Keresés

Részletes keresés

yxcvbnmaa Creative Commons License 2001.11.09 0 0 528
Szia bike, engem a gumi érdekel
a részleteket emailban omk?de ne az indexen megadottra hanem a nemethz@freemail.hu -ra. Gyári pneumat?az nagyon jo, mert tartos:))sietek bocsi az osszefuggéstelen irásért
Előzmény: bike (527)
bike Creative Commons License 2001.11.09 0 0 527
Az SR50 kipufogó-lazulását én úgy oldottam meg, hogy egy hasonló hátsó tartót tettem fel, mint a normál Simsonokon van. Egyébként hamár itt tartunk, van SR50-re zsír ój gumim és oldalsó csomagtartóm is. Gyári mindkettő, bár a csomagtartó nem új. Ha valakit érdekel, olcsóért odaadom :)
Nekem nem volt sok bajom a Simsonnal. Vagyis ezt a megszokás-dolgot nem egészen értem. Annyi, hogy ezen van szivató, és nem önindítós, hanem be kell rugni. De ez nem akkora gond. Viszont ha elfelejted kinyitni a benzincsapot, hamar megállsz :)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.09 0 0 526
Én is hasonló km-mennyiséget húztam le Simsonon, S51 Enduro-n és SR50-en. A kipufogó egyszer lazult csak le, azért egy tömítés megoldja az állítólagos típushibát. (Akkoriban mindenkinek Simsonja volt, de ilyen jelenség nem volt jellemző!) A robogók futóműve egyáltalán nem jó a pesti utakra sajnos, a Simsoné meg bárhova jó, ez komoly előny!
Előzmény: yxcvbnmaa (525)
yxcvbnmaa Creative Commons License 2001.11.09 0 0 525
Nekem most is simson robogom van,
tud 80 at vagy akár többet is menni, elég volt hozzá egy 60as henger meg 3 darab kromgyuru a dugora, de tény hogy alapban a vége 60-65.
A bartok bélát a futomu ugyan birja, de nem jo neki mert a blokkot nagyon rázza és lelazul a kipufogoja, ez egy tipushiba.(bár én nem tudom mernék e smkp-val a Bartokon randalirozni,pedig már régota van motor alattam)
De a többi szorol szora igaz, mindenkinek csak ajánlani tudom ,de fel kell arra is készulni hogy tobbet kell vele torodni mint egy japánnal, bizony szerelgetni kell, meg kell tanulnia bizonyos trukkoket, de ha egyszer az ember megismerte a vasat akkor nagyon megbizhato,és gond nélkul le lehet vele dongetni jopár km-t (én 25ezernél tartok vele).

Veréb ha kezdo motoros vagy, és azért veszel motort hogy dolgozni járj, és semmi mással nem akarsz torodni csak hogy reggel és este elvigyen munkába és vissza,és nincs idöd kitapasztalni a simsont,akkor nem igazán neked valo választás.
De ha vállalod az tanuloidoszakot mig megszokod,akkor merem ajánlani.

A japán robogokat meg nem ismerem, csak 2 hétig hajtottam egy yamaha jogot,tehát nem tudok roluk a japán robogokrol joformán semmit, nem volt idom kiismerni:)
A jogban egyedul a gyorsulását szerettem,meg hogy a semmit sem kellett vele babrálni,csak tankolni és huzni neki,bár nekem a sebességválto hiányzott:)
Az 50ccmeseknél azért nincs szélvédo, mert hát ugye létezik a légellenállás, es motorocskának elég dolga van amugy is,hát még ha a levegot is kell terelgetnie.:)De ne aggodj 50 km/hnál nincs nagy menetszél.

Előzmény: bike (523)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.08 0 0 524
Még egy javaslat a Simson-ra. Ilyen körülmények közé, erre a célra teljesen ideális. Örökké tart, mindíg indul, vagy ha mégsem, házilag egy szerszámosláda segítségével szinte mindent megjavíthatsz rajta.
bike Creative Commons License 2001.11.08 0 0 523
Szia Veréb!

