220 ora van benne ! Egy dugót es láncot kapott 170 óránál azon kívül semmi csak a kötelező ! Olaj olaj szűrő . 2 szelep volt korongozva egyszer es most folyamatban van a hajtokar csere ! Rúgásra indul hidegen melegen ! Fogyasztása nagyon jo szerintem a 2t hez képest ! Gondolkodom a teljes felújításában de lehet semmi értelme ! Csak pénz kidobás Szerintem... 250 el nem tudom mi a helyzet de valószínű nem megy el ennyit . A 450 strapabíró a haverom rmz 450k8 ába 300 ora van de azt mondja 400 íg nem szedi szét ! Persze dugó es lánc mart volt benne cserélve de a szelepek es a hajtokar az a gyári
használt krossz motor vásárláskor mire kell odafigyelni?hétvégi,hobbi célra kellene tervbe van 1-2 amatőr verseny is (legalábbis szeretném)
tudom szervizelés egy 4t-nek drága de engem valahogy jobban vonz akár egy 250 4t krossz, mint egy akármekkora 2t.
mennyi üzemóránként kell egy crossgépet szerelni? mert halottam olyan storyakat hogy xy simán elmotorozott egy 4t-vel évekig, úgy hogy csak a kopó alkatrészeket cserélte(blokkott nem bontotta meg)
ez urban legend?
ill. gondolkodtam még a dr-zben, xr 400-ban, ill egy ktm exc mennyivel szervizigényesebb mint egy krosszgép? talán még a ktm is szóba jöhet
Köszi a tippet! Haverom már eladta a gépet, de az olajszivattyúhoz nem valószínű, hozzá mertem volna nyúlni így magamtól . Egyébként az övé szinte semmit nem füstölt.
Üdvözletem. Suzuki RM 125 1982-1983 évi, hátsó teleszkopra lenne szükségem. Ha tud valaki segitteni:jeszi41@citromail.hu vagyok elérhető. Előre köszönettel: Jeszi.
helló pár lappal vissza,még régebben beszélgettünk,kdx fulladásos-rángatásos problémával, nekem fény derült a hiba okára,nagyon egyszerű volt,de sehogy sem jöttem rá hónapokig.... csupán az olajszivattyún kellet visszaállítani..sokat kapott ..
Lehet kapni fél vagy 1 mili vastag tömítőanyagot 1x1m vagy 2,5 x 2,5 méteres darabban tekercsben. Én ebből szoktam kivágni mindent. Csapágybolt, traktorbolt, ilyesmi helyeken fellelhető. Nem kell rá semmi, ha a felületek szépek és párhuzamosak.
Na nézegettem tovább a robbantott ábrát, lehet mégis van víz csatlakozás a hengertaplnál, de nem is az a lényeg, hanem a robbantott ábrán nem vehető jól ki, de a vízpumpa mintha blokkon belül adná át a vizet, ott ereszthet erősen és az pont az olajba megy.
Amit cam mond, de nekem a 88as honda esetében a hengertalpnál nincs víz. Ahogy nézem a robbantott ábrán, ennek sincs, de ha ott lenne, akkor is az elősűrítési térbe folyna.
Szerintem vízpumpa szimering a legjobb esetben, aztán meg akármi lehet. Nekem vízpumpa deknit kellett cserélni, mert a víztér összerepedt az előző tulajnál az olajtérrel, gondolom nem rakott bele fagyállót. Aztán megragasztotta, majd az nálam levált és 5 évig ragasztgattam mire sikerült szerezni új állapotú deknit egész tűrhető árban. Azóta a legdrágább alu-safe hűtőfolyadék van benne.
De neked legyen csak egy szimmering, vagy valami tömítés baj, aztán hurrá. Nem szokott pisilni a víz a vízpumpa alatt egy pici furaton? Vedd le a deknit. Nyomáspróbázni szoktam, húzok a vízpumpa egyik csövére egy slagot, amit kerti csapra teszek. Kicsit megnyitom, hogy follyon át a vízpumpán a víz- A vízpumpa másik kimenetét meg befogom, vagy teszek arra is csapot, amit lassan elkezdek elzárni. Egyből megmutatja, hogy hol folyik. Persze túl nagy nyomás ne érje, nem arra van kitalálva.
Igaz lemaradt a vége. A kérdésem az, hogy inkább előre tegyek 1-el kisebb fogaskereket, vagy hátra 42 helyett pl. 45-öst, ha a célom az, hogy picit rugalmasabb legyen - 110km/h felett meg úgysem megyek...
Nem tudom, többnyire csak egyetlen kútra járok. Állítólag új fajta fog érkezni, ezeket meg kifuttatják.
Régebben többnyire Aral Super Energy 2T-t használtam (fél árban), haverok meg a 4T-t, mindkettő nagyon bevált.
Állítólag az OMV-vel együttműködésben van az Aral, és mikor kivonult aztán a Bixxol 2T-S-t (API TC++, ISO-L-EGD, JASO FC, TISI) vettem, de nekem az is nagyon bevált, csak azt már sajnos teljes áron vettem.
Ha melegen szedem szét akkor is vastag olaj film van a cuccokon, ha áll fél évet és úgy szedem szét akkor is, de menet közben mégsem füstöl mit a kazán (1:40).
Nem ég rá a fejre, dugó tetőre, ha fél évet áll nem kell karbit takarítani indítás előtt mert pöccre indul vele.
Motulból tudtommal a 800-as a jó olaj, meg a 300V, a gyengébbektől ezek szerintem jobbak (ez a 4T Bixxol biztosan hozza a Super Energy szinvonalát).
Nagyon faja ár. Vennék is azonnal, ha nem lenne 2 töltet olaj itthon a Bigbe. Vajon máshol is árulják ennyiért? Lehet elcsábulok egy 3adik garnitúrára :))
Tudom, hogy te szereted ezeket a bixxolokat, nekem még nem volt hozzá szerencsém az ára miatt :) Ugyan olyan szintű olaj ami motulban 2500 biccolból kb 3500-4000 nem emlékszem már.
Cerkába régebben megrendíthetelen ipon hívő voltam (5047 Ft /L a legutolsó általam ismert ára, persz ennyit sosem adtam volna érte :))) Most motul 710el próbálkoztam, de csak azért mert unokatesómék felszámolták a 2T gépparkot és átkerült hozzám pár liter maradványérték.