Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mr braun Creative Commons License 2017.05.31 0 0 156745

Igen, max át kell papírozni, ha bele van gravírozva a motorszám. 

Előzmény: Miiki (156744)
Miiki Creative Commons License 2017.05.31 0 0 156744

Sziasztok !

Segitséget szeretnék kérni illetve kérdésem lenne !

Citroen Zx 1.9 D 98 évj  motor épithető e Peugeot 406 1.9 D 99 es évj helyére ?

Elöre köszónöm a válaszokat !

 

mr braun Creative Commons License 2017.05.24 0 0 156743

Hali,

Nekem gyárilag ET8-as a xantia, szóval érdekel. 

Előzmény: Csokis (156742)
Csokis Creative Commons License 2017.05.24 0 0 156742

A Xantia topikban senki rá sem bagózott, hátha itt hasznos valakinek. Érdekel valakit egy (azaz 1) darab 15-ös felni? Citroen / Pug kiosztás, de az ET8, szóval nem tökéletes Xantia. Kikiáltási ár három (azaz 3) doboz sör, de el kell érte jönni a II. kerületbe. (Lipótmező, ahogy jó ápolthoz illik.) Nem gyár új, de inkább csak koszos, meg kopott, mint rozsdás.

http://img.index.hu/imgfrm/6/4/3/9/IMG_0014406439.jpg

http://img.index.hu/imgfrm/6/4/4/3/IMG_0014406443.jpg

 

mr braun Creative Commons License 2017.05.23 0 0 156741

Bocs, ax helyett zx-et akartam írni.

Előzmény: mr braun (156740)
mr braun Creative Commons License 2017.05.23 0 1 156740

Üdv,

a 405 fórumról vagyok (meg xantia, de az most nem fontos). Eladnám a 405 S1 MI16/ST gyári alufelni garnitúrámat, alátétes csavarokkal, kupakokkal, gumik nélkül. Felület csiszolva, festésre előkészítve. 25eFT Helyileg Nógrád megye, Pásztó.

 

Méretek: 6J14", 4x108mm, ET29 Peugeot 205/206/309/306/405/partner, citroen Beringo/c15/bx/ax stb.

 

Érdeklődni telefonon:

 

harminc-488-hatvankilenc-54

 

 

 

 

peti.olah Creative Commons License 2017.05.23 0 0 156739

Valószinű, hogy sokat kell bontani, a Xsaránál kb. a kézifék karnál kell kezdeni.

Előzmény: MF_Rover75 (156738)
MF_Rover75 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 156738

Sziasztok,

 

C2 – C3 fűtés-hűtés kezelő panel izzó cserében kérném a segítségetek.

 

A vezérlő cikkszáma: F664479W, ebben van két izzó, ezeket szeretném kicserélni.

Hogyan tudom, egyszerűen ezt megoldani? Ahogy nézem, előre felé nem jöhet ki, le kell bontanom az egész közép konzolt?

A kezem hátulról nem nagyon fér oda, a bowdenek között van az izzó, egy 4 éves gyerek keze talán oda férne.

 

Valaki cserélt már benne izzókat?

 

C2

Köszönöm szépen!

kriszxantia Creative Commons License 2017.05.20 0 0 156737

Sziasztok!

 

5 év kihagyás után, vissza tértem a márkához. Igaz hogy a gyermekek száma miatt anno nagyobra váltás miatt volt szükség, de végre lett elég tőke egy C8-ra. Így ismét citroen. 

FeZ_ Creative Commons License 2017.04.02 0 0 156736

A lambda csak melegen szól bele, ha hidegen is csinálja, nem valószínű, hogy az a baja. Ettől függetlenül a csatiját széthúzhatod, ugyan hibakódot generál, de általában nem tilt le, csak átlagol neki egy értéket az ECU. Persze csak egy teszt erejéig gondoltam.

 

A kopott vezérmű érdekes kérdés, bármi lehetséges, de mondjuk ezt viszonylag könnyű szemrevételezéssel is diagnosztizálni, mert egy elkopott bütyök elég jól látszik.

 

 

Előzmény: puckandúr (156735)
puckandúr Creative Commons License 2017.04.02 0 0 156735

Köszi! Már csak egy kis szabadidő kellene hozzá. Lambda nem szólhat bele, vagy egy kopottabb vezérmű?

Előzmény: FeZ_ (156734)
FeZ_ Creative Commons License 2017.04.01 0 0 156734

Én megpróbálnám a kipufogót lekötni a csonk után egy próbakör erejéig.

