Keresés

Részletes keresés

.lajosba Creative Commons License 2009.04.05 0 0 2315
zsomi mivan a dunán? talán elsülyet a hajó?
.lajosba Creative Commons License 2009.04.05 0 0 2314
sziasztok! Nem semmi a kinai csoda gondolni sem mertemvolna hiába jopap is holtáig tanul!!!! a hajodrol is tegyél föl .képet .
csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.05 0 0 2313

Üdv mindenkinek!

 

Egy jótanács mindenkinek,kinai joggingban nem tanácsos blokkot mosni benzinnel,ezt eddig istudtam mégsem tartottambe,most intéztem magamnak párhét nagyélményt. Esetleg motor nélkül eladó a mad lépárnásom,motort megvették belöle.Ha nemviszik el akkor rakok bele egy négyütemüt,ha még lessz ezekután kedvem hozzá.SOKKOLÓFOTÓK KÖVETKEZNEK!

zsomi.vac Creative Commons License 2009.04.02 0 0 2312
Ja és még a kormányzás.Na azon kell még dolgozni mert elég gyatra ahogy fordul.Van egy jó ötletem és az lesz a nyerő,de még xcsak fejben készült el.Az áramlásrendezővel leszek még bajba az nincs benne a 10 órában.Nem tudom hogyan rögzítsem, hogy ha kell gyorsan ki tudjam szedni.És persze azt sem tudom ,hogyan készítsem.Honnan szerezzek kúpot, és miyen szögbe állítsam be.Ha minden jól megy akkor Medz jön szombaton és ezt gondolom 10 perc alatt segít megoldani.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.04.02 0 0 2311

A hajót utoljára működöképesen tettem le,csak a szíjvezetőt szereltem le és az új tagnap elkészült,ma ezt felteszem és szombatra fordulatszámmérővel is felvértezem a gépet így fogom próbálni .Ha jól teljesít 10-én vízre teszem gödnél.Most elég magas a vízállás remélem ilyenkor a vizirendőrök pihennek.Az a baj hogy félek a géptől, nehogy valami baja legyen.Azért lesz ott csónak is ha esetleg menteni kell.

Úgy gondolom 10 munkaóra és kompletten kész a gép.Már csak a biztosítékokat és reléket kell felszerelni 1 panelra,gyujtáskapcsoló kell,szigeteléscsere a test és gyűrű közé,és pár kis optikai javítás.A súlycsökkentést most kihagyom aztán majd ha már 10-20 órát ment akkor, már kiderül ha valamin változtatni kell. 

csonakszerviz Creative Commons License 2009.04.02 0 0 2310

Küldök képet az elkébzelésemről,valami hasonlót szeretnék,de most szükös a keret,a mostaniból ha minden igaz megveszik a motort,és egy moto guzzit rakok be hejette,esetleg a lerekesztést megemelem akkor többet emel,és kevesebbet tol!

Keresem a képet!

baltech Creative Commons License 2009.04.01 0 0 2309

Mostmár minden világos.Megértelek, sokan vannak így mostanság.

A fűrészelést felejtsd el, kár lenne azt a jó légpárnást elb...szni.

Gondolom a műanyagozásban jártas vagy, nekem van egy sablonom, igaz csak egy felsőrész sablon, egy versenylégpárnásé.

ebből ki lehetne szedni egy testet úgy hogy meg lehessen hosszabbítani.

Alsórészt pedig sík lapokból lehetne hozzá fabrikálni.

A sablont kölcsön tudom adni, igaz eléggé lestrapált a gélezése(a nap kiszívta), de egy kis finomcsiszolás-polírozással orvosolható lenne.

Az autóalkatrészből, vagy bármilyen meglévő testből (át)épített légpárnás szerintem zsákutca, többe kerül a végére mint egy normális, aztán még lehet hogy nem is sikerül túl szépre, és kérdéses hogy működni fog-e.

Lassú haladásra a külön emelőventillátor(emelőmotor)-os légpárnás a megoldás.

Emelőmotornak egy 10Le-s már megtenné.

Juteszembe, van még egy félbehagyott vaslégpárnásom is, nem érdekel? Vas árban odaadom.

