Nos tökéletesen mind1 digitális-e vagy sem..... nekem csak netem van UPC-éktől mégsem jön a 30 csak 15max.
Más, hozzáteszem az ő általuk központonkénti rácsatlakoztatott felhasználó is, igazából az optikai szál korában a multé, tudom, ugyanis rengeteg optika szálas ugynevezett kazettát készítettem minden internet szolgáltató cégnek ami 4,8,16....szálas volt.
nem is ez a lényeg, a lényeg az hogy a (telefonvonalon keresztül 2,vagy 4 eres lapos) ott mindig kevesebb volt a sebesség, épp ezért tértem át kábelnetre, ott ezidáig mindíg müködött a hirdett sebesség, sőt több is.
illetve azok a csodálatos kínai patch kábelek, amik nem réz sodrott, hanem réz és bronz ötvözet, (értsd az erek merevebbek, és 5 méteres hossz felett nem müködnek.(Én csak a DRAKA kábelekre esküszöm SF/UTP, U/UTP).
uhh, nem is értem miért irtam le ezt, nem értik ugysem sokan, ha nem dolgoztak kábelekkel soha.
A leírtakkal egyetértek, de még várok a váltással, hátha mégis "előfizetőbaráttá" válik a szolgáltatás.
Azt megint nem értem, hogy ha valaki nem tud teljesíteni egy "beigért" szolgáltatást, akkor - különösebb fejlesztés nélkül - miért ez a "harácsolás" az előfizetői létszámmal, hiszen a jelenlegieket sem tudja megfelelően kiszolgálni. Ez nem egészen jó reklám, bár az is igaz, hogy ez nem a széles nyilvánosság előtt hangzik el.
Azt nem hiszem, hogy a korlátozás "személyre szóló" lenne, szerintem ez általános, inkább helyfüggő. Nekem nem különösen nagy az adatforgalmam.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy van e összefüggés abban, hogy digitális vagy analóg kábel tv előfizetése van a delikvensnek?
Ezt a nick nevet már a másik fórumból (digitális tv) ismerem, tudom, hogy ez hivatalos.
Köszönöm a reagálást. Az adatokat elküldtem, a választ (azt hiszem) ide is leírtam. Nincs nekem semmi különösebb gondom a sávszélességgel, elfogadom (hisz mi mást tehetnék) a "garantált sávszélesség" fogalmát, csak az a szomorú számomra, hogy a józan paraszti ész szerint ennek csak időnként kellene - a használattól függően - jelentkeznie. Ez sajnos nem így van, általában még a "garantált sávszélesség" sincs meg. Talán a UPC tudja, hogy miért.
Egyébként egy 6-8 Mb/s-os sebességgel elég tisztességesen megy a gépem, csak az a gondom, hogy ez sem működik állandóan, gyakran ez alatt marad. Azt írtam, hogy nem csak egy gépen van mérve (igaz, hogy "nem hivatalos" teszttekkel).
Csak azt nem értem, hogy miért kell az előfizetőt megvezetni? Annyi a hirdetés, ami a sebesség növelését hirdeti, miért nem lehet ezt ténylegesen megtenni? Tudom, hogy ennek lehetnek műszaki korlátjai, de nem az elégedett "előfizető" a legjobb előfizető?
Azért köszönöm a segítséget, de talán lehetne egy kicsit javítani a szolgáltatáson csak úgy, általánosan, biztos jobb reklám lenne, mint a sok hirdetés.
1 szó mint száz védekeznek, csak az van amit maguk akarnak, az előfizető meg le van tojva, pláne hogy csak önöktől tud internetelérést megrendelni.
Ediig SOHA SEMEIK szolgáltatónál nem tapasztaltam ekkora átverést, mindíg jött a meghirdetett sebesség teljes kapacitása, és nem takaróztak a garantált sebességekkel.
egyoldalúan módositják a szerzódéseket a folyamatos ÁSZF frissítésekkel, mindentől védik magukat, csakhogy ne kelljen a sebességeket betartani.
