Keresés

Részletes keresés

cs_geza Creative Commons License 2017.06.19 0 0 2055

Pimp My Ride:

 

suhu Creative Commons License 2017.06.10 0 0 2054

Sziasztok.

Vettem egy Madison R 180 t. Az lenne a kérdésem,hogy kintud egy jó megbizható szervizt ahova lehet vinni,valamint ki tud segiteni milyen időszakos szervíz igénye van a gépnek. Azt már tudom 3000 km olajcsere de nem találok semmilyen oldalt ( vagy rossz helyen keresem) ahol lenne ezekről valami.

Előre is köszönöm ha segit valaki.

Da.ni. Creative Commons License 2017.06.05 0 0 2053

Másik gondom vele, hogy a légszűrő házban van benzin. Talán sok benzint kaphat, vagy ráférne már egy felújítás a karburátorra?

Amúgy megy rendesen.

Da.ni. Creative Commons License 2017.06.05 0 0 2052

Sziasztok!

Malaguti f15 firefox-ról lenne szó.

Más is jár/járt már úgy hogy minden évben ki kell cserélni a vízszivattyút?

Konkrétan nekem minden évben.

Igaz én nem használom télen, sőt ilyenkor is elég későn veszem elő, de azért be-be indítom akkor is.

A műanyag közlő keréknél megy tönkre (ami a főtengelyről viszi át a hajtást a lapát tengelyére). 

Malaguti rider Creative Commons License 2017.06.04 0 0 2051

köszönöm a tanácsokat,igazad volt a gyűrűk voltak meg kopova,  és át nyomta az olajat a levegő szűrőbe.Repsol olajat 10W40 4T - tettem + új levegő szűrőt 

Előzmény: pézsé69 (2047)
Marko.b Creative Commons License 2017.06.02 0 0 2050

Sziasztok!

van egy malaguti f15 firefoxom,csak egy sport kipufogo van rajta minden mas gyari.

az a problemam hogy tokeletesen megy,de amikor bemelekszik alig akar menni,rangatva gyorsul,es majdnem hogy megkell loknom hogy induljon.

elore is koszonom a valaszt!

dagobert223 Creative Commons License 2017.05.31 0 0 2049

Sziasztok! 

Malaguti f12 ülés zárbetét esetleg nem egyezik másik típuséval, amivel lehetne helyettesíteni?

Barnabás Brunner Creative Commons License 2017.05.30 0 0 2048

Sziasztok!

Eladtam a 2009-es malaguti password-öm. Ma hívott a vevő, hogy nem tudja hol van rajta a motorszám.

 

Sajnos utoljára 4 éve néztem rajta, amikor megvettem és már nem tudom, hogy hol találtam meg.

 

Meg tudjátok mondani?

 

Előre is köszönöm a választ!

pézsé69 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 2047

  Üdv! Ahogy én csinálnám: Egy próbakör a háztömb körül. Ha nem szivárog semmi, nem füstöl,  nem bugyog a kiegyenlítőtartály, jó a motorhőfok, nem folyik össze a hűtőfolyadék az olajjal, minden OK., akkor minőségi levegőszűrő(!) + olajcsere, hogy a szereléskor esetleg bekerülő piszkot kihozza. Néhány száz km., nem nyélgázon. Olajcsere. Bele normális 10W-40 4T olaj. Továbbra is emberi módon használva, 3000 km.-enként, vagy anyagiaktól függően ettől sűrűbben olajcsere. A rendszeres olajcserére felhívnám a figyelmet, mert a kis Yamaha-Minarelli motornak nincs olajszűrője!  Ennyi. Egyébként nem kell túlspilázni.    Megtudható, végül is mi volt a baj?      

Előzmény: Malaguti rider (2046)
Malaguti rider Creative Commons License 2017.05.22 0 0 2046

sziasztok szeretnék tanácsot kérni új furatot kapott +dugattyút, gyűrűket a 4 ütemű 125 robogóm és szeretném megtudni hogy hogyan kell bejáratni a robogót?mennyi km-ig és hogy. válaszotokat előre is köszönöm. 

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.15 0 0 2045

Igen gondoltam. Ez egy valahanyadik változat.

A csatlakozó a lényeg és a felfogatás. Bár ez utóbbi másodlagos.

Előzmény: king jerry (2044)
king jerry Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2044

köszi a választ

nem ilyen fesszab van benne, fém az egész háza

a csatiját nem látom, majd holnap kiszerelem mert olyan lehetetlen helyen van, az egész burkolatot szét kell bontani hogy hozzáférjek

 

Előzmény: Ifj. Padavan (2043)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2043

Akinek eladtam pár éve a 150 -em. De neki füstölt is. Mérnök volt az úriember...   :)

Ha 5 pólusú a fesz.szabályzód, akkor itt egy tesztelés a 2028 -as hozzászólásnál.

 

Valami ilyesmid lehet:

http://www.electrostator.com/en/velvet-125-150/4362-regulator-benelli-velvet-125-150-italjet-millenium-125-150-malaguti-madison-125-150.html

 

A 2 különállóhoz képest kellene megmérni dióda mérésben a másik 3-at.

Előzmény: king jerry (2042)
king jerry Creative Commons License 2017.05.14 0 0 2042

Sziasztok!

