Keresés

Részletes keresés

Városjáró_Blog Creative Commons License 2019.04.01 0 0 1977

Kár ezen rugózni. Nem azt írják ugyanis a cikkek, hogy tilos lesz kivágni a fákat, hanem hogy "engedély nélkül" lesz tilos. De nyugi, ahogy eddig, úgy ezután is kiadják bárkinek az engedélyt, aki megfizeti az árát (plusz a cugehőr). Aki mást mond, hazudik! Pont!

Városjáró_Blog Creative Commons License 2019.04.01 0 0 1976

Hasonlók ahhoz az 1400 valakihez, akikre például az óbudai HÉV és a dunai alsórakpart mellett is számítanak bigdzsordzsék....

Előzmény: ColdWell02 (1975)
ColdWell02 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 1975

Hát de lakóparkot sem, az biztos. Szerintem azt nem lehet oda építeni. És ki akar egy BKV végállomás és egy full főút mellett lakni majd? Senki.

Előzmény: s3pooler (1974)
s3pooler Creative Commons License 2019.04.01 0 0 1974
Szerintem látunk mi még csodát a néhai Hűvösvölgyi Vigadó telkén is.
Az az érzésem, hogy nem ősfás parkot fognak odavarázsolni.
Előzmény: Alvinczi (1971)
ColdWell02 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 1973

Matekból sosem voltam erős, de a 23 és az 1400 között látok némi különbséget azért...

Előzmény: 5GY (1972)
5GY Creative Commons License 2019.04.01 0 0 1972

Mintha a II. kerületben nem ugyanúgy megsokszorozódna a lakások száma. Minden lebontott családi ház helyén társasház, vagy lakópark épül. Itt van pl.: a Fillér53, családi ház helyén 23 lakás, ahol gondolom Papa és Mama is autóval jár majd. Csodálom, hogy nem csúszott még szét a domb, akkora monstrumok épülnek most arra.

Előzmény: KovácsySanyi (1970)
Alvinczi Creative Commons License 2019.03.31 0 0 1971

Mondjuk ez brutál.. Közel 3000 autó naponta megint ránk engedve... Óvatos jóslat, hogy a fele átmegy az árpád hídon. Jönnek majd a hegyre, meg a Moszkva fele. Csodálatos... 

Előzmény: KovácsySanyi (1970)
KovácsySanyi Creative Commons License 2019.03.30 0 0 1970

Mondjuk erről is beszélhetnénk egy kicsit. 1400 lakás a szomszédunkban, Óbudán. Luxuslakás. Nagy Györgytől.. boccs, Biggeorge. Ez legalább 2800 autó. Naponta, befelé a város felé reggel, és hazafelé este. Mondjuk a fele átmegy az Árpád hídon. A másik fele letámadja szeretett Vízivárosunkat, vagy a hegyet. Flórián, Kiscelli, Pusztaszeri, vagy Lajos, Kolosy, Árpád fejedelem, Fő utca. Csodás lesz... Csináljunk még nagyobb dugót, persze. Köszönjük, Bús úr. Éljen a zöld Budapest. :-(  

 

 

https://index.hu/gazdasag/2019/03/29/uj_varosresz_epul_az_obudai_duna-parton/

Városjáró_Blog Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1969

Szerdán néztem nagyot a Fehérvári úton. Félpályás lezárás, ide-oda terelt/kitiltott forgalom egy pasarétihez hasonló meló miatt. Erre fél négykor mit lát aki néz?

Ezt:

 

Bevallom, így már nem elképzelhetetlen, hogy mitől lesz valójában hét hónap a Pasaréti két hónap...

 

Előzmény: s3pooler (1968)
s3pooler Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1968

Nincsen ezekben a videókban semmi technológiai csoda, csak meg van tervezve a munka, és a megfelelő gépekkel valóban csinálják, nem szájtátás van napi 8 órában.

És biztos ott is van sumákolás, csak a kiválasztásnál nem a párttagkönyv színe az egyetlen szempont. Biztos számít az is, csak mellette nem árt, ha tudnak utat is építeni.

 

Kíváncsi lennék, hogy egy valódi, piaci alapon és a piacon ténylegesen dolgozó privát cég hogyan vállaná el a két kilométer felújítást.

Mert a közbeszerzésekre szakosodott pénzmosodák semmilyen kapcsolatot nem ápolnak a valódi piaccal és az ott elvárt teljesítményekkel.

 

Mindeközben ne felejtsük, hogy a kisföldalattit anno 20 hónap alatt építették meg. Lapátos, talicskás kubikusokkal, és nem markolókkal, dömperekkel, plazmavágóval, hegesztővel, meg lézeres szintezőkkel.

Szégyen ami napjainkban zajlik.

Előzmény: Városjáró_Blog (1961)
s3pooler Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1967

Előzmény: Kerület-védő (1966)
Kerület-védő Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1966

Hát ez a hozzászólás pont annyira volt értelmes, mint amennyire te az vagy.... Semennyire :-)))

Előzmény: s3pooler (1965)
s3pooler Creative Commons License 2019.03.28 0 0 1965

Vajon a szélvihar fog engedélyt kérni a Zsótitól?

Előzmény: Városjáró_Blog (1964)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2019.03.28 0 0 1964
5GY Creative Commons License 2019.03.27 0 0 1963

Köszönjük Emese!

Előzmény: Kerület-védő (1962)
Kerület-védő Creative Commons License 2019.03.27 0 0 1962

De jól tájékozott vagy, talán egészen közelről lehetnek az információid. Onnan nem nehéz osztani az észt.

