Kábeltv szolgáltatóm múlt héten 1 nap alatt módosította a csatorna kiosztásokat ezzel párhuzamosan árat is emelt. Mivel a közeljövőben nem szándékoztam elköltözni így 2 éves hűségnyilatkozatot aláírtam. Most viszont felmondanám a szerződést mert nem szándékozom ezt a magasabb összeget fizetni. Kérdésem az lenne ezt megtehetem minden gond nélkül vagy 2 évig fizetnem kell a megemelt havi díjat. A felmondom és kifizetem a bekötés díját és a járulékos költségeket esettel nem számolok.
Én úgy tudom, hogy a szervizben töltött idővel meghosszabbodik a gararancia ideje és ha cserélnek valami nagyobb alkatrészt, arra is kell, hogy járjon garancia.
A panaszfal.hu-n szerintem találsz ehhez valamilyen hivatalos jogszabályt.
Sziasztok! Ha elromlik egy készülék, majd ugyanaz a hiba megint fellép és kicserélnek egy főalkatrészt benne, majd ismét elromlik, természetesen ugyanaz a hiba, de már közben a garanciaidő lejárt (a 3 meghibásodás 1 hónapon belül volt, melyből 2 hetet a szervizben volt), mi a teendő? Lehet egyáltalán ezzel kezdeni valamit?
- Nekem kell cserélni, az én tulajdonom. 2 verziót ajánlanak fel: kicserélik ők, darabját kb. 25 pénzért + munkadíj. Vagy: kicserélem én saját szakemberrel amennyiért akarom, majd utána hitelesíttetni kell a vízmű szakemberével. (+vastag pénzért, természetesen)
Szia, nem tudom, aktuális-e még a probléma, de áramban biztosan tudom, hogy lejárt hitelességű mérőre nem lehet számlázni. Szerintem az a vízzel is így kell, hogy legyen.
- Nemrég kaptam egy levelet a vízművektől, hogy sziveskedjek lecserélni a vízóráimat, mert lejárt a hitelességük. Mivel jelenleg nincs erre pénzem, így nem fogom.
Megörültem, hogy egész baráti áron van (az árgép oldalról találtam meg a céget és az árát is).
Megrendeléskor jelezte a rendszer, hogy az árú készleten van és 4x.xxx Ft az ára.
Meg is rendeltem.
Kaptam egy automatikus e-mailt amiben jelezték is, hogy a termék raktáron van és azon az áron amin rendeltem.
Természetesen van egy ilyen mondat a levélben:
"A folyamatos forint árfolyam változás miatt minden megrendelést a megérkezés napján érvényes deviza középárfolyammal számlázunk. Várhatóan megrendelésüket előleg fizetésével kell majd megerősíteniük, mivel a lemondás oka nem lehet az árfolyamváltozásból eredő áremelkedés, mert azt növekvő és csökkenő írányban is érvényesítjük, kivéve a raktáron lévő régebbi beszerzések, melyek árai nem változnak. Jelentős forint gyengülés esetén a visszaigazoló e-mailben szereplő várható beszerzési idő előtt 72 órával fogadunk el rendelés lemondást. Megértésüket köszönjük."
Mivel az oldalon ki is van írva a termékek ára EURO-ban is, így nagy különbség nem lehetne, illetve már abból adódóan sem, hogy raktáron van.
Sajnos nem rég kaptam egy ilyen levelet:
"A megrendelt terméknek sajnos elírta a beszállító az árát.A most aktuális br. 7x.xxx Ft.
A termék rendelhető állapotban van,nincs jelenleg készleten.
Elnézést kérünk a kellemetlenségért,a hibát jeleztük a beszállító felé is.
Kérnék egy visszajelzést a rendeléssel kapcsolatban."
Ebben az esetben mi van?
Az oldalukon már átírták az árat, de pl. az árgépen még mindig ugyanannyiért kínálják a terméket, sőt úgy, hogy az ár ami frissítésű.
Leírásuk szerint semmi rendszerhiba nem történt, csak ők jeleztek megtévesztő árat.
Ragaszkodhatom én a termékhez az eredeti áron?
Most az oldalon van ilyen:"Rendszerünk az árakat külső adatbázisokból publikálja, ezért ritkán előfordulhat, hogy egy termék ára hibásan jelenik meg. Ezekért a hibákért felelősséget nem vállalunk. Ha úgy ítéli meg, hogy egy termék ára túlságosan eltér a valóságos ártól, akkor arról érdeklődjön az ügyfélszolgálaton. A hibás áron leadott megrendelésektől minden további következmény nélkül el lehet állni.", de elérni nem lehetet őket.
Nincs határidő meghatározva a jogszabályban. Törekedniük kell a mielőbbi vizsgálatra, de se további előírás, se szankció nincs ezzel kapcsolatban. Várj türelemmel, néha zaklasd őket. Ha egy hónap alatt nem történik semmi, akkor az már gáz. Legalább a bolt nevét írd le ide. Ezt egyébként minden hozzászólótól szeretném kérni. Nem tudom, miért kell titkolni egyébként. Ha rossz a tapasztalat, az is érdekes lehet, de ha jó, az meg pláne.
Februárban vásároltam egy puma cipőt, kb 7 alkalmas hordás után csúnya kopásnyomok jelentek meg, így a 3 hónapos cipőt viszavittem árilis közepén. Közölték 15 napon belül bevizsgálják (nem kermi) és jelentkeznek. Eltelt a 15 nap, felhívtam őket mire kedves hangon közölték 15 munkanap. Vártam türelmesen, de semmi. Eltelt a 15 munkanap is (lassan 1 hónapja ott van a cipőm), már hívtam őket de azt mondták még nem tudnak a cipőről. Kérdem én, ilyenkor mit lehet tenni? Fogyasztóvédelem?
Nem tudom jó helyen járok e,nem olvastam a fórum hozzászólásokat.
Azt szeretném kérdezni,hogy vásároltam két szabadidő nacit 32 ezer forintért.3 hét után vagyis ma reggel visszavittem őket mert kezdenek a combjánál bolyhosodni fakulni.2 hét mulva kell erdeklődnöm mert bevizsgálják.Azt szeretném kérdezni mire számithatok?Az eladó nem volt szívélyes övé a bolt is.Visszakerhetem az árukat?Van hozzá jogom?vagy csak cseréhez?Előre is köszönöm.Üdv
A társasházas topikban írtam le a problémámat, mert azt gondolom, hogy inkább oda tartozik. Szeretném a hozzáértők segítségét kérni ebből a körből is. Kérem, hogy aki tud segíteni, az eredeti helyen válaszoljon.
Néhány hónapja az EU a bulgár fogyasztóvédelmi biztosnője azt nyilatkozta, hogy a 15/30 napos határidőt EU szabállyá emelik. Aztán szépen eltűnt a hangja, gondolom, a globalisták ráléptek a szájára... :-(((
Üdv! Tudja valaki,hogy ha egy visszavitt garanciális terméket az árusító cég elküld a gyártónak,mennyi időn belül kötelesek kijavítani a hibát,vagy adni egy új készüléket?
csokis a nadrág, csokis a szád, de a csoki világba nem szólnak rád. Csokitojást tojik a csokimadár. Csokinyuszi nasizik csokirépát. 3 gombócos csokifagyi, akkora, hogy nem is lehet átugrani.