Igazából nem keresgéltem az általad leírt robi-körben, de a véleményem azért leírom.
Én 1983 óta robogózom. Először 2 Simson s51, aztán 2 Simson SR50 robogó, utána Gilera Runner 50, utána Runner 125, most meg Piaggio X9 250. Az utóbbi 3 igen jó, az egyik meg is tetszett valakinek, de ezt már leírtam itt. A mostanit nagyon szeretem, 14-es 140-es kerekeivel a rossz utakon is gond nélkül elmegy. De nem az általad írt árkategória.
Éppen ezért mindig félek is egy kicsit, hogy nem lesz ott, ahol hagytam...
Szóval ha utcán tartod a gépet nappal - és esetleg éjjel is - akkor szerintem mindenképpen olyat válassz, ami nem túl feltűnő, és aránylag sok vanm belőle. A régebbi gépeknél azért is jó, ha nem ritkát veszel, mert valószínű lesz hozzá alkatrész is, ha kell hozzá. Az állapotról nem mindent mond el, hogy kívülről milyen, mert a konténeres gépeknél is le szokták cserélni a törött idomokat, és le is fényezik.
A barátnőmnek Yamaha Jog-ja van, ami egész kellemes kis gép. A kereke ugyan nem a legnagyobb. Viszont elöl tárcsás, és azt mondom, mindenképpen olyat vegyél, aminek legalább elöl tárcsaféke van.
A választásnál gondolj arra, hogy milyen magas vagy, mert némely kistestű robogónál még a kormányt sem tudod elfordítani a térdedtől. Egyébként szerintem egy Simson robogóval is jól járnál, ha nem akarsz divatozni. Nekem volt kettő, és nagyon szerettem.
Előnye, hogy
-olcsó - 60 pénzért teljesen jót kapsz. Kereke nagyobb, mint az olcsó japánoké.
-Alkatrész van és olcsóbb. Ugyanaz a blokkja, mint a "normál" Simsonoké.
-Nagytestű, így kényelmes is.
-Az idomok is fémek, így ha borulsz, nem töröd össze a műanyagokat. Max visszapillantó és index kell hozzá.
Hátránya:
-nincs sisaktartó, csak egy kisebb rakodó az ülés alatt.
-nem automata, hanem 4 sebességes kuplungolós.
-akármit csinálsz, nem fog 80-at menni, viszont 50-60-nal közlekedve nagyon sokáig elmegy.
-normál futóműve van, ami a magyar utakon - Bartók Béla (bár jövőre felújítják) előny.
Na és persze az, hogy nem igazán divatos. Viszont nagy valószinűséggel nem lopják el.

Nem biztos, hogy tudtam segíteni, de talán néhány új szempontot mondtam. Ja, és még valami. Sok helyen vállalnak némi garanciát a használt robogókra is. Fél év az általános, néha egyet is. Szóval szerintem ha kereskedésben veszed, akkor érdemes megvárni a tavaszt, különben a garancia elvész télen a garázsban.

VERÉB Creative Commons License 2001.11.08 0 0 522
Sziasztok!

Előre bocsájtom, hogy én sem vagyok hozzáértő és a segítségetekre, tanácsotokra lenne szükségem. Ugyanis azáltal, hogy a munkahelyem környéken bevezetik a fizetős parkolást, robogóval szeretnék járni, amit mostanában szeretnék megvenni. A költségkeret azért limitált, úgyhogy csak a használt jöhet szóba.

Kérdésiem:
1.) Érdemes-e konténeres robogót venni? Mennyire megbízhatóak?
2.) Melyek a jó/megbízható használt robogó kereskedők Bp-n?
3.) Hány km egy ilyen robogó élettartama, és milyen gyakran kell szervíz?
4.) Szinte alig látok olyan gépet, amelyen szélvédő van. Az olaszoknál pedig bevált. Mi a tapasztalatotok?

A héten már voltam egy kereskedésben láttam minden félét (60e-400e). Nekem úgy elsőre túl nagy a kinálat, elvesztem benne. Mit ajánlotok?
Néhány szempont:
-nem kell a legdivatosbb cucc, főleg munkába járok vele, és napközben az utcán állna, leláncolva
-legyen megbízható
-nem árt ha egy kicsit nagyobb kereke van (Bartók Béla út sucks!)
-ár úgy 70e-160e között

(A telepen láttam egy nagyon szép Aprilia Gulivert, igaz kicsit drágábban. Mit tudtok róla?)

Előre is sok köszönet a segítségért!!!!!

