Sziasztok nekem igaz egy opel zafirám van 2002-es disel... és ojan hibát mutat a hogy nincs elegendö hüttö folyadék de viszont a tartály meg a pontos tartalomban van .... az mitöl lehet ?? Köszönöm a segítséget...
Astra F 1997-es 1.4i kombi szorulna egy kis segítségre :)
A történethez hozzátartozik, hogy állt közel 2 évet.
Szóval a tünetem, hogy hajlamos "háromhengerezve" indulni hidegen. Ez kb 50-100 méter megtétele után megszűnik, kisimul az alapjárat és abbahagyja a vibrálást.
Több ismerőssel konzultáltam, egyöntetűen gyertyacserét javasoltak.
Azt szeretném kérdezni, hogy a hiba hidegindítás után jelentkezik, vagy már üzem meleg motor járatásakor?
Ha hidegindítás után produkálja, akkor mérjél hűtővíz hőmérsékletet indítás előtt. ha többet, vagy kevesebbet jelez mint a kinti hőfok, akkor valószínű elfáradt a vízhőfok jeladó. Nekem többet mutatott, így indítás után nem adott az elektronika a hőmérsékletnek megfelelő mennyiségű üzemanyagot. Csak a leállásgátló autómatika működött. Amikor elindultam a kocsival, csak dadogott.
Én így jártam két éve. A csere sem oldotta meg a problémámat. Úgy sikerült megjavítani a kocsit, vettem hibakód kiolvasót, és sorosan kötött ellenállással beállítottam hidegen a külső hőmérsékletet. Nekem 75 OHM kellett. Azóta tökéletes, és nem dadog. Addig próbálgattam az ellenállásokat, míg a hűtővíz hőmérséklete megegyezett a külső hőmérséklettel. Ezt a kódolvasóval meg lehetett csinálni. és csakis reggel, garázsban.
Ha melegen csinálja, akkor lehet hogy a felső holtpont jeladó döglődik.
A hibakód olvasó tud néhány élőadatot közvetíteni(pl: vízhőfok, beszívott levegő hőmérséklet). De ha van fedélzeti számítógép a kocsiban, akkor a több adatot is tud. A kis kütyü hasznos, mert egyszer veszi meg az ember, és kiolvasható, és kitörölhető vele a hibajelzés. Tudom, hogy az Opel kivillogja de mégis jó ha van. Okos telefon kell hozzá. Bluetooth-os.
Ha az árgépbe beírod, hogy OBD hibakód olvasó akkor kiadja a boltokat, és árakat. 4800+szállításért már kapható.
Szia Opelatti! Pontosan ilyen hibával küszködöm több mint egy éve . . . több szerelő, motordiagnosztika, 3 gyújtástrafó csere van már a hátunk mögött mind hiába. A legutóbbi tanács: Opelre szakosodott szerelőt keressek akinek van típus hibákhoz is kellő gyakorlata.... Nálad hogy áll a dolog?
Sziasztok! Adott egy Opel astra H 1.6 benzin! A problémám a következő: Véletlenszerűen előfordul, hogy menet közben elkezd villogni a motorhiba visszajelző, az autó gázadásra szinte alig reagál, csúnya dadogó hangja lesz! Leállítom, újraindítom és megszűnik a probléma! Szerelő azt mondta, gyújtástrafó, kicserélték, gyergyákat is, de a probléma ugyanúgy fent áll sajnos! Találkozott már valaki hasonlóval?
Sziasztok! Már több ilyen hibát olvastam itt a fórumon és máshol is, de mindig csak találgatás a vége. Ha valakinek volt ilyennel dolga és a probléma megoldódott, kérem, szóljon. Én sajnos műszaki analfabéta vagyok. 2003-as Zafira (Z16XE motor). Ha felmelegedett a motor 3000-es fordulatnál lekorlátoz a motor. Egyszerűn nem reagál a gázadásra. Sőt, néha, ha olyanja van, még ennél is alacsonyabb fordulatot enged, de ritkán. Úgy tűnik, a szerelő is csak találgat. Az EGR-szelep, meg a szabályozószelep már ki lett tisztítva, rezgőcső kicserélve. A hibakód hol lambda szonda, hol egr-szelep, hol motorkopogás. Előre is köszi!
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy opel astra f 93. 1.6 os . Amikor felmelegszik illetve az idő is meleg el kezd dadogni illetve elmegy az alapjárati is. Ez mitől lehet?
Egy olyan kerdesem lenne hogy van egy h astrám (2004 1.7 diesel) és indexeléskor nem ad ki hangot. Világítás van de nincs hang. Mi lehet a hiba? A válaszokat és a jó tanácsokat előreis köszönöm.
Van egy 2001-es évjáratú Opel Astra G 1.4 benzin, Z14XE, és az a problémám vele, hogy amikor beindítom, akkor kigyullad a motorvezérlő rendszer elindításgátló lámpa, nem alszik el, és észrevettem, hogy amikor a lámpa kigyullad a torokszelep nem nyit ki rendesen.
Szeretném megtudni, hogy szerintetek mi lehet a probléma, hogyan tudnám orvosolni?
Az a cső nekem is kijött a helyéről mikor légszűrőt cseréltem.Beindítottam és 3-4 ezer között ingadozott az alapjárat.Visszatettem és egyből megjavult.Keress egyet bontóban.Biztos akad.
Adott egy 2001-es 1.4-es G astra kombi. Olyan problémám van vele, hogy hideg motorral induláskor egyesből rakom kettesbe 2000 rpm-nél kuplungolás közben fölpörög 2500-ig.
Ha kirakom üresbe és gurulok akkor 1500-2200 között megy le föl a fordulatszám, kuplungolásra lemegy alapjáratra. Ez nem minden estben történik meg kb. 10-ből 8-szor.
Ha kicsit melegszik a motor akkor normálisan megy, megszűnik a probléma.
Az autószerelőm szerint egy vákuum cső a ludas amit ő ki is cserélt. Meg utána rövid ideig nem is volt ilyen. Megnéztem a csövet és 4 darabból van összetákolva.
A kérdés, hogy tényleg ez lehet-e a probléma forrása? Ha igen akkor honnan tudnám beszerezni? Kerestem több alkatrészes webshopban de nem találtam.
A vékony csőről van szó aminek a vastag műanyag csövön van a tartója.
Egy öreg c14se motorral szerelt Astrát hajtok. 350000km nél járunk. Sajnos az előző tulaj (úgy gondolom) nem nagyon foglalkozott a motorral, nagy baj szerencsére nincs, csak, időről időre előbukkan valami.
Hozzátenném, nem idegen az autószerelés, valamint mivel kb 6000km megyünk vele egy év alatt, ezért 6000km-ként cserélem az olajat, szűrőket stb.
Amiről viszont fogalmam sem volt.: Tegnap kirepedt a vastagabbik kartergáz visszavezető cső, simán kicseréltem, jól le volt szűkülve, ezért gondoltam, megnézem a vékonyabbat. El volt dugulva, de a szelepfedél cső csonkja is. Kitakarítottam, összeraktam új csővel, viszont a szívó öntvény felé nem tudom átfújni. lehet, hogy ez a normális, semmilyen infót nem találtam a neten, hogy ott minek kéne lennie. Lehet, hogy csak le van dugózva? Semmi nem változik ha lehúzom, talán csak kicsit lassabban pörög fel, de lehet, hogy csak beképzelem.
Esetleg van valakinek infója erről? Köszönöm a segítséget.