Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159986

Mi a baj a BMW 4.4-el? Nem hallottam róla eddig rosszakat, az van a haver 540i-jében is.

Előzmény: korzo (159985)
korzo Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159985

Saját V8 (Nem a 4.4 BMW ami 2005-ig volt) Mindegy, hogy benzines (299-372Le/427-510) vagy dízel (272-308Le/640-700Nm). A kompresszoros V8-ak azért már nagyon melegek, ott már előjönnek emiatt bajok.

Vagy a 3.0 SCV6 kompresszoros benzines (340Le/450Nm), ami úgy készült, hogy a V8-asba nem fűzték be az ucsó’ két dugót 😂 csak ez baromi ritka.

 

Az én sorrendem: 3.0SCV6 - 3.6TDV8 - 4.4 V8 (szívó)

 

Előzmény: KawaBazsy (159982)
h i r d e t é s
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159984

A kompresszoros? Ne viccelj. Eszik, mint a dög, s attól még nem lesz olyan gyors az a nagy tehén. (7.5 a 0-100). Anno, amikor a kompresszoros Jaguar kabrinyót teszteltem, ennek a lehetőségét visszautasítottam, h ezzel is menjek. :-)

Előzmény: korzo (159983)
korzo Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159983

XJR 😁 Csakis.

Előzmény: KawaBazsy (159977)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159982

HA Range Roverban gondolkodik az ember, melyik motor a legmegbízhatóbb, legtartósabb, amivel érdemes megvenni?

Előzmény: korzo (159972)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159981

Öö ez egy terepjáró teherautó, miért kéne bökősen fordulnia? Arra ott az ATS. :-)

Nekem is azért van, mert kellett a vállalkozásomba. De csak azt akartam illusztrálni, h nem kell diesel ahhoz, h kedvező legyen a km költség. Amúgy nem lassú, nem tom honnan veszed, s nem is csúnya. :-)

Előzmény: fearfactoryüberalles (159978)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159980

Van pénz lóvéra, nem lesz kendácsolás sztem. :-) Viszont masszírozás sztem nincs benne, legalábbis én nem találtam meg a menüben. Úgyhogy gondolom alap ülés.

Előzmény: BmS1 (159979)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159979

Kifinomult darab.

 

 

Mondjuk a zsetont vastagon lehet önteni rá, szükség esetén.

A tényleg pazar multikontúr ülések... soha rosszabbat.  :-)  Apró bibi: a bal első ülés + kezelőkonzol úgy másfél-két misi között. 

 

Második-harmadik tulaj ezt már ritkán lépi meg.  Indul a mókoló, kendácsoló időszak.  

Előzmény: KawaBazsy (159977)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159978

Gyenge, lassú, ormótlan, nehezen fordul, csúnya és ráz, kéne a fenének:-))) Én már gázos Dodge Durangón is gondolkoztam, de egyelőre nincs akkora kocsira szükségem, elvagyok a Grandcsirkével is, terepen pláne tehetséges. Ha allrounder kéne, egy új V8 GC L V8 7 személyesben elég is lenne, csak sajna alig futott SQ7 árban van...

Előzmény: KawaBazsy (159976)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159977

Közben kiderült, azért a titkolózás, mer a közös haverunk W221 S500-át vette meg, erre nem gondoltam.. Rendben van az a kocsi, de luxusautóból csak sportosabbat vennék, mint pl S8 V10, vagy Maserati Quattro.

Előzmény: korzo (159972)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159976

A pickupom 16-ot eszik - gázból. Ha kiszámolod, pont úgy jössz ki, mintha egy midsize 4 hengeres dieselt hajtanál, s azért nagyon nem mindegy.. A nyomaték 475 Nm, s ez szívó motor. :-)

Előzmény: fearfactoryüberalles (159974)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159975

Persze, hogy a fajlagos teljesítmény / fogyasztás témában előnyben van a CR dízel, ez rendben van. 

 

A nagyon igényes, drága presztízsautót igénylő célközönség jó része új autó vásárlásakor  nem azért hordja talicskával a kasszába a zsetont, mert az üzemanyagon spórolni akar. A kulturált motorműködés sokkal előrébb van a rangsorban ebben a vásárlói szegmensben.

 

A dízel hangját, kopogását meg lehet ugyan szokni, de aki igényes benzinesekhez szokott, az nemigen vágyik rá. Ezért van mérsékelt sikere a drága presztízsautókban a dízelnek.

Ha már a saját V8 dízel példáját hoztad:  a  sikeres 7-es BMW-k (benzines nekem is volt) közül mennyit sikerült V8 dízelmotorral a BMW-nek  eladni?  Elenyésző számút, Pesten a Szabadság teret összesen nem töltenék be :-DDD  Valószínűleg nem véletlen...