A sok hozzánemértő felhasználót meg etetik a (biztos a számitógépükkel van valami baj dumával)................. meg nem tudjuk központilag a sebességet ellenörizni......... dehogynem tudják!! Csak le...rják.
Aláirtad a szerződést, onanntól le vagyunk tojva. és le van korlátozva mindenki aki 1 kicsivel nagyobb adat forgalmat bonyolít, és nem a p2p-re gondolok.
A UPC Magyarország kft. az internetes fórumokon, blogokon, közösségi oldalakon jellemzően a upc on-line nick nevet használja vagy ennek valamelyik átírt változatát pl. upconline, upc_online , tehát a *upc*** nick nevű fórumozó nem mi vagyunk és még csak nem is a képviselőnk :)
A sebesség problémádat pedig szívesen kivizsgáljuk, amennyiben elküldöd személyes adataidat (ügyfélszám, név, cím stb.) a upconline@upc.hu email címünkre.
Nem tudom, hogy "hivatalos helyről" kaptam e a választ, a "nicknév" ilyesmit sejtet.
A kötbér sajnos nem old meg semmit, sem a pereskedés. Érdekes módon a hiba kivizsgálásakor a technikusnak a fizetett sávszélességet mutatta a upc-s speedtest, amit sem azelőtt, sem azóta nem produkált.
Jelenleg ott tartunk, hogy szerintük a "garantált" 10 Mb/s-es sávszélesség működik, bár a lakásban található gépek nem ezt mutatják (az első észrevétel ugyanis az volt, hogy a gép nem tudja hozni a sávszélességet, bár ha a gépen már ment a 10 Mb/s-ot meghaladó letöltés, akkor utána miért nem tudja azt produkálni), mivel azóta már került laptop is a családba.
Rendben van, de akkor miért hívják "Power 30"-nak, ha meg sem közelíti a 30 Mb/s sávszélességet? A kérdés költői!
Nálam a garantált sem jön, általában 2 és 5 Mb/s a letöltés. Előfordult már 12 is (biztos csak véletlenül), de egy alatti is. Először azt mondták, hogy a gépem hibás, de kérdeztem, hogy akkor hogy ér el 12 Mb-ot. Válasz nincs. A net routerrel osztva, a másik gépen se más a helyzet.
A UPC a tipikus amig nem kötsz velük szerződést ny.lnak, mihelyt megkötötted pl: én a 30Mbit-est csak 15Mbit jön, ha problémázol akkor hivatkoznak a garantált sebességre ami 10/1 a 30/3 helyett.
ha 10/1jön akkor nincs gond.
a lényeg letiltanak sebességben jogtalanul,
eddig soha, semelyik nagy szolgáltató nem korlátozott, és az előfizetett net sebesség mindíg jött kábelen.
erre ők, akkor nagyon szerencsés voltam..... mondom an.ád pi..ája, engem nem kell megvezetni.
Mocskos 1 társaság.
mihelyt lejár a hűségem, soha többet UPC, legyen akár mien olcsó!
Jeleztem a gondomat az ügyfélszolgálatnak, mire a válaszlevelükben értesítettek, hogy az Ő mérésük szerint a modemig jó a sávszélesség, 10 / 1 Mb/s. Biztos így van, de én 30 Mb/s-ra fizetek!
Hangot kell adjak mély csalódásomnak a UPC-t illetően.
A honlapjukon található "GYIK" méllyen megalázó minden ügyfelül száméra. Teljesen műveletlen naív felhasználónak nézik ezek szerint az ügyfeleiket. Hihetetlen lekezelő, magyarázó hangvételű "tanácsaik" MINDIG a készülék gyártójának hibájáról próbálják meggyőznia tisztelt felhasnzálót.
Konkrét eset:
Nemzetközi távolsági hívást próbálok eszközölni napok óta (Afrika), a vonal minősége olyan mértékben rossz, akadózó, bezizzegő, hangok "befagynak, hogy konverzáció lefolytatása lehetetlen. Itt meg kell jegyeznem, hogy mobil készülékről indított hívás hibátlan, majdhognyem azonos percdíj mellett!!
