Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nullnull Creative Commons License 2015.09.17 0 0 4856

Valóban van ott egy vákuumos elem, de a hatását annak még nem tapasztaltam :), De nincs padlógázos visszakapcsolásom se! :)

 

AZért összejön ám a fogyasztás. Nálam 1400 az 50 4.-ben, ami olyan mint Nálad a 3s. (valszeg más a difink).

esetleg egy kis szivárgás, csöpögés az injektoroknál. Egy kicsit gyengébben működő governor szelep és már meg is van.

Automatával nálam 13 körül volt a vidék. városban simán lehetett 18.

Zöldkártyánál nem szoktad kifaggatni a urakat, hogy mennyi a CO?

 

Előzmény: vazsoo (4855)
vazsoo Creative Commons License 2015.09.16 0 0 4855

Nem mér a km órám úgyhogy tapasztalásból olyan 1700-1800 közötti fordulaton megy 50km/órát.

Sokáig hezitál mire hármasba kapcsol.

Előzmény: vazsoo (4854)
vazsoo Creative Commons License 2015.09.16 0 0 4854

Szia Sanyi!

 

Az a baj hogy amikor szét volt szedve a kocsi akkor kívül belül felújítottam a két tankot.

Valamiért azonban  a jobb oldalinál nem sikerült. Szerintem nem kötött meg az anyag és a benzin szépen

kikezdte. Még jó hogy óvatosságból tettem még egy szűrőt az AC elé.

 

nullnull

A szelep rossz bizony, bent van a szekrényben :)))! A helyén meg egy 8-as csavar fej nélkül dugóként.

Azért az alján van kb 4-5 liter a rozsda miatt.

 

Délután volt egy kis időm nyomoztam és a vízhőfok jeladó megint gyanús értékeket mutatott.

Hidegen nem adott egyértelmű ellenállási adatot. Kell vennem egy újat.

 

Városban használom de nem dugóan ücsörögve meg néha országúton de ugyan ennyit evett.

Szerintem a tiedben is van ilyen szelep. Nézd meg a gázbovden környékén egy kerek műanyag

vákuumcsővel meg két vezetékkel.

 

Üdv Zsolti.

 

Előzmény: miszter07 (4852)
nullnull Creative Commons License 2015.09.16 0 0 4853

Szia!

 

Ha nem jó a szelep, átfolyik a benya. Lehet, hogy ott is van belőle pár liter. A kondenzvizes megállapítással egyetértek.

 

Az enyémben van egy vákumcső a benzinnyomásszelephez (mi ennek a magyar neve?), de ha arról lehúzod a vákumcsövet sztem folyamatosan több benzin ad mint kéne. meg van egy másik a pillangó környékén, de az az alapjáratra van hatással.

Mekkora fordulaton jársz városi 50-nél?

Mekkora utakon?

 

 

Előzmény: vazsoo (4851)
miszter07 Creative Commons License 2015.09.15 0 0 4852

A fogyasztáshoz nem szólnék hozzá, mert nem értek a befecskendező rendszerekhez, én csak annyit említenék meg, hogy használd mind a két tankot, mert a nem használtban megül a kondenzvíz, és szép lassan kirohad a tank.

Előzmény: vazsoo (4851)
vazsoo Creative Commons License 2015.09.15 0 0 4851

Szia!

 

 

Nem túlzás múlt szombaton a baloldali tank (csak azt használom most)  csúrdig teletankolva

mentem 92 km-t és hétfőn leengedve csak 17 liter maradt :-(!

 

A gyorsító meg vákuumos vezérlésű és padlógáznál ad több benzint. Szerintem a tiedben is van.

Full load vacuum switch a leánykor neve és a pillangószelep kapcsolóval van összeköttetésben.

Előzmény: nullnull (4850)
nullnull Creative Commons License 2015.09.15 0 0 4850

Szia!

 

Nálam a '82s 10-11 l/100km vidéken. Városban jelentősen több, de amit írsz az szerintem is túlzás.

Mi az a gyorsító szelep? Karbis?

 

Előzmény: vazsoo (4849)
vazsoo Creative Commons License 2015.09.14 0 0 4849

Szevasztok Urak!

 

Kis segítség kellene nekem.

80-as xj6 4.2 motorral átlag 28-33 liter körüli fogyasztás ugye nem normális.

Elvileg a vízhőmérséklet jeladó jól működik a gyorsító szelepet kiiktattam.

Mi lehet a hiba?

 

Üdv.

Zs.

 

zsgabor Creative Commons License 2015.09.14 0 0 4848
caskahu Creative Commons License 2015.09.10 0 0 4847

Elvileg ezek a szondák " szabványosak", 0-1V közötti feszültséget kell adniuk a lambda függvényében, így a nem gyári is jó lehet, maximum a gyártás minőségében lehet különbség.

