Nyilván idővel romlik az ember szeme, az enyém se a régi már, de ez a pár típus még megy. Ha meg már nem, akkor ott a mobilos app, ami megmutatja, elég csak a gép felé fordítani :)
Szabad szemmel simán kiszúrom, ha A380 vagy B777 száll fent 10e méteren, jellegzetes a kinézetük és elég nagyok ahhoz, hogy felismerhető legyen. A 747SP is ilyen volt, de azt meg már nem igen látni.
Jó, de itt látványról volt szó, ami kb. szabad szemmel, távcső nélkül történő megfigyelést jelent.
És ezek (Magyarország felett leginkább 11000m körül szoktam látni a 380-asokat) bármennyire böhöm nagy dögök, plusz optika nélkül gyakorlatilag nem látszanak.
nem tudom mi lehet a szokasos utazomagassag, de legyen mondjuk 9-10000m. ezt kb 1500m magasan lottem, tehat az effektiv magassak olyan 8500m. azert eleg jo egy kis pocket geptol.
mivel T1-re állt a menekültekhez szerintem egyenesen ide jött, 5-én repültek Kassára lehet nem kértek új útvonalat hanem azt használták most is (az FR24 sztem meg csak annyit néz hogy ezzel a járatszámmal Kassára repültek ezért most is beírta Kassát, ezért van a sok kavarodás napokban hogy pl. Bucharestet ír de Budapestre jön)
(a gép már fel is vette közben a Kassa-Casablanca járatszámát)
FRF401 SF34 az érdekes, kiváncsi lennék az okra miért fordult vissza, (mintha nem jó SID-et követett volna?)
Mrijára biztosítás tuti volt, ha nem, az nagy felelőtlenség lenne.. Hát most akkor elő lehet venni a második vázat.. a nagyobb baj hogy ugyanott van kábé.