Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.01 0 0 86672

"kenyeréért küzd"


Ezt hogy erted?
 
Az allasvesztes veszelye fenyeget tobbeket?  
Vagy parkol a gep, mert nincsen eleg munka?
Esetleg munka ugyan van, de keveset fizet?
Vagy munka is lenne, a penz is okay, de guzsba kotnek a szabalyok, es nem lehet keresni?
Egyik se jo, de miert is lenne igy?  Nem ertem ...

Nem tudom, hogy van nalatok, de itt nagyon jol muzsikal a gazdasag, legalabb is nekunk, truck-osoknak.  En mindig jol kerestem, de ilyen jol, mint az elmult 6 honapban meg soha!  Mindenkinek fulig er a szaja, megyunk mit a veszedelem, s barmit kerek, megadjak, mert sok a fuvar, keves a truck.   Szo sincsen kenyergondrol, semmilyen ertelemben.
Nehez elhinni, hogy az EU-ban kuszkodnek a truck-osok. 
Biztos vagy benne ...?

Előzmény: trizs77 (86670)
Katana750 Creative Commons License 2020.08.28 -2 0 86671

Na, ez most piszokul betalált!

Előzmény: trizs77 (86670)
trizs77 Creative Commons License 2020.08.25 -3 3 86670

A hazai kamionosok azon rétege aki kommunikatív beállítottságú és ezért vagy ennek ellenére (?) tud épkézláb magyar mondatokat írni, alannyal, állítmánnyal, jelzőkkel, bővítménnyel, ma a kenyeréért küzd.

Kisebb gondja is nagyobb annál, hogy ide vagy máshová írogasson.

claas patrol Creative Commons License 2020.08.25 -3 1 86669

NE LEGYEN ITT , pl . HALLGATÁS KÉREM (!) ... Van aki még nem csak , íróasztal mellől nyomja a 'mantrákat' ??

 

 

claas patrol Creative Commons License 2020.07.23 -2 1 86666

u.i.

"nyomatékosabb"  = Nm  (!)

Előzmény: claas patrol (86665)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.22 -1 1 86665

A cargot választanám . (nyomatékosabb alapon)

Előzmény: Isti betyár (86664)
Isti betyár Creative Commons License 2020.07.22 0 0 86664

Sziasztok!

 

Szerintetek egy Iveco 75E14 vagy egy MAN 8.163 motor a tartósabb? Ill. melyik a szerelőbarátabb?

 

(Aggregát hajtáshoz gondolkodnék, fogyasztás nem sokat számítana. )

Katana750 Creative Commons License 2020.07.22 0 2 86663

Valaki felvilágosítaná azt akit szükséges, hogy a kiabálás az a végig NAGYbetűvel írás a netikett szerint! Én ilyet nem tettem és ez szerencsére megtekinthető!

kikó Creative Commons License 2020.07.22 0 0 86662

A Henschel mögött ott áll a  Saalefeld-i Ikarus 66.

Előzmény: claas patrol (86651)
trizs77 Creative Commons License 2020.07.22 0 0 86661
trizs77 Creative Commons License 2020.07.22 0 0 86660

A harmadik, bal alsó változatból volt magyar rendszámos.

 

 

Előzmény: claas patrol (86658)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.22 -2 1 86659

Ja , még egyszer kitalálták MB 100 néven .

 

Előzmény: claas patrol (86658)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.22 -2 1 86658

,-))  

aztán ez :  Na meg ez : a vége :

Előzmény: trizs77 (86655)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.22 -2 1 86657

Nem kell "cirkuszolni" kérem . A Bremen-i ...pontosabban Hemelingen -i Borgward gyárba beköltözött a Hanomag ....(most fejből ?) ,úgy még talán 10 év sem telt el ,és Merci AG. a mai napig is így aztán . Ennyi . (ügyesen csinálták) . Az ok-okozat meg köztudott a szakmán belül szerintem .

Másik ,

Azt írtam csupán , hogy nem jellemző a dugó törés . (más szokott ott a gond lenni) .

..."- Élj boldogan a világodban olajos kézzel! "

 

-Lécci ne kiabálj , mert attól még nem biztos , hogy igazad van . Ha tévednék ,akkor meg elnézést fogok kérni . (hiszti nélkül)

Előzmény: Katana750 (86652)
Katana750 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 86656

Én többet is láttam de lehet, hogy azok Európa szerencsésebben fejlődő részén voltak. Még lakóautóként is. Persze nem a 70es években.

