Keresés

Részletes keresés

Lipooth Creative Commons License 2025.01.13 0 2 85979

Ha a vezetőfülke felől nézed kívülról, akkor az Ev3-asok vezetőpultjának felső éle látszott a vezető felőli ablakban (alul vékony szürke csík). Belülről a vezetőfülke és az utastér közötti elválasztófal még nem volt "gardrobszekrény" az Ev-knél, így az ajtók mellett volt vagy 40 cm hely még, ellenben az Ev3-asokon a válaszfal szinte síkban volt az első ajtók vonalával. Továbbá az Ev-ken egy üléssor 3*2 személyes, az Ev3-akon már 2*3 személyes ülőlapból és támlából állt (tehát az Ev-n 3 ülőlap és 3 támla, az Ev3-on 2 ülőlap és 2 támla van egy üléssoron). A hátsó sarokülések az Ev-n két ülőlapból és támlából állt, az Ev3-on meg csak egy lap és támla volt.

Előzmény: christo161 (85978)
christo161 Creative Commons License 2025.01.13 0 0 85978

Szintén noob kérdés: az ev-t és az ev3-at hogy tudom megkülönböztetni, ha nem látszik a fotón pályaszám? Kívül, belül is érvényes a kérdés :)

christo161 Creative Commons License 2025.01.13 0 4 85977

Köszi, közben találtam egy ilyet:

Előzmény: somytomy (85976)
somytomy Creative Commons License 2025.01.11 0 0 85976

Hampage link jól lemaradt: http://hampage.hu/kozlekedes/fuzesi/

Előzmény: somytomy (85975)
somytomy Creative Commons License 2025.01.11 0 0 85975

Elvileg a Füzesi Főműhelyben készültek (villamosok.hu, hampage), típusjelzés jó kérdés (volt egyáltalán külön típusjelük?)

Előzmény: christo161 (85974)
christo161 Creative Commons License 2025.01.11 0 0 85974

Sziasztok!

A kisföldalatti pótkócsikat melyik cég gyártotta és mi a pontos típusuk?

MárRégenTöröltNick Creative Commons License 2025.01.07 0 1 85973

 

Én erre tippeltem volna:

 

 

Gyerekként olvastam, és a belinkelt szöveg ismerős volt.

(Kép a Molyról.)

Előzmény: christo161 (85970)
christo161 Creative Commons License 2025.01.07 0 0 85972

christo161 Creative Commons License 2025.01.07 0 0 85971
Előzmény: christo161 (85970)
christo161 Creative Commons License 2025.01.07 0 1 85970

Valaki nem tudja esetleg, hogy ennek a szövegnek mi lehet a forrása? Begépeltem googlebe, de nekem nem adott megoldást.

 

LoviGabi Creative Commons License 2025.01.03 0 1 85969

Az összes többi fizikailag meglevő már ki van fosztva belülről?

A Fehér úti csillaggarázsban lévők szinte biztosan...

Előzmény: Tractron (85966)
Ep128 Creative Commons License 2025.01.02 -1 3 85968

203-->103 (természetesen)

Sorry!

Előzmény: Ep128 (85967)
Ep128 Creative Commons License 2025.01.02 -1 6 85967

A 100 (sajnos) nem üzemképes, csak kiállítási tárgy (lesz)...

101-102-203 a működőképes "Tamara" szerelvény.

(A többiről nem tudok nyilatkozni.)

Előzmény: Tractron (85966)
Tractron Creative Commons License 2025.01.02 0 0 85966

Már csak ez a nyolc szovjet kocsi üzemképes vagy lesz valaha üzemképes még?
100, 101, 102, 254, 269, 272, 281, 293
Az összes többi fizikailag meglevő már ki van fosztva belülről?

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.12.27 0 2 85964

A vontatási áramellátással volt gond, minden más zavartalanul működött...

Előzmény: Atomcsapássy Edömér (85961)
Lipooth Creative Commons License 2024.12.27 0 2 85963

M4-en is volt nemrég elektromos gond miatti leállás alagútból mentéssel(!)

Mesterem, az az M2-n volt...

Előzmény: Atomcsapássy Edömér (85961)
Thermo-blinker Creative Commons License 2024.12.27 -3 4 85962

"Nagynevű nemzetközi független műszaki minősítő céget kéne megbízni"

Van esetleg ötleted, hogy a metrónál miért nem ezt teszik, hanem az eredményeket kozmetikázó magyar, korrupt cégeket bíznak meg ezzel?