Előzmény: csonakszerviz (2308)
csonakszerviz Creative Commons License 2009.03.31 0 0 2308

Végül is az lenne a cél,hogy lassan is lehessen menni vele,a mostanival lassan nemlehet csak akkor ha forgolódok,de egyenesen elég hamar gyors lessz,így meg nem merem oda adni mindenkinek,kétszemélynek meg azért elég szükös,vagy toldjunk bele 1métert? Végül is kivitelezhetö lenne nem? rakok bele egy csendes moto guzi blokkot,meg elöre valamit emelönek,de nem fünyíró motort,szintén valami csendes könnyü kellene gondolom 15 lóerös elég lenne hozzá.

Megkeressem a fürészt???

csonakszerviz Creative Commons License 2009.03.31 0 0 2307

Nem ezek a gondok,hanem a kp,kevesebb sokkal mint régebben,a hajosok elmaradnak,kevesebb a munkám,már tavaly nyáron is sokkal kevesebben jöttek a tiszára,kölcsönző is halott volt,mire apeh,önkormányzat kilett fizetve azután esetleg csalit tudtam venni a horogra. Eladok mindent,és kitalálok valami mást. Van még 2db kétéltüm is,azok sem voltak olcsok,jetski,

A légpárnás tetszik nagyon esetleg valahogyan csendesíteni kellene,ha lenne egy nagyobb biztos többet kereshetnék vele mint az összes kenummal,vizibiciklimmel,erre állandóan volt érdeklödö,illetve lett volna fizetö vendég is,de nem vállaltam mert mivan ha történik valami nincs vizsga stb,elég gázos lehet egy balesetnél. Tavaly nyáron elöttem mentek keresztül egy gumicsonakos családon motorcsónakkal,volt belöle elég gond rögtön,szerencsére viszonylag megúszta az ember akit elütöttek,egy csigolya,több bordatörés,még vidám is volt a végén mert a gumicsónak megúszta!! Ez komoly ez volt az elsö kérdése,gondolom nem így tervezték a nyaralást,volt olyan is amikor motorcsónakkal felborúltak,és hatan kerültek a csónak alá,mi mentettük ki őket még megsem köszönték! A mobilok sorsa volt a legnagyobb gondjuk meg egy pénztárca.

Gondolom nem egyszerü eladás ha megmarad sem gond,mert ezt nemlehet összehasonlítani quaddal,meg jetski vel,ez garantált kézremegés egy menet után,ezt nem lehet megszokni.

Talán belefogok egy nagy építésébe esetleges segítségeddel,a fülkerészt már ki is találtam egy pontiac transportert gondoltam erre mert könnyü,áramvonalas,és müanyag,és a legfontosabb az hogy olcsó kb 80 000 forint,kidobok mindent belöle akkor kevesebb mint 200 kg. Motorom meg lenne hozzá,szigorúan v8 alublokk.

baltech Creative Commons License 2009.03.30 0 0 2306

Bocs ha nagyon személyes a kérdés, de mért akarsz megválni tőle?

Talán nem ilyennek képzelted el a légpárnást, többet vártál tőle?

Előzmény: csonakszerviz (2305)
csonakszerviz Creative Commons License 2009.03.30 0 0 2305
Eladó a légpárnásom,ha valaki szeretné,üzemképes,megbízható állapotban,nem kell szerelgetni,esetleg a motor külön is ha érdekel valakit. Tipusa MAD,,motor hirth 650ccm,65ps. Zsákok hátul kopottak de még használható egy darabig. Törés sérülés nincs rajta! Ár megbeszélés szerint esetleg auto csere is lehetséges.
baltech Creative Commons License 2009.03.29 0 0 2304

Zsomi!

Mi van veled?

Légpárnás műxik?

Előzmény: zsomi.vac (2303)
zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.19 0 0 2303

Baltech

Az nem kérdéses hogy a képlet korrekt, csak az a baj hogy nekem arra a válltozatára volna indkább szükségem ahol a képlet így kezdődik:"h=", ha azt tudjuk hogy 30%ot kell lerekeszteni.Azért a mostani állapotokat beírom mjad a képletbe így legalább azt tudom most mi a beállításom.

