Keresés

Részletes keresés

Trilexhu Creative Commons License 2024.02.17 -1 5 63173

A szólózásokon amúgy egyszerűen fordaátszervezésekkel is lehetne segíteni, ha már csuklós nincs elég.

Konkrét példa: 1-esen tanítási időszakban kizárólag egy fordán van csuklós, a többi mind szóló. Ez az egy csuklós forda így néz ki:

 

6:15 Joyson - (53) - Majlis park 6:55

7:00 Majális park - (1) - Tiszai pályaudvar 7:44 /Berekalja/

12:40 Tiszai pályaudvar - (1) - Majális park 13:18

13:25 Majális park - (1) - Tiszai pályaudvar 14:03

14:10 Tiszai pályaudvar - (1) - Majális park 14:55 /Berekalja/

14:55 Majális park - (1) - Tiszai pályaudvar 15:33

15:40 Tiszai pályaudvar - (1) - Majális park 16:18

16:25 Majális park - (1) - Tiszai pályaudvar 17:03

 

Reggel az 53-as előtt még valószínűleg van valami járata, azt nem tudom, de napközben és délután ennél több nincs, az biztos, egy klasszikus kétrészes forda. Valószínűleg ezen a fordán is csak a reggeli 53-as miatt fix a csuklós. Tehát napközben és délután járnak a szólók heringgel, az egyetlen csuklós meg védi napközben a Tiszai, délután a Szondi aszfaltját. Szóval ezt kéne átalakítani egy egésznapos fordává, úgy, hogy beletenni annyi délelőtti indulást, amennyit lehet. A 8:40-es, és a 10:40-es kör kényelmesen beleférne, így délelőtt az óránkénti 1-es fele csuklós lenne. Délután pedig adja magát, hogy a 17:10-est vigye. Ez esetben 18:30-kor érne vissza a Tiszaira, ahol adná magát a 18:40-es, amiről 20:05-re érne vissza a Tiszaira, akkor már mehetne a telepre. Így plusz csuklósbusz nélkül lehetne adni 4 olyan plusz csuklós indulást, amire valóban igény van. Valószínűleg más vonalakon is lehetne így segíteni, én kifejezetten az 1-est néztem most.

gábris Creative Commons License 2024.02.17 0 5 63172

Ma és holnap a hidrogénbusz menetrendje:

 

1G
Szondi György utca: 04:50
Felső-Majláth: 16:05
5
Felső-Majláth: 05:30, 06:05, 07:25
Lillafüred: 05:45, 06:20, 07:40
15
Felső-Majláth: 11:35, 13:15, 15:05
Ómassa: 12:05, 13:45, 15:35

 

Azért ez is elgondolkoztató, hogy a mai napig nincs az 5/15-nek hétvégi menetrendje.
Ez lényegében a munkanapi KR-s forda, egész délelőtt áll Majláthon, miközben szép idő van, kirándulók biztos lesznek.

Farmerlegend Creative Commons License 2024.02.17 -2 5 63171

Mert beindult az egyetem... Ennek értelmében délelőtt 9 körül a 12-esre már a Centrumnál nem férnek fel. Erre is kellene végre megoldás. 

Előzmény: rednalhgih (63165)
NickUser Creative Commons License 2024.02.17 -2 3 63170

Rossz fogalmazásom áldozata lett egy mondat...

Vagyis csak akkor megyek 35-ös vagy 36-os járatokkal a Belvárosba, ha csuklósok és előre láthatólag nem lesz rajtuk heringezés.

Előzmény: NickUser (63168)
NickUser Creative Commons License 2024.02.17 -2 3 63169

OFF

Miskolc Pláza földszintjén új ALDI fog nyitni: https://magyarepitok.hu/mi-epul/2024/02/uj-aldi-varja-hamarosan-a-miskolciakat

ON

NickUser Creative Commons License 2024.02.17 -2 3 63168

Belvárosba most már úgy fogok menni, hogy vagy

a) 29-essel le a Szent Anna tér és onnét villamos/séta

b) 32-es vagy 34-es, mert ezek jobbára nem maradnak ki

c) 30-as, 31-es vagy 35G-s a Vízügyire és onnét séta

Ha esetleg mégis jön egy csuklós 35-ös vagy 36-os, akkor, de csak akkor, azzal - de azt is csak akkor, ha nem hering van rajtuk.

