Üdv ! Most szeretnék majd vásárolni egy Peugeot Partner Tepee , vagy valami ehhez hasonló járművet 2008-as évjárattól, vagy Berlingot hasonló kivitelben 5, vagy 7 személyes változatban, van-e esetleg itt valakinek ilyen járműve, ha igen mik a tapasztalatok vele, nem volt még ilyen márka nekem soha. Valamint mire kell odafigyelni vásárlásnál, és milyen motorral érdemesebb inkább megvenni ? Köszönöm szépen előre is a segítséget.
Sziasztok! Segítség kellene: S2 Xsara zárakat és központi zár vezérlőt cserélnék, de S1 donorból venném ki. Megegyezik vagy bele kell eszkábálni? Ugyanez a kérdés a balos tükörrel kapcsolatban is. Köszönet előre is!
Sziasztok!suzuki sx ben 1,6 hdi 9hx motor kodu Psa sziv dübörög :)Sajnos semmi dokumentáciom nincsen.260 ezer km van benne ,Elsökörben vezérmüszijat ,szüröket, olajat, cseréltetem le.Ebben van részecske szürö? kettöstömegü?Igényel valami különleges bánásmodot ,vagy adalékot?Motorja finoman jár igaz 1800 -és 2500 között használom.Köszönöm elöre is a válaszokat!Üdv
A Xantia topikban senki rá sem bagózott, hátha itt hasznos valakinek. Érdekel valakit egy (azaz 1) darab 15-ös felni? Citroen / Pug kiosztás, de az ET8, szóval nem tökéletes Xantia. Kikiáltási ár három (azaz 3) doboz sör, de el kell érte jönni a II. kerületbe. (Lipótmező, ahogy jó ápolthoz illik.) Nem gyár új, de inkább csak koszos, meg kopott, mint rozsdás.
a 405 fórumról vagyok (meg xantia, de az most nem fontos). Eladnám a 405 S1 MI16/ST gyári alufelni garnitúrámat, alátétes csavarokkal, kupakokkal, gumik nélkül. Felület csiszolva, festésre előkészítve. 25eFT Helyileg Nógrád megye, Pásztó.
Méretek: 6J14", 4x108mm, ET29 Peugeot 205/206/309/306/405/partner, citroen Beringo/c15/bx/ax stb.
5 év kihagyás után, vissza tértem a márkához. Igaz hogy a gyermekek száma miatt anno nagyobra váltás miatt volt szükség, de végre lett elég tőke egy C8-ra. Így ismét citroen.
A lambda csak melegen szól bele, ha hidegen is csinálja, nem valószínű, hogy az a baja. Ettől függetlenül a csatiját széthúzhatod, ugyan hibakódot generál, de általában nem tilt le, csak átlagol neki egy értéket az ECU. Persze csak egy teszt erejéig gondoltam.
A kopott vezérmű érdekes kérdés, bármi lehetséges, de mondjuk ezt viszonylag könnyű szemrevételezéssel is diagnosztizálni, mert egy elkopott bütyök elég jól látszik.
Egy húszéves 306-os gyengélkedésére keresek megoldást.
A jó öreg 1.4-es 8 szelepes sparhelt dohog a géptérben. TU3JP . Gondom az alábbi: nehezen pörög a motor. Vagyis üresben még csak-csak. De nem igazán ad le teljesítményt. 3-asban még éppen hogy túlpörög 5ezren, de négyesben már nem, 5-ösben még a 4ezer is szinte csak álom.
Gyertyák hamuszürkék. Vegyeshasználatban pont 7 liter az átlagfogyi. Néhány acetonos és likvimollis fecsimosin túl vagyok. Katalizátor nem fojt, olaj nem fogy, stb. Minden rendben lenne...
Csak a lovak hiányzanak. Gyárilag 170 km/h lenne a végsebesség. De a 130 is izzadósan jön össze.
A 3. fojtószelepállás érzékelő van benne. A gyári szívóoldal hüvelykujjnyi szűkítését kivettem. Benzinnyomás szabályozó vákuumcsövét lehúztam. Ömlik be a benga. Ezen kívül mi lehet? Kopott vezérműtengely?
Kompressziót tudok mérni, de nulla olajfogyinál az sem lehet kritikus.
Egyszerűen nincs több ötletem.
(nem belevaló fecsi, vagy elektronika? mi lehet a gyári cikkszáma a fecsinek, vagy a vezérlés max nyitása?)
Végtére is állítható a fényerő (Menü - jobb ikon - "Display..." - "Display..." - jobb oldali fényerőcsúszka nyomkodása a <<O>> gombokkal - majd bal szélen OK).
De az a bajom, hogy mindez csak addig tart ki, amíg a gyújtást egyszer le nem veszem, mert újra indulva valahová, megintcsak a gyárilag beállított közepes fényerővel kezd működni (ami viszont nekem zavaróan túl erős fényű). Minden utazgatás során pedig nincs türelmem a fenti beállítgatást végigjátszogatni.
Szóval az érdekelne, hogy az általam beállított fényerőt lehet-e valahogy memorizáltatni?
Vagy akár belebarmolás is érdekelne, azaz, ha a kijelző háttérvilágítását biztosító tápellátásba bele lehetne valahol kötni egy ellenállást, akár még arra is hajlandó lennék.
De akkor azt lenne jó tudni, hogy vajon milyen megbontással járna ez, hová és milyen értékűt kellene beiktatni...
80 fok körül! Én 90nél még nem is láttam (44fokban klímával, 6 személlyel tele csomaggal + tetőbox) sem!!! Valami bibi van nálad... A vizet lecserélném és átmosnám a rendszert a helyedben...
Sziasztok! Peugeot 806 2.0 hdi üzemi hőfokára lennék kiváncsi. Amikor jobb idő van felmegy a hőfok 95 környékére,és ott kapcsol be a ventilátor. Tavaly a nyári melegben sem ment fel ennyire,ráadásul az egyik ismerősöm ugyanilyen autóval rendelkezik,és neki meg sem közelíti a 90 fokot. Mi lehet a gond,ha van egyáltalán?