Halihó!Nos miután szétszedtem kiderült ,hogy kis gépet eladásra összepakolták és a kikopott fogaskerék perselyt úgy orvosolták ,hogy két alátét közé próbálták beszorítani ,csak az nem tünt fel az értelmiségieknek ,hogy nem fér fel utána normálisan a zégergyürű és kibillen a helyéről folyamatosan,a kuplungot meg csak ugy feldobták becsúsztetve a tengelyébe ,úgy hogy a rögzítő anya lógott a világba mit hézagoló ,de legalább rájöttem miért nem emelt ki a kuplung álló helyzetben.A szomszéd esztergályos pár óra altta megcxsinálta az új perselyt a fogaskerékbe ,holnap kezem összeszerelni ,amire rájöttem ,hogy a berúgó tengely hogy volt a helyén addig majd leőszültem. :D
Most hétvégén vettem egy 80-as DT-t a mocija már fel van újítva ,de a többi prcikája még felújításra vár .Jöttem ,hogy hátha tudtok segíteni a moci felújításában,első sorban kezdésnek a berugó kar és részei kellenek ,mert átugrik a berugás közben és csak néha akad meg.Holnap szétszedem és kiderítem mi a nyűgje.Tippetek van megoldással?
HELP - kéne aki szintén DT 80 -asra szerelt Malossi 110 ccm -es hengert és a hozzá való Malossi / Dellorto PHBH 26 -os karbit. A gyári karbival indul, megy, húz. De ezt a tuning karbit nem tudom hozzáállítani. Gyenge a gép, és 6.000 körül ledadog.
Érdekelne milyen főfúvókát használ, milyen beállításokkal. A karbi szinte új, de lehet el van állítva, ezért nem jó ...
Esetleg ha valakinek lenne leírása az adott szettről hogy mi a "default" beállítása a karbinak az is érdekelne ...
Srácok SOS keresek bontott alkatrészeket !!!!!!!!!!!!!!!
Az egyetlen közlekedési eszközöm a munkába járáshoz egy öregecske DT80 LCII-ES,és most végleg összehányta magát a kuplungom és ezért sikerült el is dobnom, KERESNÉK bontott alkatrészeket normális áron : kuplung rugót, legalább egyet(gyári lila) jó állapotú féktárcsát és esetleg hozzávaló betétet,kézvédőket és egy vagy két irányjelzőt.
Nekem már két ízben megtörtént,és a nyelestengely csapágya ment szét.Ment már szét a belső bronzcsapágy is azt már golyósra cseréltem és tört szét a külső is a kuplungkosárnál.Ha csak a lammelláid kopottak akkor a fém fülek a külső szélén már fényesek és összeérnek.
cső mindenki a a kérdésem az h van egy 1981 es rd50 mx em . 60 nál többet az istenért se akar menni és 5. be vissza torpan és nem h gyorsúlna lassúl. bejáratott
Van egy DT 80 LC/2 motorom és a karburátornál van egy úszóház szellőztető cső aminek a végén volt egy (szerintem) szelep. Ez a szelep eltört, van ennek vmi funkciója v lehet ezt valamivel helyettesíteni?
Sziasztok lenne egy ojan kérdésem hogy vettem egy yamaha rd 50 mx-et 1981. 6000 nél többet nem pörög
És 55-nél többet nem megy.Mi lehet a gond amugy elvileg 95 kellene mennie.
Akkor elkezdeném, kicsit amatőr kérdések lesznek, előre is elnézést. :) Kb három hete megvettem életem első Yamaháját, egy tenerét (apróbb esztétikai hibákkal mint pl. repedt idom, meg elöregedett indexek, esni nem estek vele, sehol sincsen megnyomva, legalábbis nem látni), ami szinte ugyanaz mint a dt csak más az idom rajta, meg kapott egy nagyobb tankot.
Na most én balga fejjel gondoltam, hogy a szivattyú nyílván jó rajta. Eddig is így használták, srác akitől vettem ő is tiszta benzinnel használta és rábízta a gépre a keverést. Most már megbántam inkább kikötöm és keverem magamnak, legalább tudni fogom h van benne. A minap elindultam egy körre, kiértem a lakóövezetből tettem neki 5-6-ot majd 500 méter után elment a kompesszió (eltörött/kijukadt a dugattyú vagy gyűrű, remélem henger nem sérült meg, még nem szedtem szét..).
Sziasztok! Kérdésem a következő: az RD 80 LC2 és DT 80 LC2 berugótengelye ugyanolyan? Rd-be kellene nekem tengely , de sehol nem találok, viszont DT80-hoz igen...
Minap vettem egy 125-ös Dt-t LC2 es és hatalmas szükségem lenne egy Service manualra vagy a robbantott ábrákra. Szeretném gyári állapotra visszaállítani, ahhoz kéne a segítség.
yamaha dt 80 kuplungja megcsúszik a meghibásodás hirtelen jött elő, egy bokoló féketéssel. Szét bontottuk a kuplung lamellák szélessége 3.4mm ezeket kell e már cseréln?
A kupung kosár meg lőtyőg a fogaskeréken a tengelyirányban kb 2mm elfordulásban pár fokot . Más meghibásodást nem tapasztatunk.
Szerintetek mi okozhatja a problémát? A csúszás olyan mérvű ,ha rá ülök nem viszi már el.