 

Madison T150-em van, vettem bele egy új akksit, aminek "perszehogy" fordított polaritása van mint a benne levőnek, én meg balfasz módon nem figyeltem és beleraktam. Megpróbáltam indítózni de nem indult természetesen. Miután észleltem a hibát, akksi megfordít és így már indult rendesen. Csak egy apró bibi van, azóta nincsen töltés.

Fesszabályzó csere szükséges, vagy más? Tudja valaki, járt már valaki így?

 

 

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.13 0 0 2041

A manual csak használati utasítás és felületes karbantartást tartalmaz.

Előzmény: cs_geza (2039)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.13 0 0 2040

http://oem-parts.hu/en/parts/malaguti/250-ccm/password-250-euro-3/magneto-flywheel-cover-water-pump

 

Ha ez van neked, akkor az olaj utántöltő kupakos burkolat alatt van (7 -es alkatrész).

Olajat le kell engedni és burkolat tömítést esetenként kell cserélni.

Előzmény: cs_geza (2039)
cs_geza Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2039

250es (password, karbis). Ugyanaz a blokkja mint a yamaha x-maxnak is (minarelli). A manualjaban nem talalok a generatorrol semmit.

Előzmény: Ifj. Padavan (2037)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2038

Az lényegtelen, hogy hobbi villanyos vagy...  Jó irányba haladsz!  :)

Előzmény: cs_geza (2036)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2037

Hány ccm a motor?

 

Előzmény: cs_geza (2036)
cs_geza Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2036

Kösz. Hobbivillanyos vagyok, sosem tanultam hivatalosan, csak amit az oskolában tanítottak meg ami rám ragadt. Hol van a generátor, nagyon meg kell hozzá bontani a járgányt? A kábelezést átnézem. Kösz a segítséget!

Előzmény: Ifj. Padavan (2035)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2035

Ügyi vagy!

 

Zárlatod van.

Generátor letestel.

Ha megmernéd bontani; bár szinte esélytelen, de a generátorból kijövő barna vezetékeket érdemes lenne megnézni hátha a szigetelése az egyiknek sérült és azért testel le.

Az is lehet, hogy ordító hibát találsz.

 

A fesz.szabot ezek után is érdemes megmérni, hogy nem károsodott.

 

Előzmény: cs_geza (2030)
cs_geza Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2034

és kösz a videót!

Előzmény: cs_geza (2033)
cs_geza Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2033

Magamhoz veszek egy diódás műszert innen az irodából a hétvégére, és megmérem a feszszabot...

Előzmény: Ifj. Padavan (2028)
cs_geza Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2032

ja, a ket kulso motor testhez kepest szakadas.

Előzmény: cs_geza (2030)
cs_geza Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2031

Nincs rajta diodamero. 20+ eve ez volt a legolcsobb multimeter...

Előzmény: Ifj. Padavan (2029)
cs_geza Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2030

generator (barna) kabelek: a ket kulso kozt 3 ohm van, barmelyik kulso es a kozepso kozt szakadas. A kozepso es a motor test kozt 3 ohm.

Előzmény: Ifj. Padavan (2028)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2029

Regulátornál a mért értékeknek közel azonosnak kell lennie.

Dióda mérésben legyen a műszer és ne szakadás vizsgálatban.

Előzmény: Ifj. Padavan (2028)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2028

Szerintem az csillag kapcsolású generátor lesz.

5 pólusnál az egyik a (+) a másik a (-)GND - szerintem ez a fekete lesz.

 

A generátort mérd ki álló helyzetben lehúzott csatinál, hogy az legyen letudva (csak a barnákat).

Középső és szélső kontaktusok mérése (jobboldali és középső, majd baloldali és középső, majd a két szélső kontaktus).

Néhány Ohm -ot fogsz mérni, De egyformának kell lennie.

És a testhez képest is mérj szakadás vizsgálatot mind a három generátorból jövő vezetéket egyenként a testhez képest. Ha van kontaktus (0 Ohm) az nem jó.

Szakadásnak kell lennie (végtelen ellenállásnak).

 

Fesz.szabályzó kimérését egyszerűbb egy videóval bemutatni mint leírni:

https://www.youtube.com/watch?v=dINJqxecb28&t=11s

 

Az első regulátor egyik pontja hibás.

 

 

 

Előzmény: cs_geza (2027)
cs_geza Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2027

6 pólusú a feszszab, de csak 5 van bekötve. A 3 generátorból jövő szál (barna), egy piros, egy fekete. A piros és a fekete közül egyik gy+ (gondolom töltésjelző), a másik állandó+ (gondolom akkutöltés). Megmérve a barna szálakat, a két szélső közt van ~3 ohm, a középsőhöz képest egyik sem mutat semmit (szakadás), a középső viszont a motor testhez képest mutat 3 ohm-ot. Mintha a középső szál tekercse nem a csillagpontra hanem a motor kasznihoz lenne kötve. A motorszerviz szerint a generátortekercs lesz a bűnös. Jövő hét utánra kaptam időpontot, addig járok aksi töltögetéssel, meg kocsival. Nem t'om merjek-e egyedül nekiugrani egy tekercs cserének.

Előzmény: Ifj. Padavan (2026)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.05.12 0 0 2026

Egyszerűbb, ha leállított állapotban méricskélsz.

Így külön a fesz.szabályzót és a generátor tekercseit is ellenőrizheted.

Hány pólusa van a fesz.szabályzónak?

 

Előzmény: cs_geza (2025)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!