Keresés

Részletes keresés

EXC 250 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 19046

Nekem van egy 2007 es 450 es kxf

220 ora van benne ! Egy dugót es láncot kapott 170 óránál azon kívül semmi csak a kötelező ! Olaj olaj szűrő . 2 szelep volt korongozva egyszer es most folyamatban van a hajtokar csere ! Rúgásra indul hidegen melegen ! Fogyasztása nagyon jo szerintem a 2t hez képest ! Gondolkodom a teljes felújításában de lehet semmi értelme ! Csak pénz kidobás Szerintem... 250 el nem tudom mi a helyzet de valószínű nem megy el ennyit . A 450 strapabíró a haverom rmz 450k8 ába 300 ora van de azt mondja 400 íg nem szedi szét ! Persze dugó es lánc mart volt benne cserélve de a szelepek es a hajtokar az a gyári 

Előzmény: europass24 (19045)
europass24 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 19045

használt krossz motor vásárláskor mire kell odafigyelni?hétvégi,hobbi célra kellene tervbe van 1-2 amatőr verseny is (legalábbis szeretném)

tudom szervizelés egy 4t-nek drága de engem valahogy jobban vonz akár egy 250 4t krossz, mint egy akármekkora 2t.

mennyi üzemóránként kell egy crossgépet szerelni? mert halottam olyan storyakat hogy xy simán elmotorozott egy 4t-vel évekig, úgy hogy csak a kopó alkatrészeket cserélte(blokkott nem bontotta meg)

ez urban legend?

 

 

 

ill. gondolkodtam még a dr-zben, xr 400-ban, ill egy ktm exc mennyivel szervizigényesebb mint egy krosszgép? talán még a ktm is szóba jöhet

Gyöször Creative Commons License 2013.12.01 0 0 19044

Köszi a tippet! Haverom már eladta a gépet, de az olajszivattyúhoz nem valószínű, hozzá mertem volna nyúlni így magamtól . Egyébként az övé szinte semmit nem füstölt.

Előzmény: 88GABOR88 (19042)
nagyjeszeni Creative Commons License 2013.12.01 0 0 19043

Üdvözletem. Suzuki RM 125  1982-1983 évi, hátsó teleszkopra lenne szükségem. Ha tud valaki segitteni:jeszi41@citromail.hu vagyok elérhető. Előre köszönettel: Jeszi.

88GABOR88 Creative Commons License 2013.10.18 0 0 19042

helló pár lappal vissza,még régebben beszélgettünk,kdx fulladásos-rángatásos problémával, nekem fény derült a hiba okára,nagyon egyszerű volt,de sehogy sem jöttem rá hónapokig.... csupán az olajszivattyún kellet visszaállítani..sokat kapott ..

Előzmény: Gyöször (19040)
rodphaser Creative Commons License 2013.06.30 0 0 19041

Sziasztok. szetszedtem kapott új tömítéseket es a hengertalpnal nyomja ki a vizet. 

 

Valahol innen. Es ezt másodszor játssza el velem. Miután elég magas fordulaton mentem vele kb 20 percet. 

 

https://www.dropbox.com/s/4g93y5fgy7af45e/Photo%202013.06.30.%2018%2043%2004.jpg

Gyöször Creative Commons License 2013.06.29 0 0 19040

Ja és Heló Cam! :)

Előzmény: cam aro (19037)
Gyöször Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19039

http://www.cmsnl.com/suzuki-rm125-1988-j_model14054/partslist/FIG-07.html#results

 

én ezt néztem.

 

Lehet kapni fél vagy 1 mili vastag tömítőanyagot 1x1m vagy 2,5 x 2,5 méteres darabban tekercsben. Én ebből szoktam kivágni mindent. Csapágybolt, traktorbolt, ilyesmi helyeken fellelhető. Nem kell rá semmi, ha a felületek szépek és párhuzamosak.

Előzmény: rodphaser (19038)
rodphaser Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19038

Az zsír amire gondoltok. De ha a hengertalp lenne a hunyó, akkor mivel tömítsem ami jó. ?

a robbantott ábrát tudnád linkelni, mert lehet jobb felbontást talaltatok mint én. 

cam aro Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19037

kipuff vezerles. ott a kepen. 

olajterbol jon.. keresztul hengertalp tomitesen.. ott meg van viz. 

szvsz. esely, az lehet ra. 