 

Hazafelé általában a 32-sel szoktam menni. Délután 5-kor az Avas II. ütemig sokan szoktak rajta lenni, de még nem hering. Szinte mindenki az Avas II. ütemen leszáll róla, az Avas III. ütemen szinte üres és úgy megy fel a Kilátóra.

Előzmény: Farmerlegend (63163)
NickUser Creative Commons License 2024.02.17 -1 2 63167

Amúgy én is ALDI-s bevásárlásra használom mostanában a 29-es/39-es duót. Avasról gyorsan le lehet érni oda. Ha Diósgyőr felé kell mennem, akkor is inkább a Szent Annán vagy a Győri kapuban szállok át.

Előzmény: gábris (63153)
NickUser Creative Commons License 2024.02.17 -2 2 63166

Én már régebben is, ha a Szinvaparkba kellett mennem, akkor előfordult, hogy a 31-es vagy a 35G-s járatokkal tettem meg ezt azáltal, hogy a Vízügyinél leszálltam róluk és onnét séta fel a kerékpárút és a Szinva mentén a Szinvaparkhoz.

Előzmény: Farmerlegend (63163)
rednalhgih Creative Commons License 2024.02.17 -1 1 63165

Ezért írtam hogy jobban sikerült mint a 35ös.

Nem hinném hogy 1V-2V-1AV és 35ös kombóval egyáltalán esélye lenne 39nek főtéren (leszámítva a reggelt) de az utóbbit úgy elszámolták hogy inkább 39re ülnek fel ha bent áll vagy látják hogy sokan várják a megállójában.

Rossz híre van 35nek ezért nem meglepő hogy hidegsort választják.Ha mégis normalizálódna 35ös akkor esélyes hogy többen lekopnának körjáratról mert időben még mindig jobban járnak,kivéve ha tervezetten utaznak.

Mondjuk 2024 februárban csak a villamossal lehet már tervezni mert abból 1-2 indulás ha kimarad,a buszok meg....káoszelmélet a fél városnak.

 

Ma volt két csuklós 35ös vonalon és láss csodát majdnem megtelt még az is.

Népszerű a 20A úgy látom mert ömlött le a rengeteg ember centrumnál (nem csak pénteken látni ilyet és nem csak csúcsban)

Előzmény: Farmerlegend (63163)
Balee15 Creative Commons License 2024.02.16 0 4 63164

Hát az előző években a kocsonyafesztiválos napokon/reggeleken volt olyan szituáció és annyi varia plusz járatkimaradás, mint ma egy tök átlagos munkanapon. Ilyen szempontból nem valami optimális a helyzet, de nyilván ahogy eddig minden évben, idén is meg lesz oldva, és lesz VP. Az, hogy milyen áron, és honnan lesz elvéve a mai kimaradó járatokon felül, az majd kiderül.

Nem irigylem azokat akiknek aznap időre kell majd menniük valahova...

Előzmény: Farmerlegend (63162)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.02.16 -3 5 63163

Pontos indulásokra nem emlékszem, azonban többször jött velem szemben a 39-es a kilátónál, kb 13 óra és 15 óra körül a reggelihez hasonlóan fullon voltak.

Szerintem hamarabb próbálják meg használni a gyorsabb átszállás mentes 39-est mint a kisebbséggel nyomorogni a büdös villamoson majd várni 2 kimaradt 35-ös után egy szóló 35-öst amire esélyük sincs felszállni.

A 36-os ugye megszünt létezni, a 34-es ritkább, a 35-ös meg hol jön hol nem akkor is szólóval heringben. Ha pont jó neki és jön a 39 akkor azt válassza a nép.

Előzmény: rednalhgih (63160)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.02.16 -3 4 63162

Busz van mert napi 10 sofőr hiányzik tehát annyi kocsival kevesebbre van szükség. Azaz ha a sofőr létszám meglenne, busz ugyanúgy nem lenne. Ha 2-3 van tartalékba jelenleg akkor ebben az esetben -7, -8 busz lenne. Mindezt úgy, hogy csuklós így sincs tehát a szólók vannak maxra futtatva. Feltételezem régen volt tartalék jármű és sofőr, ezek mind pluszok. Azaz ha ezt hozzávesszük még nagyobb a hiány.

Sebaj, mindjárt kocsonya. Ha volt eszük kóperáltak a Volánnal vagy Debrecennel,elvégre utóbbi helyen tömkelegével állnak a Volvók. 

