Keresés

Részletes keresés

. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1116

Előzmény: . kata31 (1115)
. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1115

1104 - de ehhez már fáradt vagyok.(Az M10 első ütem az M0 északhoz tartozik, a tenderében is megtalálod)

Előzmény: ÁsítóSárkány (1114)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1114

mondom én, hofy a tájolás jelzése nem ártana.

Szóval ez akkor az M10 ürömi csomópontja. M0 északi szektor meg sehol a terven? ez mopst komoly?

Előzmény: . kata31 (1113)
. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1113

Tessék, ha a fehér mellett a tervezett szürke nem elég.

 

Itt pirossal az M10 vég a körforgóban.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1107)
. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1112

Ez ami épül, nem az.

Előzmény: rejtövis (1111)
rejtövis Creative Commons License 2021.11.01 -1 1 1111

Tisztelt Zs.!

Budakalásznak van egy északi és egy nyugati elkerülője, már 15 éve tervrajzon. A nyugati oldali elkerülő az ürömi M0 csomópontnál kezdődik és Pomáz mellett(a barackoson át) csatlakozik a  Csobánka-Dobogókői úthoz. Mivel nagy eséllyel ezt is a NIF tervezi, fizeti(ill. pártunk és kormányunk), és nem egy 6-8000 lakosú város, a korrekt tájékoztatáshoz illik,  hogy minden fejlesztést berajzolunk, akár más színnel.   A nyugati elkerülő az M0 -al együtt kell, hogy megépüljön.  Ezt már együtt is hallhattuk, többször, 8-10-12 éve Budakalászon vagy akár Borosjenőn.

Előzmény: . kata31 (1109)
. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1110
Előzmény: rejtövis (1105)
. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1109

Mi közük egymáshoz? Pomáz -Budakalász közlekedése, nem érinti Ürömöt, főleg nem a túloldalán a körforgót.

Előzmény: rejtövis (1105)
. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1108

Pont a 10-est nem látod, ha a körforgóra nézel. A jobb alsó ága Pilisvörösvár felé.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1107)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1107

1. jó hogy nem rajzolnak még tájolást se -- vagy csak a screenshot hagyta le?

2. ezen a térképvázlaton én nem látok M10-et egyáltalán, csak 10-est.

Előzmény: . kata31 (1103)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1106

Illene általában is a környékre tervezett többi fejlesztést is más színnel, szaggatottal berajzolni, akár egy kommenttel, hogy csak előzetes tervek vannak, a nyomvonal nem végleges.

Előzmény: rejtövis (1105)
rejtövis Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1105

Illett volna berajzolni a NIF -nek, az M0 -hoz, a kalászi-pomázi elkerülőt is.  Az ürömi leágazásnak(csomópontnak) ez lenne az egyik legfőbb értelme.

Előzmény: . kata31 (1104)
. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1104

Előzmény: . kata31 (1103)
. kata31 Creative Commons License 2021.11.01 0 0 1103

Nem kerüli el. A szürke M10 nyomvonal láthatóan a városba befelé az M10 mai felüljáróba köt, míg kifelé a körforgón keresztül halad..

 

Az M10 az ürömi körforgóba köt.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1102)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.10.31 0 0 1102

honnan hova is vezet az a nyomvonal, ami elkerüli a körforgalmat?

Előzmény: . kata31 (1101)
. kata31 Creative Commons License 2021.10.31 0 0 1101

Te is? Az ürömi körforgó a csomópont! A facebook csoportokban tényadatok, hivatalos források állnak. Ott ezt is megtudhatod a firkász sagákkal ellentétben. :-)

 

Az M10 fővárosi vége az ürömi körforgóban.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1095)
. kata31 Creative Commons License 2021.10.31 0 0 1100

Az M10 ről írsz, ha jó sejtem.

 

Mivel az M100 Tinnye-Únyig eldöntött ügy, a vele összekötött M10 csak növeli az ürömi körforgó felé  várost elérni akaró forgalmat az M1-ról.

 

A M10 nem vezet a városba, csak az Ürömi körforgóhoz és ott a nagyon forgalom bedugul. Vörösvár főutcája válik emiatt az M10 elkerülőjévé. Ha nincs M0 aki elvigye a délebbi városrészekre, M0 felé tartók forgalmát, immár két út fog visszatorlódni Vörösvárt is elérve nem csak a MOL kutat a reggeli csúcsokban és este vissza.

 

Az M0 észak pedig a sokkal hosszabb déli szektorból hoz át forgalmat és mivel nem mindenki az M1-nek tartó ma sem, egész Buda egy álló dugóvá válik az M0 nyugat nélkül a Bécsi úttól Hidegkúton át a Nagykovácsi körforgalommal, egész Biatorbágy(Budaörsig) A Budakeszi buszsávval egyetemben.