A GYIK erre vonatkozólag a következőt tartalmazza: rossz a "kedves" ügyfél készüléke, kábeltöréses valószínüleg. Minimális affinitással rendelkező, tapasztaltabb felhasználók számára egyértleműen a sávszélességgel van a probléma. De persze ennek elhetőségéről még csak említést sem tesz a szolgáltató.
Mindenestre levonom a tanulságot és UPC-től mint szolgáltatótól elbúzsúzok amint lejár a szerződésem.
Tisztában vagyok azzal, hogy az analog tv szolgáltatás (?!?) "mostohagyerek", meg kellene szüntetni, de azért mégis.....
Már megint szemcsésednek az adók, amit - a szerelő szerint - a hőmérsékletváltozás okoz. Ha ismerik a problémát, ismerik a megoldást, akkor miért nem lépnek maguktól, automatikusan?Miért kell minden évben kétszer megkeresni Őket, hogy állítsanak már a jelerősségen?
A váltáson már elgondolkodtam, csak egy kis melót jelent, ugyanis jó pár oldalra a "cégtől kapott" e-mail címmel regisztráltam.
Az is meggondolandó, hogy a jelenlegi tényleges sebesség ára nem sokkal alacsonyabb máshol. Az a zavaró számomra, hogy hülyítik az embert a magasabb sebességgel.
Nálam a 30-as internet jó ha eléri a 10-et, de leginkább csak 6-8 körül mozog. Amikor kijöttek ellenőrizni - érdekes módon - a szerelő 30 feletti értéket "mért". Azt mondta, hogy a gép nem tudja. Azóta két másik géppel is ellenőrizve volt, az eredmény nem módosul.
Úgy gondolóm a UPC fogalom zavarban van - nem tudja hogy ki miért is van:Ő a szolgáltató és mi a megrendelők - általában a szolgáltató van a megrendelőért és nem fordítva - lehet hogy ezt nem tudja ?????
Nem beszélve arról hogy nagyon nehéz őket elérni - bocsi elérni könnyű csak utánna jönnek a gép szövegek és a szokásos duma - előre láthatólag 10 percnél is többet kell várni az ügyintézőre - és csak ketyeg a telefon számla -
Lehet hogy nem a 21-ik században élünk ????? Kiváncsi lennék ha neki kellene a hiba üzenetek végső válaszáig a megrendelő telefonszámláit kifízetni mit szólna ???!!!!!
Én is szívesebben intéztem volna neten a reklamációmat, de nem volt netünk!
Az képezte tulajdonképpeni kiborulásom okát. 3 napig próbáltam innen - onnan elintézni, hogy nincs netünk, kiderült, nem a hálókártya volt a hibás:-(
Modem mellől, telefonon diktálták a megoldandót, nem vagyok hajlandó szakérteni, szerelni, ráadásul az én telefonköltségemen, ami az elmúlt napokban több ezer Ft-os számlát fog jelenti, nem azért fizetem a szolgáltatást,
Csökken a csatornaszám, ugyan digitális dobozos UPC-vel rendelkezem, de akkor is felháborító, hogy plusz költséggel tudom csak azokat a csatornákat fogni, amire egyébként hűségnyilatkozatos szerződésben kötöttem meg. Csak nekem kell hűségesnek lennem? Jelenleg 10500 Ft -t fizetek a UPC-nek egy internetért, és két dobozos tv használatért, de az internet szolgáltatással sem vagyok elégedett, az ügyintézésük meg egyszerűen felháborít:
Több éves UPC előfizetőként sokszor voltam azon az állásponton, hogy szolgáltatót váltok, azt hiszem megérett a helyzet:
1/Nincs számlatartozásom, bár mint több mint 5 éves előfizető, drágállom a szolgáltatást, az új belépők mindig kedvezőbb csomagot kapnak.
