A jobb olasz design verhetetlen volt, soxor a forma adta el a járgányt, nem a minőség, vagy műszaki tartalom. .
Nem akarom vèdeni az olaszokat, ès minden bizonnyal èn más szemmel tekintek erre. Rengeteg gyerekkori èlmènyem kapcsolódik ezekhez az autókhoz, volt a családban argenta, regata, alfetta, rengeteget kirandultunk a környező országokban. Tökèletes autó szerintem nem lètezik, de vannak nagyon szerethetőek. :) Az olaszok sok-sok csodát adtak az autóiparnak.
Akkor elszúrtad, ilyet kellett volna venni. :-DD
Most már ez van, szèpen rendbehozom had ragyogjon, bár mèg mindig eszembe jut az olajzabaló 9-5. 😃
A Saab után a komolyabb Alfa-Lancia vonulat volt (minden hibájával együtt) a becsípődésem. Mondjuk ez a Busso-féle megoldás olyan kb. mintha a jobb füledet mindig a bal hüvelyujjaddal vakarnád :-D
A jobb olasz design verhetetlen volt, soxor a forma adta el a járgányt, nem a minőség, vagy műszaki tartalom. . Motorban is voltak nagy dobásaik, vezetési élményben is. A gagyik sora, persze, minden pénztárca talált valamit...
20e km-t örömködsz egy évben,, 20 litterrel és 700 Forintos benzinnel..... annyimintannyi.... 2,800,000 Ft. Egyszer élünk :-DDD
ráadásul a motorok karaktere miatt, képtelenség nem forgatva közlekedni velük. :D
Volt pár Busso V6-om (3,2 nem), elég rendes eltérés van egy-egy motor között. Az SOHC -s darabok mondjuk nem voltak a motorépítés csodadarabjai, szvsz.
Nem, csak 156 2.5, azt imádtam... az a hang minden forintot megér. :D Szerintem egyik benzines alfa sem volt fogyasztásbajnok, ráadásul a motorok karaktere miatt, képtelenség nem forgatva közlekedni velük. :D
Tankoltad is? Valószínűleg világrekorder, a viszonylag könnyű (1500 kg alatt mindenképpen) járgány nagyon lazán benyal 20 litert, ha "ügyes" vagy jóval többet is.
A Saabod nagyobb is, nehezebb is, kíváncsi lennék az arckifejezésedre tankoláskor, amikor benézne egy 23,7 liter / 100 km fogyi :-DDD
Közben megvolt az első Saab szerviz, pár apróságot cseréltettem, váltó+motorolaj, hosszbordás, a biztonság kedvéért a gyertyákat is. A misztikus hibákat motorvezérlő probléma okozza, kaptam egy vidéki kontaktot ahol meg tudják oldani.
Tegnap eszembe jutott, milyen fantasztikus lenne ez az autó egy 3.2 busso motorral, hihetetlen, hogy ez a két gyártó nem talált egymásra a GM alatt anno.
Ez elég alacsony, jó fáradtak lehettek már azok a rugók nem? Amúgy meg egy terepjáró célszerszám, ami közúton büntetés. Mint egy Samurai, vagy egy Land Rover Series.
Fapados, és ahhoz képest hogy kívülről mekkora, nem is sok hely van benne. Ez rajta volt a listán. Amúgy olyan, mint a rghi Defender volt: annak is örülni kell, ha nem esik bele az eső :-D