Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2020.11.01 -1 3 464109

Ettől függetlenül hasznos lehetne egy delta az üzemi meneteknek, úgy nem kellene érintenie Kelenföldet és nem kevés ilyen van egy nap, amik ott foglalják a kapacitást.

Előzmény: zjakabfi (464108)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.01 -1 2 464108

Azért a déli se üres, főleg nyáron...

3 szabad indulás van óránként.

Előzmény: -Smiley- (464107)
-Smiley- Creative Commons License 2020.11.01 -6 0 464107

Régen volt delta, kb a teniszpályák helyén meg lehetne oldani (nem muszáj nagy sebességű, elég egy 40-es is, amúgy a Délibe jobban beférne az a pár vonat, mint most a Nyugatiba, ahova pl a reggeli Ócsai vonatok egyáltalán nem férnek be. 

Előzmény: uJohng (464099)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.10.31 -2 2 464106

Minek válaszoltok rá? Sosem olvassa, csak néha ideír. :(

Előzmény: _Nyuszi (464098)
siófoki35 Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464105

Jaj, most látom Egernek vas perontető oszlopai vannak, míg itt beton. Akkor mégsem :(

Előzmény: siófoki35 (464104)
siófoki35 Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464104

Eger hasonló:
https://goo.gl/maps/MAVMwNq3NCuMVTmY6

 

Az utcán buszállomás is van, de olyan tornyos ház nincs mögötte (lehet hogy lebontották, az Egervin telephely épületeivel együtt?)
https://goo.gl/maps/ABGoZDQ1tqyN6Ref9

Előzmény: napocza (464103)
napocza Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464103

Újra segítséget szeretnék kérni, ha lehet, hogy ez melyik állomás lehet? Talán a hatvani vonal??

  (fp 140141)

r1232 Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464102

A Jászóvár út íve kb. az egykori delta ívét adja ki.

Előzmény: r1232 (464100)
uJohng Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464101

Igaz hogy ott a Jászóvár utca vonala elég gyanús is. 

Előzmény: r1232 (464100)
r1232 Creative Commons License 2020.10.31 -1 2 464100

Mondjuk pont itt volt anno a delta, de akkor még sem buszgarázs, sem más épület nem volt.

Előzmény: uJohng (464099)
uJohng Creative Commons License 2020.10.31 -2 0 464099

Meséld már el hova épitenéd be a deltát, normális ivsugárral, a rendelkezésre álló helyen megoldva a kb 10 méter szintkülönbséget is? 

 

Előzmény: -Smiley- (464089)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464098

Mert a Déliben akkora a szabad kapacitás?

Előzmény: -Smiley- (464089)
r1232 Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464097

valami ferencvárosi kerületi lap szerint nem számol a kerület a nyomvonal korrekcióval (150-es) belátható időn belül. Ha ennek van alapja, akkor ez a rajz csak részben valósul meg.

 

Van egy 3. ezen oldalt érintő tervezés is folyamatban a körvasúti irány különszintű átemelésével a váltókörzet felett.

Előzmény: CsP50k (464094)
uJohng Creative Commons License 2020.10.31 -2 0 464096

Minek, és hol, és hogyan? 

Előzmény: -Smiley- (464089)
CsP50k Creative Commons License 2020.10.31 -1 1 464095

Bár "válasz"-nak írtam így sejthető, de a rajz a Forgalom című lapból való.

Előzmény: CsP50k (464094)
CsP50k Creative Commons License 2020.10.31 -1 1 464094

 

Ezen látszik a lényeg.

A Duna híd elvileg Fradi állomási terület lesz?

Általam utóljára hallott pletyka: valami ferencvárosi kerületi lap szerint nem számol a kerület a nyomvonal korrekcióval (150-es) belátható időn belül. Ha ennek van alapja, akkor ez a rajz csak részben valósul meg.

Előzmény: Rollende Landstrasse (464090)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.10.31 -3 0 464093

Mert Millér állomás vagy személy- vagy teherforgalomra meg van nyitva.

Ohh, várjunk csak....

Előzmény: Rollende Landstrasse (464091)
_Nyuszi Creative Commons License 2020.10.31 -3 1 464092

E-mail váltóőrként ma láttam egy rakott tehervonatot feléd suhanni. A feladási állomást nem láttam, de a rakomány érdekes lehet.

Előzmény: Rollende Landstrasse (464090)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2020.10.31 -1 0 464091

+1: Millér állomáson miért úgy vannak elhelyezve az egyéni kijárati jelzők, mintha nyílt vonali jelzők lennének?

Előzmény: Vendégsín (464088)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2020.10.31 -1 1 464090

Tudnád szkennelni a cikket? Szerintem sokakat érdekelne. Engem is.