Veréb

GagerMind Creative Commons License 2001.11.07 0 0 521
Hello, Hooli!
En annyit tudok rola hogy japan belpiaci marka. Az egyik ismerosunknek van egy piros Giornoja. Mar nem gyartjak, az utodja a Crea. Japanban nagy divatja van ezeknek a retro kinezetu robiknak. A Honda, a Suzuki es a Yamaha is gyart ilyeneket. Szerintem csak annyi az elteres a Dio/Jog/Let's II formaciotol hogy mas az idomzat kialakitasa. Meg annyit hogy ha hasznaltan vetted jo vetel lehetett, mert altalaban csajok nyuzzak oket Japanban, igy nem nagyon lehajszoltak.
GagerMind
U.I.: en meg nyomulok, es valoszinuleg telen sem teszem el (Oszaka).
Előzmény: Hooli (515)
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.06 0 0 520
Haaat, igazabol mar nem nagyon. Hideg van. Igaz, fel lehet oltozni, de az mar nem igazi, amikor borgatya ala ket gatya + terdvedo + ket kabat.....mint egy hoember. Azert mult hetvegen meg gurultam egy rovidet :-)) Le van mosva, le van takarva, meg nem tettem el telire, majd tesom motorjaval egyutt megcsinaljuk.
Előzmény: bike (519)
bike Creative Commons License 2001.11.06 0 0 519
Matiz motorozol még? Én ugye már nem vagyok Runneres egy egész éve - azóta sem lett meg, amióta valami megátalkodott ellenforradalmár magáévá nem tette a garázsomból - de azért megmaradtam a tíousnál, és most egy 250-es X9-et nyűvök. Idén márciusban vettem, most léptem át a 16000 km-t... Semmi baja, és nagyon szeretem. Persze nem gyorsul úgy, mint egy 180-as runner, de hosszabb túrákra, meg két személlyel azért jobb ez :) Aki motorozik, annak csúszásmentes kanyarokat, aki meg hozzám hasonlóan eltette már a gépét, annak jó tavaszvárást!
Törölt nick Creative Commons License 2001.11.05 0 0 518
Hol hasznalod a gepet? Ha Bp-n, nem art ha vigyazol. Jol megy, de hazavagod a futomuvet, ez tuti. (Az elsokerekezes-bajnokaira is all ugyanez.) Jovore ha ugy jonnek ki a dolgok egy uj villat veszek a Runnerhez.

Tovabbra is tudom ajanlani a Gilera Runner Owners club-ot, a Yahoo-n. Hasznos tippek, tuning, elso kezbol es kiprobalt dolgokkal!

udvicsek!

Előzmény: V Geri (516)
luc72 Creative Commons License 2001.11.05 0 0 517
Hali

Gratula az Aeroxhoz.
Az oldalamon lehet látni a régi kidurantot, utcára nagyon király, de már eladtam.
Polinit néz.

Előzmény: V Geri (516)
V Geri Creative Commons License 2001.11.05 0 0 516
Kivették az Aeroxból a fojtást
kegyetlenül megy a gép 90-100 körül van a vége
Még szeretnék egy sport kipufot
HOl érdemes megnézni?
Amit ithon csinálnak az milyen?
Előre is köszi mindenkinek
Hooli Creative Commons License 2001.10.27 0 0 515
Hali Fiúk!
Luc72-nagyon köszönöm,én sajna csak vacak olasz oldalakat találtam,de te királyul ráleltél.Persze mondanom sem kell,hogy az én kicsikém sokkal-sokkal szebb! :-)))
Matiz-a Joker ami chopper féle.Igazándiból arra nagyon fáj a fogam,de nincs rá annyi pénzem.Mert 3kiló alatt nincsen még törve sem. :-(
Más-ha valakit érdekel van a közelünkben egy bolt 3200-ért láttam zsír új fasza peres gumikat.Sok mintázattal és méretben is!/Szerintem ez nem drága/.Valamelyikőtök esetleg tud bontót,vagy ahol vannak törött gépek?
Előzmény: luc72 (514)
luc72 Creative Commons License 2001.10.27 0 0 514
http://www.geocities.com/Tokyo/Ginza/9367/giorno.html
luc72 Creative Commons License 2001.10.27 0 0 513
Bocsi

Rosszat másoltam be.
Én az altavistán kerestem rá.

Előzmény: Hooli (511)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.26 0 0 512
A giorno nem inkabb egy chopperes stilusu robogo; vagy az a Joker lenne?

Az AF24 a blokk tipusat jelzi mindig (es persze az ezzel jaro dolgoket).

Előzmény: Hooli (511)
Hooli Creative Commons License 2001.10.26 0 0 511
AF 24- ez mit jelent.Mert ennyit tudok róla./Ne röhögjetek kezdő vagyok/
Előzmény: luc72 (509)
Hooli Creative Commons License 2001.10.26 0 0 510
Hali-Luc 72!
Köszi az adatokat,de ez sajna ez nem az a tipus.Az enyém egy vespa replica féleség.Elég ritka még csak egy társat láttam eddig.A motor a dio-val azonos.A Joker előfutára volt.
Tudtok olyan helyet ahol robbantott ábrák is vannak?Mostanság gurulgattok még vagy telel mindenki?
Előzmény: luc72 (509)
luc72 Creative Commons License 2001.10.26 0 0 509
Hali

