Keresés

Részletes keresés

1047 005-2 Creative Commons License 2023.11.23 -3 1 483023

Fixen,minden nap,1 üzemképes pár.

 

 

A csabai oldalba már Téglapótló Csörgő sincs,mennek a Bz-k,úgy,hogy Kkmét-Baja vonatokról is ki vannak váltva az orosz csodák.

 

 

De oké,lesz rá gép - majd mennek buszok helyettük máshol.

 

 

Saccra igényel naponta + 4 MÁV-Startos embert! A könnyebb számolásért legyen az napi + 40 óra,az havi szinten + 1200 óra,ahhoz csak +7 megfelelően kiképzett dolgozót kell 5 napon belül felvenni.!

 

 

 

Előzmény: Abymot (483021)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.23 -1 5 483022

Nem gond, Szentesen áll egy csomó usgyi, semmi dolguk... kerekük se nagyon van, az igaz...

Előzmény: Abymot (483021)
Abymot Creative Commons License 2023.11.23 -1 0 483021

Egy magyar és egy szerb Uzsgyi kell hozzá.

Előzmény: 1047 005-2 (483020)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.11.23 -2 0 483020

Ehhez kellene személyzet is és jármű is.

Előzmény: Abymot (483019)
Abymot Creative Commons License 2023.11.23 -1 0 483019

Nagy valószínűséggel így lesz, szerbiai oldalról ez az info (ld. menetrendes topik).

Előzmény: gyoparOHs (483017)
bzmot281 Creative Commons License 2023.11.23 -1 1 483018

Gondolom holnap publikálni fogják.

Bízom benne, hogy az új menetrend is végre megjelenik...

Előzmény: gyoparOHs (483017)
gyoparOHs Creative Commons License 2023.11.23 -1 0 483017
Előzmény: Tamás Gerencsér (483016)
Tamás Gerencsér Creative Commons License 2023.11.23 -2 1 483016

Mint a fotón is látszik, a megítélés napja :2023.08.02.

De az utalás határideje is szerepel: A jegy érvényességi követő 7 napon belül!

Előzmény: D F T (483013)
exvérmezö15 Creative Commons License 2023.11.22 -3 0 483015

Elszór is elnézést kérek hogy érdeklődni mertem .....

 

Már most látszik az hogy nagyon sok jó szakember (mérnökök)ki lehet rúgva a MÁV-tól a boszorkány üldözés miatt a amit Lázár csinált. Úgy előttem egy ilyen rúgót mérnök srác arca ahogy mesélte hogy járt..

Ez van politika bele szól valamibe amihez nem ért...

Előzmény: 1047 005-2 (483009)
kozma555 Creative Commons License 2023.11.22 -2 0 483014

Itt lassan semmire sincs pénz... Bár az is lehet, hogy ember nincs aki utaljon! 

Előzmény: Tamás Gerencsér (483011)
D F T Creative Commons License 2023.11.22 -5 4 483013

Üzletszabályzatban ez benne van. (Ugye a jegyvásárlás előtt elolvastad)

 

"2.4.15. Az Ügyfélszolgálat által megítélt visszatérítést a vasúti társaság a megítélését követő 30 napon belül az utas részére kifizeti."

Előzmény: Tamás Gerencsér (483011)
_nyunyuka Creative Commons License 2023.11.22 -4 3 483012

Van más baromság is! Jópofa, hogy végre a vidéki városok helyi közlekedésére is váltható az automatából menetjegy. A szoftverbe betehetnék a darabszám-kiválasztást, így 4db veszprémi buszjegy nem négy, hanem egy tranzakcióval menne. A BKK, SZKT, MVK jegykiadó autmatái ezt "ezer éve" tudják, olyan bonyolult lenne betenni? 

Előzmény: Tamás Gerencsér (483011)
Tamás Gerencsér Creative Commons License 2023.11.22 -9 2 483011

PANTOGRÁFOSAT!

Szerintetek ETIKUS a MÁV-START részéről, hogy a mai napig - 19 napja !!! -
nem utalta vissza a számlámra az engem jogosan megillető visszatérítendő - NEM KEVÉS!! - összeget???



Üdv

gertam

 

Ps.: REMÉLEM az ELHÁRÍTÁS IS OLVASSA, és .....

bzmot281 Creative Commons License 2023.11.22 -2 0 483010

Az majd ráér hétfőn :D

Előzmény: 1047 005-2 (483009)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.11.22 -2 2 483009

Jövő évi,mikor az 1 hét múlva esedékes változás sincs eldöntve?