Jártam már úgy, hogy összetört a katalizátor és dugulást okozott a kipufogóban. (de olyan is volt más autónál, hogy az egyik dob bele szakadt össze)

Ez egy GTi volt különben, de a 130-at alig bírtam elérni vele, miközben 180-190-et is ment korábban. Természetesen a német autópályán. :-)

 

Előzmény: puckandúr (156733)
puckandúr Creative Commons License 2017.03.31 0 0 156733

Sziasztok!

 

Egy húszéves 306-os gyengélkedésére keresek megoldást.

 

A jó öreg 1.4-es 8 szelepes sparhelt dohog a géptérben. TU3JP . Gondom az alábbi: nehezen pörög a motor. Vagyis üresben még csak-csak. De nem igazán ad le teljesítményt. 3-asban még éppen hogy túlpörög 5ezren, de négyesben már nem, 5-ösben még a 4ezer is szinte csak álom.

 

Gyertyák hamuszürkék. Vegyeshasználatban pont 7 liter az átlagfogyi. Néhány acetonos és likvimollis fecsimosin túl vagyok. Katalizátor nem fojt, olaj nem fogy, stb. Minden rendben lenne...

 

Csak a lovak hiányzanak. Gyárilag 170 km/h lenne a végsebesség. De a 130 is izzadósan jön össze.

 

A 3. fojtószelepállás érzékelő van benne. A gyári szívóoldal hüvelykujjnyi szűkítését kivettem. Benzinnyomás szabályozó vákuumcsövét lehúztam. Ömlik be a benga. Ezen kívül mi lehet? Kopott vezérműtengely?

Kompressziót tudok mérni, de nulla olajfogyinál az sem lehet kritikus.

 

Egyszerűen nincs több ötletem.

 

(nem belevaló fecsi, vagy elektronika? mi lehet a gyári cikkszáma a fecsinek, vagy a vezérlés max nyitása?)

halley Creative Commons License 2017.03.30 0 1 156732

Végtére is állítható a fényerő (Menü - jobb ikon - "Display..." - "Display..." - jobb oldali fényerőcsúszka nyomkodása a <<O>> gombokkal - majd bal szélen OK).

 

De az a bajom, hogy mindez csak addig tart ki, amíg a gyújtást egyszer le nem veszem, mert újra indulva valahová, megintcsak a gyárilag beállított közepes fényerővel kezd működni (ami viszont nekem zavaróan túl erős fényű). Minden utazgatás során pedig nincs türelmem a fenti beállítgatást végigjátszogatni.

Szóval az érdekelne, hogy az általam beállított fényerőt lehet-e valahogy memorizáltatni?

 

Vagy akár belebarmolás is érdekelne, azaz, ha a kijelző háttérvilágítását biztosító tápellátásba bele lehetne valahol kötni egy ellenállást, akár még arra is hajlandó lennék.

De akkor azt lenne jó tudni, hogy vajon milyen megbontással járna ez, hová és milyen értékűt kellene beiktatni...

XANTIi Creative Commons License 2017.03.26 0 0 156731

Nekem Peugeot 301-em van, de engem is érdekel, mert nem találtam sehol infót. Meg a rádió is sötétben zavaróan virít.

Előzmény: halley (156730)
halley Creative Commons License 2017.03.24 0 0 156730

És mostanában egy CITROEN C-Elysée autóval tértem vissza a citrózás világába.

 

Van Valakinek szintén ilyen autója az itteniek közül?

Ha igen, akkor a segítségét kérném a műszerfali  középső kijelző fényerejének beállítása kapcsán!

halley Creative Commons License 2017.03.24 0 0 156729

Ja, az enyém a FIAT Ulysse álnevet viseli.

Előzmény: halley (156728)
halley Creative Commons License 2017.03.24 0 0 156728

Nekem a 2.0 benzines változat van. De az is 95° körül érzi jól magát.

(Nem forr ekörül sem, sőt némileg magasabb hőfokon sem, mert zárt rendszerű.)

Előzmény: kukker 75 (156726)
kicsizs Creative Commons License 2017.03.17 0 0 156727

80 fok körül! Én 90nél még nem is láttam (44fokban klímával, 6 személlyel tele csomaggal + tetőbox) sem!!! Valami bibi van nálad... A vizet lecserélném és átmosnám a rendszert a helyedben...

Előzmény: kukker 75 (156726)
kukker 75 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 156726

Sziasztok! Peugeot 806 2.0 hdi üzemi hőfokára lennék kiváncsi. Amikor jobb idő van felmegy a hőfok 95 környékére,és ott kapcsol be a ventilátor. Tavaly a nyári melegben sem ment fel ennyire,ráadásul az egyik ismerősöm ugyanilyen autóval rendelkezik,és neki meg sem közelíti a 90 fokot. Mi lehet a gond,ha van egyáltalán?

xmbela Creative Commons License 2017.03.10 0 0 156725

Kedves Xm tulajok által megrendelt, de át nem vett új cuccok kedvezményes áron:

288-as tárcsához Febi fékbetét garnitúra, kopásjelzővel 11 000 Ft.

