Ha nem megoldhatatlan a tárolása akkor ahogy az előttem szóló is mondta, az alkatrészenként való eladással fogsz kijönni a legjobban. Persze ez jár a legtöbb macerával.
Egyébként ha így döntesz, akkor néhány alkatrészre már lenne is érdeklődőd :-)
Az említett 50 ezres ajánlat nem meglepő, ha annyiért megkapná valaki akkor egy 150 ezres kókányolással újra "sérülésmentes" lenne az autó és menne 500-ért a hirdetés hahu-n. De ha 250-ért vinné el és 150-et beleöntene akkor már nem biznisz 500-ért továbbadni.
A 4535 P1 -nek megfelelő fékrásegítőt honnan tudnék beszerezni? ESP-s verzióhoz kell, 2003-as.
A most benne lévő (gyári) ATE cikkszáma a 03.7864-2001.4 de ilyet sehol nem találok. Egyes alkatrészboltok szerint a 03.7863-2802.4 cikkszámú is jó ehhez, azonban ebből sincs sehol, csak fénykép formájában.
Nem gondolom, hogy más cikkszámú darabok ne felelnének meg hozzá, elég sztenderd alkatrésznek gondolom, de eddig nem jutottam messzire.
Ha tudtok kérlek adjatok tanácsot, segítsetek a továbblépésben!
Mit kérhetek reálisan a Pug-ért? Ajánlataim napjában jönnek ugyanarról a számról más.más családtag hív fel....már 55ezret is ajánlottak nagy nehezen. Sztem többet ér.
Autót szeretnék venni, mindenképpen benzinest és mivel nem vagyok márkanáci (volt német és japán autóm is, mindkettőt szerettem), az egyik mostani "jelöltem" a Peugeot 406, úgy általában. Jó ideje tájékozódom a típusról, nagyon sok infót összeszedtem erről a francia szépségről :) Azt szeretném kérdezni, hogy ezt a konkrét autót ismeti-e valamelyikőtök:
Volt már korábban 3000-es V6-os autóm, nem ijedek meg a fogyasztástól, nem az a fő szempont. Általánosságban mi a tapasztalatotok erről a francia V6-ról, mennyire alkalmas napi használatra, reális, normális kereteken belüli fenntartása lehetséges-e? A sorozatosan elhalálozó gyújtótrafókról hallottam/olvastam sokat.
További minden jót kívánok nektek, biztonságos autózást!
Kedves FeZ_ ! Ma is normálisan működik - eltekintve a kilométer órától, az továbbra is hülyéskedik. Az indításgátlót viszont tényleg ki akarom köttetni teljesen. Megadnád annak a műszerésznek a hozzáférését, akire utaltál? Köszönöm szépen az eddigi figyelmedet és segítőkészségedet! :) Üdv: András
Ezt az üzit véletlen az előbb magamnak válaszoltam, de természetesen neked szól! Ma is normálisan működik - eltekintve a kilométer órától, az továbbra is hülyéskedik. Az indításgátlót viszont tényleg ki akarom köttetni teljesen. Megadnád annak a műszerésznek a hozzáférését, akire utaltál? Köszönöm szépen az eddigi figyelmedet és segítőkészségedet! :) Üdv: András
Ma is normálisan működik - eltekintve a kilométer órától, az továbbra is hülyéskedik. Az indításgátlót viszont tényleg ki akarom köttetni teljesen. Megadnád annak a műszerésznek a hozzáférését, akire utaltál? Köszönöm szépen az eddigi figyelmedet és segítőkészségedet! :) Üdv: András
Na, ez a legbosszantóbb.... lementem, tök normális az indításgátló. Vagy 10-szer megvártam, míg bekapcsol, normálisan ég a piros, a kódra zöld, simán indul, motorhiba jelzés nincs, rendesen leáll..............csak a franc se tudja, mitől!!!!!!! Azért rossz, mert ha nem tudni, mitől lett most jó, ha megint bedöglik, nem tudom, mit csináljak. Azt hiszem, csak ki kell kapcsolni teljesen ezt az indításgátlót. Mondjuk, annak azért örülök, hogy most jó - de ki tudja, meddig!
Tudtommal a motorvezérlőből kell kiszedni, de meg kellene nézzem a korai 406 kapcsolási rajzát, mert előfordulhat, hogy van a panel és a vezérlő között egy "doboz".
Ha amúgy is ezt akarod, akkor meg nyugodtan megpróbálhatod lehúzni, mert ha nagyon nagy a baj és nem tudod indítani, legfeljebb elviszed a vezérlőt tisztázásra, amit amúgy is terveztél.
Persze olyan helyen próbáld ki, ahol nem baj, ha ott marad az autó pár napig. :-)
De eddig azokon a gépeken, amiken próbálva lett, mindegyiken működött a csati-lehúzós dolog, de fontos, hogy már JÁRJON a motor.
A lényeg, hogy már járó motornál kell lehúzni, ilyenkor már ki van reteszelve a motorvezérlő és után meg már nem fog tudni kommunikálni a kódpanellel ha lehúzod. Ha csak gyújtáson húzod le, az úgy nem biztos, hogy jó lesz.