Előzmény: exvérmezö15 (483008)
exvérmezö15 Creative Commons License 2023.11.22 -1 3 483008

A jövő évi menetrend mikor lesz nyilvános az utasok része ? 

felucca_02 Creative Commons License 2023.11.22 -3 27 483007

"...mivel az ország bonyolult területi adottságú és szerkezetű.."

 

Most ne kapjak agyfaszt! Nyilvánvalóan Ausztriához, Szlovákiához, de akár Romániához mérve is iszonyatos bonyolultságú országgal van dolgunk, sok, önállósodni kívánó nemzetrész, égigérő hegyek, közöttük mocsaras alföldek, teljesen excentrikus helyzetű főváros, számos egymással versengő nagyváros, bőséges tengeralatti érckészletek, félszigetek, fjordok szabdalta tengerpart...szóval ember legyen a talpán, aki kiismeri itt magát!

Előzmény: 1047 005-2 (483004)
zjakabfi Creative Commons License 2023.11.22 -2 2 483006

Meg az azt követő évekből, 2010 utánról is!

Kérdés, hogy a publikálását már sokáig nem húzható új menetrendben megjelennek-e majd ezek az ékes gondolatok.

Senki semmit nem hallott az új menetrendről amúgy?

Az ok, hogy a módváltás - ha lesz- nem szivárog ki, de én meg egyetlen menetrendi adatról nem olvastam sehol. ( mi szűnik meg, hol lesz új vonat,stb.)

 

Hazudok, mert lekérdeztem a 30-ast az uj idòszakra, és az Agram látszik.:)

 

Előzmény: siófoki35 (483002)
M63,012 Creative Commons License 2023.11.21 -4 1 483005

Ugyanezt kérdeztem hat napja...

Előzmény: NoHABlaty (482952)
1047 005-2 Creative Commons License 2023.11.21 -1 1 483004

"Lázár bejelentette, hogy a liberalizációt is elképzelhetőnek tartaná a közlekedési szektorban. Szerinte a magyar államnak nem feltétlenül kellene ellátnia a MÁV-val és a Volánnal a közlekedési szolgáltatást."

 

 

"„Hogy sokkoljam a bizottságot: nem föltétlenül kell nekünk Volán vagy MÁV.”

 

 

"Lázár a Volánt mindenképpen be akarja tolni a MÁV alá, bár tudja, hogy ez sok mindenkinek nem fog tetszeni."

 

 

Most akkor melyik az igaz?

 

 

 

"A magyar állami stratégia most az, hogy mivel az ország bonyolult területi adottságú és szerkezetű,"

 

 

Ez mit jelent magyarul és mikor lett ilyen?

 

 

 

 

"Ugyanakkor a karbantartás liberalizálását elképzelhetőnek tartja."

 

 

Mert úgy gondolják,hogy azt még el tudnák végezni a körben lévők,nagy csalódás lesz.!

 

 

 

"Szerinte meg kell szüntetni a párhuzamosságokat. Ahol a gyors és jó minőségű busz ki tudja váltani a vasutat, ott át kell térni, ahol pedig felújították a vasutat, át kell térni buszra."

 

 

Freud?

Előzmény: f_k (482994)
shadoe Creative Commons License 2023.11.21 -2 8 483003

"ahol felújították a vasutat" 

Mert ennek az országnak a közlekedéspolitikája arról híres, hogy éjjel-nappal újítgatja a vasútvonalainkat, szorgosan, immár 30 éve.

Előzmény: 47-es vasútvonal FB oldal (482999)
siófoki35 Creative Commons License 2023.11.21 -3 5 483002

Ez a szöveg kicsit ismerős nekem 2007-ből...

Előzmény: 47-es vasútvonal FB oldal (482999)
Lovrin Creative Commons License 2023.11.21 -3 0 483001

Vajon demonstrálják-e menetrendváltással? Nagy a csend.

Előzmény: 47-es vasútvonal FB oldal (482999)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2023.11.21 -3 1 483000

Maggie néni élt, él, és élni fog...

Előzmény: 47-es vasútvonal FB oldal (482999)
47-es vasútvonal FB oldal Creative Commons License 2023.11.21 -2 3 482999

"Szerinte meg kell szüntetni a párhuzamosságokat. Ahol a gyors és jó minőségű busz ki tudja váltani a vasutat, ott át kell térni, ahol pedig felújították a vasutat, át kell térni buszközlekedésről."

