Szia, csak egy ötlet. Próbáld meg a facebook -on, beírod, hogy "felni" és ki is dob egy pár csoportot. Van nyílt és zárt csoport is. Ott lehet keresgélni.
Már megvettem az NGK-t, csak még időm nem volt kicserélni, trafót csak azért kérdeztem mert az egyik henger alapjárat és 1500rpm közt kihagy( hideg és meleg motornál is ). Gyertyát meg mindenképp cserélek, mert az előző tulaj számláin nem volt rajta a csere.
Nem tűntem el, csak sajnos mivel jelenleg nem vagyok Porsche tulajdonos, így ritkábban nézek be ide.
Köszi a Turbo-ról az infókat. Tipikus feneketlen pénznyelőnek tűnik, aminek a birtoklása ugyan irtó nagy élmény lehet, de folyamatos pénznyelése megannyi frusztráció okozója.
Picit itt gyűlt meg a bajom a 964-essel is annak idején. Hogy jó-jó, Porsche, nem az olcsójánosok autója, nem is voltam az, sőt, egy időben nagyon nem. De azért van az a határ, hogy mi mit ér meg.
Aztán nem beszélve az örök dilemmáról, hogy régi vs. modern Porsche. Ugye a régieknek van egy vintage feelingje, klasszikussága, de féltett kincsként nincsenek napi használatban. Vagy ha mégis, akkor feneketlen pénznyelők tudnak lenni. A modernek használhatósága jobb, gyorsabbak, jobb a futóművük, jobban alkalmasak arra a célra, amire egy utcai sportkocsit vesz az ember, a nagyobb példányszám miatt az alkatrészellátása sem annyira horrorisztikus árfekvésű. De erről azt hiszem oldalakat lehetne írni. :)
Ez a futásteljesítmény ki szerint komolyan vehető? nem
1993-ban került az országba, azóta vagy 10 tulajdonosa volt, és többet volt a forgalomból kivonva ideiglenesen, mint nem.
1989-ben 4 gangos lett volna a 930?
Csak a forgalmi szerint 1989-es, az alvázszám alapján 1986-os.
Mi az ördög az a "Fonad Tuning"?
Fonad Attila nevezetű egri aranyműves srác újította fel (elvileg csavarról csavarra) de dokumentálva nincsen. A kereskedő szerint a sebességváltó javítás az = a felújítással.
A motor valószínűleg kuka, mivel mindenki csak használta (lásd kereskedő is már három éve) de pénzt nem fordított rá.
Nem értem miért vannak beletéve azok a giccses műszerek.
A műszerek keretei aranyozva vannak, de ettől persze még lehet giccses.
Vajon mennyit kérhetnek érte? Mert hónapok óta "elegánsan" titkolják az árát. Nem is értem miért. Talán szeretik a sok "csak kíváncsi vagyok" telefont?
Szia! Ha valóban érdekel a klubélet írja a porscheclubinfo@gmail.com címre. Látogasd a porsche-club-pannonia.hu honlapot, ill. a klub facebook oldalát! :))
Közben, ezek szerint, elfelejtettem írni, hogy vettem egy fekete 996 4S-t N.o. -ból.
Kettő darab kis karcot leszámítva patika állapotú. Nekem csak olajat és levegő szűrőt kellett cserélnem rajta, azt is csak azért mert nem volt rajta a számlákon, hogy cserélték volna. Amúgy azok is szinte 0 km-esek voltak benne. De hát a maximalizmus...
Ja meg 4 új nyári gumi, mert csak téli volt.
Való igaz az olcsót nem raktam idéző jelbe, de úgy értettem, hogy relatív olcsó. :)
A korábbi hozzászólásaidat átolvasva, úgy jött le nekem, mintha azért kellet volna eladnod mert már sokat kellet volna rákölteni abban az időben.
Tudnál erről pár sort írni + vélemény, megéri-e az árát vagy nem. (ha nem akarod az eladó" boltját " rontani nyilvánosan, akkor az anetis@anetis.hu is írhatsz).