A váltó próblémáról én is olvastam,hogy sürűn kell nézegetni és Autómata váltó olajat ajánlanak hozzá + a váltónál valami szimeringeket kell kicserélni és akkor nem folyik annyira az olaj.Ezen kívűl még az első hajtás szokott rosszalkodni a használok szerint. Meg a kézifék bowden.
Felnézetm a Bárdi oldalára és pl a kuplung szett jóval olcsóbb mint az én Focusomhoz. Az hogy nem egy sebesség banok nem zavar. Inkább városban használnám mint terepen és a fogyasztására is jókat írtak.
Ezeken kívűl van még valami amit kell róluk tudni?
Nekem 5 éve van, nem drágább a fenntartása mint egy hasonló kategóriájú autónak. Alkatrészben a karosszériaelemek nehézkesek, a motorhoz merciként lehet majdnem mindent kapni, nekem eddig nem volt nagyobb problémám vele. A manuális váltóra oda kell figyelni mindíg legyen benne elég olaj.
Az első nehézség a megfelelő példány megtalálása lesz, mert általában nagyon leamortizáltakat találni a piacon, jelenleg a kínálat is elég kicsi.
A bövűlő család miatt gondolkodtam egy olcsóbb terepjáron és a Ssangyong Mussot nézegetem mostanában( A másik jelölt a Hyundai Galloper) Régebbi és ujabb hozzászolásokat olvasgatva kicsit kezdek elbizonytalanodni. Van valakinek friss 2010-es tapasztalata a Mussoval kapcsolatban? Tényleg nagyon megbízhatattlanok és nehéz hozzájuk alkatrészt szerezni? Na és a fentartásuk is húzos?
Üdv! Most nézegetek egy Korando Familyt,mi a véleményetek rola?? Érdemes belevágnom?? Audi 80-om van jelenleg ,ez lenne cserélve.. Köszi a javaslatokat,véleményeket elöre is!!!
Van egy Daewo Korando DLS terepjáróm. 2,9 merci mototoros.
Hátulsó fék javító készletet szeretnék venni de gyárilag nem rendelhető csak komplett fék kengyel.
Tudja e valaki hogy mivel helyettesíthető a karmantyú és a porvédők?
Leginkább a porvédő a kérdés mert karmantyú beszerezhető dugattyú méret alapján de a povédő az sajnos nem egyszerű. A fék kengyel belül hornyolt amibe bele kell ülnie a porvédő gyűrű munkahenger felőli oldalának.
Egy budapesti szervízben adnának 15 000 Ft + Áfa ért oldalanként de nagyon sokallom.
A Merciké Tojotáké 2500 Ft + Áfa ba kerül darabonként.
Sziasztok.most szemezek egy mussoval.Motorhibás,beállt a motor amúgy korrekt állapotban van.Kiváncsi lennék rá,hogy kb mennyiből lehetne megúszni egy felújitást,és hogy megéri-e szerintetek.Tudom hogy hibalista nélkül nehéz,de ha valaki véleményt mondana ,az jó lenne.előre is köszi.
I-es Punto-t cserélnék Daewoo Nubirára (5 éves, azt hiszem az első széria(?)). Előbbivel már 120.000 km-nél rengeteg bajom volt, utódjával nem járnék így?
Sziasztok! Kia Pride-hoz (évj.:2000 1,3 benzin) keresek hűtőt, hűtőventilátort, első hejzetjelzőket, bal 1. indexet. Új, vagy bontott mindegy. Ha jó bontót tudtok az is érdekel!
Sziasztok! Tegnap ültem egy Hyundai Atosban. Azonkívül, hogy kicsi kívül és tágas belül, olyan volt a hangja menet közben mint a régi Ikarus buszoknak. Olyan jót nevettem! Ez gyárilag ilyen, vagy van valami baja a kocsinak? Esetleg váltó gondja van?
Érdeklődnék a Korando K9-ről? Mi jót-rosszat lehet elmondani róla? Nem kiárt, hogy a közeljövőben komoly vételi szándékom lesz e típus felé! Ezért szeretnék minnél többet megtudni róla, de még semmit se tudok!
a www.ssangyongclub.co.uk oldalról letölthetsz manualokat regisztrálás után, ha megy az angol.elég segítőkész társaság. ha nem megy így akkor dobj egy mailt a címemre.
Ha lenne valakinek Ssangyong Musso 2,9D (1998)-ról dokumentációja ( főleg az elektromos kapcsolású összkerék, és felező érdekelne) közzétehetné, vagy az elérhetőséget megadná, megköszönném.
kösz a segítséget!
ha komolyra fordul kikérném a véleményed,addig is marad az AROm "őt"legalább már ismerem,és sok év terepjárózás után nekem bevált.
addig is jó autózást mindenkinek!
szeva! a korandót felejtsd el a motor a gyenge pontja meg a többi... a mussoval jobban jársz igaz ennyiért nem lehet kapni. az alkatrészek drágák mint általában a japános gépeknél inkább az a baj ,hogy nem sok fut belőlük így nem mindenki tart hozzá alkatrészt és az is eredeti általában nem "olcsó" utángyártott. ha nem akarsz többet rászánni inkább pajerot ajánlom abból sok van így bontott cuccot is könnyű hozzá szerezni..
szeva! nekem lassan egy éve van meg kb 14ekm-t mentem vele.nem volt eddig semmi bajom vele. az a helyzet,hogy nem sok fut belőle az országban és azok 90% -a lestrapált sokadik tulaj, stb.(A legnagyobb ellenség a gondatlan spórolós tulaj).A vételkor kell okosnak és szerencsésnek akkor nem lesz gondod, de ez más kocsikra is igaz...Én is négy hónapig kerestem és sokat megnéztem de végül találtam egy megfelelőt. A mussoból a 2,9 szívóból adtak el a legtöbbet nálunk ez nem egy erőgép de megbízható, a motorja merci cuccokkal javítható.A turbós az igazi de az a fehér hollónál is ritkább sajna nekem sem sikerült eredeti turbósat az lenne az igazi. Most hoznak be kintről többet de csak 2 személyre vizsgáztatják ha az jó neked akkor olyat vegyél. Ha érdekel bővebben a téma mailben keress meg
Sziasztok!
Véletlenül tévedtem a fórumotokra, terepjáró nézegetés közben. Érdekelne a Ssang Yong Korando 2.3 D verzió. Ha valakinek ilyen autója van, kérem ossza meg velem gondolatait (alkatrészek árai, illetve azok beszerezhetőségei, fogyasztás, megbízhatóság, mire érdemes odafigyelni megvásárlása előtt), mert nagy dilemmába keveredtem, hogy egyet magamévá tegyek. A használtautó.hu-n láttam 800.000 Ft-ért. Előre is köszönöm, üdv!
Én megnéztem... Szerintem semmi köze az autóhoz. Még közelebb se mentem már engedtek rögtön egy százast. 95-ös autó mindenhol tiszta rozsda volt,ahol nem ott meg folyt belőle az olaj, mint anno a dáciák, és akkora fék van rajta mint egy rolleron. 2 tonnás vasra nem tudom hogyan képzelték azt el...