Keresés

Részletes keresés

altenberger Creative Commons License 2024.09.12 -3 0 107444

"suli és a Kőbányai sportközpont"

 

Sokan járnak oda Újlipotvárosból, Istvánmezőről. :-)

 

Tudom, de nekem továbbra is tök mindegy, hogy a Kőalsón, a Suskáson vagy a Kápolna téren szállok át a buszról a trolira. :-(

Előzmény: nemeza (107441)
Bobeno23 Creative Commons License 2024.09.12 0 5 107443

Pisilni meg majd beugrunk az ötödik béhez :D

Előzmény: nemeza (107441)
trizs77 Creative Commons License 2024.09.12 0 0 107442

a kápolna tér legalább nyugodt hely.

 

Előzmény: altenberger (107440)
nemeza Creative Commons License 2024.09.12 0 1 107441

95 / 195.

De van ott egy suli és a Kőbányai sportközpont.

Előzmény: altenberger (107440)
altenberger Creative Commons License 2024.09.12 -1 0 107440

"Kápolna tér vá"

 

WOW!

 

És ott mire tudnak majd átszállni?

Előzmény: R.C. center (107437)
08-73 Creative Commons License 2024.09.12 -2 0 107439

Na, ez az útvonal 1 fokkal értelmesebb lesz, mint a mostani. :)  Így a Kőbányai Garázs kapcsolatai is javulnak.

Előzmény: R.C. center (107437)
névtelen Creative Commons License 2024.09.12 0 0 107438

A Kápolna tér az a 95-ös vonala, remélem azt nem akarják ritkítani.

Előzmény: R.C. center (107437)
R.C. center Creative Commons License 2024.09.12 0 5 107437

Október 5-től a 75-ös troli a Jászai felé is az Állomás utcán át közlekedik, úgy, mint as 9-es busz.

Novembertől Hungária körút - Salgótarjáni utca - Pongrácz út - Kőbányai út - Kápolna utca - Kápolna tér vá. lesz az útvonal, visszafelé ugyanígy.

altenberger Creative Commons License 2024.09.12 -3 1 107436

"maradunk a 75-ösnél, akkor a Hungária körút-Salgótarjáni utca-Pongrácz út vonalvezetés lesz-e a v2.0?"

 

A Dózsa Gy út - Alpár u. sarok - Stadionok távolságot (1,5 km) bírná-e az önjáró mód?

 

Szerintem annak az útvonalnak több értelme lenne, a 75A maradna a Stefánián.

Előzmény: Dénes Balázs (107433)
altenberger Creative Commons License 2024.09.12 -2 1 107435

"inkább továbbvinni lenne érdemes bármit (Köki/Újhegy/Óhegy felé), onnan, mint odáig. Mármint, hogy legyen értelme."

 

Ja, szerintem Óhegy felé lenne értelme, mert arra alig van tömegközlekedés. De drót sincs!

 

Szerintem Rákos vasútállomást kellene jobban bevonni a tömegközlekedésbe, tuti van aki inkább már ott leszállna a vonatról Dél-Pest felé és így a XVII. ker-ieknek is több lehetőség lenne.

 

Tehát: Kőalsó - Óhegy - Bajcsy Kórház - Rákos vasútállomás 

kb. + 5 km

Előzmény: névtelen (107431)
the insider Creative Commons License 2024.09.12 0 5 107434

Tegnap meglepődve tapasztaltam,hogy munkába menet 30 fölötti utasszámmal érkezett a 75-ös,

a Pongrác úti megállóba Kőalsó felé 14:35-körül,Pedig a 95-ös 5 perccel ment el előtte.Nem volt ülőhely,

a csuklóban állva utaztam a végállomásra.De vissza felé már csak 6 ember jött velem.Kőalsón abszolult nincs utazási igény,csak pár ember lézeng a környéken,a 6-8 emberrel elinduló 75-ös még így is veri a többi viszonylat utasszámait.

Előzmény: névtelen (107431)
Dénes Balázs Creative Commons License 2024.09.12 0 8 107433

Infrastruktúra szempontjából ugyanazokkal az üzemeltetési előnyökkel járna, mint a 73-as, azonban a 76-os sűrűsége szintén sok lenne a Pongrácz útra, ha pedig "lefelezve" csak minden 2. kocsi járna ki a Keleti pu.-Kőbánya alsó szakaszra, hasonló hangolási és egyenletességi probléma adódna a Keleti pu. és a Jászai Mari tér között a 76-76A közös szakaszán (és ez sokszor zavartatottabb, mint a 75-ös), mint ami mindennapos a 75-75A közös részén.
Kíváncsi leszek, hogy a következő verzió vajon ugyanúgy a 75-össel lesz, vagy merünk elmozdulni egy észszerűbb irányba, ha meg nem, és maradunk a 75-ösnél, akkor a Hungária körút-Salgótarjáni utca-Pongrácz út vonalvezetés lesz-e a v2.0? :)

Előzmény: altenberger (107430)
altenberger Creative Commons License 2024.09.12 -3 1 107432

Szánalmas megoldás szerintem a mostani. Túl sokat kavirnyázik a Kőalsó körül, de csak így tudják most megoldani.