csonakszerviz Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2302
Ezekkel a számításokkal az a gond,hogy egy tiszta levegö oszlopot feltételez,és innentöl csak irányadó! Amik a környezetünkben vannak azoknál a légpárnásoknál a szívó oldalon rengetek ütköző pont van ami a nagysebességü légáramlatot eltéríti,gondolok itt a motorra,esetleg hütöre,meg mindenre ami a szivó oldalon 2-3 méter távolságon belül van. Ezután ha valaki tud probálgatni a kialakítás miatt akkor esetlegesen teljesen eltérö eredményt ér el mint amit kiszámolt a gépi programokkal. Véleményem szerint egy ferdén megfelelöen elhejezet lerekesztés sokkal több levegőt vezetne alolra mert a légcsavart,és gyürűt úgy is lehet tekinteni mint egy centrifugál szivattyút,a gyürű mellet nagyobb a légnyomás mint középen. Majd lerajzolom az elkébzelésem,illetve le is tesztelem finom nyomásmérővel!
baltech Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2301
egy korrekt képlet a leválaszó lap alatti terület kiszámításához:
Előzmény: zsomi.vac (2298)
csonakszerviz Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2300

Üdv mindenkinek!

 

A lerekesztést meg lehetne megcsinálni állíthatosra,nem nagy munka,de ellenben ha több terhet visz az ember akkor hatásos lehetne. A kormányon gondolkozom én is,talán tényleg jobb lenne hátrébb rakni nekem is.

zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2299

Zed22

Az elgondolásod helytálló,a felfogatás a lapát végén van.Valahol én is azt olvastam hogy 1/4 rész a tengely mödött kell legyen az általad leírt okból.A következőkben már ezt is figyelembe veszem,de a lapátokat mindenképp kintebb kell tegyem, mert a gyűrű beleér és nem trekeredik ki rendesen,de ezt már írtam.

Ennek az is az oka hogy a kormányzásra kb 1 órát fordítottam mert már nagyon akartam menni a géppel.Most hogy összeszedtem a javaslataitokat csütörtökön mát erre is szentelek időt,hátha szombaton vízre tudom tenni és ott már nagyon kéne a jó kormány.

zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2298
A lerekesztés hasra ment mert a számolóprogi szerint az agyig kellett volna felhúzni a lerekesztést ami a teljes lapátot elfedte volna.Szerintem ez nem volt valós így medz segítségével hasaltam egy számot ami 28cm a gyűrű szélétől.Azért ha van itt valaki aki le tudná vezetni a számítást az sokat segítene.Levezetés kéne nem végeredmény,bár az is segítség.A gyűrű 93cm átmérőjű.Mekkora a körszelet egyenes vonala és a legnagyobb kerület közötti távolság?
Zed22 Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2297
zsomi!
nem bírtam kinézni a képből, hogy a kormánylapátok rögzítési pontja(fordulási pontja)
a lapát legelején van?ha igen akkor próbáld meg a rögzítést hátrább hozni, mert akkor akkor a lapát fordításakor a levegő is rásegít! remélem érthető vagyok!
Előzmény: zsomi.vac (2295)
.lajosba Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2296
zsomi végülis hogy sikerült a 30% kitalálni (számitani) légysz mond a méretét a lerekesztés közepén milyen magas? afüggöleges vezérsikokat (lapátok) nembiszti hogy cserélni kéne lehet csak jobban beforditani
Előzmény: zsomi.vac (2295)
Zed22 Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2294
Gratula zsomi!
Frankó a gép!
Szerintem sincs semmi baj a súly elosztással!Az enyémnek is lent van a hátulja fél gázon(amúgy még így se volt lent nagyon!)!teljes gázzal jó lesz!
zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2295

Nekem mindenképp kell az új kormány, mert a lapátok most túl mélyen vanna a gyűrűben és nem tudom eléggé beforgatni őket, max 30 fok de lehet annyi sincs, a felületük pedig olyan nagy hogy ha nagy gázt húzok rendesen rá kell tartani, ülöben egyenesbe áll.Hogy be tudjam eddig fordítani (max 30%)levágtam a lapátok sarkait,így viszont kanyarban az aktuális fordulási iránybaálló szélső lapát lezárja a gyűrű azon részét,és így 30% tolóerőt visszafog.Elfordítot kormánnyal nem is akart füvön indulni csak egyenesben.Remélem érthető voltam.Léneg új lapát kell.Fordulásnál én is bedőltem, de azért ha 45%ig vagy tovább lehetne fordítani a lapátokat jobban dobná a seggét,és ülve is elég lenne bedölnöm.