2,1 TD, TCT, V6 külső féltengelycsukló, zsírral, haranggal, bilinccsel 9 500 Ft/darab.

2,5 TD nagy termosztát Vernet 9 000 Ft.

2,5 TD vízpumpa Dolz 11 000 Ft, hozzávaló Dayco szíj 1 800 Ft.

senkisenormális Creative Commons License 2017.03.09 -1 1 156724

Ejj be szép is, amikor a hülye és az aljas egymásra talál...

ne_sa Creative Commons License 2017.03.09 0 0 156723

Nekem vannak hozzá 175 báros porlasztok épp próbálok túladni rajtuk mind a 4 hibátlan.

Előzmény: Broland405 (156722)
Broland405 Creative Commons License 2017.03.09 0 0 156722

Sziasztok! Adott lenne egy 1.9 td peugeot 405. Teljesítmény növelés lenne a terv és érdeklődnék, hogy nem e épített már valaki ilyet.Esetleg melyik motornak lenne jó hozzá a turbója, adagolója, porlasztócsúcsai. Gondolok itt például a 2.1td-re vagy a 2.5td-re. Válaszokat előre is köszönöm!:)

Self-confidence Creative Commons License 2017.03.05 0 0 156721

Érdeklődni e-mail-en (publikus), nem olvasom a topikot.

Előzmény: Self-confidence (156720)
Self-confidence Creative Commons License 2017.03.05 0 0 156720

Sziasztok,

 

Autóeladásból megmaradt egy garnitúra 16-os lemezfelni. Egy 2012 évjáratú C4 Picasso téli kerekei voltak. Ára 20e Ft/garnitúra, Budakalászon vagy a XV kerületben.

stevie-13 Creative Commons License 2017.02.25 0 0 156719

Sziasztok, itt vannak az aktuális akciós nyári gumi árak. Most csak a 205/55R16 méretet írom be ide, mert talán az érdekli itt a legtöbbeket, de magánban természetesen más méretek árait is küldöm.

 

205/55R16

 

Laufenn (by Hankook) LK 41 H 11.800

Apollo (by Vredestein) Alnac 4G H 12.990

Vredestein Sportrac 5 91H 15.600

Hankook K125 Ventus Prime 3 H 15.700

Bridgestone Turanza ER300 V 17.990 (új gyártás!)

Pirelli P7 Cinturato H 17.990

Bridgestone Turanza T001 H 18.990

Dunlop SP BluResponse V 19.500

Goodyear Efficientgrip Performance V 19.990

Continental Premium Contact 5 91H 19.990

Michelin Primacy 3 91V 22.990

 

Szerelés Csepelen, személyes átvétel Halásztelken vagy a Nagyvárad téren, budapesti kiszállítás 990 ft/szett, kiszállítás máshová 790 ft/db.

 

kulani@citromail.hu

(Illetve megtaláltok a "Gumikérdés, felnikérdés" topikban is.)

ne_sa Creative Commons License 2017.02.20 0 0 156718

Sziasztok!

 

1.9TD hengerfejet keresek (DHX)

Vagy külföldi autót amiben ilyen de jó motor van.....

senkisenormális Creative Commons License 2017.02.11 -1 0 156717

Mé mivan.

Emberünk látszólag gondolkodik, és vélhetőleg akar valamit csinálni.

 

Bár, úgy néz ki, látott egy Bosch adagolót, de Lucast keres, ám az ideiglenes összeférhetetlenséget majd megoldja.

Fejben, vagy gyakorlatban, hóttmindegy...

 

Szóval tenni akar, nem élősködni. Viszonylag értelmes kérdése volt, mindenféle erőltetett prekoncepciók nélkül. Az ilyen emberrel lehet normálisan tárgyalni, volt értelme leírni mindazt, amit én a témáról tudok. Tudok többet is, de ennyi volt a kérdése.

 

Kedves kérdésedre válaszolva, napi fél marék aszkorbinsavval és 1-2 üveg tisztességes sörrel trenírozom magam a világ bajai ellen, illetve a szantiások tartják bennem a lelket. Mi bajom lehetne?

Előzmény: kicsizs (156716)
kicsizs Creative Commons License 2017.02.10 0 0 156716

Jéé... Ez teljesen jól sikerült hozzászólás... Meggyógyultál?! 😜😜😂😂

Előzmény: senkisenormális (156715)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!