2/ Rendszeresen lelassul az internetünk, akadozik, vagy egyszerűen eltűnik.
3/ Semmi gond: van telefonos ügyfélszolgálat: ami felháborító: telefonszámlákkal tudom bizonyítani, hogy ügyintézőt minimum 30 perc után lehet csak elérni, addig is a hibabejelentő vonalon 2-3 percenként ajánlgatja az automata a kedvező csomagokat, másnapra ígér új előfizetés esetén TV-t, Netet, Telefont:-( Ha a hibavonalon telefonálok, nyilván ezek vagy valamelyik része már elvileg birtokomban van.
Hallgatom, hogy 10 percnél többet kell várni az ügyintézőre, próbáljam meg esetleg későbbi időpontban.
24 órán belül óránként próbálom, a végén 35 perc várakozás után kapok ügyintézőt, aki megállapítja, ninvcs szlatartozásom, nem vagyok korlátozva, átad egy műszakis kollégának. Még mindig az én telefonköltségemen. Újabb 10 perc után műszakis operátor javasolja, áramtalanítsam a modemet, megtörtént, változás nincs, üssek be ezt-azt, diktál, én pötyögök, semmi eredmény, telefon költségem az egekben, mert már 47 percnél tartok, netem még nincs:-(
Műszakis kolléga megvizsgálja, nem tudom mit, nem lát hibát, próbáljam a hálókártyát újra telepíteni és hívjam vissza őket.
Kérdésem, hogy esetleg a UPC nem tudna -e visszahívni, nem a válasz.
Kikeresem a hálókártyás DVD-t, reményeim szerint az, nem értek hozzá, nem sikerül persze, még annyira sem értek hozzá, nyilván, nem tisztem érteni.
Visszahívom a UPC-t, újabb 30 perc, addig automata értékesítené a vacak szolgáltatásaikat, szíves türelmemet kérik, ennyi idő után sem szívem sem türelmem, de hurrá, 35 perc után műszakis kollágához vagyok irányítva, elmondom neki panaszomat, nem tudom, mit kell csinálnom, nem értem, nem is akarom, előre fizetem a szolgáltatást, nem küldenének ki egy szerelőt?
Nem, vagyis igen, de az nekem pénzbe kerül, 2500 Ft maga a kiszállási díj, és egyáltalán nem biztos, hogy nem a számítógéppel van a gond, hívjak egy ismerőst, aki ért az informatikához, aztán hívjuk vissza őket.
Közben ketyeg a telefonszámlám, szóvá teszem, válasz, miért nincs UPC telefonom? Sokkal olcsóbban, sőt őket ingyér is tudnám hívni. Volt, többször nem volt vonal, mint amennyit tudtam használni, őt visszamondtam.
Személyes ügyfélszolgálaton ugye ez nem intézhető, ott kell állnom a modem mellett:-(
Több mint másfél órás telefonálás után az összes szolgáltatását visszamondom a UPC-nél. Ne gyakoroljanak kegyet az én vaskosan kifizetett számlám után, ne kelljen több ezer Ft-t fizetnem minden második héten telefonszámla gyanánt, mert az ügyintézésük egyszerűen a pofátlanság határát már nem súrolja, hanem átlépte.
Nem hiszem, hogy a politika dominálna, csak szép lassan csökken a csatornaszám. Biztos, hogy jó a digitális, de azért nem biztos, hogy mindenkinek megéri váltani.
,,,,-fogják is még variálni,,,szépen lassan veszenk ki csatikat,,céljuk: térj át digitálisra!,,,,,,,,,,de ha jól tudom az analóg idén nem szűnik meg,,még marad 2-3 évig.
Pár napja a upc drasztikusan lekorlátozta a torrentet, gyakorlatilag nullára. 2-3K-val jön maxiumum. Nem szólt erről a felhasználóknak, és nem lehet tudni, így marad-e végleg. Az érdekelne, lehet-e jogi úton fellépni ellenük, nem minősül-e ez egyoldalú szerződésmódosításnak?