csonakszerviz Creative Commons License 2009.03.15 0 0 2293
Elöször ,én is kormánylapátot akartam cserélni mert kb 200méter alatt sem tudtam kikerülni egy  bolyát,mert elfordult a test de irányt nem akart változtatni,ezután ciki nem ciki felhívtam a MEDzt,hogy mit tegyek,és ő mondta meg az okosságot,hogy döljek be a kanyarban mint a motorral azután elég kezes lett nagyjából oda ment ahová akartam de azért erdöben még nem próbálkoznék pedig láttam már olyan videót,hogy ott mennek. A mai jó időt kihasználva muszájvolt mennem nekem is igaz csak az udvaron csak 1 tuja bánta kaptam is a nejemtől miatta. Nem volt segitségem,hogy kivigyem valahová,a multkori hóesésben már elakartam indulni vele,hogy lábon kimegyek de nem mertem beválalni,pedig erösen gondolkoztam rajta,egykét autós gondolom infarktust kapot volna,meg a rendörök.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.14 0 0 2292

Felállniazért kell mert a kormány csak akkor működik jól ha ezt a súlypontot tartom,ezért kell az új kormánylapát.ha ülök akkor csak elfordul, de irányt nem válltoztat,muszály bedölni.

Egyenlőre még nem merem sikerről beszélni mert félek hogy megint történik valami ezért nem is forgattam maxra a motort.Ha újra nekifogok ,mindent átnézek és ha utána is jól működik akkor lesz kész.Akkor jöhet a súlycsökkentés:alukeret a motornak és a gyűrűnek,műanyag bordáskerék, lemezcső torony.

Lemértem a hajtómű kompletten 140 kiló(motor, beépítőkeret,torony, gyűrű,kormány,hűtőrendszer)szerintem 20 kilót biztosan le tudok faragni.

Csináltattam 1 vezető feszítő kereket,de túl kicsi lett az átmérője,és szerintem 10000 fölött forog,ha hallottátok azt a süvítő hangot,hát az nem a venti.ebből is újat kell csinálni

.lajosba Creative Commons License 2009.03.14 0 0 2291
szia zsomi nagyon fa...,a lett ugyan hiányolom az utsó beszámolod, mert a kudacokat már ismerjük... na és mivan a siker érzésekkel
MedZ Creative Commons License 2009.03.14 0 0 2290
gratula!!!
Szó sincs farnehézségről, feleslegesen dőltél eléőre, nyugodtan leülhettél volna szerintem, van egy pont amikor látszik,, hogy az elején "teljesen" lenyomod és összegyűröd a szoknyát nem tud rendesen felfújódni.
Ülj le és úgy menj vele, gondolj arra, hogy az elején a felfújódott légzsákok mentenek meg a vízbefúródástól. és a test hátuljának lejjebb kell lenni az elejénél ez úgy jó.
Csak akkor kell előre dőlni ha füvön nagyon szórja kifelé a füvet vagy vízen a vizet, lenyomod az elejét, hogy ne a képedbe vágja a dolgokat de csak annyit.
Változtasd meg a terelő lapátokat és ha belefér rakj rá áramlás rendezőt.
én az aksival, meg, hogy tologatható legyen az üa tank nem foglalkoznék felesleges.
Szerintem nincs vele semmi baj.
Pláne, hogy 50%-os gázzal mentél csak. teljesen máshogy fog viselkedni amikor 70-80% fogod járatni.
Neked már jó a hétvégéd! :)
zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.14 0 0 2289
zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.14 0 0 2288

 

Azért még nem dőlhetek hanyatt........

zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.14 0 0 2287

Akkor nem is baj hogy az izzószállal nem húztam az időt.Csak azért akartam valami ilyesmit mert a lapátot az átmérő kerülatén szerettem volna levágni és így kisebb lehetett volna a lapát gyűrű távolság.Így viszont mint múltkor is maradt a flex.

zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.14 0 0 2286

http://www.youtube.com/watch?v=dQ625zR0-MM

Lehet csak holnap lesz megtekinthető, mivel mp4et tettem fel ,ezt dekódolni szokták.Az előző alkalommal másnak reggel 9 kor már ment.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!