Előzmény: Isubusz (63159)
rednalhgih Creative Commons License 2024.02.16 0 2 63161

Csak meg lehet oldani postakeringőt csuklóssal mert láttam cng-t és pösti babakéket is 35ös vonalon.Nem mintha szükség lenne rá de meg lehet oldani.

Előzmény: Isubusz (63159)
rednalhgih Creative Commons License 2024.02.16 -1 2 63160

Azon nem kell meglepődni hogy reggel fullra tömik.A csuklós 29 is megpakolva araszolt fel kilátóhoz még az régi menetrendnél.Pattantyús felé is mennek általánosba,meg ott a jezsu-szemere-avasi trió.A szarkahegy-vargahegy-csermőke is ad néhány diákot.Írtuk hogy ez lesz,semmi extra.

 

A kilátó-hidegsor legrövidebb út is egyértelmű,mert pár perc alatt lent vannak zrínyi-hermann-kossuth-művésziskola diákjai.Csuklós biztos nem fog menni hidegsoron,de úgy sejtem ettől többet nem is látunk a jövőben sem körjáratként.Örülhetünk ha megmarad ez a kínálat és ki tudják préselni. 

Felfelé főtértől szintén előre megírtuk a kihasználtságot.

A délután annyival másabb hogy nem mindenki megy egyből haza iskolából/munkahelyről,ezért az sem meglepetés amit eddig láttam hogy délután szellősebb és nyoma nincs heringnek ami reggel tapasztalható.

Reggel a többség egyszerre kezd de nem mindenki végez ugyanazon időpontban.

 

Igen van olyan is hogy délelőtt minden ülőhely foglalt és láttam olyat is amikor négyen utaztak fel hidegsoron.Kiszámíthatatlan az elmúlt 4 hónap alapján hogy mennyien használják.

(Persze 2024-re ott tartunk hogy a körjárat völgyidei indulása félházzal már esemény főtértől)

Nagy előnye hogy kipiszkálták a digép nézegetést mert alig néhány utas miatt 29nek végig kellett rongyolni a tankelhárító akadályokon.

Aztán kiderült hogy mégis be kellene menni körjáratnak arrafelé így "becsillagoztak" pár indulást.

Ez nem tudom mennyire valós igény mert nem láttam személyesen.

 

Azt is láttam hogy a hidegsor környéke azzal jár aldiba (és főtérre) adott esetben csapatba és gyerekkocsival,ez már "megdobja" a kihasználtságot.Csúcsidőn kívül eddig jellemzően nyuggerek és 50+ évjáratok használták,már amennyivel utaztam eddig.Inkább villamost választanak főtéren és fel 35ös járattal.Az átszállásmentességet szeretik az idősebbek de fiatalabb inkább villamossal ,leszámítva ha tervezetten utazik.

Ha nem lenne ott a nemrég nyílt aldi akkor valószínű hogy kevesebben használnák mert az avasinak egyszerűbb szentannához eljutni mint auchan felé a pusztába vagy a kiss ernőre.Ezt se felejtsük el hogy a domusaldi sokat jelent a történetben.

A főtér-szentanna (győri kapu) szakasz a legszellősebb ahogy eddig figyeltem villamosból vagy utcáról.Előfordult 2-3-4-5 utas is.

A ráérősönek ez biztos tuti de akinek számít egy városban 30-40-50 perc az villamosozik és átszáll villanynál annak ellenére hogy "kerül" szabadságharcon.Mivel nem fogják erőltetni az ettől sűrűbb körjáratot így a most látható rétegeket leszámítva nem gondolom hogy több utast képesek átterelni a jövőben.Ez ennyit tud,erre tervezték,reggel használják,délután kicsit kevesebben.Hétvégén eddig háromszor utaztam de félház se volt rajta.Legutóbb kilencen üldögéltünk.

 

Van célközönsége ez tény,meg is találták de ettől többet nem várok a körjárattól.Többet ki lehetne hozni belőle AU bevezetésével,talán kocsikat is koptatnának az utakról amiket pont azért indítanak be hogy auchanba eljussanak nyugatról.Nem kizárólag auchanba hanem a környékének összes üzletéhez.