Előzmény: Atomcsapássy Edömér (85961)
Atomcsapássy Edömér Creative Commons License 2024.12.26 -11 1 85961

> Kálvinon van némi elektromos gond

 

M3 vonal most lett generál felújítva. M4-en is volt nemrég elektromos gond miatti leállás alagútból mentéssel(!), pedig új építésű vonal. Ez így együtt nagyon nem oké, a metrókban minden rendszernek többszörözötten redundánsnak kellene lennie, mint a repülésben! Nagynevű nemzetközi független műszaki minősítő céget kéne megbízni a helyzet átvizsgálásával és jelentés készítésével és helyre állítani a megbízhatóságot.

 

(Ráadásul az M2 és M3 metróvonalak mindmáig polgári védelmi atom óvóhelyek is, amihez böszme nagy acél kapukkal elzárhatók minden állomáson. Mit jelentene ott "némi elektromos gond" a bent bunkerező tíz vagy százezreknek? Leáll a gépi szellőzéses légszűrés, kaput nyitni meg nem lehet, mert odakint 20 röntgen / óra van például III. vh okán...)

 

Előzmény: abauj (85957)
by-169 Creative Commons License 2024.12.23 0 0 85960

Videoton tv volt emlékszek rá. 

Előzmény: fehér atléta (85959)
fehér atléta Creative Commons License 2024.12.23 0 0 85959

Szerintem azok fémdobozosak voltak. Már csak tűzvédelmi okokból is.

Előzmény: by-169 (85958)
by-169 Creative Commons License 2024.12.22 0 0 85958

Van valakinek képe fadobozos tv-ről amin a peron képe ment rajta?  Hármas vonalon sok volt belőle jó lenne látni néhányat fényképen. 

abauj Creative Commons License 2024.12.17 0 0 85957

Kálvinon van némi elektromos gond. 

Előzmény: zjakabfi (85956)
zjakabfi Creative Commons License 2024.12.17 0 0 85956

És az M3-on?

Deak Nagyvárad közt pótlás van.

Előzmény: IAtilla (85955)
IAtilla Creative Commons License 2024.12.17 0 3 85955

Azt tudja esetleg valaki, hogy mi van ma az M4-esen, hogy a visszaszámláló órák teljesen független életet élnek a metróközlekedéstől?

Ezzel összhangban világít a biztonsági sávot jelző ledcsík, és a biztonsági sávot is szabadon kellene hagyni a hangbemondás szerint, miközben benn áll a szerelvény.

ovarnet Creative Commons License 2024.12.16 0 0 85954

U2/U5 állomások, jövő: link https://youtu.be/cOF1ICq0oHY

ovarnet Creative Commons License 2024.12.15 0 0 85953

Bécs X-WAGEN: link https://youtu.be/ClExnX7XQ8U

 

Jelenleg az U2-ön futnak. Ma 3db is volt kint.

 

_nyunyuka Creative Commons License 2024.12.14 0 0 85952

Egyre sűrűbben találkozom azzal a jelenséggel is, hogy elindul a megállóból majd pár méter után kényszerfékez. Van hogy szinte az összes megálláskor.

Előzmény: LoviGabi (85951)
LoviGabi Creative Commons License 2024.12.14 0 1 85951

"Rángatóznak a 3-as metró vonalán futó szerelvények, de az is gyakori, hogy a kocsik fékeznek, majd megállnak két megálló között az alagútban. Pihennek egy kicsit, majd továbbindulnak. Máskor a szerelvény java befut ugyan a megállóba, de az utolsó egy-két ajtó még nem, így pár métert előrébb kell gurulni a kocsiknak. Néha épp ellenkezőleg: túlfut az állomáson egy kicsit a szerelvény."

...vagyis csak az átlagos üzemnapok a 3-as metróvonalon: https://nepszava.hu/3261530_3-as-metro-felujitas-muszaki-allapot-vonatiranyitas-rangatozo-szerelveny-bkv

LoviGabi Creative Commons License 2024.12.13 0 2 85950

Passzolok. Annyit látni, hogy hol itt, hol ott álldogálnak ezek a kocsik a járműtelepen.

Előzmény: Gordon Zsigmond (85942)
Ep128 Creative Commons License 2024.12.12 -1 7 85949

Gyerekként anno a TAMARÁT tudtuk megkülönböztetni a többitől hangra. Még bőven az alagútba járt, amikor a peronon már tudtuk, hogy Ő jön! :-) (Valami dinamó zúgása, ami akkor más szerelvénynek már nem volt, csak a 100-104 -nek.)

Előzmény: Tractron (85947)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!