 

https://444.hu/2023/11/20/amikor-szoba-kerultek-meszaros-lorinc-koncesszioi-lazar-racafolt-rogan-eddigi-magyarazatara

Előzmény: r1232 (482995)
MCA-001 Creative Commons License 2023.11.21 -1 0 482998
névtelen Creative Commons License 2023.11.21 -3 11 482997

"Lázár elmesélte, hogy inkognitóban kiküldte az államtitkárait ezeknek a vonalaknak a tesztelésére"

 

Klasszikus hiba, hogy az épp aktuális állapotból vonnak le hosszú távú, akár végleges, végletes döntéseket. Minden vonalról el lehet riasztani az utasokat.

És, ráadásul épp a küszöbén állunk annak, hogy az autózás az átlagember számára egyre kevésbé lesz megfizethető, más most is, az új autók döntő hányadát cégek veszik, nem magánszemélyek.

Ez a másik nagy hiba: amikor trendben gondolkodnak, akkor mindig csak lineáris trendben (nő az autózás részaránya - igen, még éppen, de már közép távon sem).

Előzmény: f_k (482994)
zjakabfi Creative Commons License 2023.11.21 -2 0 482996

Nincs ott a (sic!) :)

Előzmény: r1232 (482995)
r1232 Creative Commons License 2023.11.21 -1 1 482995

Ahol a gyors és jó minőségű busz ki tudja váltani a vasutat, ott át kell térni, ahol pedig felújították a vasutat, át kell térni buszra."

 

Tényleg ezt mondta?

Előzmény: f_k (482994)
f_k Creative Commons License 2023.11.21 -2 2 482994

"

 

Azt ígéri, hogy a kötött pálya lesz a főszereplő a magyar közlekedéspolitikában. A kormány már első olvasatban elfogadta a vasútfejlesztés 10 pontját, amire Lázár 6500 milliárd forintot szánna a következő 10 évben. Ez a teljes magyar kötött pályás rendszer átalakítását jelentené. Ebből 1500 milliárd uniós pénz lenne, ami jelenleg fel van függesztve. A többi pénzt vasútépítésre és járműbeszerzésre szánnák.

Lázár bejelentette, hogy a liberalizációt is elképzelhetőnek tartaná a közlekedési szektorban. Szerinte a magyar államnak nem feltétlenül kellene ellátnia a MÁV-val és a Volánnal a közlekedési szolgáltatást. Ez piacosítható, akár az osztrák államvasutak is szolgáltathatnának a magyar pályán. A közösségi közlekedés piacát a következő években liberalizálni kell, ez uniós elvárás is.

„Hogy sokkoljam a bizottságot: nem föltétlenül kell nekünk Volán vagy MÁV.”

Azt mondta, az állam csak megrendelő, és jöhet bármelyik európai buszszolgáltató vagy vasúti szolgáltató, hogy megcsinálja. De attól tart, hogy a mostani 800 milliárdnál sokkal többe kerülne a magyar államnak, ha holnap reggeltől más biztosítaná ezeket a szolgáltatásokat. A magyar állami stratégia most az, hogy mivel az ország bonyolult területi adottságú és szerkezetű, profi közlekedésre van szükség, és ehhez Lázár szerint állami kontroll kell. Ugyanakkor a MÁV-ot most sem tartja professzionálisan megszervezett vállalatnak, például több a HR-es, mint a mozdonyvezető. Ugyanakkor a karbantartás liberalizálását elképzelhetőnek tartja.

Lázár a Volánt mindenképpen be akarja tolni a MÁV alá, bár tudja, hogy ez sok mindenkinek nem fog tetszeni. Ezt azzal indokolta, hogy a Volánt pont azért hozták létre a 60-as években, hogy ráhordja az embereket a vasútra, most is hasonló feladatot szánna a vállalatnak.

Szóba került a nyáron bezárt 10 vasúti mellékvonal sorsa is. Lázár elmesélte, hogy inkognitóban kiküldte az államtitkárait ezeknek a vonalaknak a tesztelésére, hogy írjanak neki személyes beszámolókat arról, tiszta volt-e a busz, milyen volt az utaslétszám, milyen volt a buszsofőr, jött-e menetrendi időben. Volt, aki négy fővel utazott együtt a mezőhegyesi vonalon. Szerinte meg kell szüntetni a párhuzamosságokat. Ahol a gyors és jó minőségű busz ki tudja váltani a vasutat, ott át kell térni, ahol pedig felújították a vasutat, át kell térni buszra."

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!