A Murányiéknál ugyanezt mondták, hogy nincs tapasztalatuk az utángyártottakkal, de a gyárit ajánlják. (de a gyárit sem a Jaguar gyártja, hanem egy külső cég...)

 

Kértem ajánlatot egy BOSCH szervíztől a lambdaszondára meg szerelésre, még várom az ajánlatukat. Ha valami horribilis összeg lesz, akkor rendelek valahonnan, valami olcsót, aztán lesz ami lesz, majd leírom a tapasztalataimat. :)

Előzmény: Gergice- (4845)
Gergice- Creative Commons License 2015.09.10 0 0 4846

Nekem X308-am van, és nekem szereléssel együtt 200e volt a két felső szonda. De az ár függ attól is, hogy alsó vagy felső kell.

Előzmény: caskahu (4842)
Gergice- Creative Commons License 2015.09.10 0 0 4845

Nekem azt mondták a Land Horváth-nál, hogy nem javasolják az utángyártottat, mert csak baj lesz vele, azt mondták, hogy berakják, ha megrendelem, de semmi garanciát, felelősséget nem tudnak rá vállalni, és lehetséges, hogy nem is fog működni vele. Van amiből lehet utángyártottat venni, de ezek végül is beleszólnak a teljes vezérlésbe, nem biztos, hogy itt érdemes spórolni.

Nekem végül gyári került bele, de valóban egy vagyonba került, de ezzel legalább megszűnt a probléma.

Előzmény: caskahu (4840)
miszter07 Creative Commons License 2015.09.09 0 0 4844

Kicsit olvasgattam, hogy is kell cserélni a Lambda szondát. Írják, hogy melegen ajánlott egy speciális lambda szonda kiszedő szerszám.

 

Itt meg van egy kis módosítás, amivel könnyebb az elektromos csatlakozás.

 

http://www.go-lpg.co.uk/X300_Lambda_Mod.html

Előzmény: miszter07 (4843)
miszter07 Creative Commons License 2015.09.09 0 0 4843

Utángyártottban én 50 font körül olyanokat találtam, amit Jaguar kereskedő árul a gyárival kompatibisként.

 

De az ebayon is beütheted, hogy "Jaguar X300 oxygen", és kapsz egy rahedli találatot.

 

De az SngB-nél van gyári is, meg utángyártott is.

 

http://www.sngbarratt.com/CatalogueProducts.aspx?m=42&c=12472&s=14570&a=13356

 

http://www.sngbarratt.com/ProductDetails.aspx?id=29da0cae-b813-4e9e-9bd3-9df2424e30ae&l=7

 

http://www.sngbarratt.com/ProductDetails.aspx?id=a0a69bc3-4915-4c12-9ce7-1ff9c9d39897&l=7

 

Az SngB-nél a cikkszám utáni * jelenti, hogy utángyártótól származó alkatrész.

Előzmény: caskahu (4842)
caskahu Creative Commons License 2015.09.09 0 0 4842

Köszi a linket! (csak a triviális helyen nem kerestem :D)

 

Igen, látom, hogy viszonylag olcsón lehet venni utángyártottat, csak nem tudom, hogy elfogadja-e, működik-e a kocsival egy noname, vagy akár BOSCH szonda.

Annyit sikerült kinyomoznom hogy a BOSCH 13789 típusú, vagy az NTK (NGK) 25018 típusú szondák jók bele. A gyári kódja elvileg LHE1682AA (360 font), de javítsatok ki ha  nem így van.

 

Ha valaki cserélt már szondát, és utángyárit rakott bele akkor, kérem, hogy írja le, hogy milyet tett bele. Nincs kedvem lukra futni, valami gagyi vagy nem belevaló szondával.

Előzmény: miszter07 (4841)
miszter07 Creative Commons License 2015.09.08 0 0 4841

Egy kis keresgéléssel lehet azért színkód táblázatot találni:)

 

http://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj-x300-parts/transmission-and-driveline/differential-assembly/differential-assembly

 

Lambda szondából van 50 font körül utángyártott az X300-hoz. Erre gondoltál horror árra, vagy agyári alkatrészre, ami valóban egy kisebb vagyon...

Előzmény: caskahu (4840)
caskahu Creative Commons License 2015.09.08 0 0 4840

X300 96-ból 3.2 SPORT. A szervízben azt mondták, hogy sperr van alatta, de én nem így vettem észre menet közben. (vagy csak nem értek hozzá :) )

Sajnos teljes emelésre most nincs lehetőségem.

Olvastam valahol , hogy különböző színkódokkal jelölték a difiket, de ilyen színtáblázatot nem találtam sehol.