Előzmény: Fizolti (464087)
-Smiley- Creative Commons License 2020.10.31 -8 0 464089

Déli felé egy delta beépítés nincs tervben? Így egyes Monori, Dabasi vonatok a Déliből is indulhatnának

Előzmény: r1232 (464082)
Vendégsín Creative Commons License 2020.10.30 -1 6 464088

Nagyon ideje lenne már az állomás - nyílt vonal ősi teóriáit felülvizsgálni.

 

Igen sok tárgyban születhetne értelmes eljárás, pláne, ha a színes lámpás szaxolgálat sem a saját feje után menne, hanem kötelezhető lenne jogszabályok, utasítások betartására...

 

(...tessék nekem megmondani, hogy ha Vecséstől Pestlőrinc felé áll az irány, akkor a 170b térközjelző miért piros, illetve ha Kőbálna - teher felől KöKi felé áll az irány, a 89b miért nem piros?)

Fizolti Creative Commons License 2020.10.30 -1 2 464087

Kezdő térközjelzőt más forgalmi helyzetekben is szoktak alkalmazni, de itt is azok lesznek. A Forgalom című pályavasúti szakmai lap egyik idei kiadványában van egy összefoglaló a projektről, benne a tervezett vágányhálózattal, a jelzők elhelyezésével. Ott vannak megemlítve, illetve ábrán bemutatva a Ferencváros és Kelenföld egymás felőli végein, az első bejárati jelzőkkel egy vonalban felállított kezdő térközjelzők. 

Előzmény: Rollende Landstrasse (464086)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2020.10.30 -3 0 464086

Kezdő térközjelzőt más forgalmi helyzetben szoktak alkalmazni. Itt ilyen nem lesz. A két szomszédos állomás területét megnövelik, a mostani előjelző szerepét is betöltő térközjelzők környékén lesznek a bejárati jelzők. 

Előzmény: Fizolti (464085)
Fizolti Creative Commons License 2020.10.30 -1 0 464085

Az egy térköz, ami marad, mindkét oldalon kezdő térközjelzőkkel fog rendelkezni, így lehet majd kijárat az állomásokról úgy, hogy még csak az ellenkező irányból jelzést adó első bejárati jelző vonaláig van ténylegesen szabad pálya, onnantól pedig az egy térközbe be lehet haladni vörös kezdő térközjelző mellett a felzárkózás szabályai szerint. 

Előzmény: segélyvonókészülék (464063)
r1232 Creative Commons License 2020.10.30 -1 0 464084
Előzmény: r1232 (464082)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.10.30 -1 0 464083

Akkor Kelenföld felől az első és második kijárati jelzők között kb. 1100 méter lesz. 

Ferencváros felől 600-700?

 

Közte akkor a háromvágányos szakasz azért elég hosszú lenne (Duna-híd + Bartókig). Vagy Kelenföld meddig "nyúlna" a négyvágányos részen túl, három vágánnyal?

Előzmény: r1232 (464082)
r1232 Creative Commons License 2020.10.30 -1 0 464082

Négy vágányú szakasz elvileg Ferencváros-Duna híd illetve Bartók Béla úti híd-Kelenföld lenne.

Előzmény: Ashi Valkoinen (464081)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.10.30 -1 0 464081

". 1950 m hosszon háromvágányú (összesen cca. 5850 m hosszban új vágány) és 1730 m hosszon négyvágányú (összesen cca. 6920 m hosszban új vágány)"

 

Szerintem ez alapján az 1730 méter hosszú négyvágányú pálya Kelenföld-Fehérvári út lesz, a jelenlegi bejárati jelzőtől odáig gyors mérés alapján 1750 méter van. A Fehérvári úttól a Duna felé már nem fér el negyedik vágány, plusz utána már jön az Infopark megálló is, ahol nyilván 4 vágány peronnal már nem opció.

 

A Fehérvári úttól a Duna budai partjáig még egy "térköz", a híd megint egy (rövidebb), aztán már Ferencváros első bejárat/második kijárat.

 

De ez csak tippelgetés.

Előzmény: Ashi Valkoinen (464080)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2020.10.30 -2 0 464080

Miért csökkenne?

 

Ami most térköz, abból állomási második kijárat lesz. Pl. ahol beledurrant az autószállítóba a mögöttes vonat, az a térköz lenne második kijárata Ferencvárosnak Kelenföld felé. Így a főjelzők és az általuk lehatárolt "szakaszok" száma sem változna, legfeljebb ha Fradi második kijárat vörös, akkor két sárga lesz majd az első kijáraton. Kelenföld is nyúlhat legalább egy térközt (Tétényi út feletti hídig, második kijárat), de akár kettőt is, ha úgy tervezik. Egy ilyen felállás szerintem adja azt a vonali kapacitást, amit az ad, ha kijárati és bejárati jelzők helyett térközjelzők osztják fel a vonalat.

Előzmény: segélyvonókészülék (464071)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!