 

Kiöregedetten meg hiába olcsók már, riasztó a jellemző motormeghibásodás esetén bejöhető gatyára vetkőztetés esélye.

 

üdv

Előzmény: fearfactoryüberalles (159974)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159974

Azért a V8 dieselek nem annyira rondán muzsikálnak, még alapjáraton sem, meg azért  hangtompítás/hangolás kérdése a dolog. Nekem bejön a mormogása. Ja, ha kopottas, akkor már tud furán vartyogni. Persze ha egy kb. 22 q-s benzines 500-600 Nm-rel enne átlag tízet meg-meg szorítva, akkor az se lenne rossz, de azért az ilyenek ritkák.

Előzmény: BmS1 (159973)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159973

Na, a Phaeton megér egy misét.

 

Valami egészen elképesztő összegből kifejlesztett presztízsautó, nagyrészt kézi összeszerelés anno.  Pompás királyság, és hatalmas bukás.

 

Eleve: az über / hűha / presztízs / méregdrága  személyautót beindítod...  és ott ketyeg-kopácsol a dízel  motor.  Jobb esetben V6 TDI, de létezett 5 literes V10 dízel játékos is.

 

Persze, kevesen vették, ha vki ekkora zsetont kifizetett a kasszánál, nem biztos, hogy hallgatni akarja a harkály kopogását a motortérből. (SUV, haszongépjármű, kisbusz.. olcsóbb, igénytelenebb szgk... stb esetében persze ésszerű döntés lehet egy CR dízel)

 

Meghát a  12 hengeres benzines se biztos, hogy az üzleti siker záloga. Bonyolultsága révén öregebb korára a Phaeton eladhatatlan rémálom lett, pl. 2005-ös (elvileg) keveset futott W12-es 2 millióért kelleti magát, és nemigen tolonganak érte.  

Előzmény: korzo (159972)
korzo Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159972

De mivel szerinted német, remélem Pheaton lesz az! Had' szívjon :-D

Előzmény: korzo (159971)
korzo Creative Commons License 2024.02.06 0 0 159971

Az még mindig bármi lehet: Maserati, Jaguar, Volvo, Audi/BMW/Mercedes/Volkswagen de még akár Porsche is, ha elfogadjuk a Panamerát szedánnak.

Előzmény: KawaBazsy (159970)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159970

Sedan állítólag. Kapja be, h nem árulja el. :-)

Előzmény: fearfactoryüberalles (159969)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159969

Jogos, csak hülyülök már elfele, karosszéria formára lehetne-e szűkíteni találgatást?

Előzmény: korzo (159966)
BmS1 Creative Commons License 2024.02.05 0 1 159968

Ez már történelem...  :-DD

 

Épp 20 éve volt 7-es BMW-m, igaz, benzines.  Akkor még finom friss darab volt, 4-5 évesen királyság. A fiamnak akkoriban Rover volt.

 

KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159967

Spúr a csóka, diesellel, meg hibriddel jár, pedig ki bírná fizetni a benzinszlát is. :-)

Előzmény: fearfactoryüberalles (159965)
korzo Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159966

Ugyanmá' a franciák kivételével kvázi mindenkinek volt szívó V8-asa (német, olasz, angol, svéd) nem is olyan régen.

Előzmény: fearfactoryüberalles (159965)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159965

Aha, én aszittem hogy V8 gázolajos mindenképpen. EU szívós V8-cal nem lehet túl friss modell, AMG, vagy esetleg a 4.8 mocija a bömbiéknek. Vagy Jaguar/LR, de az már más világ.

Előzmény: KawaBazsy (159959)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159964

Vazz 25 éve ismerem, nem tehetek az ízléséről, öregszik.. :-)

Előzmény: korzo (159963)
korzo Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159963

És te ilyenekkel barátkozol?!?!? 😆

Előzmény: KawaBazsy (159962)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159962

Német prémium lesz sztem..

 

Előzmény: korzo (159961)
korzo Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159961

Bár ha van humorérzéke, akkor egy Rover 75 !

Előzmény: korzo (159960)
korzo Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159960

Csak nem egy Morgan Aero8? :-D

Előzmény: KawaBazsy (159959)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159959

Az nem D8D? :-) Nekem a Lexus LS600h volt a tippem, mer amúgy RX450h a járós autója, de annyi már kijött, h európai, s szívó.

Előzmény: fearfactoryüberalles (159958)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159958

Ajajj, ebbű baj lesz, rákérdezhetek? Toyota vényóc D4D.

Előzmény: KawaBazsy (159957)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.02.05 0 0 159957

Egy haver vett már vmit, de egyelőre nem árulja el, s húzza a belünk. Én meg találgatok. :-)

Előzmény: fearfactoryüberalles (159956)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!