Közben Truex bejelentette, hogy marad még egy évet (jövőre ő lesz a legidősebb a mezőnyben, de még láthatóan van benne potenciál)
Mivel a Legacy jövőre Toyotával fog menni, Nemechek valószínű megkapja a #42-est (csak nem tartják tovább az Xfinityben...). Korábban felmerült, hogy Brandon Jones visszatér a Gibbs NXS csapatához, de végül hosszabbított a JRM-nél, így esélyesen Heimet fogják felhozni a Truckból.
A Cup futam is hasonlóan alakul eddig... bár a NBC-sek csodálkoznak, én emlékszem egy pár hasonlóan eseménytelen futamra erről a pályáról. Legalább jó kis taktikai csaták vannak.
Megvan a Truck playoff mezőnye, tulajdonképpen nem volt változás az eddigi álláshoz képest. Az elmúlt évekhez hasonló tendencia, hogy a három Thorsportoson kívül csupa különböző csapat jutott be, az alapszakasz-győztes Heim pedig az egyetlen Toyota a 10 között. :-O A következő toyotás Friesen, aki már pont nem jutott be, a többi Tricon-os meg abszolút felejthető... Érdekes csaták lesznek, szoros a mezőny.
Ez a futam se volt rossz, ahhoz képest, hogy alig volt sárga zászló, csak az első 7 volt körön belül, viszont mindenki célba ért, és az utolsó is csak 11 körrel maradt le! Hocevar is megpróbálta a Smith/Nemechek féle gumiégetést, de neki legalább épen maradt az autója.
Meglepő volt, hogy az #51-be beugró Matt Mills az 5. helyre kvalizott, és ugyanitt is ért célba. Xfinityben ment régebben, de állandó sereghajtó volt, és már onnan is évek óta kikopott. Már az is érdekes volt, hogy lehetőséget kapott a KBM-nél, azt meg szerintem senki nem várta, hogy ezt hozza ki belőle. :-O
Mayer pedig végre nyerni tudott a NXS-ben, jó kis káosz volt a futam végén.
Minden nap az túlzás, de Daytonában, Indyben és a road pályákon több másik bajnokság is szokott lenni. Az oválokon esetleg regionális sorozatok (főleg a rövidebb pályákon, Loudonban pl. elég gyakran), de van, ahol semmi más. Bristolt meg át lehet alakítani stadionná. :-D
Xfinitysek most Road Americán mennek. Katherine Legge újra megpróbálkozott a Nascarral (mostanában úgy látom, sportautózik) de nem bírta sokáig az autója. Éjjel a Truck alapszakasz utolsó futama jön.
Ahhoz képest, hogy idén a roadokon se volt kiugró eredménye, meglepően közel van a playoffba jutáshoz... mondjuk csak akkor, ha Bowman és Elliott addig nem nyer és nem is érik utol. Most pl. ki is esett előle Suarez. (Az se semmi, hogy McDowell győzelem nélkül is bejutó helyen áll)
Truextől a régi #78-as csapattal emlékeztem ilyen dominanciára :-)
Meglepő átigazolás: Haley jövőre a RWR-nél folytatja! Úgy tűnik, Keselowskiék győzték meg, hogy a Roush technikával ott is versenyképes lehet. Közben Dinger lehet, hogy vissza akar menni az Xfinitybe, és akkor a Kaulignak 2 új versenyzőt kell találnia. Náluk is felmerült már SVG, vagy Hemric is kaphat még egy esélyt a Cupban.
Zsombor és a Zoltán nagyon élvezetesen közvetítenek. Meggyőződésem, hogy mindketten nagyban hozzájárulnak, hogy ennyien megszerettük a nascar-t itthon. Nagyon jó páros.
Valóban jól állt neki, bár én nagyon kedvelem az eredeti felállást. Sőt, meg is merem kockáztatni, hogy jelenleg (minden sportközvetítést figyelembe véve) ő a legjobb hazai szakkommentátor.
Szerencsétlen Almirola, ez az egyetlen pálya, ahol még versenyképes tud lenni, erre eldobja az élről és vége is a versenyének. Őt se hiszem, hogy maradna még egy évet...
Szerencse, hogy időben eldöntötték. Magyar idő szerint 6 órakor lesz holnap.
SVG után még egy Supercars versenyző elindul Indyben, Brodie Kostecki (nem hallottam még róla, valószínű azért, mert fiatal) Ezen a futamon indul Kobayashi is a #67-essel. Később, Kansasban pedig Creed debütál a Cupban a Live Fast-nál.
Mostanában nem volt sok időm Nascart nézni, de most végre belefér egy kis éjszakázás :-)
Burton továbbra is szenved, nem tudom, tervez-e vele jövőre a 21-es csapat... ja, és még mindig elakad az autó defektes kerékkel, azt hittem, megoldották már ezt a gyerekbetegséget.