Király, gondolom Neked is nagy szop@s a baloldali tolóajtó, alkatrész szempontjából, mert nagyon nincs vagy nehezen beszerezhető és vagy drága a drága.
Váltó kódokat nem tudom sajnos. De kívülről ránézésre is kétféle van. Valamelyiken a bal belső féltengelycsukló a váltóban van félig benne és a váltóolaj keni, valamelyiken meg külső csuklós. Valamelyiken a sebesség jelet a váltóból veszik a difiből, valamelyiken viszont az ABS adja a jelet.
A G9T (2.2) motorról van MAGYAR rajzom és szerelési utasításom. Spanyolul van több is az autóról (klíma,kaszni,stb) meg programban elektromos rajzok.
Hát, Nekem van egy pár váltó szerelési leírása angolul. Gondoltam meg leplek vele, csak nincs publikus E-mail-címed. :-(
Ha, gondolod és meg néznéd luk-vagy-fa alapon, akkor írj egy E-mail-t Nekem.
Bár, amikor megnéztem az Én váltóm szerelési leírását és csak 24 db célszerszám kell hozzá, saját-kezű javítás így felejtős. Érdeklődtem Az Én PF1-es váltómat 150-180 E Ft.-ért újítják fel, fél-év garanciával és váltó ki-be-szerelés +50 E Ft. A váltón lévő számoknak meg nem árt ha stimmelnek, mivel fuvaros-barátomnak szét-hullott a váltója és benyúlt egy bontott-felújítottba aminek nem nézegették a kódokat. Beépítés után szomorúan tapasztalta, hogy egy rövidített hegy-menethez tervezettet kapott, 120-as utazó-sebességből lett 100.
Nálam még várat a váltófelújítás, addig XADO adalék és reménykedés.
Laci vagyok Baja mellett lakom.Mg szerelő vegzetsegem.
A motorcod g9u650,váltótet sajnos nem néztem nem tudo.
Csak akkor tudom váltótcod ha otthon leszek.Jelenleg Németország vagyok.Akartam információkát mire hazamegyek tudjam mihez nyuljak.Ha esetleg g9u650 dci 2.5 motor szerelési és javítási dokumentumok ,robbantott rajz. Meg a 6 sebességes valtorol hasonlo.És elküldene nagyon megkoszonnem.
Ui:Petinek és Istvánnak Köszönöm,hogy megtiszteltek valaszukkal.
Sziasztok. Csinált már valaki master III-ban első gátlót és toronycsapágy cserét? Megvettem mindent hozzá, de látva az új alkatrészeket nem állt össze a kép, hogy ki kivel van...
Hát, annyit tudok segíteni, hogy Nekem van egy műszer egységem ami részben kompatibilis (üzemanyag szint, kétséges működéssel bír, ami hol jó hol nem). Ezt elküldöm Neked, ha akarod tesztelés elejéig. Ha érdekel a dolog, akkor keress E-mail-ben.
Motorja G9U650. Többféle kivitelű 6-os válltó van. :( Külsőleg is meg belsőleg is másak.
1:Váltó nyekk. :( Ha nem darált be dolgokat akkor valószínű javítható. Talán széttör a szinkrongyűrű. :(
2: Fékpedál kapcsoló! Kuplungpedál kapcsoló!
3: Lehet összefüggésben van az előzővel. Az a lámpa nem csak az izzítást jelzi.
4: Izzítógyertyák 12V-osak. vezetékét levéve lehet őket tesztelni. Egyszerűen: fogsz egy akku + feszültséget és hozzáérintgeted az izzítóhoz. Ha szikrázik akkor ok. Ha nem akkor nem ok. :(
Bonyolultabban: műszerrel áramot mérni egyenként rajtuk. (nem 1-2 ampert vesz fel hanem többet!)
Ki ne akard szedni őket otthon. Bele tudnak törni és akkor :( . Inkább fordulj olyan szerelőhöz aki ki tudja szedni bármi baj is adódik.
A nagyobb gondom most az, hogy a kilométeróra nem működik jól. Jeladót már cseréltünk benne, de nem az a probléma, egy darabig működik, utána nem, de ugyanezt csinálja a régebbi jeladóval is. Mi lehet a gond?
Hát anno, Nekem Őket ajánlották, szerintem a műszeregység haldoklik. Sajnos az enyémet nem-tudták javítani mert annyira oxidálódott.