 

Az M10-et amíg nem teljes az M0 csak 4km-rel szabad meghosszabbítani és a Csabai Aldi mögötti kőbányához kell bekötni, ami mögött pedig ma is van ipari forgalom ..Tinnye felé.

Előzmény: NAR (1091)
. kata31 Creative Commons License 2021.10.31 0 0 1099

Miféle forgalom elvonzásra gondolsz a Garancsi útl Budakalász felé? Az ma is ott megy a körforgón, Ürömön át!

Előzmény: ÁsítóSárkány (1092)
. kata31 Creative Commons License 2021.10.31 0 0 1098

Tudod, hova köt be az M10 főváros felőli vége egyáltalán?

Előzmény: NAR (1094)
. kata31 Creative Commons License 2021.10.31 0 0 1097

Minek Csillaghegyen át menni, ha a Megyeri hídról Budakalászon át vezet a 1108 az ürömi körfogóhoz?

Előzmény: NAR (1096)
NAR Creative Commons License 2021.10.29 0 1 1096

Arra gondoltam, hogy most az M0-tól az ürömi körforgalomig eljutni kb. 15 perc a Google szerint (Csillaghegyen keresztül), ha meglenne az M0 Észak, akkor ez az autópályán az alagutakban 3-4 perc lenne, szóval jó 10 perccel lenne gyorsabb. Ehhez képest az a +-1 perc, amit az M10 jelent, nem sokat számít.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1095)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.10.29 0 0 1095

pedig épp abból az irányból számít majd kicsit többet, hogy az M0É felől egy csomóponti ágon keresztül közvetlen elérhető, nem kell elsőbbséget adni a normál 10-esnél. (2-3 perc)

Előzmény: NAR (1094)
NAR Creative Commons License 2021.10.29 0 1 1094

Az M0-Észak által nyújtott időcsökkenéshez képest elhanyagolható lesz ennek az M10 szakasznak a hatása...

Előzmény: ÁsítóSárkány (1093)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.10.28 0 0 1093

Ami kimaradt:

1. az M0 Északkal együtt ez jelentősen több lesz azoknak, akik Budakalász felől érkeznek,

2. a sok különféle navigáció már 1 perc különbségért is arra küld, és sokan használják

Előzmény: NAR (1091)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.10.28 0 0 1092

Egyszerűen rövidül az M0-Budakalász-Üröm-10-1133-M100 útvonal (no meg a 10-1133-M100) menetideje, és ezzel további forgalmat fog elvonzani.

Előzmény: NAR (1091)
NAR Creative Commons License 2021.10.28 0 0 1091

Nem egészen értem, hogy a Solymár és Budapest közötti, vadiúj nyomvonalon haladó út építése miért érintené rosszul Pilisvörösvárt... 3 km-en lesz mondjuk 60-as átlagtempó helyett 90 (feltételezve, hogy nem fog dugó miatt ugyanúgy állni a új út, mint az régi), az teljes egy perc menetidőcsökkenés, ezért nem fog senki Pilisvörösváron keresztül az M1 felé menni...

Előzmény: ÁsítóSárkány (1087)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.10.28 -1 0 1090

Amúgy te szoktad az M0 Nyugat facebook csoport anyagait.
Most egy webes kereséssel ráakadtam, majd kicsit forrásokat ellenőriztem.

 

Tudsz szólni nekik, hogy a tegnap esti 8:37 PM poszt a Vitézy facebook poszt kapcsán megtévesztőre sikeredett?

 

A keresőben megjelenő szöveget nem ő írta, hanem egy kommentelő (az október 25 8:06 AM időpontban készült lakossági fórumról szóló poszt alatt)

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.10.28 0 1 1089

Pár tízezer embert érinthet a dolog, nem pár politikust.

Azért mert a másik politikus maga alatt vágja a fát, még nem kell pár teljes várost megszivatni.
Aki mégis megteszi, aligha lesz népszerű..

Előzmény: . kata31 (1088)
. kata31 Creative Commons License 2021.10.28 0 0 1088

Nem kellett volna a TEVÖ-nek az M0 nyugat elmaradásával a polgármesteri székért kampányolni és még most is lapítani a friss szerződés módosításról.

 

Megdolgoztak a helyzetért. A Momentummal egyetemben amit a PM2-ben és a PM 3-ben is képviselnek.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1087)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.10.28 0 0 1087

Pilisvörösvár helyében készülnék a kétoldalróé behajtani tilos kivéve célforgalom táblával.

De legalább a településszintű 30-as korláttal.

Előzmény: . kata31 (1086)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!