Nem a moderatúra áldozata vagyok, hanem általános. Az egész életem egy áldozat. egy önfeláldozás.
Véletlenül kerültem bele a topikba, mint hozzászólás - növelő, hogy ne kelljen várni kedvenc topikjaimban (Nagymama, KÖZGAZDÁSZ = haszontalan féreg) a hozzászólások között.
Szóval nem innen ismerjük egymást, hanem a gőzmozdonyos topikból. Voltunk Nagyváradon és Lányi Ernőnél is.
Nahat egy regi emberi leny! Nem vagyunk standardon. Lattalak Ulmban az allomas elott nehany honapja. De nem ezert mentem oda. De, ha mar ott voltam, gondoltam latlak. Aztan igy lattalak meg.
Boronak pedig uzenem, hogy a Citroen igenis at tud menni az obudai feluljaron 110 - el. Szoval leallhat a hidroize cikizesevel. Tudom, o mar nem ir ide, mert beszorult a rizskalyhajaba.
Tehát olyat nem lehet, hogy előbb rászoknak a gyerekek a kemény munkára, mondjuk több pénzből foglalkoztatott, de jobban képzett edzők vezetésével, aztán építünk stadiont, mikor az előrelépésüknek már csak az a gátja?
(Mióta a kollégám fia ilyen mindenféle csapatok utánpótlásában mozog, találkoztam négy edzővel is, aki utánpótlást nevel. Ebből egy edző, a többi kiöregedett játékos, akik amúgy mind alkoholisták is. Annál az egynél fejlődik a gyerek, a többinél csak edzésre járt. Ez az egy ember ráadásul Tiszaújvárosban van, a többiek hogyismondjam, az egyik NB I., nem utolsó, a másik meg most került fel oda, a harmadik az NB II., szóval nem számít.)
Meg ha esetleg nem jön be, akkor mondjuk elküldjük a szépreményűeket kényszermunkában utat építeni?
Az biztos, de ezeket az első Orbán-kormány már csak azért sem építhette, mert egyrészt nem állami, hanem magánkézben vannak, másrészt Magyarország 2002-ben még nem volt az EU tagja, és ezekbe EU-s támogatást öntöttek.
nyilvan akkor te a 98-2002 kozotti idoszakot a fold alatt, egy barlangban toltotted :) akkor indult a furdoepitesi laz, amit aztan szorgalmasan vittek a szocik is tovabb, mert jo alkalom volt kitomni a havereket milliardokkal.
Minden faluba élményfürdő!... Veterán "Megbeszéljük"-hallgató vagyok, szerintem az összes jogos kritikát és hülyeséget ismerem az első OVi-kormányról (Ezüsthajó, Orbánbányák, járó motorú páncélbéemvé, beléptető rendszer, állami gazdaságok, Orbánnét úgy megverte Viktor hogy eltört az állkapcsa, köteles beszéd stb...), de ez a "Minden faluba élményfürdő" vadonatúj! Saját agyszülemény? :D (Úristen, mikor jártál te utoljára Budapesten kívül Magyarországon?)
Nem ehhez a flémhez tartozik, csak elmesélem. Esténként úszni járok. Heti háromszor hamarabb zár az uszoda, mert palántáknak van "edzés". Egy kaviccsal felszórt rész a parkoló. Utána füves rész, amelyen keresztül betonból készült járda vezet a bejárathoz, mintkét oldalán virágládákkal. Anyuka viszi a gyereket. Büszke rá, hiszen úszóedzésre mennek. Anyuka pedig elgurul a suzuki ignissel egészen a bejáratig. Végig a járdán. Ott kezdődnek a gondok. Tolatni nem tud. Ypszilonozni a virágtartók miatt lehetetlen. De ő mégis a bejáratig viszi az edzett gyereket. Belőle biztos nem lesz egy Gyurta Dani. De az egész nemzedék ilyen. Az is ilyen volt gyerekként, akiknek most kellene megváltani a világot a focipályákon.
ezzel is ugy jarnak majd mint az elozo orbankormany szent tehenevel, az elmenyfurdovel. Akkor minden faluba milliardokert kellett elmenyfurdot epiteni, mert a fonoknek akkor eppen az volt a kedvence. Most meg szazmilliokat visz el evente a fenntartasuk, mar emlyiket be nem csuktak.
(Mert szép az, hogy majd lesz stadion, de a mostaniak sem véletlenül lepukkantak. Hanem leginkább azért, mert a befektetett egy forintból négyet elvisz a fenntartásuk, és csak három jön be. Már ha érted.)
figyu. az, hogy téged nem tanítottak meg köszönni, és nem is mutatsz rá hajlandóságot, még nem jelenti azt, hogy ebbe bele kellene törődni. az ovisok talán többre viszik. már ha érted.
Hiába fociznak szarul a milliárdos stadionokban, azért a kölykök jól nyomják a grundon.:)
De végülis ha az oktatásukra nem jut, akkor legalább nem lopnak egész nap.
(Amúgy tutira jó példakép egy halom szerencsétlen suttyó, akik még focizni is csak hellyel-közzel tudnak? És tutira a stadionok állapotán/hiányán múlik, hogy ezek ilyenek?)
Az üzemeltetési időszakban fizetendő alap rendelkezésre állási díjak várható nominális összege az M6 Dunaújváros-Szekszárd közötti szakasz esetében 334,8 Mrd Ft, az M6 Szekszárd-Pécs közötti szakasz esetében 662,9 Mrd Ft 28 év alatt.
Az alap rendelkezésre állási díjak tényleges alakulása mindkét koncessziós szerződés esetén 8-9%-kal meghaladta a tervezett értékeket. A Dunaújváros-Szekszárd szakaszon havonta átlagosan 15,6 millió Ft/km/hó, a Szekszárd-Bóly szakaszon 22,3 millió Ft/km/hó volt az alap rendelkezésre állási díj értéke. A 40%-os eltérés a magasabb építési (völgyhidak, alagút) költségek eredménye.
Ikszedszer is elmondjuk: nem a sportra költéssel van a gond. De többször (én legalábbis) nem fogom, csak ennek a hozzászólásnak a linkjét tolom majd :-)