Nekem egy 1998-as Masterem van, 2,8 dti Iveco motoros, iszonyatosan meg vagyok vele elégedve, évek óta használom, még a klímája is működik, bár most elkezdett ereszteni az elpárologtatónál, ha esetleg van nektek eladó, vagy tudnátok abban segíteni, hogy hogy tudnám megoldani ezt a problémát, azt megköszönném!
A nagyobb gondom most az, hogy a kilométeróra nem működik jól. Jeladót már cseréltünk benne, de nem az a probléma, egy darabig működik, utána nem, de ugyanezt csinálja a régebbi jeladóval is. Mi lehet a gond?
Egy kulcs van hozzá?Esetleg több kulccsal is ugyanígy nem indul?Nekem akkor szívózott így,amikor a kulcsban lévő transzponder (immobilizer) kezdte feladni a harcot...Pápán a Teveli út sarkán lévő kulcsmásolónál sikerült hozzá kulcsot másoltatni.Még éppen ki tudták olvasni a régi kulcsból a transzponder frekvenciáját mielőtt végleg elromlik.
Van egy 2001-es évjáratú Renault Master.Néha nem indul be,ha a villamossági szerelő belenyúl dolgozik rajta 2-3 órát akkor beindul és kb 15-20 km után leállítjuk ismét nem indul.Már a szerelő az utobbi szerelésért nem kért pénzt.Szerintetek mi lehet a baj??
Ezért szeretnék segítséget kérni eladó óraegység vásárlásához. Ha valakinek jó áron van érdekelne, és óra csere utáni teendők is.
Nekem 2001_es 2.8 DTI-m van és sajnos az eredeti műszeregységem elhalálozott. Én vettem olyat ami csak részben volt jó azzal egy évet ment. Valóban az óra egység tárolja a kilométert. Később találtam típus és cikk-szám azonosat, azzal minden tökéletesen működik:
Szerintem Neked meg kellene tudni azt, hogy milyen cikkszámmal került forgalomba tachográf nélküli modell és elképzelhetőnek tartom vezetékköteget is meg kell venned. Itt, valakinek volt olyan kérdése, hogyan tudná életre-kelteni a km-órát amiből kivették a tachográfot(ha jól emlékszem senki nem-tudott segíteni ezen a fórumon).
A kilóméter óra állás engem nem érdekel, saját részre fuvarozok vele.
Na ez a kilométer-óra állás érdekeljen. Írtam cserés volt a egységem, vizsgán fotózzák. Mivel 5-ről 3-személesre vizsgázott így új forgalmi dukált és oda kellett beadnom számlával igazolnom, honnét vettem és ki milyen óra állásnál cserélte.
Próbálják kiszűrni a visszatekert óra állású autókat és tulajdonosaikat. Hogy milyen szankciók érhetik ezeket a tulajdonosokat Én nem tudom, mert nálam sikerült igazolnom mindent és szépen megkapja majd az összes papírt az autó leendő tulajdonosa.(ez remélem nem hamarosan lesz, olyan sok pénzt költöttem rá)
Köszönöm szépen a válaszokat, de én mindenféleképpen szeretném megszüntetni a tachográfot. 1988 óta kamionozok, ebből adódoan örülök ha legalabb ebben a furgonban nem lenne, mert ha benne van kötelező használni, amit közúton ellenőriznek. Ezért szeretnék segítséget kérni eladó óraegység vásárlásához. Ha valakinek jó áron van érdekelne, és óra csere utáni teendők is. A kilóméter óra állás engem nem érdekel, saját részre fuvarozok vele.
Nemtudom, hogy a Tachográfos verzió pontosan hogyan működik, és hova van bekötve, mi-mivel kommunikál. Nekünk Nincs ilyen. De mindegyik kocsinkban a központi számítógép tárolja a km adatokat. De műszerfalcserénél ez nem megy át a kijelző egységbe. Így sikerült 720E valós km-es autót vennünk 230E km-es kijelzéssel. :(
Az Espace ülés olyan méretű,ami még éppen bepasszintható a "sitnyikülés" helyére.Sok mást leméregettem,de csak ezt találtam megoldhatónak.Tapasztalat?Összehasonlíthatatlanul kényelmesebb mint a sitnyikülés.Jó áron lehet szerezni például nálam,mert egy komplett 6db-os garnitúrát kellett megvennem és megmaradt még 4 db....
Most érdeklődtek nálam a jófogáson utánuk,ha esetleg te vagy az,akkor oda már nem írok. :)
Műszakin eddig nem szóltak,szerintem észre se lehet venni hogy nem a gyári.