 

Más téma:

 

Utángyártott lambdaszondával kapcsolatban, van valakinek tapasztalata? Sajnos mind a két szondám meghalt :( (pontosabban, csak 160-170 km/h felett kezdenek el működni, az alatt nem) Az egyik még gyári, a másik már lett cserélve gyári bontottra, de sajnos most mind a kettő meghalt. Bontott gyári szondát nem tudok most szerezni, ezért gondoltam utángyártottra. Az univerzális BOSCH szondára gondoltam, mert az van elérhető áron. Van típus specifikus szonda is horror áron, de nem tudom, hogy mi a kettő közötti különbség. (Lehet közöttük különbség? Elvileg ezek a szondák "szabványosak", ugyanazt a jelet kell adniuk, nem? Mert ha csak az a különbség, hogy az univerzálisnál forrasztani kell a vezetéket, a típusspecifikusnál meg csak össze kell dugni, akkor a típusspecifikus nem éri meg a magas árkülönbözet miatt)

 

Kicsit hosszú lett, lényeg, hogy mit ajánlotok?

Előzmény: miszter07 (4838)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2015.09.06 0 0 4839

ez akkor igaz, ha sebességben van a váltó.

Előzmény: miszter07 (4837)
miszter07 Creative Commons License 2015.09.04 0 0 4838

Egyébként melyik típusról van szó?

Előzmény: caskahu (4836)
miszter07 Creative Commons License 2015.09.04 0 0 4837

Elméletileg a difi kódjából is megmondható. A másik módszer, hogy megemeled a kocsi hátulját, majd megforgatod az egyik oldalon a kereket. Ha a másik oldalon a kerék ugyan abba az irányba forog, akkor sperres, ha ellenkező irányba forog, akkor normál difi.

Előzmény: caskahu (4836)
caskahu Creative Commons License 2015.09.04 0 0 4836

Hogyan tudom kideríteni, hogy a difim sperres vagy sem? Van a difin valami kód/sorozatszám amiből látszik?

Gergice- Creative Commons License 2015.08.11 0 0 4835

Én is hozzájuk járok, korrektek, nem a legolcsóbbak, de Jaguar viszonylatban egész jók. Leginkább X-type-pal és S-type-pal foglalkoznak Jaguarokból, de vállalnak mást is, az én XJ8-amat s ők szervizelik. Van gyári computer-ük, tudnak beszerezni alkatrészt, de általában csak gyárit, esetleg bontottat, néha van utángyártott is. Inkább Rover szerviz.

Olcsóbbak, mint a Murányiék, és nem annyira exlusive a szerviz mint a Murányinál (nincs foteles váróterem, kiszolgáló pult stb.).

Viszont itt ügyfélként kezeltek, szemben a másik szervizzel, ahol a mai napig nem küldték el nekem a szerviztörténetet, mert elvileg ők szervizelték az autót korábban, továbbá az átvizsgálás felénél elment

Előzmény: von Rypp (4831)
Zoltan81 Creative Commons License 2015.08.11 0 0 4834

Sziasztok Jaguarosok!:-)

