Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.11.02 0 0 54832

Civicben kb 2010 óta nincs ez a motor, sima i-VTEC van, mint ahogy a Jazz gen 2-ben sem volt már.

 

Előzmény: kopiteki (54830)
kopiteki Creative Commons License 2018.11.02 0 0 54831

Az újakban már más motor van, az 1.5-öst áldják.

Előzmény: anteus1970 (54828)
kopiteki Creative Commons License 2018.11.02 0 0 54830

Azt viszont nem árt ha tudják, hogy a japánok az 1.4-es ( igazából 1.3-as) motort úgy csinázták meg, hogy egy hengerbe két-két gyertyát raktak! Ez nem baj, csak ha használtan veszik az autót, kb 100-120 ezer km után csere a gyertyáknak. Iridiumos a drága, 6000 pénz darabja, általában a szivükhöz kapnak, amikor megtudják!  :o)

Előzmény: Wicked Belzebub (54829)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2018.11.02 0 0 54829

Ha ez csak "második" autó lesz, és főleg 1.4-esben gondolkodtok és mindezt városban, akkor csakis Jazz.

Civicbe kicsi az egynégyes. Ugyanaz egy Jazz kasztniban sokkal jobb. Nem beszélve a fogyiról, könnyebb parkolásról.

Előzmény: anteus1970 (54828)
anteus1970 Creative Commons License 2018.11.02 0 0 54828

Sziasztok.

 

Honda Civic 2015-tol facelift.

Autóvásárlás előtt vagyunk a Civic 1.4 vagy 1.8 benzinest néztük ki. Főként városi használatra szeretnénk és Női tulajdonosa lenne . Soha nem volt még Hondánk de látom olvasom nagyon jok. Azt gondolom nekünk 1.4l elég lenne nem kell az 1.8 ....van a családban másik autó amivel megyünk hosszabb távokra. Ez csak futkározni kellene . Ha valakinek lenne egy fehér eladó :-) Tudnátok tanácsot adni melyik a jobb választás az említett célra vagy olyan hiba amire figyelni kellene ? Köszönettel!

PiciPeti22 Creative Commons License 2018.10.29 0 0 54827

Na ezt még én sem derítettem ki persze mondtak már árakat de közel 100e ft felújított váltóra cserével mivel jol meg kell bontani szegényt ! Szerintem egy nagyon jo szakembert keressél mert látatlanban nem lehet megmondani semminek a baját .... 2 dolog is ellent mond egymásnak ezért szakember kell hogy füleljen a kocsiban . Lehet az is hogy egyesben nem elég gyors a kocsi hogy hangot adjon kettesben viszont mar adja .... még annyit érdemes megnézni hogy oldalra  rángatva a kereket elég erősen hallatszik e kotyogó hang ez a kerékcsapágy lógását jelzi !

Előzmény: Zoltán Ujhelyi (54825)
Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54826

Nekem csak kanyarban csinálja és csak 2 fokozatban. 1 esben semmi3 ban semmi.elinduskor egyenesben semmi hang .szepen vesz minden fokozatot .

Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54825

És mennyibe fáj egy ilyen muvelet? Pici Peti.? Szinkrocsapagy?

PiciPeti22 Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54824

Most én váltó felújításnál járok sajnos ,ezeknél tipus hiba a válto csapágy meghal benne ... és mivel egyre több emberrel beszélek körvonalazódik hogy az 1 ill 2 es szinkroncsapágy szokott meghalni!Nekem azt csinálja hogy gyorsításkor  1 esben elég hangosan morog 2 esben halkabban 3 asban mar nem hallatszik.

Előzmény: Zoltán Ujhelyi (54821)
Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54823

Köszönom a válaszokat.igen van szerelő Debibe egy pár elviszem másikhoz.remelem kideritii.azert majd megírom hátha segítek a kesőbbiekben vkinek.

Zoli550 Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54822

Úgy gondolom ha váltó bajos lenne akkor mindig jönne valami hang,zaj,stb. Ha pl belső csuklo annak is más a tünete. Ezt innen senki sem fogja megoldani,közben lehet hogy teljesen rossz irányba keresgélünk. Gondolom azért van a lakohelyedhez közel másik 4-5 szerelő-szerviz is. 

Előzmény: Zoltán Ujhelyi (54820)
Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54821

Ha feltengely lenne minden fokozatban csinálna .nem? De ez csak 2. Ban csinalja

Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54820

Kivulrol nem tudtuk megállapítani honnan jön.ezert félig meddig belut egy srác a motortérhez és meghallgatta.a váltó felől jön azt mondja.es csak 2. Fokozatban jobbra kanyarodásnal .minél gyorsabban annál hangosabb. 

Zoli550 Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54819

Nagy általánosságban csak csapagy baja van ezeknek a váltoknak,ilyen jelenséget az szerintem nem okoz. Szerintem is külső féltengely csuklo,vidd el máshova ahol egy szerelovel együtt ki tudjátok próbálni. 

Pontosan hogy is csinálja? Kanyarodsz vagy be fordulsz valahova 2ik fokozatban és gázadásra tapasztalod?