Még mindig azt írom hogy kihasználtabb lenne egy avas-belváros körjárat mert a nyugati malomszögnél is fel tudna szállni hidegsor felé és nem kellene araszolni győri kapuban főtértől.

A vargahegy-csermőke lakosságának pedig facén olvashattuk a véleményét,elolvadnak de nem a gyönyörtől.

 

Érdemes visszaemlékezni a történelmére.Menetrend se volt de már írtunk róla lexikont.Észbekaptak és utoljára ezt a menetrendet számolták ki,várni kellett rá.Kijött és néztünk nagyot hogy akkor ez most hogy.Főleg a hétvége érdekes.

Utána lakossági kérésre digép keringő,több egyetemi betérés.Az eredeti állapothoz köze nincs hiszen 18:30 lett volna a vége. 

Már ez a hullámvasút mutatja hogy közük nincs a való világhoz és utólagosan toldozgatják azt amit patent tervként megszavaztattak.

Meg lehetett volna ezt előzni ,kevesebb idegbajt okoznának mindenkinek.

Az tény hogy jobban sikerült mint a 35ös.

Előzmény: Farmerlegend (63150)
Isubusz Creative Commons License 2024.02.16 0 3 63159

Busz az van a telepen tartalékba, +2-3 db szóló mindennap a telepen áll. Itt az a kérdés, ha hoznak is buszt, ki fogja vezetni?

Ma elég sok durva pótlás volt. (midi 4-esen vagy csuklós cng lyukóba)

Előzmény: Farmerlegend (63158)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.02.16 -5 2 63158

Gondoltam nem fog válasz jönni. Hogy is jönne. Ez már nekem kínos. 

Persze az esélyt megadom ha már a tények ismerete hiányos. Kérdeznélek titeket, honnan lesz elég busz a következő napokban és márciusra? 

Farmerlegend Creative Commons License 2024.02.16 -5 2 63157

Vettem a fáradtságot és 2 indulást megnéztem amit szintén ide írtam be. Az a 2 indulás is remekül mutatja a valóságot. 

Szerencsére vannak itt sokan akik a többi indulásra tudnak fókuszálni, így bizonyára hamarosan olvashatjuk tőlük az ő tapasztalataikat. Így kapmatunk egy komplex képet. Persze ha csak a fröcsögés meg a kamu és minuszolás megy azzal nem leszünk előrébb.

Szerintem az is ki volt vesézve, hogy ugyan csuklós már nem jár rajta, de összességében sűrűbb lett. Arról nem beszélve én főként a hidegsori részről írtam ahol eddig busz se járt. 

Teljesen kiszámítható. Semmi hektikusság nincs benne. Maximum segélykor kevesebb kisebbség veszi igénybe. Minden más azonos. 

Újabban pedig szerencsére a 29-39 nem marad ki.

Előzmény: gábris (63153)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.02.16 -5 3 63156

Attól az 1-2 db minuszoló maistrótól kérdezném, ti miket tapasztaltok? Írjátok már le legyetek szívesek miként látjátok a körjáratok kihasználtságát hasonló pontossággal. Bízom benne nem kérek sokat és 2 minusz adása között azért ez menni fog.

Várjuk. Ne keljen csalódni srácok!

Előzmény: Farmerlegend (63150)
Farmerlegend Creative Commons License 2024.02.16 -3 7 63155

Ma délután megszünt a 36-os! Ennyi még sosem maradt ki. Természetesen 35-ösön is megy a kimaradás, ahogy immár Tapolcára is sok 20A kimarad, reggel pl. 45 perces lyuk volt 8-kor...

Csak szólok, hamarosan kocsonya...

Trilexhu Creative Commons License 2024.02.16 0 4 63154

Ami még érdekes jelenség, az a Majális parkból 7:05-kor induló 53-as. A Vasgyári temetőig szépen megtelik, ott az ülőhelyek már foglaltak, sokan állnak is. Még nem hering, de szépen ki van tömve. Vargahegy, Csermőke nagyjából semleges, esetleg Vargahegyen száll le és fel is 2-5 ember. Az egyetemen viszont szinte kiürül a csuklós, ma direkt megszámoltam, 17 ember utazott onnan tovább. A busz kb. 70-80%-a tehát az egyetemen száll le. Onnan páran az Unihotel elé mennek 2-12 pároshoz, de a többség inkább sétál.