 

 

mindegy. mert az csak tipp volt.. trollkodva a szilikonon.. ami nem tomitoanyag. hanem egy fhos. :) 

----------

Szevasz Gyoszor! :) 

 

 

Előzmény: Gyöször (19033)
rodphaser Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19036

nagyonNagyon köszönöm a tippeket. remelem tényleg megúszom egy szimeringgel. Holnap neki látok es ha baj van írok köszönöm. :D

Gyöször Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19035

Na nézegettem tovább a robbantott ábrát, lehet mégis van víz csatlakozás a hengertaplnál, de nem is az a lényeg, hanem a robbantott ábrán nem vehető jól ki, de a vízpumpa mintha blokkon belül adná át a vizet, ott ereszthet erősen és az pont az olajba megy.

 

Tejeskávé feeling ismerős:)

Előzmény: Gyöször (19033)
cam aro Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19034

hengertalp tomites csak egy tipp volt. 

vizpumpa, forgattyus haz.. barhol lehet a rossz tomites. 

 

fujd meg max 1.5 barral.. hatha szukul a kor. 

Előzmény: rodphaser (19032)
Gyöször Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19033

Amit cam mond, de nekem a 88as honda esetében a hengertalpnál nincs víz. Ahogy nézem a robbantott ábrán, ennek sincs, de ha ott lenne, akkor is az elősűrítési térbe folyna.

 

Szerintem vízpumpa szimering a legjobb esetben, aztán meg akármi lehet. Nekem vízpumpa deknit kellett cserélni, mert a víztér összerepedt az előző tulajnál az olajtérrel, gondolom nem rakott bele fagyállót. Aztán megragasztotta, majd az nálam levált és 5 évig ragasztgattam mire sikerült szerezni új állapotú deknit egész tűrhető árban. Azóta a legdrágább alu-safe hűtőfolyadék van benne.

 

De neked legyen csak egy szimmering, vagy valami tömítés baj, aztán hurrá. Nem szokott pisilni a víz a vízpumpa alatt egy pici furaton? Vedd le a deknit. Nyomáspróbázni szoktam, húzok a vízpumpa egyik csövére egy slagot, amit kerti csapra teszek. Kicsit megnyitom, hogy follyon át a vízpumpán a víz- A vízpumpa másik kimenetét meg befogom, vagy teszek arra is csapot, amit lassan elkezdek elzárni. Egyből megmutatja, hogy hol folyik. Persze túl nagy nyomás ne érje, nem arra van kitalálva.

Előzmény: rodphaser (19030)
rodphaser Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19032

Erre gondoltam én is szétszedtem kapott gyári tomitest. Es így sem lenne elég szerinted? Adjak neki egy kis spirálfüzetborítót? :D

 

https://www.dropbox.com/s/orbg9douh52qp2b/Photo%202013.06.27.%2013%2033%2044%20%28HDR%29.jpg

cam aro Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19031

belement a viz az olajba. 

 

esetleg ott. a hengertalp szilikonjanal.... 

Előzmény: rodphaser (19030)
rodphaser Creative Commons License 2013.06.27 0 0 19030

Kérnék egy kis segítséget mert ilyet én életemben nem láttam. 

suzuki rm 125 88-as öreglány. 

 

a képek gyenge idegzetűeknek nem ajánlott. Nagyon csúnya  

 

https://www.dropbox.com/s/tx07sxp084e6hhj/Photo%202013.06.27.%2014%2009%2002.jpg

gencsydani Creative Commons License 2013.06.07 0 0 19029

17-ről 16-ra cserénél még nem fogja semmivel se jobban enni a láncot.

Előzmény: Gyöször (19028)
Gyöször Creative Commons License 2013.06.07 0 0 19028

Elől kisebb az olcsóbb csere, de saját tapasztalat szerint jobban eszi a láncot. Nagyon.

Előzmény: TSR125 (19027)
TSR125 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 19027

Én is erre gondoltam! Kérdés mennyivel kerül hátrébb a hátsó kerék.../lassan lánc csere/

17 helyett 16 - ez olyan mintha 4 fogat növelném hátul. Köszi.

Előzmény: gencsydani (19026)
gencsydani Creative Commons License 2013.06.06 0 0 19026

Én előre tennék kisebbet, egyszerűbb cserélni, olcsóbb és biztos nem járok úgy hogy a végén nem ér össze a lánc.

