Annyi mentsége van, hogy szeritnem akkoriban találhatták ki a pollenszűrős klímarendszereket. Lehet hogy utólag lett beletervezve a szűrő.
Na de a Ford Focus egy modern autó, ott nincs mentség
2002 előtti Honda cr-v is jó szerelgetős, műszerfal merevítőt is bontani kell jobb oldalon. Szerintem kevés odafigyeléssel meg lehetett volna egyszerűbbre csinálni. Sokszor látok olyan szűrő beépítéseket autókban, hogy nem is értem gondotak-e egyáltalán a cserére.
Még azt akartam mondani, hogy nincs még egy autó, amiben olyan könnyű az olajszűrő cseréje, mint a BMW-n. Ha tudnátok, az Alfa V6-on micsoda nőgyógyász-mutatványokat kell ehhez végezni még azután is, hogy félig leszedtük a kipufogócsövet!
Ugye, jó az?! Nekem júniusban érkezik el a két év, de még nem vettem meg az olajszűrőt. Légszűrőm meg ugye nincs, mert direkt :) De azt legalább kimostam/beolajoztam. Viszont közeleg a vizsga...
Nagy a csend. Én az E36-ban lecseréltem a két éves, kétezer km-t futott olajat és unalmamban a hűtővizet is, mert hát illik.
Olajcserénél viszont előjött a Kohn énem, mert csak olajszűrőt cseréltem, levegőszűrőt és pollenszűrőt nem :). Mostanában egy kicsit többet megyek vele egyébként, jó érzés!
Áhh, most a fekete-fehér bűvöletben élek. A kocsi is fehér, fekete belsővel, vesével, tükörrel, a barátnő haja is fekete. Tehát az én csajom megy az autómhoz. A féknyereg a kabrión pirosra van szinterezve. Amúgy ez a Style 193 felni a kedvencem ehhez, sajnos az enyémen nem ilyen van (még).
Amúgy úgy 20 éves forma voltam, mikor az egyik szőke lány - ismerősöm, kicsis hangyás volt - mondta anno, hogy a már nagyon várt új családi zsigulit bordóban válasszuk ki, mert az megy a hajához. Soha sem ült egyik autónkban sem, nem akartam tőle semmit. De magmaradt emlékeimben.