Én nem a mozit akartam kritizálni hanem az írást! A Dolby Digital a mozikban vagy 20-25 éve volt nagy szám, és ha jól emlékszem akkor a 2000-es évek elején már DTS volt a házimoziknak is...
Egyébként a mozikban a Hobbit első részét (2012-ben) HFR 3D (48fps) Dolby Atmos hanggal néztem a moziban. Ez ugye 4 éve volt, most meg az újonnan nyílt csepeli moziban " "a máshol megismert 3D-s minőségnél jobbat ígérünk." Dolby Digital hangrendszerrel.
Na ezen derültem egy jót. :))
Egyébként sok sikert a mozinak! (de azért mégsem kellett volna olyan ígéretet tenni amit biztosan nem tudnak betertani!)
Hát, 5 év sok idő, eddig úgy néz ki van is rá igény. Ebben a régióban egyáltalán nincs mozi, jó az ha nem kell érte bemászni a városba. Legyen hosszú életű :)
Ja, pislogtam is, hogy fél kerület halott, eddig tán 3szor csukott be a mozi, nem tudom mit akarnak. Sajna még mindig az van, hogy busszal 20-30 perc a bulinegyed közepe és faluban vannak az ismerősök, akik ide Mordorba nem akarnak kijönni sem moziba, semmibe. Mikor még játékterem volt, addig néha elmentünk billiárdozni, tájfunozni, aztán szépen kihalt minden. Igaz kocsma már alakul a Szt Imre téren.
Ez a METRANS tema eleg erdekes. Merre is fognak jarni a vonatok?
"A METRANS a félmilliárd forintos városfejlesztési támogatásán felül azt is vállalta, hogy a tervek szerint 2017 első negyedévében megnyíló új konténer-termináljába csak a reggeli és délutáni csúcsidőn kívül fogja a vonatokat indítani."
Előző rendszerben erőltethették, hogy Csepel inkább Erzsébet, Kispest felé orientálódjon. Talán oda több lakótelepet tudtak építeni, ahonnan a melósokat lehetett mozgatni a gyár felé.
A történelem pedig azt mondja, hogy a csepeli svábok kezdték birtokba venni, megművelni a promontori domboldalt, majd sokan áttelepültek oda.
Én sokkal többet látok Csepelben, mint ahová - sajnos- manapság sorolják és sokkal közelebbinek látom Csepelt a budai oldalhoz, mint a pestihez. (Persze a lokálpatrióta szemlélet szerint egy mindenek felett álló szigetország.. :) )
Egy vagy inkább két híd Buda felé biztosan több lenne, mint újabb átkelési lehetőség a Dunán. Talán egy "nyugati" nyitás is lehetne, bár sokan manapság a keleti nyitásban látják - szerintem rosszul- a jövőt.
A Hév villamossá redukálása szerintem is rossz irány.
Ha a Gubacsi híd nem létezne, akkor Pesterzsébetre vajon lenne reális igény? Nyilvánvaló, hogy az emberek a kisebb ellenállás felé mennek inkább, ahová könnyebb eljutni. Idővel Budafokkal és Albertfalvával is kialakulna olyan kötődés, mint Pesterzsébettel. De olyan alapon nem csinálni hidat, hogy jelenleg nincs rá igény, nonszensz.
Azt a hidat már több évtizede meg kellett volna építeni. Hogy helyette a Kvassay hídtól kb. 800 méterre építenek egy másik hidat, amely távolság megtétele gépjárművel max. 1 perc, ugyanolyan agyatlan dolog, mint olimpiát rendezni ebben az országban. Főleg ilyen remekbeszabott tervekkel, mint egy villamost vezetni innen a 2-es, 4-6-os már most is túlterhelt vonalára. Ahelyett, hogy a HÉV-et fejlesztenék, hosszabbítanák. Neeem, inkább fejjel a falnak.
A 159-es busz, Fémmű utcai megállójában megjelent néhány BKK Közút feliratú autó és nekiálltak aszfaltot javítani. (Marni, stb.). Mindezt este 10-kor.. :O
nézem, de nem látom. semmi nincs ott, ahová az a híd érkezne. egy Auchan, ennyi.
dél felé ugyanúgy a 6-os út menne, de arra tökéletes az M0-ás délen. ha Budaörs felé mennél, egészen az Andor utcáig kell elmenni szintén, tehát Galvani híd.
nyilván a közvetlen Budafok-Csepel kapcsolatnak jót tenne, de kérdés, hogy van-e erre reális, kifizetődő igény, vagy sem.
(persze azt az érvet is fel lehet hozni, hogy ha úgyis az Andor utcán lehet csak elmenni Budaörsig, akkor mindegy, hogy hol megy fel északra a forgalom, a csepeli vagy a budafoki úton, és annyiból valóban jobb helyen lenne a Budafoki út folytatásaként elképzelt híd, hogy jobban eloszlanának a hidak Buda felé)
máshová nem nagyon lehet tenni, keresztkapcsolat csak a Galvani-Andor utcánál van, ott lehet elmenni Budaörs felé.
ha lejjebb hozod a városközpont felé, akkor ugyanúgy fel kell autózni az Andor utcáig a túloldalon. csak a 6-os útra tudnál csatlakozni, az meg észak-dél, nyugat felé semmilyen kapcsolatod nem lenne.
A Kormány 1372/2016. (VII. 20.) Korm. határozata egyes kulcsfontosságú budapesti közlekedési beruházások előkészítésének forrásigényéről 1. Budapest-Kelenföld és Ferencváros vasútállomások között háromvágányú kapcsolat, Danubius és Népliget-Fradiváros elővárosi megállók kialakítása és a Déli összekötő vasúti Duna-híd átépítése projekt engedélyezési terveinek elkészítése 2. Budapest-Ferencváros – Kelebia vasútvonal fővárosi nyomvonal-korrekciója projekt engedélyezési terveinek elkészítése 3. M1-es autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Győr között projekt engedélyezési terveinek elkészítése 4. M7-es autópálya 2×3 sávra bővítése Budapest és Balatonvilágos között projekt engedélyezési terveinek elkészítése 5. Galvani híd és kapcsolódó úthálózat építése projekt engedélyezési terveinek elkészítése 6. ráckevei HÉV vonal fejlesztése és az egységes fővárosi kötöttpályás közösségi közlekedési hálózatba való integrálásához projekt engedélyezési terveinek elkészítése 7. csepeli HÉV fővárosi villamos hálózatba integrálása projekt engedélyezési terveinek elkészítése 8. a Földalatti rekonstrukciója és a járműbeszerzése projekt engedélyezési terveinek elkészítése