 

A Kőalsó környéke több sebből vérzik (nagyon)komoly átépítésekre lenne ott szükség.

 

 

Előzmény: névtelen (107431)
névtelen Creative Commons License 2024.09.12 0 3 107431

Igazából az a kérdés, hogy a külső végállomásnak jó-e Kőalsó? Nem egy természetes végállomási pont (nyilván a központ és a lakótelep miatt nagy forgalmú), inkább továbbvinni lenne érdemes bármit (Köki/Újhegy/Óhegy felé), onnan, mint odáig. Mármint, hogy legyen értelme.

Előzmény: altenberger (107430)
altenberger Creative Commons License 2024.09.12 -6 0 107430

Inkább a 76-ost!

 

A 75-ös troli helyett a 76-os troli járjon ki a Kőalsóig.

 

 

Előzmény: nemeza (107428)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.09.12 0 2 107429

Ugyanmár, akkor tényleg úgy nézne ki, mint egy teszt... :)

Előzmény: nemeza (107428)
nemeza Creative Commons License 2024.09.12 -1 8 107428

Esetleg megpróbálják a 73ast?

Előzmény: névtelen (107427)
névtelen Creative Commons License 2024.09.12 -1 8 107427

Kérdés, mi lesz a konklúzió?

Elengedik a témát (ahogy az elején is kellett volna), vagy pl, megpróbálják visszavágni a 95-öt Kőalsóra, hogy legyen utasa a 75-nek? (ördögöt festek a falra...)

Előzmény: altenberger (107426)
altenberger Creative Commons License 2024.09.12 -5 0 107426

"nem várták tömegek Kőalsón"

 

Miért várták volna?

 

Én szoktam használni a 95-ös busz + 75-ös troli útvonalat.

Nekem tök mindegy, hogy a Kőalsónál vagy a Suskásnál szállok át.

Előzmény: 18-09 (107425)
18-09 Creative Commons License 2024.09.12 -2 4 107425

Komoly egy viszonylat. Kedden pl. 17:30-tól már nem is járt hosszú 75-ös, mert a Keleti-Jászai között pendliztek. 

 

Gondolom nem várták tömegek Kőalsón a 75-öst :D 

Előzmény: Dénes Balázs (107420)
18-09 Creative Commons License 2024.09.12 -1 0 107424

Ezt sajnos nem tudom.

Előzmény: zolleszka (107418)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.09.11 0 0 107423

Kb. ezt látom jellemzően én is, ezek meg a pozitív rekordok voltak. :)

Előzmény: Dénes Balázs (107420)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.09.11 0 1 107422

Nem, mert ekkor még egyenesen ment át a körúton a Kerepesinél, a közös megálló még adhatott hozzá. Talán nem tömték ki utaslemaradásosra :)

 

A korábbi 11 az Kőalsóról indulás volt, de azt épp követtem kocsival, nem volt se le, se felszálló a Salgótarjáni utcáig.

Előzmény: Zugbegleiter (107417)
Obus Creative Commons License 2024.09.11 0 3 107421

Bolgárok vették meg.

Előzmény: IZé (107419)
Dénes Balázs Creative Commons License 2024.09.11 0 1 107420

Pénteken 80-ason voltam, 17-21 óra között több alkalommal is láttam Kőalsó felé-felől 75-ösöket (a számukra nem létező Őrnagy utcai megálló vonalában), 4-7 fős fedélzeti utasszámmal.

Előzmény: Közlekedésguru (107416)
IZé Creative Commons License 2024.09.11 0 1 107419

Tegnap egy vontató húzott egy GVM-et a Füredi úton kifelé. (Én a Vezérnél láttam, ment egyenesen)
Nagyon úgy emlékszem, hogy a 277-es volt. Ez HB listája szerint egy éve selejt. Ha rosszul láttam a számot, akkor melyik lehetett és hova ment? Ha jól láttam, akkor meg kié a 277-es?

 

zolleszka Creative Commons License 2024.09.10 0 0 107418

És melyik forgalmi lesz az új gvm?

Előzmény: 18-09 (107415)
Zugbegleiter Creative Commons License 2024.09.10 -1 0 107417

Ebben a 16-ban benne vannak azok is, akik a Puskásnál szálltak fel, mert pont ez jött a 95-ös helyett?

Előzmény: Közlekedésguru (107416)
Közlekedésguru Creative Commons License 2024.09.10 0 1 107416

Sokáig az általam látott maximum utasszám 11 fő volt, de múlt hét pénteken láttam Kőalsó felé 16 főt a Puskástól tovább maradni, nálam ez az új rekord.

 

 

Előzmény: 7-es troli (107413)
18-09 Creative Commons License 2024.09.10 -1 5 107415

Papírforma megvan, azaz 3 kocsi. 

 

77-esen F6-ban jár, az 6:25-10:54, illetve 14:42-18:18 között, 80-ason F7 ami egyrészes reggel és F15 ami kétrészes. 

 

Aztán októbertől kap a 80-as még 1 GVM-et :D

Előzmény: 7-es troli (107412)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!