Előzmény: 5GY (1960)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2019.03.27 0 0 1961

Egyrészt de. Nagyon is suttyó az alap magyar mentalitás. Hosszú évszázados történelme van ennek. Másrészt aki mégse akar ebbe a posványba beleszervülni, az lelép. Szentgyörgyi is Amerikában tudott végül kiteljesedni. 1947 után annyi köze volt Magyarországhoz hogy itt született... És messze nem ő volt (és van) az egyetlen ilyen. Idehaza egy olyan mérnök aki pl a videódban mutatott technológiát preferálná, szerinted a taplós féle poszkomcsi szarok, hány mp alatt végnák taccsra? Hát már meg se próbálja. És aki meg a helyébe lép, annak kurvára elég ha egy két hónapos munka fél év alatt lesz kész - és akkor is szarul. Legfeljebb majd jön a király és átadja háromszor.

Előzmény: s3pooler (1959)
5GY Creative Commons License 2019.03.27 0 0 1960

Valamiért mégsem noszogatja a II. kerület a rendőrséget erre, a Budai Polgár minden évben megírja, hogy az Önkormányzat nagy elégedettséggel elfogadta a rendőrkapitány beszámolóját. Egyszer sem tették hozzá, hogy az utakon is rendet kéne tartani.

Előzmény: Kerület-védő (1957)
s3pooler Creative Commons License 2019.03.27 0 0 1959

Szerintem a Magyar emberek semmivel sem rosszabbak másoknál -  Szentgyörgyi Albertttől  kezdve Dani Zoltánig.

 

Pont ezért nem értem, hogy miért nem lehet kézbe venni a dolgokat, profi módon megoldani őket, és elküldeni libát őrizni azokat, akik csak arra alkalmasak.

Előzmény: Városjáró_Blog (1958)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1958

Megnéztem közben pár hasonló videót, mint amit betettél. Valóban létezik olyan mechanizmus, ami a lehető leggyorsabban - ám emelett mégis professzionálisan - képest az ilyen jellegű útépítések lebonyolítására. Akár még a forgalom teljes fenntartása mellett is. Csak hát azokat nem magyar mentalitású emberek csinálják. :(

 

Előzmény: s3pooler (1948)
Kerület-védő Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1957

Nyilván nem a parkolóőrnek. Ezért fizetjük az adónkból a rendőröket, úgy tudom. Hatósági joggal. Odamegy, igazoltat és már vissza sem adja a jogsit, ott helyben elveszi. Pont. Oszt el lehet gondolkodni, hogy legközelebb (fél év múlva) ismét megáll-e a 2 Mamut között vészvillogóval, vagy a Moszkva téren a buszmegállóban, 4 kerékkel a járdán. Nagyon egyszerű és hatékony lenne a rendteremtésre.

Előzmény: 5GY (1956)
5GY Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1956

Nem kell rögtön személyeskedni - "Fél évig elvenném a jogosítványát..." - nevezd meg légszíves azt akinek az lenne a dolga, hogy ezt csinálja!

Előzmény: Kerület-védő (1955)
Kerület-védő Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1955

Tudom, hogy nehezen fogod fel, kérlek, olvasd lassabban... Akkor talán sikerül :-)

Előzmény: 5GY (1954)
5GY Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1954

Hát itt némi ellentmondást látok :-) ne hibáztassam őket, de azért tényleg meg kéne büntetni amazokat :-)

Előzmény: Kerület-védő (1953)
Kerület-védő Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1953

És ez annyira felháborító, hogy csak na. És nem lehetne, hogy nem a hatóságot hibáztatod mindig mindenért, hanem azt a bunkót, aki 4 kerékkel feláll a járdára, mert neki (szerinte) ezt is lehet? Talán az emberek fejében kellene elkezdeni az átállást és az ok - okozatot nézni, nem pedig azt a szerencsétlen hivatalt / hatóságot szidni állandóan. A sok szabályszegőt kellene egyszer úgy megbüntetni, hogy többet eszébe se jusson. Füvön parkolsz? Járdán parkolsz? Rokkant helyen parkolsz? Fél évig elvenném a jogosítványát... Járjon busszal, vagy taxival. És amikor visszakapja fél év múlva, hidd el, többet az életben nem parkolna szabálytalanul...

Előzmény: 5GY (1952)
5GY Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1952

Szerintem ő a parkolási rendszert említette” 

Így van, erre írtam én azt már a 1944-ben is, hogy arról meg nagy ívben hallgat hogy egy káosz ami a kerületben van. Még a médiában sokat emlegetett IX. kerületben is jobban működik a rendszer, akinek volt pl. valaha dolga a Lechner Ödön fasorban, az tudja, hogy tele van tűzoltó felvonulási, meg megállni tilos szakaszokkal, és azonnal kerékbilincset kap aki odaáll - ezzel szemben a II. kerületben mindent lehet, és senki sem foglalkozik vele.

 

Előzmény: Kerület-védő (1949)
Városjáró_Blog Creative Commons License 2019.03.25 0 0 1951

 

Minden csak technológia és munkerő kérdése. Volna... 

Előzmény: s3pooler (1948)
ColdWell02 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 1950

Full hülyék vagytok mindannyian. Kretének.

Kerület-védő Creative Commons License 2019.03.25 0 0 1949

Szerintem ő a parkolási rendszert említette, nem pedig a szabálytalanul parkoló autókat.... DE: teljesen igazad van, oda kell menni és az 50 000es csekket rá kell (ene) tenni a járdán parkolóra. Nem tudom, miért nem csinálják... DE: kellene nagyon!!!

Előzmény: 5GY (1947)
s3pooler Creative Commons License 2019.03.25 0 0 1948

Két kilométer kopóréteg csere egy rendes helyen péntek estétől hétfő reggelig megvan, az emlegetett "Faltól-falig" felújításra ezért saccoltam 2 hetet.

Előzmény: Városjáró_Blog (1945)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!