Előzmény: trizs77 (86655)
trizs77 Creative Commons License 2020.07.21 0 0 86655

Az 1970-es évek elején 1 db Hanomag-Henschel busz állt állandóan a Budapest XII.ker Tanács előtti parkolóban.

 

Nem a Tanácsé volt, de ott parkolt.

Tudtommal az egyetlen db ami magyar rendszámot kapott.

Egy ilyen volt csak fehérben:

 

 

Vagy GB xx-xx vagy GD xx-xx rendszáma volt.

Előzmény: Katana750 (86652)
Katana750 Creative Commons License 2020.07.21 -1 1 86654

Kicsit lassan jöttem rá.

Előzmény: napoli008 (86653)
napoli008 Creative Commons License 2020.07.21 -1 1 86653

akartam szólni, ne etesd már, mert soha nem szabadulunk!

Előzmény: Katana750 (86652)
Katana750 Creative Commons License 2020.07.21 0 1 86652

Na ezt aztán visszautasítom! Nagyképú és tiszteletlen a médiára és az RTL-re hivatkoznod burkoltan az én szavaim esetén. Magasról leszarom őket. Nem gugliztam és pont a Hanomag-Henschel volt az akiről azt írtam, hogy lenyelte a Daimler. A Borgwardot és a Büssinget nem. Érted? Ne magyarázd el nekem amit tudok! Azért örülök, hogy mentségemre szolgál az, hogy nem vagyok autószerelő. Annak még jobban, hogy te tudod(látatlanul) a dugótöréssel szétszedett motornak nem is az volt a baja. Ilyen távgyógyászokra nagy szüksége van a szakmának. Hogy melyiknek azt nem tudom:-) Elképesztő ahogy félremagyarázod a szerencsétlen cirkuszosok kocsiját! Úgy érzem lovat próbálok megtanítani imádkozni. Be is fejezem, értelmetlen. Élj boldogan a világodban olajos kézzel! 

Előzmény: claas patrol (86650)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.20 -1 1 86651

Csak tedd fel pl. a kérdést magadnak , hogy ezt a "Lift" = mankós ...Axe megoldást , pl. mikor fejlesztette ki a 'megvásárló' ... nagy cég (?) . 

 :-)) A gumi füldugók , már nincsenek meg , ... de nagyon sok km-et lenyomtam rajtuk ... ez nem vicc ! 

 

Előzmény: claas patrol (86650)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.20 -1 1 86650

Ok-ok ... Szóljon mentségedre , hogy sok dolgot nem a szerelő aknából nézed ,és inkább hagyatkozol a médiumokra , meg sok mende-mondákra . Én a pilótákat nézem és a gondjaikat .Ez a kontaktus direkt mivolta .Szóval ők panaszolják el a tényleges gondjaikat , nem az rtl . bemondója ... Aztán , hogy mit mond be az időjárás jelentés ?? ... az más , mert ha süt pl. a nap akkor nem veszek fel viharkabátot , és sz@rok a jósokra . Próféciákba én sem szeretnék bele mélyedni , ... jó a service hálózat a csillagosnál , de azt is hozzá tettem ugye ??... , hogy mit alkalmaznék pl. ma és t.h.g. kategóriában a soros hathengeres S 500 -ból . (Svéd vasban) ...

- Ha most egy kolléga pl. erre azt válaszolja , hogy ez a nevezett típus a "legganébb a többi között" ??...

-Akkor megbeszélem vele a miérteket . Remélem érted , hogy mire gondoltam . (?)

 

Ezt a "dugó töréses izét ..." szerintem ne erőltessük itt , mert ...olyan lesz ,mint a cirkuszos kocsi több milliós futamai . Kollegiálisan , a Volvo-k , hát kérem ... nem dugó törésekkel szoktak bejönni az aknára (!)

Más ott a gond ...,de nem ez a lényeg , hiszen elmondtad , hogy nem "koszolnád" a kis mancsaidat össze ...   xDD  :-))

Kérlek tisztelettel , ...hogy ezt humorosan vedd ,és ne kínai 'szakagymeg szervezetisen' ...  xDD  ,-))  :-))

 

Kedves Fórum társam , én sz.szerint nagyon-nagyon sok kilométereket nyomtam le mint sofőr pl. a HHF t.h.g ... motoros kocsinkon . (ezt léccí fogad el ,itt és most) ... De úgy is , hogy ismerem minden porcikáit . Úgy...de úgy benyelte a a *dáájmler* , hogy ahogy ...csak bírta ... :-))  A többi meg engem nem is érdekel a jövőben . Meddő és értelmetlen vita ,izé ...lenne számomra . És...,ezért előre is elnézést kérek . Nem civakodni szoktam ide beirkálni (!)