Emellett a 29-es szépen kiürült szeptember óta. A klasszikus 29-esen reggel az Újgyőriről a csuklóson néha még állni is csak szorosan lehetett, mindezt 10 perces követéssel. Most a 7:10-es és a 7:25-ös szólóval is olyan, hogy ritka az, amikor nincs ülőhely. 

Tehát egyrészt nyilván a 39-es sokaknak jó, másrészt viszont ennyien átszoktak volna at 53-asra? Mondjuk a menetrendváltás előtt nem igazán jártam az 53-assal, nem tudom, hogy mennyire új jelenség ez, lehet, hogy előtte is így volt.

Előzmény: gábris (63153)
gábris Creative Commons License 2024.02.15 0 5 63153

Azért ne csak 2 körből ítélkezzünk.
Már az elején kiveséztük, hogy csuklós helyett most kevesebb szóló jár, így persze, hogy összeverődik rajta a nép. Szerintem ez egyértelmű negatívuma az átalakításnak.
Teljesen hektikus, hogy mennyien használják.
Csúcsban nagyon ki van centizve, ha egy kimarad, lincshangulat alakul ki.
Azt kitapasztaltam, hogy a 7:15-ös 39-es nyakig van, annyira, hogy már a Kilátónál nyomorognak rajta.
De pl. a reggeli egy szem 29A az Egyetemen kiürül, pár ember megy csak vele tovább, szóval azt meg felesleges a Kilátóig vinni?
Persze sok embernek bejött ez, de folyamatosak az egyéni érdeksérelemek. Pl. már tavaly kibukott, hogy délelőtt a 39-es pont nem jó az egyetemistáknak, mert nem érnek be vele órakezdésre.
És amiről megint hallgattál, hogy igen, sajnos a kisebbség is rászokott. Jó kis Aldis bevásárló buszuk lett...

Előzmény: Farmerlegend (63150)
Isubusz Creative Commons License 2024.02.15 0 3 63152

14:10 és 15:10-kor induló 4-es járatok is mentek.*

Előzmény: Isubusz (63151)
Isubusz Creative Commons License 2024.02.15 0 3 63151

A mai 35-ös és 36-osjáratkimaradásokat leszámítva, az ígért menetrendet kapták az utasok (kis túlzással). 06:30-kor induló 36-os járat leközlekedett, illetve hosszú idő után 14:10 és 15:10 -kor induló járatokra is mentek.

Nem tudom mi alapján osztják be a sofőröket, de érdekes, hogy a legtöbbször kimaradt járatokra néha akad egy sofőr, ellenben más fordákra (amik sokszor mennek) meg nem.

Farmerlegend Creative Commons License 2024.02.15 -4 8 63150

A mai szabad délelőttömet kihasználva vettem egy napijegyet és kipróbáltam a 29-est. 2 kört mentem vele, az egyik az Újgyőriről 06:55-kor induló, míg a másik a 10:15-ös volt. Megakartam győződni, hogy biztosan nem írok hülyeséget és a többi napokon milyen a kihasználtság.

Nos, a 06:55-ös az úgy nézett ki, hogy már a Sályin dugig volt, a városközpontban úgy préselődtek fel mint a 35-ösre. Ezt követően a kilátóig minden megállóban további 5-10 fő várta, igaz közben szálltak is le az iskolák miatt. A Szent Annáig tömötten ment le a busz, ott jelentős tömeg (főként diákok) szálltak le. Tehát nagyon durván kihasznált volt, ahogy az ilyentájt szemből jövő 39-es is. Normális esetben ide csuklós lenne indokolt, azonban ez felejtős.

A 10:15-ös induláson végülis a régi a 29-eshez képest nagyobb változás nincs, annyi a különbség megtudtuk, délelőtt(!) lévén a Hidegsoron (direkt itt nézve) az összes ülőhely foglalt volt. Azaz kijelenthető, a délelőtti időszakban is kellően kihasznált. Nem kevésbé, mint az ilyenkor máshol közlekedő járatok. 

Az utasok szeretik. Ahogy utaztam hallgattam egy idős párt akik nagyon dicsérték, említve sokkal hamarabb leérnek és nem kell a hegyen körbemenniük. 

