"inkább továbbvinni lenne érdemes bármit (Köki/Újhegy/Óhegy felé), onnan, mint odáig. Mármint, hogy legyen értelme."
Ja, szerintem Óhegy felé lenne értelme, mert arra alig van tömegközlekedés. De drót sincs!
Szerintem Rákos vasútállomást kellene jobban bevonni a tömegközlekedésbe, tuti van aki inkább már ott leszállna a vonatról Dél-Pest felé és így a XVII. ker-ieknek is több lehetőség lenne.
Tegnap meglepődve tapasztaltam,hogy munkába menet 30 fölötti utasszámmal érkezett a 75-ös,
a Pongrác úti megállóba Kőalsó felé 14:35-körül,Pedig a 95-ös 5 perccel ment el előtte.Nem volt ülőhely,
a csuklóban állva utaztam a végállomásra.De vissza felé már csak 6 ember jött velem.Kőalsón abszolult nincs utazási igény,csak pár ember lézeng a környéken,a 6-8 emberrel elinduló 75-ös még így is veri a többi viszonylat utasszámait.
Infrastruktúra szempontjából ugyanazokkal az üzemeltetési előnyökkel járna, mint a 73-as, azonban a 76-os sűrűsége szintén sok lenne a Pongrácz útra, ha pedig "lefelezve" csak minden 2. kocsi járna ki a Keleti pu.-Kőbánya alsó szakaszra, hasonló hangolási és egyenletességi probléma adódna a Keleti pu. és a Jászai Mari tér között a 76-76A közös szakaszán (és ez sokszor zavartatottabb, mint a 75-ös), mint ami mindennapos a 75-75A közös részén. Kíváncsi leszek, hogy a következő verzió vajon ugyanúgy a 75-össel lesz, vagy merünk elmozdulni egy észszerűbb irányba, ha meg nem, és maradunk a 75-ösnél, akkor a Hungária körút-Salgótarjáni utca-Pongrácz út vonalvezetés lesz-e a v2.0? :)
Igazából az a kérdés, hogy a külső végállomásnak jó-e Kőalsó? Nem egy természetes végállomási pont (nyilván a központ és a lakótelep miatt nagy forgalmú), inkább továbbvinni lenne érdemes bármit (Köki/Újhegy/Óhegy felé), onnan, mint odáig. Mármint, hogy legyen értelme.
Elengedik a témát (ahogy az elején is kellett volna), vagy pl, megpróbálják visszavágni a 95-öt Kőalsóra, hogy legyen utasa a 75-nek? (ördögöt festek a falra...)
Pénteken 80-ason voltam, 17-21 óra között több alkalommal is láttam Kőalsó felé-felől 75-ösöket (a számukra nem létező Őrnagy utcai megálló vonalában), 4-7 fős fedélzeti utasszámmal.
Tegnap egy vontató húzott egy GVM-et a Füredi úton kifelé. (Én a Vezérnél láttam, ment egyenesen) Nagyon úgy emlékszem, hogy a 277-es volt. Ez HB listája szerint egy éve selejt. Ha rosszul láttam a számot, akkor melyik lehetett és hova ment? Ha jól láttam, akkor meg kié a 277-es?
Sokáig az általam látott maximum utasszám 11 fő volt, de múlt hét pénteken láttam Kőalsó felé 16 főt a Puskástól tovább maradni, nálam ez az új rekord.