Kicsit sokat írtam , de nem a vita fokozása végett . 

Ne ,gúglizz a : HHF ,az a benyelt szintén csillagos =  Hanomag-Henschel - Fahrzeug - werke amit csak úgy farzsebből meg megvettek anno . De nem én mondtam ...psszt !    ,-)) 

Előzmény: Katana750 (86649)
Katana750 Creative Commons License 2020.07.20 0 0 86649

Látom, igen. Leírom még egyszer igazad van, a Daimler AG. a legnagyobb tehergépjármű gyártó a világon. A többi? Ugye érted, hogy a Borgward saját magát tette tönkre a személyautó üzletágával. Semmi köze nem volt ehhez a Daimlernek. Büssing nem is az övé.  A kegyetlen jó kocsiknak van egy átka. Amerikában a Packard járt így. Sosem mentek tönkre a kocsijaik és nem kellett másikat venni helyettük. Túl jók voltak a maguk idejében. Az egész ugye az alternatív hajtással kezdődött, hogy ehhez lesz szava a Daimleréknek is. Igen lesz és van. Idomulnak az igényekhez. Harcolnak Amerikában a lepkefing piaci részesedéssel bíró Teslával, Nikolával, hogy ne maradjanak le a versenyben. Ők is nagyban agyalnak mi legyen. Hidrogén, Litium akksi, tovább is van nem tudom?! Szóval én biztos vagyok benne, hogy legnagyobbként sem tudnak mást csinálni mint idomulni az igényekhez. Ha a dízeltechnikának vége akkor vége. Én nem írok időpontot csak azt mondom, hogy ők magukban kevesek ha a piac nem veszi meg a gyártmányaikat. A mai új Volvo egyébként már koránt sem biztos, hogy olyan minőségű mint a 20 évvel ezelőtt gyártott. Több haver is járt már úgy, hogy szégyenszemre dugótörés és más súlyos gondok 5-600 ezer km. lefutása után. Ott is rájöttek ,hogy nem kell olyan motor amihez nem kell nyúlni 2,5 millió km.-en keresztül? Vagy csak simán az E5-6 norma nem teszi lehetővé az ilyen számokat? Nem vagyok mérnök, nem tudom. 

Előzmény: claas patrol (86648)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.20 -2 1 86648

Látod ,látod ? ... ha és amennyiben én mondom ,akkor meg ...(na nem is az a lényeg) .

A felsoroltak esetében (egyszerűen nem kaptak vasat) ... tetszik érteni ?... így a verseny hátrány már meg is volt a piacon és eladták magukat .(Ez is benne volt a suttogó propagandában anno) .

A Borgward teherautók kegyetlen jó kocsik voltak , 'fogalom kategória' . Egy jó lépéssel kullogtak mögötte a nagy nevek csak . De ez maradjon ,akkor és így a saját vélemény . Gyorsak voltak és elnyűhetetlenek , szóval túl jók a korukban . De ez a szem.kocsikra is vonatkozik . Az is fogalom kategóriába ment . 

 

 

Előzmény: Katana750 (86647)
Katana750 Creative Commons License 2020.07.20 0 0 86647

Akkor maradt első a Daimler. Az 5. helyezett Volvónál ott a Dongfeng is de külön is megvan a Dongfeng. Ez vajon hogy?

Előzmény: Törölt nick (86646)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.20 0 0 86646
Előzmény: Katana750 (86645)
Katana750 Creative Commons License 2020.07.20 0 1 86645

Annyit módosítanom kell, hogy a Daimler csoport gyártja(gyártotta 2017-es statisztikák szerint) a legtöbb tehergépjárművet a világon. De ugye a Mercedes-Sprintert, Ategót, stb. ami nagyban hozzájárul az elsőséghez nem ide számoljuk? Amerikában csak 20 évvel ezelőtti adatokat találtam. Freightiner(Daimler AG.) 40%! A legnagyobb az amerikai piacon 2000 ben. Ma nem tudom mi a helyzet. Gondolom ebben az értékben is benne van minden amit "Truck"-nak hívnak odaát! 

