Prekos volt nekem pár évig, kaptam a magot. Lehet hogy még mindig van 2-3 szem. Már az első év után tudtam, hogy nem tetszik, de ha már volt magom elvetettem. Nem különösebben korai, átlagos bolti paradicsom íz, elég könnyen elkap mindenféle levélbetegséget.
Vannak teljesen ingyenes weblapok amelyeknek az elkészítése nagyon egyszerű és bármikor bővíthető alakítható. Kb 10 éve megvan ez az oldalam mostanában ritkán használom. https://kisgerzson.5mp.eu/web.php?a=kisgerzson
Jól van, elfogadom azt amit tudsz. A fiamról pedig csak feltevéseid vannak. Annyit még, hogy vannak egyszerű ingyenes honlapkészítő programok is. Amit pedig én tudok, azon biztos nem állok le vitázni. Főleg ezen a dolgon egy kertészkedős fórumon. 🙂 Csak jó szándékkel segíteni akartam, és legjobb lesz ha maradunk itt a paradicsomos témánál.
Lehet, a fiad IT-szektorban dolgozik meg tud sok mindent magának csinálni, és a saját munkaidejét nem számolja fel. Meg egyébként a költségeket eleve a vállalkozása költségei közé sorolja.
De egy honlap: a domaint regisztrálni, tárhelyért fizetni, (ez eddig tényleg nem sok költség, de az, és évente fizetendő), a honlapot össze kell dobni, fejlesztőket megfizetni (szívességi ártól (ez általában később visszaüt) határ a csillagos ég), utána meg ha nem tudod saját magad kezelni, előfizetsz átalányárért a kezelésre, vagy ha valamiért hozzá kell nyúlni, akkor fizeted a nem kevés óradíjakat.
Azért rettentő sok paradicsommagot kell leszedni, tisztítani, csomagolni, feliratozni, stb...
Egyébként ott van a lap alján az impresszum, kik a fejlesztők, tárhelyszolgáltatók. Azok költsége is benne van a termékekben.
Többen leírták, hogy a hölgy igazából nem kereskedő, nem IT-s, hobbija a különleges paradicsomok gyűjtése és terjesztése.
Ezt nem haszonból csinálja, ez látszik az árain is.
Mert ha egy csillivilli platformos webshopmotort kellene üzembe állítani, azt karbantartatni, pofozgatni, stb, az olyan költség, amit sem ő sem te nem szívesen fizetne ki.
Örüljünk, hogy van ilyen. Ha meg nem felel meg, nem kell onnan rendelni.
Vajon miért kell egy vásárlást túlbonyolítani? Főleg miért nem lehet a "Fizetés" oldalon fizetni? Más webáruházban ez gördülékenyen megy, nem kell telefonálni, e-mailezni, fizetési lehetőség után kutakodni.
Ezt az emailt kaptam: Köszönjük megrendelésedet, mely függőben van, amíg a rendelési összeg beérkezéséről meg nem győződünk. Addig is, egy emlékeztető, hogy mit rendeltél:
Tehát előre kellene fizetnem. De már írtam nekik, de még nincs válasz
A bankszámlaszámot én se találtam, de személyesen vettem át a magot, így nem is lett szükségem rá. Ha postával rendelnél, írj neki emailt az ügyben. Személyes átvételhez pedig úgyis ajánlott időpontot egyeztetni. Nem bolt, magánszemély.
Köszönöm a véleményed! Maga a szerkezet kompaktsága, ami megtetszett. Nem neveltem még palántákat (most zajlik otthon egy próbaprojekt, de annak a világítása nem elég csak ahhoz az 5 db palántához, ami most van), de gondoltam, idén nem vásárolok, hanem nevelek palántákat. Ahogy látom, számolgatom, nem igazán gazdaságos nevelgetni, a vásárlás egyzszerűbb, racionálisabb opciónak tűnik, tavaly 150-300 Ft-ig életerős palántákat vettem (Mobil, Kecskeméti Jubileum és Ökörszív). A motivációm, hogy abból a fajtából biztosan legyen palántám, amit én szeretnék idén ültetni.
Melyik része érdekel konkrétan? A tálcák, az időzítő, vagy a LED lámpa?
Tálca ócska, időzítőből van sima konektoros, azt tól-ig programozhatod. LED lámpa meg attól függ, milyen spektumos, mekkora teljesítényű... hogy rögzíthető, stb...
nem látok teljesítményeket. úgy meg nehéz bármit mondani, de szerintem túlárazott.