Előzmény: TSR125 (19025)
TSR125 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 19025

Igaz lemaradt a vége. A kérdésem az, hogy inkább előre tegyek 1-el kisebb fogaskereket, vagy hátra 42 helyett pl. 45-öst, ha a célom az, hogy picit rugalmasabb legyen - 110km/h felett meg úgysem megyek...

Előzmény: gencsydani (19024)
gencsydani Creative Commons License 2013.06.06 0 0 19024

42:17 az szerintem elég távol van az 5-től is, de a 6-tól meg pláne.

Amúgy meg mi volt a kérdés (mert az a hsz-odat 3x végigolvasva sem derült ki a számomra)?

Előzmény: TSR125 (19023)
TSR125 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 19023

Durva ez a KTM :(...

Sziasztok! Jelenleg egy LC4 640-em van, kicsit szeretnék rövidíteni a végsebességén.

Jelenleg a gyári 17-42 áttétell használom 16-42 v. 17-46 (elől egy fog csökkentés, kb hátul 5-6 növelésnek számít ugye?)

Előzmény: ge'jani (19021)
Gyöször Creative Commons License 2013.03.02 0 0 19022

a gép SXét ? :)

Előzmény: ge'jani (19021)
ge'jani Creative Commons License 2013.03.01 0 0 19021

Gyöször Creative Commons License 2013.02.05 0 0 19020

Az iponnal ugyan ez volt a tapasztalat, tiszta volt a dugó teteje mindig. Ezt egy két arc el se hinné :)

Én 1:33ba tolom most a 710et is meg régebben a samurait is. Persze 800 a tuti, de amit én megyek vele jó lesz ez a 710 is.

Előzmény: ge'jani (19019)
ge'jani Creative Commons License 2013.02.04 0 0 19019

 Nem tudom, többnyire csak egyetlen kútra járok. Állítólag új fajta fog érkezni, ezeket meg kifuttatják.

 Régebben többnyire Aral Super Energy 2T-t használtam (fél árban), haverok meg a 4T-t, mindkettő nagyon bevált.

 Állítólag az OMV-vel együttműködésben van az Aral, és mikor kivonult aztán a Bixxol 2T-S-t (API TC++, ISO-L-EGD, JASO FC, TISI) vettem, de nekem az is nagyon bevált, csak azt már sajnos teljes áron vettem.

Ha melegen szedem szét akkor is vastag olaj film van a cuccokon, ha áll fél évet és úgy szedem szét akkor is, de menet közben mégsem füstöl mit a kazán (1:40).

 Nem ég rá a fejre, dugó tetőre, ha fél évet áll nem kell karbit takarítani indítás előtt mert pöccre indul vele.  

 

 Motulból tudtommal a 800-as a jó olaj, meg a 300V, a gyengébbektől ezek szerintem jobbak (ez a 4T Bixxol biztosan hozza a Super Energy szinvonalát). 

 

 

Gyöször Creative Commons License 2013.02.03 0 0 19018

Nagyon faja ár. Vennék is azonnal, ha nem lenne 2 töltet olaj itthon a Bigbe. Vajon máshol is árulják ennyiért? Lehet elcsábulok egy 3adik garnitúrára :))

Tudom, hogy te szereted ezeket a bixxolokat, nekem még nem volt hozzá szerencsém az ára miatt :) Ugyan olyan szintű olaj ami motulban 2500 biccolból kb 3500-4000 nem emlékszem már.

Cerkába régebben megrendíthetelen ipon hívő voltam (5047 Ft /L a legutolsó általam ismert ára, persz ennyit sosem adtam volna érte :))) Most motul 710el próbálkoztam, de csak azért mert unokatesómék felszámolták a 2T gépparkot és átkerült hozzám pár liter maradványérték.

Előzmény: ge'jani (19016)
afntdi Creative Commons License 2013.02.03 0 0 19017

Sziasztok.

Cserélném a crossomban (RM125 01") a váltóolajat.

ATF van benne de mondták hogy inkább maradjak a 10w-40 4T-nél.Mi a helyes? :)

HA már ki volt tárgyalva ez régebben akkor bocsesz. Nincs gyilkolva a gép,hobbi motor.

Más: én 1:35ös keverékkel járok.Tegnap mondták hogy felejtsem el, 1:50es legyen persze jó olajjal.

Ki hogyan használja??

Üdv

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!