Újra itt vagyok hogy megoszthassam veletek a saját tapasztalatimat az autómmal kapcsolatban. Mint azt már korábban írtam én egy s-type boldog tulajdonosa vagyok. Természetesen benzines 3.0 v6.:-) Nagyon szeretem vezetni, tényleg fizikai fájdalom kiszállni belõle mert olyan élmény vezetni amit soha nem tud megunni az ember. Persze erre is igaz az megállapítás hogy erre az autóra igazán kell vágyni nem csak egyszerūen megvenni. Az emberek az utakon elismerõen és mosolyogva tekintenek át az autójukból mikor mellettük állok a lámpáknál. Szóval álom ami valóra vált az én életemben is. Jöjjenek a mūszaki részletek. Ugye volt akik olvasták a koràbbi kommentemet emlékeznek a check engine-restricted performance üzenet páros problémámra. Nagy nehezen találtam egy jó szerelőt aki el is vállalta meg ért is hozzá. Tudom nagy kincs az jaguarosok körében. A hiba oka knock sensor volt amiből kettő van mindkettő megadta magát. A szenzorok nem voltak vészes árban pedig a szerelőm javaslatára gyári alkatrészeket raktunk bele mert sajna ebben az esetben az utángyártott alkatrész vagy nem túl jó vagy nem illeszkedik. Itt a nagyon körülményes és hosszas procedúra miatt is került bele inkább gyári alkatrész mert elkellett távolítani az air intake manifold-ot aminek szét-összeszerelése 4 óra. Ez elég borsos munkadíjban. Elnézést az angol szavakért de nem tudom pontosan magyarúl az alkatrészeket mert külföldön élek. Sajnos a helyzet nem különbözik akkor sem ha kerékcsapágy cseréről van szó. Mint azt tudjátok a jaguarnal az egyben van az abs jeladó modullal. Na ez viszont fájt mert itt is csak gyárit lehet venni mert az utángyártott hogy is mondjam robusztosabb így az beleér a féltengelybe. Vannak még sajnos apróbb problémák de inkább bosszantóak mint komolyak. Időközben megint találkoztam check engine bácsival most azt mondta az egyik oxygen sensor volt a hibás. Csere most remélem csend lesz egy jódarabig mert kicsit sokban van a macsek. Nem mintha sajnálnám rá a pénzt de sajna korlátozottak a lehetőségeim mint általában akik használt autóval közlekednek. Mellékelni fogok néhány linket is alkatrész ügyben csak hogy segítsem azokat akik hozzám hasonlóan mernek álmodni és meg is merik élni az álmaikat. De elötte néhány megoldásra váró problémámat szeretném felvetni hátha van valakinek valami használható infója rá. Masszív paráim vannak a jobb 1 ajtón található króm díszcsíkkal kapcsolatban. Ugye az normális hogy ezt az elemet rögzítő műanyag patentek elporladnak tehát rendeltem újakat csere megtörtént de az a oszlop mentén mindig levállik. Nézegettem és itt ugye úgy van hogy az ablaküveg nyomja alá a gumiszigetelést és emiatt állandóan lepattan. Idegesítő! Van valakinek valami tippje vagy új krómdíszlécet kell vennem? Nekem már a ráncfelvarrott változat van szóval nincs gumiágyban a díszcsík mint az első generációnak. A másik hogy ugye 12 éves autó és sajna nekem is elkezdett lógni a tetőkárpit az új egy vagyon. Kárpitos ezt tudja orvosolni? Nem kell baldahin a verdába.:-) a tetőablakomnak a belső csúszó ajtókája meg beragad a tetőkárpit alá és emiatt nem tud bezáródni. Mindig manuálisan félig becsuk aztán kézzel kipiszkál. Meg nincs ennek a tetőablak mechanikának valami végállása? Mindig amikor becsukom tovább megy és beáll bukóra. Nem nyomom végig csak egyszer a gombot. A kormányzár az itt hogy működik mert nekem nem zár le miután kiveszem a kulcsot. Mondjuk nekem csak az inas kulcs jutott mert az előző tulajok elhagyták a távezérlős bicskakulcsokat. Az meg most nekem még várat inkább legyen egyben a kocsi. Talán kulcs függő? Itt vannak a linkek. http://www.welshent.com  , http://www.terrysjag.com/catalog.html ők korrektek szerintem árak se rosszak.

Péter Kókai Creative Commons License 2015.08.07 0 0 4833
cat5409 Creative Commons License 2015.08.02 0 0 4832

10 ezer Ft egy "vásárlás előtti átvizsgálás" műszeres diagnosztikával, az egész autó átvizsgálása(futómű..stb) + egy "próbaút".....akkor látod mit kell megjavítani, aztán vagy megcsináltatod velük, vagy mással, vagy ha tudod akkor magad....

Előzmény: von Rypp (4831)
von Rypp Creative Commons License 2015.08.02 0 0 4831

Hallottam már róluk is. Miben más (jobb), mint a Murányi?

Előzmény: cat5409 (4830)
cat5409 Creative Commons License 2015.08.01 0 0 4830

http://www.landhorvath.hu/jaguar_kapcsolat.php              (itt jobban jársz)

Előzmény: von Rypp (4829)
von Rypp Creative Commons License 2015.08.01 0 0 4829

Ne is mondd... A Muranyi szerintem baromi nagy lehúzás. 26ezer volt egy egyszerű átvizsgálás, ami máshol max 10-15 lenne. Aztán futómű-alkatrészekre (csak kopó, semmi extra) +munkadíjra összeírtak nekem egy bruttó 1,4 milliós árajánlatot... Kíváncsiságképpen megnéztem mennyibe kerülne postával együtt Angliaból beszerezni, és kb minden alkatrész a felére, harmadára jött ki!

A Jaguar Wient lehet megpróbálom én is.

Előzmény: zsgabor (4827)
zsgabor Creative Commons License 2015.07.31 0 0 4828

*magyarországi

Előzmény: zsgabor (4827)
zsgabor Creative Commons License 2015.07.31 0 0 4827

Hát nekem a murányiban 160ezret mondtak egy leömlőre + munkadíj. Bécsben 5alkatrészt,( komplett vízcsőrendszert, kompresszor szíjat és két görgőt) kihoztak fele ennyiből. Szerintem a Magyarországi árak távol állnak a realitásoktól.

Előzmény: GrG (4826)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!