Előzmény: Zoltán Ujhelyi (54818)
Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.28 0 0 54818

Az nem lehet szerintetek , hogy a váltóval van valami?illetve valaki nem ismer egy jó Honda szerelőt? KoszKösz

Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.26 0 0 54817

Az lesz a legjobb elviszem egy másik szerelőhöz.Az a fura H 1. ben nem csinálja és 3. ban sem hallom.

JAMIE222 Creative Commons License 2018.10.26 0 0 54816

A szerelődnek nem csak a féltengelyt kellene megnéznie.Kerékcsapágy, rugó, lengéscsillapító, gömbfejek, kormánymű, féktárcsa-betét.És ezt nem te kellene hogy megmondjad neki....

Előzmény: Zoltán Ujhelyi (54815)
Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.26 0 0 54815

Köszönöm.a szerelő megnézte azt mondta nem feltengely.en is arra gondoltam egybol.kattogo hang amúgy de csak 2.fokozatban.ezert fura mert ha féltengely akkor minden fokozatban hallani kellene nem?

PiciPeti22 Creative Commons License 2018.10.26 0 0 54814

Ha morgo hang akkor kerekcsapagy ha kattogo akkor feltengely kezdi megadni magat ... raadasul az utobbi tipushiba .

Előzmény: Zoltán Ujhelyi (54813)
Zoltán Ujhelyi Creative Commons License 2018.10.26 0 0 54813

Üdv.lenne egy fogós kérdésem.2002 7 gen civic.14 e km.megkímelt.csak jobbra kanyarodásnal és csak 2. Fokozatban kattog valami.voltam szerelonel fogalma sincs.otlet?

stefi001 Creative Commons License 2018.10.10 0 0 54812

 

Úgy tudom, hogy a kesztyűtartó mögött, bal oldalt van: gombbal ellátott, henger alakú gumi bevonattal. Be kell nyomni, de ha ismét kiold, akkor következzék a hibakeresés!

A kesztyűtartó kibillentése után bal oldalon keresni.

 

Remélem jól emlékszem?!

Előzmény: Törölt nick (54810)
..pözsó.. Creative Commons License 2018.10.10 0 0 54811

Nekem a középkonzol, anyós oldali felén volt betekerve a kábelek közé.

Előzmény: Törölt nick (54810)
Törölt nick Creative Commons License 2018.10.09 0 0 54810

Hali....

Tudnátok nekem segiteni?

90es évek végi angol civicben hol találom az inerciakapcsolót?

szili250 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 54809

Sziasztok!

 

2004-es Accord vásárlást tervezek, megvan a kiszemelt, a kérdés csak annyi, normális e üzemmeleg állapotban az 500 rpm körüli alapjárat?

Ezt megelözően dobott egy check engine-t de a szerelők a hondánál semmit sem találtak.

 

Mi lehet a gond?

 

Meg merjem venni?

 

Üdv

 

Szili

JAMIE222 Creative Commons License 2018.09.24 0 0 54808

Menüböl, erintökepernyöröl...

Előzmény: Zsenyei (54807)
Zsenyei Creative Commons License 2018.09.24 0 0 54807

Ez a fajta, hol lehet ezen állítani a ventit? 

Előzmény: Zsenyei (54806)
Zsenyei Creative Commons License 2018.09.24 0 0 54806

Sziasztok!

Talán banális kérdés lesz, de felteszem. 2004-es 2.0 benzin Accord Tourer vásárlása előtt állok, a navigációs kivitel. Előtte 2006-os dizel szedán volt navi nélkül, azon voltak külön ventillátor fokozat szabályzó gombok, ezen nem. Élőben nem erre fordítottam az idot, hogy ezt megtaláljam, és a rajzból sem vehető ki. 😅 Van ilyen valakinek, aki meg tudna mondani? :) Köszönöm! 

 

banofeca Creative Commons License 2018.09.16 0 0 54805

Sziasztok! 2002 II. Gen. Honda Cr-v 2.0 iVtec automata gázüzeműre való átalakításával kapcsolatban van-e valakinek tapasztalata amit megosztana. 20 éve Accordokat hajtok de most 2 éve ezt a Cr-v - t. Mostanság sokat kell használnom napi szinten városban ezért gondoltam a gázra. Előre is köszönöm! 

stefi001 Creative Commons License 2018.09.15 0 0 54804

A  Honda Civic konkrét kapcsolását nem ismerem, az viszont igaz, hogy vannak autók, amelyeknél az említettek függetlenek a fejegységtől.

Tapasztalat, hogy a sok szolgáltatást nyújtó autók esetében, az univerzális helyett célszerű autóspcifikus fejegységgel cserélni az eredetit, hogy a gyári készülék cseréje után is megmaradjanak a kényelmi és egyéb funkciók.

Előzmény: telhetetlen- (54803)
telhetetlen- Creative Commons License 2018.09.14 0 0 54803

Igen, ezért is kérdeztem, hogy kell-e még valami átalakító hozzá, vagy csak nem dugtam össze valamit.

Úgy emlékszem, minden csati ami van a régi rádióról lett lehúzva. Nyilván a kijelzőé az újra nem megy vissza, és ahogy írtad az ISO átalakítón ennek nincs helye. Viszont azért mertem ezt meglépni, mert láttam már átalakított autót, de abban működött a kijelző minden része.

Mindegy, kiszedem ha lesz időm, és kiderül. Köszönöm a segítséget.

Előzmény: stefi001 (54802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!