Ha napi szinten nekem kellene használni ezt a rendszert, egyértelműen sokkal jobb mint a régi, sokkal hamarabb megjárható az út, nem beszélve a több kapcsolatról.

balakaa Creative Commons License 2024.02.14 0 2 63149

Fél-off: A Dayka - Petőfi S. utca kereszteződésében valami mintha megmozdult volna: mérések-jelölések jelentek meg, ami ugyan nagyban hasonlít egy helyszínelés nyomaira, de lehetetlen nem belelátni hogy a második kanyarodósáv kerül(t) kimérésre. (Dayka utca felől Diósgyőr felé vezető irány)

Zöldidő növelés mellett egy fokkal komolyabb megoldás lenne a torlódások "megszűntetésére" (áthelyezésére)

Racilaci Creative Commons License 2024.02.13 0 2 63148

A völgyidős szellős kihasználtság jelent bármit is? Annyira el van rohasztva az egész, hogy 10-11 óra körül bármelyik vonalon ugyanez a szellősség tapasztalható. 

Előzmény: rednalhgih (63146)
rednalhgih Creative Commons License 2024.02.13 -1 1 63147

Matekozhatunk itt sorjában de úgy sejtem nagyobb horderejű változásra várni kell a választásokig.Addig fódozásként belenyúlnak a legégetőbb problémákba és tüzetoltanak.A napi szintű "bennyhillshow" ellenére a politika nem akar változtatni mert mi van ha megint buknak,az már öngyilkosság juniusig.Addig is gyűjtik (mivel olvassák) a megoldásra váró gondokat.Közben megy az anyázás ezerrel kimaradások miatt.Izgalmas pár hónap elé nézünk,kíváncsi vagyok mit lépnek mert nagy a csend városházán.

 

Az tiszta hogy elengedték a 36os menetrendet.Egy kabaré volt első naptól a túlkínálat.De legalább utaztam csuklóssal kilátóig amelyen 14-en ültünk.Mögöttünk 34es egy megállóval lemaradva.Ezt is megértük.Kábé minden szar bekopogott eddig amire felhívtuk a figyelmet.Azóta csak burjánzik.

Előzmény: Racilaci (63145)
rednalhgih Creative Commons License 2024.02.13 -1 2 63146

Ennyire azért nem kell hátraesni a körjárattól.Számítottunk elindulása előtt heringre,ezt jeleztük is hogy csúcsban kedvelt lesz.

Azóta olvastunk élménybeszámolót többet ,elég vegyes a kép.Személyesen is látom hogy völgyben szellős,adott esetben pár ember üldögél rajta.

Szarkahegy-vargahegy-csermőke nem biztos hogy odáig van tőle.Érdemes lenne megkérdezned az ottlakókat.

Legutóbb délutáni csúcsban pont az indult főtérről,feszálltam de bőven volt még állóhely hidegsoron.Rákattantak a cickányok is pár megállóra mindkét irányba.Lefelé aldi vásárláshoz megfelel nekik.

Hétvégén sem láttam eddig teltházat,pedig direkt figyelem októbertől villamosból.

Egy ideig sűrítés biztos nem lesz annak ellenére hogy elférne,ha ezt a menetrendet kiizzadják már halleluja minden utasnak.

Még mindig azt írom hogy völgyben kihasználtabb lenne ha AU járatban gondolkodnának 39+AU átszállással mert a nyugati rész nincs elhalmozva használható kereskedelmi egységekkel.

Nyugat+avas+hejőpark+hejőcsaba+görömböly nagyjából a fél város.Egy szólót minden napszakban meg tudnának tölteni.

Ehhez kapcsolódna boncolt 44es görömbölyi keringőjének megszűnte.

Előzmény: Farmerlegend (63143)
Racilaci Creative Commons License 2024.02.13 0 3 63145

Egészen elképesztő, de ennek a két 44-esnek annyira laza a fordája (az általam ismeretlen számú beforgatás nélkül), hogy simán beleférne a menetidejükbe az, hogy a 14-es meghosszabbított verziójaként közlekedjenek (s így kiváltsanak óránként 1-1 14-est). Még úgy is lenne benne bőven a sofőrnek állásidő.

Előzmény: Farmerlegend (63142)
Isubusz Creative Commons License 2024.02.13 -1 3 63144

Mai nap 10 sofőr hiányzott csak délután!

Rengeteg járatkimaradás: 3-as, 4-es, 7-es, 12-es, 20A-s, 28-as, 32/34-es, 35-ös, 36-os vonalon.

Bezzeg 16-oson megy mind a 4 forda hiba nélkül...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!