Hirtelen enyit találtam

Model Name Crea Scoopy / Crea Scoopy•i
Model Code Honda BA AF 55
L x W x H (m) 1.695 x 0.625 x 1.000
Wheelbase (m) 1.190
Ground Clearance (m) 0.115
Seat Height (m) 0.710
Curb Weight (kg) 77
Dry Weight (kg) 2
Seating Capacity 1
Turning Radius (m) 1.8
Engine Type AF55E(liquid cooled 4-stroke OHC single cylinder)
Engine Capacity (cc) 49
Bore x Stroke (mm) 38.0 x 44.0
Compression Ratio 12.0
Max. Power (kW[PS]/rpm) 3.6 [4.9] / 8,000
Max. Torque (N•m[kgm]/rpm) 4.5 [0.46] /7,000
Fuel Consumption (km/liter) 75.0 (at a stable 30 km/h)
Carburetor Type NVK00A
Starter Kick type as well as starter button
Ignition CDI-type
Lubrication Forced pressure wet sump
Fuel Tank Capacity (liter) 5.0
Clutch Dry, multi-plate, shoe-type
Gearbox Continuously variable (V-matic)
Gear Ratio 2.800 to 0.860
Castor Angle (degree) 26° 30'
Trail (mm) 72
Tire size Front 90/90-10 50J
Rear 90/90-10 50J
Braking system Front Mechanical with leading shoes
Rear Mechanical with leading shoes
Suspension Front Telescopic-type
Rear Unit swing arm-type
Frame Steel tube

Előzmény: Hooli (508)
Hooli Creative Commons License 2001.10.25 0 0 508
Sziasztok motorosok!Kezdő robogós lévén lenne 1-2 kérdésem,ha tudtok légyszi segítsetek.Hol tudnám kikeresni a motorom adatait:Honda Giorno./Teljesítmény és egyéb műszaki adatok/Valamint lehet-e váltó áttételét módosítani valamilyen úton?Előre is köszönöm.
KZG Creative Commons License 2001.10.24 0 0 507
Hali Motobuyi,Matiz.
Köszi a tippeket, valami hasonlovakra gondoltam én is.
Bár ha olyan telünk lesz. mint a legutóbbi, akkor gurulva fog telelni. :-))
Üdv
KZG
Motobuyi Creative Commons License 2001.10.23 0 0 506
luc72!

Bevittem a tuning műhelybe és ott csináltattam.Gondolod hogy otthon nekiállok
bütykölni?Nem raksz föl fotókat magadról?

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.22 0 0 505
?
??
Előzmény: Zsi (504)
Zsi Creative Commons License 2001.10.21 0 0 504
Sziasztok!

I'm so sorry!!

rohadtul kész voltam és csak az öcsédet szopadtam ami be is jött!!

NE HARAGUDJ , de jó volt a CS!!!

bye all!

Előzmény: Törölt nick (500)
luc72 Creative Commons License 2001.10.21 0 0 503
veted=vetted
luc72 Creative Commons License 2001.10.21 0 0 502
Motobuyi

Te veted a kawára a Remus dobot, vagy már így vetted?

KrinyA Creative Commons License 2001.10.20 0 0 501
Sziasztok!

Nagyon nem olvastam a topicot ezert bocsanatot szeretnék kérni, de iskola meg minden.
Zsi! Miert hordtal le mindennek? Mit kellene latnom itt?
Na hary de nem tudom...hogy mi bajod van...
Magyarazd el kerlek..kösz.
Jó éjt mindenkinek!
Bye

Törölt nick Creative Commons License 2001.10.19 0 0 500
Erdekes:
A Discovery-n volt egy musor, amiben a 250-es Burgman-t teszteltek. A tesztelo rosszat nem mondott a motorrol, hibajat nem talalta, de megjegyezte: ez, nekunk, angoloknak nem kell. Nem tetszett a stilusa neki. Amiert ez szamomra erdekes, ugy tudtam az angolok nagyon szeretik a robogokat; bizonyitek erre a Runnerek nepszerusege ;-)

Nem ertem, nalunk miert nem elterjedtebb a robogozas. Pl. egy atlagos reggel, autoval 6:15-kor indulok, hogy beerjek. Motorral ugyanilyen reggelen raerek 7-kor indulni...nincs dugo...nincs idegeskedes...kooool ;-)

GagerMind Creative Commons License 2001.10.19 0 0 499
Itt van egy masina ami "robogo " es ha akarod akkor valtogathatsz is. Nem tudom mikortol lesz kaphato, de eleg utos!
http://www1.suzuki.co.jp/motor/2001_milano/650p.html
GagerMind
Előzmény: Hmjt (494)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!