Katana750 Creative Commons License 2020.07.20 0 1 86644

Akkor haladok sorjában! A kínai a "szakszervezeti zéé" nem a Hanomag meg a Borgward és a Büssing. Csak, hogy ne hidd, hogy jól tudod Patrol Papa! A Borgward a személyautós üzletágban elkövetett hibái miatt tűnt el a piacról és nem a "deimlerék" darálták be. Büssing 1974-ben lett a M.A.N. tulajdona, a Hanomag és a Henschel lett a "deimlerék" áldozata. Lehet, hogy felvet szakmai hiányosságokat a W124 idehozása de én szerettem volna jelezni, hogy pozitívan elfogult vagyok a márka irányába. Tehát félre értetted. A cirkuszosokat én nem nézem le. Keveset mennek de akkor olyan hosszú szerelvényekkel amilyenekkel te meg én csak az észak-amerikai vagy ausztrál filmeken találkozunk de főleg nem vezetünk ilyeneket. A másik meg, ha egyszer tényleg nekik adtam el a Volvót akkor miért tegyek :-)) ilyen jelet? Ez azt jelenti ne vegyél komolyan mert viccelek! Nem vicceltem, ez az igazság. Szerelőaknában egy percet sem töltenék el ha lehet! Utálom ha koszos leszek és hagyom érvényesülni a szakembereket, ha autószerelésről van szó. Fiatal koromban épp eleget szívtam Ifával, Liazzal, Zillel, hogy most amikor megtehetem, nem bújok alájuk. Vér nem folyt ez marad is így. Száz szónak is egy a vége, a nehéz teherkocsik piacán a M.A.N. a Volvo és a Scania elhódították  a korábban megingathatatlannak hitt piaci pozícióit a "deimleréknek". Ez nem hit hanem statisztika kérdése.  Maradok tisztelettel, stb. .. ...  

Előzmény: claas patrol (86642)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.20 -2 1 86643

Tök jó ... szerintem fiatalabb vagy nálam (??) ,már nagyon hatvan-kódom  ...  xDD . Így csípem a ránk növekvőket .  :-)) 

Mondjuk egy liter vizet bontogat az olvtárs (?) bár ne tenné   ,-)) , 'oszt' a hydrogén nem vicces és nem nagyon tárolható izé ,ugye ?Na most , kb.... 2000 úgy fejbe számolva , köbméterben elosztva ,...nem okozna ebben az esetben ez a mennyiség pl.  túlnyomást , az az ennyi bontott része .  ??? Onnan meg bumm ! ...vagy megszökik ... vagy ? ..vagy ? Jönnek a kérdések . 

A többit meg el is hiszem én ,maszkban és gumikesztyűben a tus alatt , a saját  vélemény nélkül értendően persze . 

Nem rossz *teknyiíka* , csak nem éppen a köz utakra képzelem el mondjuk pl. t.h.g. eseteiben .

Csak ennyi .  

Előzmény: somytomy (86640)
claas patrol Creative Commons License 2020.07.20 -2 1 86642

Ne ész osztás és nincs kínai .(az sem baj , hogy nem tudod ill. nincs ismereted a Hanomag , vagy Borgward ...valamint a Büssing) milyen ,és mikori "eltüntetéseiről", módszereiről . De ,hogy ide hozni ,kamion szinten a DM 124-est ,az már szakmailag pl. ?-jeleket tehet fel . A sz.g.k ...azért nem t.h.g. kérem .   ,-)) Ne reszeljük a fingokat ráspolyal szerelői szinten szerintem . De értem én a viccet is , ...és nem veszem gézengúz kondásnak .  :-))

A service hálózata a piacon nem kérdőjelezhető meg . (pont)... és nem több .

Ha , és amennyiben most vennék ,akkor én is egy Scania S 500 ast vennék le a piac polcáról ,és nem csak pilóta szemmel nézve ... ,hanem ismerve a típusokat , macerás oldalait és a javíthatóságok lehetőségeit nézve . Cirkuszos ótot se hozz ide , mert kamionozunk és nem cirkuszolunk ...léccí . (ha meg igen)?? ... , akkor tegyél utána kacsintós szmájlit .

A párbeszéd a lényeg ,és nem a *ciccizés* szerintem ... Azért veled is eltöltenék egy napot a szerelő aknában ...de ez legyen csak az én egyéni (előítéletem) ... 'oszt' pl. jöhet a sajtó infó .    ,-))

Vér azzé nem folyt ! ... csak vélemények .

Előzmény: Katana750 (86632)
Törölt nick Creative Commons License 2020.07.18 0 0 86641

Jó észrevétel, és érdekes a link, amit küldtél.
Ott azt irják, hogy a tank üvegszálas műanyag lesz, és 3oo mérföldet egy kis teherautó 5 -13 kg tárolt hidrogénnel tesz majd meg. Nem nagy súly, még ha triplája is lesz. 
Az akku súlya és helye viszont fejtorés marad ...

Előzmény: somytomy (86640)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!