnos vitte a főtengelyt is magával. 2004.10 havi. 200000 km,minden része megvan és tökéletesen működik.
A Puggal meg közlekedek nap mint nap hol város rövid út hol kis országút. Tény erősen észrevenni a külső hőmérséklet emelkedését a klíma hatékonyságába, de nincs is ebbe semmi érdekes fizika az egész.
34-36 fokba Skoda Fábia utódja lépcsős hátú akármi, 4fő álló helybe nem tudta lehűteni.
Pug Partnerem, pedig ott ugye csak 2 hely van ma is csak éppen, hogy elfogadhatóra hűtött igaz sokban függ mennyire melegedett fel a műszerfal és egyebek és ez egy 4éves autó.
Bp, araszolva 43 fokot mutat a kinti hőmérsékletre ,4-en ültünk benne és nyomta a hideget)gondoltam ha ezt kibírja akkor ennek jónak kell ez után lennie:))).Ennek menni kell ha akármilyen körülmények is vannak,ha nem akkor nem jó valami.Sokat kínlódtam én is vele mire beállott végre és szépen teszi a dolgát.